Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Noriu paklausti kodėl nestoja tranzitiniai traukiniai Kaune ? Ankščiau juk stojo pvz: traukinys Kaliningradas-Charkovas, o kodėl dabar nestoja koks nors Moskva-Kaliningradas ?
    Geležinkeliai valdo!

    Comment


      Nes nėra atitinkamai įrengto (aptverto) perono, nėra pasienio kontrolės.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nes nėra atitinkamai įrengto (aptverto) perono, nėra pasienio kontrolės.
        o ir peronai musu tokiems traukiniams jau yra pernelyg trumpi...)) musu vienvagoniams PESA kledarams pakanka, o 18 vagonu sastato jau neitalpinsi

        Comment


          Kodėl? Kaune 1 kelio peronas yra pakankamas tokio ilgio traukiniams. Bet jis neaptvertas ir nėra kaip to padaryti nepadarant nepatogumų elektrinių ir dyzelinių traukinių keleiviams.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kodėl? Kaune 1 kelio peronas yra pakankamas tokio ilgio traukiniams. Bet jis neaptvertas ir nėra kaip to padaryti nepadarant nepatogumų elektrinių ir dyzelinių traukinių keleiviams.
            Man atrodo, kad ir kiti peronai panašaus ilgio. Atsimenu, 1990-1991 pasienio kontrolė buvo įrengta požeminėje perėjoje, kol nekontroliavom tikrųjų sienų.

            Comment


              Pirmas maždaug per vieną vagoną ilgesnis. Ties pėsčiųjų tiltu 2 ir 3 peronai baigiasi ties laiptų apačia, o pirmasis peronas po tiltu. Be to primečiau pagal ortofotonuotrauką - 2 ir 3 peronuose laisvai telpa 18 vagonų. Gal ir 19.

              Comment


                Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                Noriu paklausti kodėl nestoja tranzitiniai traukiniai Kaune ? Ankščiau juk stojo pvz: traukinys Kaliningradas-Charkovas, o kodėl dabar nestoja koks nors Moskva-Kaliningradas ?
                Sutrumpinus Šeštokų traukinį iki Kauno, Kaunas tapo tarptautiniu persėdimo tašku, taigi ir tranzitiniams traukiniams stoti racijos tikrai yra.

                Comment


                  Yra, bet RŽD nori greitinti tranzitinių keleivinių traukinių eismą Lietuvoje. Tam, žinoma, didžiausias kliūtis sudaro pasienio kontrolė. Tačiau štai Lenkija su Kaliningrado sritimi įsiveda bevizį režimą, o PKP planuoja paleisti dvivagonę automotrisę iš Olštyno į Kaliningradą.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kodėl? Kaune 1 kelio peronas yra pakankamas tokio ilgio traukiniams. Bet jis neaptvertas ir nėra kaip to padaryti nepadarant nepatogumų elektrinių ir dyzelinių traukinių keleiviams.
                    Bet įdomus faktas, kad Kauno geležinkelio stotyje pagal sienų apsaugos programą įrengtos geros valdomos stebėjimo kameros. Reiškia, kad LG kameros buvo padovanotos...

                    Comment


                      Taip, galima už ES lėšas būtų įrengti ir peroną. Bet paskui tektų išlaikyti iš biudžeto policininkus, pasieniečius, kurie tikrintų ir saugotų atvykus traukiniui. Pažiūrėk, kas Vilniaus stotyje vyksta. Tai į Vilnių dar atvyksta ir išvyksta bent po kelias dešimtis keleivių. O į Kauną atvyktų ir išvyktų vienas kitas žmogus. Ir dėl viso to daug išlaidų ir papildomo darbo tarnyboms...

                      Comment


                        „Lietuvos geležinkeliai” už 9 mln. Lt atnaujino Vilniaus kuro bazę
                        http://verslas.delfi.lt/automoto/lie....d?id=59010769
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Laukiamas rekordinis grūdų derlius eksportuotojams - ne tik džiaugsmas, bet ir rūpesčiai

                          Sutarta, jog artimiausiu metu Vyriausybės nutarimu bus patvirtinta tvarka, pagal kurią grūdų eksportuotojai teiks paraiškas reikiamam vagonų kiekiui, o "Lietuvos geležinkeliai" užtikrins tinkamą grūdų pristatymą į Klaipėdos uostą.
                          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...esciai-767658/
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Žinoma. Vieninteliai žinomi modulinis traukinai su šilumvežio trauka važinėja Izraelyje. Tai "Bombardier" dviaukščiai traukiniai. Beje, galinis vagonas su valdymo kabina turi tikriausiai elektros stotį (aprūkęs stogas ir yra žaliuzės), kuri maitina vagonus nenaudojant iš šilumvežio elektros energijos.

                            http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=172037&LNG=RU

                            Taigi, "Škoda" negalėjo pasiūlyti viso traukinio. Škoda šilumvežių negamina. Vadinasi, jai reikėtų imti kažkokius kitus gatavus standartinius šilumvežius ir jiems pagaminti valdymo kabiną (kas reiškia gaminti ją kartu su šilumvežių gamintoju). Deja gatavų standartinių keleivinių vidutinės galios šilumvežių 1520 mm vėžei nėra (juk rusiškų nepirks). O pagaminti porą vienetų reikia daug laiko (moduliniams traukiniams patiekti buvo reikalaujama 28 mėnesių) ir tai kainuoja.
                            Klausimas specialistams. O gal galima pirkti vien tik dviaukščius vagonus ir kabint prie šilumvežių ?

                            Suomija



                            šaltinis

                            Comment


                              Aišku, kad galima. Bet man irgi keista, kodėl LG užsigeidė modulinio traukinio, kai gali tiesiog nupirkti 4 vagonų dyzelinius traukinius su 2 klasės salonu Vilniaus - Klaipėdos maršrutui.

                              Comment


                                Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                                Klausimas specialistams. O gal galima pirkti vien tik dviaukščius vagonus ir kabint prie šilumvežių ?

                                Suomija

                                Atvaizdas


                                šaltinis
                                Lenkijoje dviaukščiai keleiviniai vagonai dar kabinami prie garvežių. http://www.youtube.com/watch?v=GVTNpMx1F1E
                                http://www.youtube.com/watch?v=k_16B...eature=related
                                http://www.youtube.com/watch?v=MvQJ7Eeu9Ck
                                http://www.youtube.com/watch?v=WBQ9u...eature=related

                                Comment


                                  Ką jūs čia šneket, nepirks tų modulinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui iš kažkur ištraukiat ir šnekat nesamones jau nervinti pradeda jūsų pliurpalai...
                                  Geležinkeliai valdo!

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                    Ką jūs čia šneket, nepirks tų modulinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui iš kažkur ištraukiat ir šnekat nesamones jau nervinti pradeda jūsų pliurpalai...
                                    Mažiau nervinkis, o daugiau pasidomėk ta tema. Spesialiste didysai.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                      Ką jūs čia šneket, nepirks tų modulinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui iš kažkur ištraukiat ir šnekat nesamones jau nervinti pradeda jūsų pliurpalai...
                                      Jam 12metu ir jis daug nusimano apie gelezinkelius

                                      Comment


                                        Vakar 19 ir 21 traukinį tempė M62K
                                        Geležinkeliai valdo!

                                        Comment


                                          Visai netyčia žiūrėdamas TEP60 nuotraukas užtikau štai tokį traukinį:



                                          fotografuota Kaišiadoryse, bet koks tai galėtų būti maršrutas gal kas žino ?

                                          Šaltinis: http://gallery.balticrailpics.net/di....php?pos=-8075
                                          Geležinkeliai valdo!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X