Puikios naujienos. Anksčiau pasirašytos sutartys ne vien deklaracijomis liko. Ir ruožas pagyvės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
"Merkurijus" sujungė Klaipėdą ir Maskvą
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...maskva-708232/
Iš Klaipėdos išlydėtas traukinys „Merkurijus“
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...kurijus-416375
Turkijoje - konferencija dėl VIKINGO plėtros
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...letros-708011/Paskutinis taisė Eimantas; 2012.03.23, 16:16.
Comment
-
Ar nevežios traukinys „Merkurijus“ oro?
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...jus-oro-418204
Comment
-
Yra naujienų apie modulinių traukinių konkursą:
http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/v..._ID=2002653007
Vienintelis pateiktas Škoda Vagonka pasiūlymas atmestas dėl neatitikimo sąlygoms
Comment
-
Žinoma. Vieninteliai žinomi modulinis traukinai su šilumvežio trauka važinėja Izraelyje. Tai "Bombardier" dviaukščiai traukiniai. Beje, galinis vagonas su valdymo kabina turi tikriausiai elektros stotį (aprūkęs stogas ir yra žaliuzės), kuri maitina vagonus nenaudojant iš šilumvežio elektros energijos.
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=172037&LNG=RU
Taigi, "Škoda" negalėjo pasiūlyti viso traukinio. Škoda šilumvežių negamina. Vadinasi, jai reikėtų imti kažkokius kitus gatavus standartinius šilumvežius ir jiems pagaminti valdymo kabiną (kas reiškia gaminti ją kartu su šilumvežių gamintoju). Deja gatavų standartinių keleivinių vidutinės galios šilumvežių 1520 mm vėžei nėra (juk rusiškų nepirks). O pagaminti porą vienetų reikia daug laiko (moduliniams traukiniams patiekti buvo reikalaujama 28 mėnesių) ir tai kainuoja.Paskutinis taisė Al1; 2012.04.12, 09:24.
Comment
-
“Lietuvos geležinkeliai” ketina išmokėti 120 mln. litų dividendų, teigia susisiekimo ministras
Valstybės valdoma bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” iš pernai uždirbto pelno šiemet į valstybės biudžetą ketina pervesti 120 mln. litų dividendų, teigia susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
“Mes iš tikrųjų laikomės tam tikrų susitarimų. Aišku, kad didysis dividendų mokėtojas iš transporto įmonių bus “Lietuvos geležinkeliai”. Manome, kad 120 mln. litų iš 2011 metų pelno bus išmokėta į valstybės biudžetą dividendų pavidalu”, – BNS sakė E.Masiulis.
Pasak ministro, kol kas neaišku, ar dividendus išmokės ir Klaipėdos jūrų uostas, kuris pernai uždirbo 68 mln. litų audituoto pelno. Pagal įstatymą jis turėtų sumokėti 50 proc. pelno, arba apie 34 mln. litų dividendų. Tačiau Susisiekimo ministerija siūlo trejus metus atleisti uostą nuo dividendų mokėjimo. Priešingu atveju uoste nebūtų įgyvendinta 1,524 mlrd. litų vertės investicijų projektų.
“Kol kas vyksta diskusijos su Vyriausybe dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto dalies įmokos. Noriu atkreipti dėmesį, kad vykdant suskystintų gamtinių dujų terminalo projektą, Klaipėdos uostui yra užkrauti tam tikri įpareigojimai vystyti infrastruktūrą. Akivaizdu, kad įmonė turėtų būti bent iš dalies atleista nuo dalies mokesčio”, – teigė E.Masiulis
Kitos Susisiekimo ministerijai pavaldžios įmonės, kurios pernai dirbo pelningai, anot ministro, taip pat ruošiasi išmokėti dividendus.
“Manau, kad negali būti kažkokių išimčių, pirmiausia žiūriu į energetikus. Raginu visas valstybės valdomas įmones elgtis atsakingai. Šiuo atveju negalėtų būti taip, kad transporto įmonės moka, o energetikos įmonės nemoka (dividendus – BNS)”, – kalbėjo E.Masiulis.
Valstybei priklausantys “Lietuvos geležinkeliai” pernai, neaudituotais duomenimis, uždirbo 148,012 mln. litų grynojo pelno – 2,3 karto daugiau nei 2010-aisiais, kai jis buvo 65,437 mln. litų. Įmonės pajamos per metus padidėjo 18,8 proc. iki 1,622 mlrd. litų.
100 proc. geležinkelių įmonės akcijų priklauso valstybei.
BNS informacijaPaskutinis taisė Raptor; 2012.04.27, 12:19.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimą“Lietuvos geležinkeliai” ketina išmokėti 120 mln. litų dividendų, teigia susisiekimo ministras
Galėtu valstybė ir LG atleisti porai metų nuo dividendų, ir lieptu, kad pavyzdžiui per tuos pora metų tegu pagerina kokį Kaišiadorys-Klaipėda ruožą, pvz. pastatyt antrus kelius kur reikia ar pagerinti keleivinio ir krovininio eismo greitį iki 160km/h ir 120km/h atitinkamai
Comment
-
Tai va kas nutiko. Važiavau dviračiu pro pervažą Kaišiadoryse ties Pramonės g. Pervažos signalizacija skambėjo, o stoties pusėj, netoli pervažos stovėjo ER9M. Netekę kantrybės automobiliai pervažiavo pervažą skambant signalui. Paskui traukinys išlaipino dalį keleivių, vienas man sakė, kad sugedo iešmas. Vėliau atvažiavo ER9M iš Vilniaus pusės, abu pastovėję po koki pusvalandžio pajudėjo.Paskutinis taisė WastedYears; 2012.05.11, 20:43.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąAr dar kyla kam nors abejonių, kad tas kelias nėra remontuojamas ir atstatytas nebus (nebent tik kokie stulpai prie pervažų sukasti vardan remonto imitacijos)?
Comment
Comment