Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąGrazu, tik va tvarkdariu darbo kokybe nuo to nepageres, deja.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąDabar retas ju sugeba protingai eisma organizuot.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na kaip ir mokina, bet senuju tvarkdariu kurie dar Daugpilyje mokesi, nera ko lygint, gaila mazai ju like.
Baige Vileisio kolegija praktika atlikineja stociu budetojais, o didziausia beda , jog neisivaizduoja jie
, nei kaip vaziuoja tas traukinys , nei kas yra kelio ruozo profilis.
Buna organizuojami susitikimai masinistu ir tvarkdariu, kur aptariamas eismo organizavimas, bet mazai ka padeda.
Pvz.: uzdarius Pusyno stoti , budetojas isejo tvarkdariu dirbt, -kyla klausimas , kaip eile metu prasedejus miske gali eit tvarkdariaut?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
http://www.lrytas.lt/-13306254371330...etuv%C4%85.htm
Nerealu, nes tvarkdariai sugeba paorganizuot eisma taip, jog jau buvo paguldytas ne vienas
tarptautinis traukinys. Ko pasekoje tenka kviest spec tarnybas :paseniecius, ar policija , jog traukini saugotu.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąhttp://www.lrytas.lt/-13306254371330...etuv%C4%85.htm
Nerealu, nes tvarkdariai sugeba paorganizuot eisma taip, jog jau buvo paguldytas ne vienas
tarptautinis traukinys. Ko pasekoje tenka kviest spec tarnybas :paseniecius, ar policija , jog traukini saugotu.
Comment
-
Tu turbūt nežinai, kas yra fašistas? Rusija iš viso panorėjus gali atsisakyti keleivių tranzito per Lietuvą ir pakeisti traukinius lėktuvais. Ne tiek jau ir daug tų keleivių. Kasdien per Lietuvą žiemos metu važiuoja tik traukinys per parą, o dar pora atskiromis dienomis. Tai paskaičiuok, jei traukinyje 14 vagonų po 50 keleivių, tai tik 700 keleivių traukinyje. Juos galima su 5 lėktuvų skrydžiais nugabenti. Dar tiek kas kelintą dieną važiuojantys traukiniai pareikalautų po 1 skrydį kasdien į Sankt Peterburgą ir kas kelintą dieną į pietus.
Jau ir taip Rusijoje viduje su pigių skrydžių bendrovėmis pigiau skristi nei važiuoti traukiniu. Ir greičiau. Kiek kėbliau būtų vasarą. Bet, manau, 10 skrydžių kasdien susidorotų su esamais srautais.
Taip kad galvok pats, ką Lietuva praranda.
Comment
-
O kaip kitaip identifikuoti kelią, kuriame sustos traukinys? Kiekvienas peronas turi dažniausiai po du kelius. Kartais viena, o kartais net ir tris ar keturis (trijų ar keturių kelių atveju vienas ar du keliai būna aklikeliai). Kai kuriose šalyse į vieną kelią iš priešingų krypčių gali atvykti po traukinį. Tuomet skirstoma dar ir sektoriais. Tačiau skirstymas sektoriais naudojamas ir tuomet, kai traukiniai sudaryti iš daugelio vagonų. Kad keleiviams nereikėtų bėgioti po peroną atvykus traukiniui iš vieno perono galo į kitą, peronas suskirstomas sektoriais, į kurį telpa, tarkim, du vagonai. Ir pranešama, kad 1 ir 2 vagonai stovės perono sektoriuje, tarkim A, 3 ir 4 - B ir t.t.
Tvarka skelbti peronus ir kelius atsirado didelėse stočių su daug peronų ir kelių tais laikais, kai jokių dinaminių informavimo priemonių, netgi pranešimo per garsiakalbį nebuvo. Kaip keleiviui žinoti, ypač nevietiniam (nebūtinai iš užsienio, ar kaimiečio, netgi ir šiuolaikinio miestiečio (kokios blondinės)), kad traukinys, kurio jam reikia, sustos vienoje ar kitoje perono pusėje? Seniau juk netgi maršrutinių lentelių ant vagonų nebūdavo. O ir dabar ne visada būna.
Lietuvoje tik Kaune ir Vilniuje yra dinaminės stočių informavimo sistemos. Tarybiniais laikais ir iki pakeitimo apie 2000 buvo elektromechaninės, dabar elektroninės. Žinoma, tokiu atveju galima būtų nepranešinėti apie kelius, o nurodyti tik platformas. Bet sena tvarka liko ir ji nekenkia.
Comment
-
Pasaulyje yra visaip. O peronai ir keliai nurodyti, kur sustos traukiniai naudojami ne tik buv. TSRS.
Kai kuriose stotyse yra sudėtinga kelių sistema ir peronų daug, todėl patogiau pranešti peroną ir kelią, o ne tik kelią. Kaip minėjau, tais atvejais, kai yra aklikeliai, kai yra salinės (keliai iš abiejų stoties pastato pusių ir netgi iš galo) stotys.
Viskas paprasta, kai visi keliai eina lygiagrečiai, visi peronai iš abiejų pusių turi po kelią, visi keliai sunumeruoti iš eilės.
O jei to nėra? Kaip, pavyzdžiui, Kaune. 11 ir 12 aklikeliai yra kur? Šalia stoties, šalia pirmo kelio. Arba N. Vilnioje 21 kelias yra, berods, už 6. Arba Radviliškyje ir Kaišiadoryse peronai yra ir prie stoties pastato, ir toliau, prie pėsčiųjų tilto. Ta kaip identifikuoti?Paskutinis taisė Al1; 2012.03.04, 10:15.
Comment
-
Atsimenu kažkada Vilniaus stotyje teko susibalamutinusiai į traukinį vėluojančiai užsienietei aiškinti, kad tuneliu, prie kurio nurodyti skaičiai 1 - 5 galima nueit į 9 kelią, iš kurios išvažiuoja jos traukinys. Tiek vat ir aiškumo su tais peronais.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė JohnPaprastai "platform" agliškai reiškia ne peroną, o būtent kelią. Jau vien dėl to galima susipainioti.
Parašė JohnKaunas ... ar įmanoma dar painiau parašyti?
Comment
-
Parašė JohnNelabai supratau, kuo peronų+kelių nurodymas stotyje padeda ką nors identifikuoti?
Identifikuoti paprastai: pagal numerius prie to "perono" esantiems keliams, kad ir kokie jie bebūtų. Žinai kelio nr., žinai, kur jis yra (arba matai informacines nuorodas, kaip ten patekti) ir tai yra viskas, ko reikia, nepriklausomai, ar tas kelias yra stoties gale, šone ar dar kur nors. Nelabai suprantu, kur čia problema?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTame ir problema, jei keliai sunumeruoti ne eilės tvarka. O jei 11 ir 12 keliai yra šalia pirmo? Ką, keleivis turi lakstyti po visą stotį?
Comment
Comment