Ohoho, va čia tai naujiena:
"Kretingoje – bendra geležinkelių ir autobusų stotis
Vasario 13 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir UAB „Kretingos autobusų parkas“ pasirašė negyvenamųjų patalpų nuomos sutartį. Kretingos geležinkelio stotis greitai taps pirmąja stotimi Lietuvoje, kurioje bus aptarnaujami geležinkelių ir autobusų transporto keleiviai." http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
Rusija išreiškė nepasitenkinimą, kad Lietuva nesugeba sudaryti techninių galimybių tranzitiniams traukiniams iš Karaliaučiaus kursuoti 200 km/h greičiu. Jau ir iš rytų gavom šlapiu skuduru per veidą, bet su savo geležinkelio nemodernizavimu to ir nusipelnėme
O tie amžini "patobulinimai" leidžiantys važiuoti +10 km/h, juokingi ir tiek.
Rusija išreiškė nepasitenkinimą, kad Lietuva nesugeba sudaryti techninių galimybių tranzitiniams traukiniams iš Karaliaučiaus kursuoti 200 km/h greičiu. Jau ir iš rytų gavom šlapiu skuduru per veidą, bet su savo geležinkelio nemodernizavimu to ir nusipelnėme
O tie amžini "patobulinimai" leidžiantys važiuoti +10 km/h, juokingi ir tiek.
Ohoho, va čia tai naujiena:
"Kretingoje – bendra geležinkelių ir autobusų stotis
Vasario 13 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir UAB „Kretingos autobusų parkas“ pasirašė negyvenamųjų patalpų nuomos sutartį. Kretingos geležinkelio stotis greitai taps pirmąja stotimi Lietuvoje, kurioje bus aptarnaujami geležinkelių ir autobusų transporto keleiviai."
Taigi seniai jau buvo Marijampolėje bendra stotis. Dabar jau nebe, bet faktas lieka faktu - Kretingoje ne pirma tokia stotis.
Rusija išreiškė nepasitenkinimą, kad Lietuva nesugeba sudaryti techninių galimybių tranzitiniams traukiniams iš Karaliaučiaus kursuoti 200 km/h greičiu. Jau ir iš rytų gavom šlapiu skuduru per veidą, bet su savo geležinkelio nemodernizavimu to ir nusipelnėme
O tie amžini "patobulinimai" leidžiantys važiuoti +10 km/h, juokingi ir tiek.
Demagogiją Rusija varo. Jie patys neturi traukinių, kurie galėtų važiuoti tokiu greičiu. Sapsanai ir visokie ČS200 nesiskaito. Be to pačioje Rusijoje greitis iki Baltarusijos ne didesnis nei 120 km/h. O ir Baltarusijoje analogiška situacija.
Taigi seniai jau buvo Marijampolėje bendra stotis. Dabar jau nebe, bet faktas lieka faktu - Kretingoje ne pirma tokia stotis.
...
Dar prisimenu, kaip ta pati autobusų ir geležinkelio stotis buvo Pagėgiuose, Šilutėje, Kaišiadoryse. Jei neklystu, ta pati autobusų ir geležinkelio stotis dar egzistuoja Varėnoje Adresas - Savanorių g. 5).
Dar prisimenu, kaip ta pati autobusų ir geležinkelio stotis buvo Pagėgiuose, Šilutėje, Kaišiadoryse. Jei neklystu, ta pati autobusų ir geležinkelio stotis dar egzistuoja Varėnoje Adresas - Savanorių g. 5).
Varėnoje fiziškai stotys man rodos atskiros, nors ir šalia - per kokius 100 metrų viena nuo kitos: maps.lt
Taip, Varėnoje anksčiau autobusų stotis buvo prie geležinkelio stoties. Dabartinė stovėjimo aikštelė prie gel. stoties anksčiau buvo autobusų stoties aikštė. Dėl atskiro autobusų stoties pastato nežinau. Pagėgiuose toks nedidelis pastatėlis prie geležinkelio stoties labai primena autobusų stotį. Vadinasi, tikriausiai stotis buvo šalia geležinkelio stoties, bet atskira. Kaišiadoryse autobusų stotis buvo prie geležinkelio stoties, bet stoties pastatas buvo atskiras. Prieš porą metų Kaišiadorių AS perkėlė į parko teritoriją kitame miesto gale. Visiškai nemąstoma, kas daroma. Šilutėje stotys viena prie kitos, bet jos atskiros, t.y. nesinaudoja bendru pastatu. Gi Marijampolėje autobusų stotis kurį laiką buvo geležinkelio stotyje. Nors autobusų stoties dispečerinė ir veikė atskirame pastate, bet keleivių laukimo salė ir kasa buvo geležinkelio stotyje.
Kretingoje stotis ilgą laiką veikė kioske. Tiksliau ten sėdėjo dispečerė. Prieš maždaug porą metų AP išsinuomojo patalpas greta esančiame name. Bet dabar matyt juos iš ten išmeta, arba užsikėlė nuomos kainą. Be to ir normalaus tualeto nėra, keleivių salės nuomojamose patalpose nėra. Ten tik dispečerė sėdi.
Kaišiadoryse buvo bendra stotis iki 1989 m. Tais pačiais 1989 metais šalia geležinkelio stoties pastatyta nauja autobusų stotis, kuri 2011 m. rugpjūtį perkelta. Dabar ex-stotyje yra trąšų parduotuvė. Geležinkelio stotyje sovietmečiu antrame aukšte netgi buvo butai, gyveno žmonės. Kaip yra dabar nežinau. Beje, prieš kažkurį laiką, geležinkelio laukiamoji salė užtverta faniena. Liko siauras koridoriukas į kasą, ir kelios perkeltos kėdės. Kokia priežastis nežinau, bet galbūt remontas.
Tikriausiai tik neseniai į Šeštokus (Mockavą) pradėjo užklysti ne tik PKP lokomotyvai. Konteinerinį traukinį Šeštokai Express aptarnauja DB Schenker Rail Polska lokomotyvai. Štai 232.356 tarp Mockavos ir Trakiškių.
Tikriausiai tik neseniai į Šeštokus (Mockavą) pradėjo užklysti ne tik PKP lokomotyvai. Konteinerinį traukinį Šeštokai Express aptarnauja DB Schenker Rail Polska lokomotyvai. Štai 232.356 tarp Mockavos ir Trakiškių.
Rengiamas forumas krovinių srautams tarp Baltarusijos ir Lietuvos didinti
Rytoj, vasario 21 d., Gardine (Baltarusija) AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizuoja forumą „Lietuva – Gardino sritis: krovinių vežimo geležinkelių transportu plėtros galimybės“.
Rengiamas forumas krovinių srautams tarp Baltarusijos ir Lietuvos didinti
Rytoj, vasario 21 d., Gardine (Baltarusija) AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizuoja forumą „Lietuva – Gardino sritis: krovinių vežimo geležinkelių transportu plėtros galimybės“.
Comment