Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
    Bėgiai su pabėgiais klojami nedidelėmis dalimis (/\ Eimanto pranešimas). Kitas etapas yra bėgių suvirinimas, kurio metu suvirinimo įrenginys suvirina bėgius. Suvirinimo tipas iš esmės skiriasi nuo paprasto suvirinimo, kurio metu lieka siūlė. Bėgiai suvirinimo metu "suliejami" į vientisą elementą, kartu apdirbant ir siūlės vietą. Siūlau, prie progos pasivaikščioti, ilgabėgiu keliu ir pasižiūrėti į bėgio profilį - daug kas pasidarys aišku. Beje - išmontuojant tokius bėgius, jie tiesiog pjaustomi, nes niekas tokių 800m. niekur negabena ir nesaugo. 800m -maksimalus ilgis, kuris nustatytas dėl metalo šiluminio plėtimosi, kad bėgiai neišsiraitytų.
    pasenusi info. dabar ilgio neriboja. nuo stoties iki stoties.
    anksčiau ilgabėgius virindavo iki 170 m ilgio (tiesiog gamykloje ilgesniem vietos nebuvo), o likusį ilgį suvirindavo kelyje. dabar iki 800m ir gabenama specialiais sąstatais. vagonuose yra ritinėliai, kurias bėgis rieda ir jam neleidžiama parvirsti ant šono. nežinau kaip pakrauna, bet iškrovimą teko stebėti: tiesiog paimą trosą ir vieną galą kabina už lokomotyvo sankabos, o kitą troso galą už ilgabėgio.ir viskas. lokomotyvas stovi vietoje, o kitas lokomotyvas tempia sąstatą su ilgabėgiais, o pats ilgabėgis tiesiog gražiai gulasi ant kelio. manau panašiai ir pakrauna.

    Comment


      Kur matei iškrovimą?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Kur matei iškrovimą?
        prieš pora metų prie Kauno

        Comment


          Parašė naglisc Rodyti pranešimą
          pasenusi info. dabar ilgio neriboja. nuo stoties iki stoties.
          O kaip su šiluminiu plėtimusi? Tarp įprastinių bėgių (trumpabėgių) yra kompensaciniai tarpeliai, o kaip su ilgabėgiais? Ar gal ten koks nors spec. lydinys?

          Comment


            Parašė r08n Rodyti pranešimą
            O kaip su šiluminiu plėtimusi? Tarp įprastinių bėgių (trumpabėgių) yra kompensaciniai tarpeliai, o kaip su ilgabėgiais? Ar gal ten koks nors spec. lydinys?
            o kam tiem bėgiam plėstis? yra grupė priemonių, kurios apribojo bėgių vaikščiojimą (plėtimąsį ir susitraukimą) ir tiek. mažiau sandūrų - lengvesnė ir pigesnė priežiūra. o tai žaisdavosi: rudenį sudeda ilgesnius bėgius, pavasarį grąžindavo trumpesnius, ir vėl rudenį.... o daba nieko nedaro.
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              Klausimas

              Va labai staigiai man labai prireikė vienos info -
              nuo kada tiksliau panaikintas keleivinis traukinys Vilnius - Ryga - Vilnius ir ar geležinkelio ruožas nuo Joniškio Meitenės link iš tikrųjų buvo dvikelis?

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Va labai staigiai man labai prireikė vienos info -
                nuo kada tiksliau panaikintas keleivinis traukinys Vilnius - Ryga - Vilnius ir ar geležinkelio ruožas nuo Joniškio Meitenės link iš tikrųjų buvo dvikelis?
                kiek vaikystėje yra tekę važinėti su Čaika, tai tarp Joniškio ir Meitenės visada buvo vienkelis, bet va nuo Joniškio link Šiaulių pradžioje buvo dvikelis, o po to vienkelis. dabar jauvisur vienkelis, bent jau pervažoje prieš Joniškį vienas kelias dingo.
                Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:56.
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                  Va labai staigiai man labai prireikė vienos info -
                  nuo kada tiksliau panaikintas keleivinis traukinys Vilnius - Ryga - Vilnius
                  2003 gruodžio pradžioje dar važinėjo. Tvarkaraštyje, įsigaliojusiame nuo 2004 03 30, jo jau nebuvo.
                  Tiksliau nepasakysiu
                  Paskutinis taisė aRa; 2007.09.19, 13:55. Priežastis: patikslinimas

                  Comment


                    Parašė bronius Rodyti pranešimą
                    Turiu du klausimus:
                    1. Kaip tie vadinamieji "ilgabėgiai" nugabenami iki vietos, kur juos reikia pakloti (juk yra posūkiai, jie turėtų smarkiai išsilenkti..)
                    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=79366&LNG=RU
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Ką „geležinkelininkai“ galėtų pasakyt apie tai:


                      Kauno miesto 2005–2015 metų strateginio plano priedo (patvirtinta 2005 m. birželio 16 d.).

                      Kad tai bus RB atšakos, tikėtis turbūt beprotiška. Kaip suprasti „greitasis geležinkelis“? Bus atnaujinta esama infrastruktūra? Koks tada bus maksimalus tų trasų greitis?

                      Peržiūrėjau 2005 metų gruodžio mėnesio laidą, kur kalbama apie greitojo (>300 km/h) geležinkelio nuo Vilniaus pro Kauną iki Klaipėdos projektavimą. Ten teigiama, kad 25% keleivių vietoj autotransporto tada rinktųsi tą geležinkelį ir tai būtų ekonomiškai naudinga. Kažin, ar čia rašoma apie tą pačią idėją.
                      Paskutinis taisė ; 2007.10.01, 03:29.
                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                      Comment


                        Apie "Lietuvos geležinkelius" galima pasakyti tik blogai arba nieko nepasakyti.

                        Comment


                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          Apie "Lietuvos geležinkelius" galima pasakyti tik blogai arba nieko nepasakyti.
                          Jai geriau nieko nesakyti...

                          Comment


                            Sveiki visi.
                            Turiu tokį klausimą dėl geležinkelių. Ką Lietuvoje galiojančios instrukcijos numato daryti mašinistui pamačius žmogų ant bėgių: stabdyti, arba nestabdyti o tik "konstatuoti faktą" (suprantama, kokį). Ką privalo daryti mašinistas, jei jau partrenkė žmogų: sustoti, ar nestoti ir važiuoti toliau, kam apie tai pranešti? Kaip vyksta tokių įvykių tyrimas, ar buvo kada nors mašinistas pripažintas dėl to kaltas?

                            Comment


                              Stoti. Nepriklausomai koks yra atstumas.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                                Perskaiciau visa foruma ir maciau, kad buvo rasoma apie subaciaus traukiniu "kapines". Tai va, jos is tiesu buvo ir gana ilgai, karta per menesi, o dabar dar dazniau, pravaziuoju traukiniu pro subaciu, tai tu traukiniu pasigedau tik pavasari. Kiek man yra teke girdet, juos visus nuvare kazkur prie vilniaus, atsieit arciau detales... O tu traukiniu ten buvo
                                LABAI DAUG, buvo ir apipaisytu, visokiu, D1, keleiviniu vagonu, garveziu... Net juokas ima pasiziurint i vaizdo kameros, kurios dabar yra bevertes...
                                Štai kur atsidūrė D1, kam reikia galesit nusipirkti
                                http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=104929&LNG=RU
                                O garvežiai, jei neklystu, Radviliškyje stovi.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                  Gal kas žinot ar iš Gardino per Brūzgi, Kuznicą tebevažiuoja traukiniai Bialystok, t.y. tuo maršrutu, kurie anksčiau važiavo Vilnius-Warszawa peer Gardiną? Teko girdėt, kad aškų keitimo įrenginiai ten išardyti. O gal europinė vėžė eina iki Gardino?
                                  Ir dar - kai suprantu iš Barltarusijos geležinkelių traukinių tvarkaraščių, baltarusiai savo teritorijoje ruožo Pariečė - Druskininkai neišardė, nes du kartus per dieną iki Lietuvos sienos eina traukinys Gardinas - Ūčitel per Pariečę, Černūchą. Ar kaip čia yra?
                                  Ž.r. čia:
                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=101163&LNG=RU
                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=55383&LNG=RU

                                  Comment


                                    o kur padejo keleivinius, kupe vagonus?

                                    Comment


                                      galetu ir lietuvoje taip pat europine veze padaryti, i viduri imesdami tuos begius, negi taip brangiai atsieitu nors iki kokio Kauno datiest ar siaip pagrindiniu stociu?
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                        galetu ir lietuvoje taip pat europine veze padaryti, i viduri imesdami tuos begius, negi taip brangiai atsieitu nors iki kokio Kauno datiest ar siaip pagrindiniu stociu?
                                        Tik ne per vidurį abu bėgiai:
                                        http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...=103923&LNG=RU
                                        (Ukraina).

                                        Tai iki Kauno ir bus europinio pločio vėžė.
                                        Beje tą nuotrauką įkėliau ir dėl pačio objekto ant bėgių, tokius bėginius autobus (automotrises) reikia pirkti, o ne uždarinėti linijas ir ardyti bėgius, atrodo tikrai neblogai (nėra net ko lyginti su antikvariniais mažųjų autobusų parkų autobusais, pvz. garsiaisiais mėlynaisiais Molėtų VOLVO )

                                        Jis lenkų gamybos, berods ir vokiečiai prisidėjo, štai daugiau nuotraukų (ir salono):
                                        http://parovoz.com/newgallery/index....SCR=620М


                                        Pasak ministro, Maskvoje Lietuvai gaminami keturi dyzeliniai traukiniai keleiviams vežti.
                                        RA2 (РА2)
                                        http://parovoz.com/newgallery/index....=RU&NO_ICONS=0
                                        Paskutinis taisė Eimantas; 2007.11.04, 20:31.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Rugpjūčio mėnesį pačiam teko Lvove matyti "ukrainiečių" automatrisą 620M. Mašina atrodo išvaizdžiai, gražus dizainas, tyliai dirbantis variklis, bet įdomu, kokios eksploatacinės savybės, kaip pati mašina elgiasi kelyje. Mano fotografija:

                                          http://lietuva.photos.us.com/p44600118.html

                                          Taip pat viena latvių gamybos automatrisė AR2-02 (kurios buvo pagaminti vos 2 vienetai) vis dar važinėja tarp Kauno ir Marijampolės.

                                          Eimantas sako:

                                          tokius bėginius autobus (automotrises) reikia pirkti, o ne uždarinėti linijas ir ardyti bėgius
                                          Čia matomai LG patogiau uždaryti linijas yra todėl, kad tai sudaro žymiai mažesnes sąnaudas. Kas labiau apsimoka: kelio priežiūra, remontas, naujų automatrisų įsigijimas, mažos pajamos už pervežimus ar linijų uždarymas? Manyčiau, kad paskutinis variantas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X