Ir vėl eilinį kartą kalbos apie Stasio braškančią kėdę. Gal koks man žmogus gali visą tiesą pasakyt, kaip ten ištikrujų yra su tais Geležinkeliais ar ištikrūjų ten viskas eina per "pažystamus, gimines ir visokias kitokias protekcijas. Esu studentas, studijuojantis geležinkelius ir galvojantis apie darbą šioje įmonėje. (Galit parašykit ir privačią žinutę, nes šis klausimas nepaprastai įdomus)
Ne vienas mano grupiokas dirba LG, tai sakė, baigt tu ką nori, bet be protekcijos ten nepakilsi niekur.
P.S. Geriau persikvalifikuok į kelius, jeigu studijuoji VGTU
Yra. LG galima sakyti paskutinis Socdemų bastionas, kuris dar turi ženklią reikšmę valstybės ūkiui. Na, aišku dar yra Lietuvos dujos (tačiau valstybė nebeturi kontrolinio akcijų paketo šioje įmonėje), kurioms vadovauja irgi socdemas ir dėl to socdemai piestu stoja kai tik kyla kalbos dėl dujų tiekimo sektoriaus reformos.
Būtent šios dvi įmonės yra paskutinės, kurioms vis dar vadovauja "old school'iniai" nomenklatūrininkai.
Arba esi aklas arba nenori matyti - visos valstybinės įmonės valdomos pagal partinę liniją. Todėl dar kartą klausiu, parodyk bent vieną įmonę, kuri būtų atseit "depolitizuota" ir dirbtų efektyviai
Arba esi aklas arba nenori matyti - visos valstybinės įmonės valdomos pagal partinę liniją. Todėl dar kartą klausiu, parodyk bent vieną įmonę, kuri būtų atseit "depolitizuota" ir dirbtų efektyviai
Partinę ar nepartinę, bet efektyviai dirbančių pakankamai, kad ir koks nors Lietuvos Paštas arba Regitra. O LG toli gražu nepanaši į efektyviai dirbančią, greičiau į didelę pinigų plovyklą..
Partinę ar nepartinę, bet efektyviai dirbančių pakankamai, kad ir koks nors Lietuvos Paštas arba Regitra. O LG toli gražu nepanaši į efektyviai dirbančią, greičiau į didelę pinigų plovyklą..
Off topicas sorry, bet paštas yra įmonė su minusiu balansu ir kiekvienais metais dotuojama iš biudžeto.
Žvelgiant į ateitį, visiškai nematau galimybės, kad padėtis galėtu pasikeist į priešingą kryptį. Nes kitais metais rinkimus, esu pilnai įsitikinęs, laimės LDDP. Kad ir ką padarytų Liberalai dar šią kadenciją, kitais metais vistiek viskas bus padaryta kaip reikia Socialdemokratams.
2012-01-20 14:41 JAV domisi Lietuvos transporto sektoriumi
Jungtinių Valstijų verslininkai domisi Lietuvos transporto infrastruktūra ir jungtimis su Vidurio Azijos valstybėmis, teigia JAV su darbo vizitu viešintis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis
Iš Klaipėdos geležinkelio stoties iškilmingai išlydėtas konteinerinis traukinys „Saulė” jau pasiekė Kazachstaną. Pradėjusi kursuoti „Saulė” vertinama kaip sėkmingas projektas.
Kaip jis kūrėsi, kaip planuoja įsitvirtinti konkurencinėje rinkoje? Į šiuos ir kitus klausimus atsakė tiesioginio traukinio veiklos kuratoriaus – bendrovės „VPA Logistics” vadovas Darius Beinortas.
Modernizuojant Lietuvos geležinkelių infrastruktūrą ir eismo valdymą, šiais metais planuojama investuoti 343 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinės paramos. Toliau bus intensyviai vykdomi projekto „Rail Baltica“ darbai, plečiama Klaipėdos geležinkelio mazgo ir Vilniaus aplinkkelio infrastruktūra. Panaudojant pažangias technologijas kuriamas Eismo valdymo centras, modernizuojama infrastruktūros diagnostikos sistema.
Vasario 11 d. Europos sąjungoje švenčiama vieningojo pagalbos numerio 112 diena. Primename, kad 112 yra bendras numeris Europos sąjungoje netikėtų nelaimių ar grėsmių gyvybei, sveikatai, saugumui, aplinkai ar turtui atvejams. Juo galima iškviesti pagrindines pagalbos tarnybas: policiją, ugniagesius-gelbėtojus ar greitąją medicinos pagalbos tarnybą. Daugiau informacijos rasite www.112.lt.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas mano, kad šiemet 6 proc. padidinti Lietuvos geležinkelių tarifai atsilieps Klaipėdos uosto veiklai. Iki šiol kitų
tarifų didinimus uostas kompensavo rinkliavų mažinimu.
Paskaičiuota, kad Lietuvos geležinkeliams padidinus tarifus 6 proc., Uosto direkcijai, kad gabenimo grandinėje kainos kompensuotųsi, rinkliavas reikėtų mažinti maždaug 25 proc.
„Nebeturime rezervo mažinti rinkliavų dydžius. Lietuvos transporto sistemoje įkainiai turėtų būti derinami taip, kad vieniems keliant tarifus, kitiems nereikėtų atsisakyti savo pelno dalies“, – svarstė E.Gentvilas.
O kodėl Gentvilas mano, kad geležinkeliai turėtų atsisakyti savo pelno dalies uosto sąskaita??? Šiaip tai turėtų būti tarifų derinimas aukštesniame lygyje, nei šių valstybinių įmonių vadovybės lygyje daromi.
Comment