Noriu paklausti kodėl nestoja tranzitiniai traukiniai Kaune ? Ankščiau juk stojo pvz: traukinys Kaliningradas-Charkovas, o kodėl dabar nestoja koks nors Moskva-Kaliningradas ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes nėra atitinkamai įrengto (aptverto) perono, nėra pasienio kontrolės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl? Kaune 1 kelio peronas yra pakankamas tokio ilgio traukiniams. Bet jis neaptvertas ir nėra kaip to padaryti nepadarant nepatogumų elektrinių ir dyzelinių traukinių keleiviams.
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąNoriu paklausti kodėl nestoja tranzitiniai traukiniai Kaune ? Ankščiau juk stojo pvz: traukinys Kaliningradas-Charkovas, o kodėl dabar nestoja koks nors Moskva-Kaliningradas ?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl? Kaune 1 kelio peronas yra pakankamas tokio ilgio traukiniams. Bet jis neaptvertas ir nėra kaip to padaryti nepadarant nepatogumų elektrinių ir dyzelinių traukinių keleiviams.
Comment
-
Taip, galima už ES lėšas būtų įrengti ir peroną. Bet paskui tektų išlaikyti iš biudžeto policininkus, pasieniečius, kurie tikrintų ir saugotų atvykus traukiniui. Pažiūrėk, kas Vilniaus stotyje vyksta. Tai į Vilnių dar atvyksta ir išvyksta bent po kelias dešimtis keleivių. O į Kauną atvyktų ir išvyktų vienas kitas žmogus. Ir dėl viso to daug išlaidų ir papildomo darbo tarnyboms...
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai” už 9 mln. Lt atnaujino Vilniaus kuro bazę
http://verslas.delfi.lt/automoto/lie....d?id=59010769
Comment
-
Laukiamas rekordinis grūdų derlius eksportuotojams - ne tik džiaugsmas, bet ir rūpesčiai
Sutarta, jog artimiausiu metu Vyriausybės nutarimu bus patvirtinta tvarka, pagal kurią grūdų eksportuotojai teiks paraiškas reikiamam vagonų kiekiui, o "Lietuvos geležinkeliai" užtikrins tinkamą grūdų pristatymą į Klaipėdos uostą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinoma. Vieninteliai žinomi modulinis traukinai su šilumvežio trauka važinėja Izraelyje. Tai "Bombardier" dviaukščiai traukiniai. Beje, galinis vagonas su valdymo kabina turi tikriausiai elektros stotį (aprūkęs stogas ir yra žaliuzės), kuri maitina vagonus nenaudojant iš šilumvežio elektros energijos.
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=172037&LNG=RU
Taigi, "Škoda" negalėjo pasiūlyti viso traukinio. Škoda šilumvežių negamina. Vadinasi, jai reikėtų imti kažkokius kitus gatavus standartinius šilumvežius ir jiems pagaminti valdymo kabiną (kas reiškia gaminti ją kartu su šilumvežių gamintoju). Deja gatavų standartinių keleivinių vidutinės galios šilumvežių 1520 mm vėžei nėra (juk rusiškų nepirks). O pagaminti porą vienetų reikia daug laiko (moduliniams traukiniams patiekti buvo reikalaujama 28 mėnesių) ir tai kainuoja.
Suomija
šaltinis
Comment
-
Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
http://www.youtube.com/watch?v=k_16B...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MvQJ7Eeu9Ck
http://www.youtube.com/watch?v=WBQ9u...eature=related
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąKą jūs čia šneket, nepirks tų modulinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui iš kažkur ištraukiat ir šnekat nesamones jau nervinti pradeda jūsų pliurpalai...
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąKą jūs čia šneket, nepirks tų modulinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui iš kažkur ištraukiat ir šnekat nesamones jau nervinti pradeda jūsų pliurpalai...
Comment
-
Visai netyčia žiūrėdamas TEP60 nuotraukas užtikau štai tokį traukinį:
fotografuota Kaišiadoryse, bet koks tai galėtų būti maršrutas gal kas žino ?
Šaltinis: http://gallery.balticrailpics.net/di....php?pos=-8075Geležinkeliai valdo!
Comment
Comment