Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGeriau mažiau tuščiai loti ant Rusijos, bet už geležinkelį pareikalauti mažesnės dujų kainos. Kol jos nebus, tai nebus ir greitesnio susisiekimo.
Comment
-
200 km/h tai tolimos ateities perspektyva. Kai Rusija ir Baltarusija savo teritorijose turės tokį greitį, tai tuomet ir apie Lietuvą galima bus kalbėti. Kol kas keleiviniams pakaktų ir 160 km/h. O krovininiai vis tiek greičiau 100 km/h nevažiuos. Dar viena galimybė spartinti eismą - pasienio kontrolės sutrumpinimas. Bet tam reikia tiek papildomos įrangos, tiek ir žmogiškų resursų. Todėl reikia ne loti ant Rusijos, o konstruktyviai ir abipusiškai naudingai išspręsti šį klausimą. Lietuva visuomet turės saugiklį. Rusija pakels dujų kainą - traukiniai per Lietuvą šliauš. Ir taškas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą200 km/h tai tolimos ateities perspektyva. Kai Rusija ir Baltarusija savo teritorijose turės tokį greitį, tai tuomet ir apie Lietuvą galima bus kalbėti. Kol kas keleiviniams pakaktų ir 160 km/h. O krovininiai vis tiek greičiau 100 km/h nevažiuos. Dar viena galimybė spartinti eismą - pasienio kontrolės sutrumpinimas. Bet tam reikia tiek papildomos įrangos, tiek ir žmogiškų resursų. Todėl reikia ne loti ant Rusijos, o konstruktyviai ir abipusiškai naudingai išspręsti šį klausimą. Lietuva visuomet turės saugiklį. Rusija pakels dujų kainą - traukiniai per Lietuvą šliauš. Ir taškas.
Žinoma visa diskusija turėtų vykti nepamirštant iš tranzito gaunamos (ar galimos gauti) ekonominės naudos.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąLeiskit suabejoti geležinkelių tranzito ir dujų kainos sukėlimo į vieną lygtį ekonomine prasme. Nerandu duomenų, bet spėju, kad vis tik tai nepalyginami skaičiai.
Žinoma visa diskusija turėtų vykti nepamirštant iš tranzito gaunamos (ar galimos gauti) ekonominės naudos.
Kita vertus atkėlus liniją link Kybartų - išloštume ir mes.
Comment
-
Yra tų svertų, tik jais Lietuva nesinaudoja, o tuščiai varo ant Rusijos. Lietuva gali pragyventi be Kaliningrado srities, o štai Kaliningradas negali, jei Lietuva lėtins tranzitą. Sutartys, sakote? Tai politika ir sutarčių laužymas yra normalus dalykas.Paskutinis taisė Al1; 2013.02.22, 10:06.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra tų svertų, tik jais Lietuva nesinaudoja, o tuščiai varo ant Rusijos. Lietuva gali pragyventi be Kaliningrado srities, o štai Kaliningradas negali, jei Lietuva lėtins tranzitą. Sutartys, sakote? Tai politika ir sutarčių laužymas yra normalus dalykas.
Turėtų būti abipusis dialogas (visų pirma politinis), bet ne šantažas ir bėgių linijų nuardimai paliekant tik vieną alternatyvą.
Beje, ryte per LRT radiją kalbėta, kad LG dirba su Baltarusija (šiuo atveju atskiromis sritimis) siekiant išlaikyti esamus srautus jų nenukreipiant per Rusijos, Latvijos ar Ukrainos uostus (kalba nebeina apie didinimą).
Comment
-
Viena yra Rusijos prekių srautai per Lietuvą į Klaipėdą, o visai kas kita į Kaliningradą. Rusija pati savo sritį tik nubaustų, jei per Kaliningrado uostą, spausdama Lietuvą, imtų nebegabenti krovinių. Niekas nekalba gi apie geležinkelio išardymą. Kalba eina apie pralaidumo sumažinimą atsakant į dujų kainų kėlimą.O jei Rusija imtų nebegabenti krovinių per Klaipėdą, tai Kaliningradas gali likti ir iš viso be geležinkelio. Tik taip kalbėti galima su Rusija, o ne tik loti.
Comment
-
Railwayz.info forume rašoma, kad šiomis dienomis VLRD vyksta naujų šilumvežių prezentacija:
TEM TMH-034, TEM TMH-002 Rusijai, TEM35-001 (Transmašholdingo hibridinis šilumvežis) ir CZ Loco konstukcijos keturašio manevrinio TEM LTH-001, kurį lyg ir įsigijo LG.
http://forum.railwayz.info/viewtopic...=771&start=125
Comment
-
-
Nuotraukos www.parovoz.com iš prezentacijos VLRD.
ТЭМ-TMХ-002 (Rusijai, yra kai kurių skirtumų, numeracija nuo pradžių, nepriklausomai nuo to, kad gaminami ir LG).
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Naujas LG keturašis šilumvežis TEM-LTH-001. Surinktas VLRD.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Jau 34-as (TEM-TMH-034).
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Hibridinis TEM35-001.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuotraukos www.parovoz.com iš prezentacijos VLRD.
ТЭМ-TMХ-002 (Rusijai, yra kai kurių skirtumų, numeracija nuo pradžių, nepriklausomai nuo to, kad gaminami ir LG).
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Naujas LG keturašis šilumvežis TEM-LTH-001. Surinktas VLRD.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Jau 34-as (TEM-TMH-034).
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Hibridinis TEM35-001.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKiek yra lietuviško indėlio jų gamyboj/surinkime?
Comment
Comment