Yra išsišakojimas, nuo Vilniaus į Šeštokus ir į Klaipėdą. Taip rašyta kažkuriame straipsnyje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
2011-11-21, 13:31
Lietuviškas traukinys „Saulė“ nėra vienišas
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...ienisas-390724
Comment
-
Lietuva ir Ukraina pasirašė susitarimą dėl „Vikingo“ plėtros
http://verslas.delfi.lt/automoto/lie....d?id=52034177
Comment
-
Vystys geležinkelių keltų liniją tarp Lietuvos ir Vokietijos
Šiandien, lapkričio 24 d. Klaipėdos viešbutyje ,,AMBERTON KLAIPĖDA“ bus pasirašytos sutartys tarp AB ,,Lietuvos geležinkeliai“, AB „DFDS SEAWAYS“, Baltic Port Rail Mukran GmbH ir DB Schenker Rail Deutschland AG dėl prekinių geležinkelio vagonų gabenimo keltų linija tarp Lietuvos ir Vokietijos, jų naudojimo tvarkos ir aptarnavimo.
Sutarčių tikslas - išlaikyti ir vystyti geležinkelių keltų liniją Klaipėda – Zasnicas (Vokietija). Taip pat bus siekiama plėtoti glaudesnius ryšius tarp geležinkelių bendrovių ir laivybos linijų bei didinti jomis gabenamų krovinių apimtis. Tikimasi, kad tai paskatins krovinių siuntėjų suinteresuotumą vežti krovinius pigesnėmis, efektyviomis bei labiau aplinką tausojančiomis transportavimo rūšimis – geležinkeliais ir jūra.
Comment
-
Labai jau ilgos tos LG nuorodos. Gal vertėtų jas nors kiek trumpinti prieš dedant į pranešimą, pavyzdžiui, tokio dalykėlio dėka? http://clck.ru/
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal man Opera pati apkarpoI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Jo, Opera naršyklė apkarpo nuorodas, kad jos trumpesnės būtų. Bet kitas klausimas, kodėl jie nesusitvarko savo puslapio, kad veiktų normaliai ant Operos, nes tenka naudot kita naršykle. Rašyta jiems n kartų, bet į pastabas nereguoja.
P.S. Štai kaip atrodo ta nuoroda apkarpyta Operoje h t t p://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/Paskutinis taisė Rolandas.; 2011.11.30, 10:59."Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Comment
-
Parašė EimantasGal man Opera pati apkarpo
Comment
-
Valstybės valdomi “Lietuvos geležinkeliai” nacionalizuotame “Snoro” banke turėjo 15 mln. litų, tačiau Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas aiškina, kad dėl to įmonė labai nenukentės.
“Lietuvos geležinkeliai” banke “Snoras”, kaip ir dar 7 šalies bankuose, turėjo einamąją sąskaitą. Seimo komiteto vadovas Dainius Budrys aiškino, kad „Lietuvos geležinkeliai“ labai nenukentėjo, nes buvo “išdiversifikavę lėšas per kelis bankus”.
Pasak Ekonomikos komiteto nario Juliaus Veselkos, bendrovės vadovai teigia dedantys pastangų, kad lėšas atgautų. Jis teigė negalintis pasakyti, kokiu būdu tai ketinama padaryti.
“Geležinkeliai tikrai nebankrutuos, kol susibalansuos pinigų srautai, pakentėti galės”, – sakė parlamentaras po komiteto posėdžio, kuriame aptarta „Snoro“ žlugimo įtaka bendrovės finansams.
Be to, Ekonomikos komitetas sutiko, kad valstybės skola „Lietuvos geležinkeliams” už socialiai remtinų gyventojų vežimą pigiau būtų įskaityta kaip dividendai į biudžetą. Tokios įskaitos pageidauja ir pati įmonė – savo argumentus jos vadovai penktadienį išdėstė parlamentarams.
Įmonės skaičiavimais, šiais metais dėl to, kad už šią paslaugą valstybė jai nekompensuoja, ji negaus apie 60 mln. litų pajamų.
„Lietuvos geležinkeliai” laiko neteisinga, kad valstybės įmonės ir valstybės valdomos akcinės bendrovės turi mokėti nevienodo dydžio dividendus į biudžetą.
Seimas šią savaitę priėmė įstatymą, numatantį valstybės įmonių prievolę nuo kitų metų dividendams skirti pusę pelno. Iš valstybės valdomų akcinių bendrovių galima pareikalauti, kad jos į biudžetą dividendams pervestų ir visą pelną.
Įmonės vadovybė komitetui tai pat pateikė informaciją apie jos finansinius srautus, bendrovei reikalingas investicijas. “Lietuvos geležinkeliai” norėtų, kad investicijų planu rūpintųsi ne Finansų, o Ūkio ministerija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Intermodalins traukinys „Merkurijus“ konteinerius gabens į Rusiją
http://www.lrytas.lt/-13232496181321...į-rusiją.htm
Comment
-
Bus trumpinamas tranzitinių traukinių į Kaliningradą ir iš jo važiavimo laikas. Apie tai buvo sutarta praeitą savaitę įvykusiame Kaliningrado srities geležinkelių ir LG vadovų pasitarime. Planuojama, kad kelionės laikas sutrumpės net keliomis valandomis. Rezervų laiko ekonomijai yra daug. Dabar tranzitinis traukinys tarp Vilniaus ir Minsko važiuoja apie 4 su puse valandos, kai baltarusių traukiniai tą patį atstumą įveikia per 3 val. Todėl tranzitinių traukinių keleivių kontrolę matyt pertvarkys pagal tą patį principą, kaip ir traukinių Vilnius - Minskas. Taip pat planuojama sutaupyti laiko keičiant lokomotyvą ne Nesterove, o Kybartuose, kur vyksta pasienio kontrolė.
Iš
http://railwayz.info/news/news.php?news_id=969
Straipsnis parengtas pagal www.gudok.ru
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBus trumpinamas tranzitinių traukinių į Kaliningradą ir iš jo važiavimo laikas. Apie tai buvo sutarta praeitą savaitę įvykusiame Kaliningrado srities geležinkelių ir LG vadovų pasitarime. Planuojama, kad kelionės laikas sutrumpės net keliomis valandomis. Rezervų laiko ekonomijai yra daug. Dabar tranzitinis traukinys tarp Vilniaus ir Minsko važiuoja apie 4 su puse valandos, kai baltarusių traukiniai tą patį atstumą įveikia per 3 val.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl tranzitinių traukinių keleivių kontrolę matyt pertvarkys pagal tą patį principą, kaip ir traukinių Vilnius - Minskas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip pat planuojama sutaupyti laiko keičiant lokomotyvą ne Nesterove, o Kybartuose, kur vyksta pasienio kontrolė.
Comment
-
Greičiui tai didelės įtakos neturi. Kokių 10 min. gal ir teprideda... Dar kokias 10 min. prideda tai, kad yra keli papildomi sustojimai Baltarusijos stotyse, kuriose nestoja Vilnius - Minskas.
Ilgiausiai užtrunka pasienio kontrolė - maždaug valanda daugiau nei baltarusių traukiniams. Kontrolę galima supaprastinti ir pagreitinti.
Taip pat greitis per Lietuvos teritoriją siekia tik 100 km/h, nes LG neturi pakankamai keleivinių šilumvežių, o M62 ar 2M62 daugiau neišspaudžia. Ir grafikas sudarytas jiems. Nesvarbu, kad kai kuriuos traukinius traukia TEP70.
Nesterove užtrunkama apie 20 -50 min. Kokia prasmė rusams tikrinti savo piliečius, kurie važiuoja iš vienos šalies srities į kitą nors ir per svetimą šalį? Jie iš viso gali jų netikrinti. O ne Rusijos piliečius ar vykstančius į Vilnių (Kaliningradą) galima sodinti į atskirą vagoną ir jį tikrinti. Ne tiek jau daug tokių keleivių yra. Todėl patikrinimas užtruktų galbūt netgi trumpiau nei lokomotyvo keitimas, kurį būtų galima daryti Kybartuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreičiui tai didelės įtakos neturi. Kokių 10 min. gal ir teprideda... Dar kokias 10 min. prideda tai, kad yra keli papildomi sustojimai Baltarusijos stotyse, kuriose nestoja Vilnius - Minskas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip pat greitis per Lietuvos teritoriją siekia tik 100 km/h, nes LG neturi pakankamai keleivinių šilumvežių, o M62 ar 2M62 daugiau neišspaudžia. Ir grafikas sudarytas jiems. Nesvarbu, kad kai kuriuos traukinius traukia TEP70.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIlgiausiai užtrunka pasienio kontrolė - maždaug valanda daugiau nei baltarusių traukiniams. Kontrolę galima supaprastinti ir pagreitinti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesterove užtrunkama apie 20 -50 min. Kokia prasmė rusams tikrinti savo piliečius, kurie važiuoja iš vienos šalies srities į kitą nors ir per svetimą šalį? Jie iš viso gali jų netikrinti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ne Rusijos piliečius ar vykstančius į Vilnių (Kaliningradą) galima sodinti į atskirą vagoną ir jį tikrinti. Ne tiek jau daug tokių keleivių yra. Todėl patikrinimas užtruktų galbūt netgi trumpiau nei lokomotyvo keitimas, kurį būtų galima daryti Kybartuose.
Comment
-
S.Dailydkos akibrokštas dėl „Snoro“ gali kainuoti jam postą
iq.lt
Po Kalėdų ir Naujųjų metų švenčių gali būti svarstomas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos likimas. Neatmetama, kad su šiuo valstybinės įmonės vadovu bus atsisveikinta.
Comment
-
-
Ir vėl eilinį kartą kalbos apie Stasio braškančią kėdę. Gal koks man žmogus gali visą tiesą pasakyt, kaip ten ištikrujų yra su tais Geležinkeliais ar ištikrūjų ten viskas eina per "pažystamus, gimines ir visokias kitokias protekcijas. Esu studentas, studijuojantis geležinkelius ir galvojantis apie darbą šioje įmonėje. (Galit parašykit ir privačią žinutę, nes šis klausimas nepaprastai įdomus)
Comment
-
Konteinerinio traukinio "Vikingas" svetainė: http://www.vikingtrain.com/index
O kaip reikalai su konteineriniu traukiniu Klaipėda-Vilnius?
Comment
Comment