Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ohoho, va čia tai naujiena:
    "Kretingoje – bendra geležinkelių ir autobusų stotis

    Vasario 13 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir UAB „Kretingos autobusų parkas“ pasirašė negyvenamųjų patalpų nuomos sutartį. Kretingos geležinkelio stotis greitai taps pirmąja stotimi Lietuvoje, kurioje bus aptarnaujami geležinkelių ir autobusų transporto keleiviai."
    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/

    Comment


      Rusija išreiškė nepasitenkinimą, kad Lietuva nesugeba sudaryti techninių galimybių tranzitiniams traukiniams iš Karaliaučiaus kursuoti 200 km/h greičiu. Jau ir iš rytų gavom šlapiu skuduru per veidą, bet su savo geležinkelio nemodernizavimu to ir nusipelnėme
      O tie amžini "patobulinimai" leidžiantys važiuoti +10 km/h, juokingi ir tiek.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Rusija išreiškė nepasitenkinimą, kad Lietuva nesugeba sudaryti techninių galimybių tranzitiniams traukiniams iš Karaliaučiaus kursuoti 200 km/h greičiu. Jau ir iš rytų gavom šlapiu skuduru per veidą, bet su savo geležinkelio nemodernizavimu to ir nusipelnėme
        O tie amžini "patobulinimai" leidžiantys važiuoti +10 km/h, juokingi ir tiek.
        Šaltinis?

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
          Šaltinis?
          Kol kas tik radijas "Laisvoji banga", kitur nepavyko rast.

          Comment


            Parašė sig Rodyti pranešimą
            Ohoho, va čia tai naujiena:
            "Kretingoje – bendra geležinkelių ir autobusų stotis

            Vasario 13 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir UAB „Kretingos autobusų parkas“ pasirašė negyvenamųjų patalpų nuomos sutartį. Kretingos geležinkelio stotis greitai taps pirmąja stotimi Lietuvoje, kurioje bus aptarnaujami geležinkelių ir autobusų transporto keleiviai."
            Taigi seniai jau buvo Marijampolėje bendra stotis. Dabar jau nebe, bet faktas lieka faktu - Kretingoje ne pirma tokia stotis.


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Rusija išreiškė nepasitenkinimą, kad Lietuva nesugeba sudaryti techninių galimybių tranzitiniams traukiniams iš Karaliaučiaus kursuoti 200 km/h greičiu. Jau ir iš rytų gavom šlapiu skuduru per veidą, bet su savo geležinkelio nemodernizavimu to ir nusipelnėme
            O tie amžini "patobulinimai" leidžiantys važiuoti +10 km/h, juokingi ir tiek.
            Demagogiją Rusija varo. Jie patys neturi traukinių, kurie galėtų važiuoti tokiu greičiu. Sapsanai ir visokie ČS200 nesiskaito. Be to pačioje Rusijoje greitis iki Baltarusijos ne didesnis nei 120 km/h. O ir Baltarusijoje analogiška situacija.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Be to pačioje Rusijoje greitis iki Baltarusijos ne didesnis nei 120 km/h. O ir Baltarusijoje analogiška situacija.
              Ekspresai važiuoja 140 km/h.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Taigi seniai jau buvo Marijampolėje bendra stotis. Dabar jau nebe, bet faktas lieka faktu - Kretingoje ne pirma tokia stotis.
                ...
                Dar prisimenu, kaip ta pati autobusų ir geležinkelio stotis buvo Pagėgiuose, Šilutėje, Kaišiadoryse. Jei neklystu, ta pati autobusų ir geležinkelio stotis dar egzistuoja Varėnoje Adresas - Savanorių g. 5).

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Dar prisimenu, kaip ta pati autobusų ir geležinkelio stotis buvo Pagėgiuose, Šilutėje, Kaišiadoryse. Jei neklystu, ta pati autobusų ir geležinkelio stotis dar egzistuoja Varėnoje Adresas - Savanorių g. 5).
                  Varėnoje fiziškai stotys man rodos atskiros, nors ir šalia - per kokius 100 metrų viena nuo kitos: maps.lt

                  Comment


                    Taip, Varėnoje anksčiau autobusų stotis buvo prie geležinkelio stoties. Dabartinė stovėjimo aikštelė prie gel. stoties anksčiau buvo autobusų stoties aikštė. Dėl atskiro autobusų stoties pastato nežinau. Pagėgiuose toks nedidelis pastatėlis prie geležinkelio stoties labai primena autobusų stotį. Vadinasi, tikriausiai stotis buvo šalia geležinkelio stoties, bet atskira. Kaišiadoryse autobusų stotis buvo prie geležinkelio stoties, bet stoties pastatas buvo atskiras. Prieš porą metų Kaišiadorių AS perkėlė į parko teritoriją kitame miesto gale. Visiškai nemąstoma, kas daroma. Šilutėje stotys viena prie kitos, bet jos atskiros, t.y. nesinaudoja bendru pastatu. Gi Marijampolėje autobusų stotis kurį laiką buvo geležinkelio stotyje. Nors autobusų stoties dispečerinė ir veikė atskirame pastate, bet keleivių laukimo salė ir kasa buvo geležinkelio stotyje.
                    Kretingoje stotis ilgą laiką veikė kioske. Tiksliau ten sėdėjo dispečerė. Prieš maždaug porą metų AP išsinuomojo patalpas greta esančiame name. Bet dabar matyt juos iš ten išmeta, arba užsikėlė nuomos kainą. Be to ir normalaus tualeto nėra, keleivių salės nuomojamose patalpose nėra. Ten tik dispečerė sėdi.
                    Paskutinis taisė Al1; 2013.02.15, 10:29.

                    Comment


                      Varėnoje autobusų ir geležinkelio stotys atskiros. Viena nuo kitos nutolusios apie 100 metrų. Gal šiek tiek mažiau.
                      "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                      Comment


                        Kaišiadoryse buvo bendra stotis iki 1989 m. Tais pačiais 1989 metais šalia geležinkelio stoties pastatyta nauja autobusų stotis, kuri 2011 m. rugpjūtį perkelta. Dabar ex-stotyje yra trąšų parduotuvė. Geležinkelio stotyje sovietmečiu antrame aukšte netgi buvo butai, gyveno žmonės. Kaip yra dabar nežinau. Beje, prieš kažkurį laiką, geležinkelio laukiamoji salė užtverta faniena. Liko siauras koridoriukas į kasą, ir kelios perkeltos kėdės. Kokia priežastis nežinau, bet galbūt remontas.

                        Comment


                          Tikriausiai tik neseniai į Šeštokus (Mockavą) pradėjo užklysti ne tik PKP lokomotyvai. Konteinerinį traukinį Šeštokai Express aptarnauja DB Schenker Rail Polska lokomotyvai. Štai 232.356 tarp Mockavos ir Trakiškių.

                          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...06650#comments

                          Comment


                            Iš Vilniaus į pajūrį - per dvi valandas?

                            http://www.lrytas.lt/verslas/energet...landas.htm?p=2

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tikriausiai tik neseniai į Šeštokus (Mockavą) pradėjo užklysti ne tik PKP lokomotyvai. Konteinerinį traukinį Šeštokai Express aptarnauja DB Schenker Rail Polska lokomotyvai. Štai 232.356 tarp Mockavos ir Trakiškių.

                              http://www.parovoz.com/newgallery/pg...06650#comments
                              as ir pasiziurejau uzvakar is Warzsawa vaziuodamas, ar tik man kartais Mockavoj nepasivaideno. Pasirodo - nepasivaideno

                              Comment


                                Rengiamas forumas krovinių srautams tarp Baltarusijos ir Lietuvos didinti

                                Rytoj, vasario 21 d., Gardine (Baltarusija) AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizuoja forumą „Lietuva – Gardino sritis: krovinių vežimo geležinkelių transportu plėtros galimybės“.

                                http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

                                Tik, kad tiesioginio geležinkelio nėra su Gardinu...

                                Comment


                                  Ne taip paprasta:
                                  Gardino srityje yra abu geležinkelio pasienio punktai tarp Lietuvos ir Baltarusijos (Kena – Gudagojis ir Stasylos – Benekainys)
                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Rengiamas forumas krovinių srautams tarp Baltarusijos ir Lietuvos didinti

                                  Rytoj, vasario 21 d., Gardine (Baltarusija) AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizuoja forumą „Lietuva – Gardino sritis: krovinių vežimo geležinkelių transportu plėtros galimybės“.

                                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

                                  Tik, kad tiesioginio geležinkelio nėra su Gardinu...

                                  Comment


                                    būtent klausimas -"plėtros"

                                    Comment


                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                      Šaltinis?
                                      Radau šaltinį:
                                      Rusija: Lietuva vilkina derybas dėl tranzito į Kaliningradą

                                      http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2LTgj50Ey

                                      Comment


                                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                        Radau šaltinį:
                                        Rusija: Lietuva vilkina derybas dėl tranzito į Kaliningradą

                                        http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2LTgj50Ey
                                        Ir rusiškai:
                                        http://www.ektotrans.ru/news/660-sko...ya-iz-za-litvy

                                        Comment


                                          Dėkui. Lieka atviras klausimas - ar interesantai linkę sumokėti už tokius pakeitimus? Žinoma jei tikslas tik pasiteisinti prieš nuosavą auditoriją dėl išsikeltų tikslų neįvykdymo tai kainos argumentas nepadės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X