Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu aš tuos greičius tik Vilniaus - Varėnos - Marcinkonių ruožo turiu.
    Juos galite rasti:
    http://www.varena.lt/lt/Netikrajono/marsrutai/ (ten truputį į apačia paeikit).

    Šiaip ir aš nežinau, kuo maršrutinis nuo techninio skiriasi...

    Comment


      Vakar

      TEP60-0286 su turistais Klaipėdoje

      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        TEP60-0286 su turistais Klaipėdoje

        Oho,turistinio Klaipėdoje dar nesu matęs.Ir kokiu maršrutu jis kursuoja?

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          Oho,turistinio Klaipėdoje dar nesu matęs.Ir kokiu maršrutu jis kursuoja?
          Tai čia tik šilumvežis LG, o vagonai europietiško standarto, (nežinau tų standartų pavadinimų, gal RIC) lenkų turbūt. Užsisakė lokomotyvą ir važiuoja kur nori
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Tai čia tik šilumvežis LG, o vagonai europietiško standarto, (nežinau tų standartų pavadinimų, gal RIC) lenkų turbūt. Užsisakė lokomotyvą ir važiuoja kur nori
            Įdomi atrakcija turėtų būti
            O kas naujo dėl maršrutų atnaujinimo girdėti? Ar planuojama gražinti bent vieną maršutą į priemiesčius?

            Comment


              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Įdomi atrakcija turėtų būti
              O kas naujo dėl maršrutų atnaujinimo girdėti? Ar planuojama gražinti bent vieną maršutą į priemiesčius?
              Ką žinau, tai iš straipsnių "Klaipėdoje" ir "Vakarų eksprese", jie šioje temoje yra. Kolkas nieko naujo.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Ką žinau, tai iš straipsnių "Klaipėdoje" ir "Vakarų eksprese", jie šioje temoje yra. Kolkas nieko naujo.
                Aišku.Vėl kažkas netaip,tikriausiai

                Comment


                  Vagonai tai tikrai lenkiskai atrodo... Idomu is kur juos atsitempe ar jie LGL priklauso... idomu nera kokio puslapio su info apie sia atrakcija...
                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    Ne LG šie vagonai priklauso.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Palą, vyrai, o, kaži, ar dabar iki rugsėjo pirmosios yra 50proc nuolaida iki 25 metų? Kaip būdavo seniau..

                      Comment


                        Yra, tik greitaisiais traukiniais ne visomis dienomis.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Iš Lietryčio:
                          „Geležinkelių transportu pirmąjį šių metų pusmetį keliavo 2,5 milijono keleivių 17 proc. mažiau nei pernai sausio-birželio mėnesiais. Keleivių vežimas vietinio susisiekimo maršrutais šiemet sumažėjo 22 proc., o keliaujančiųjų tarptautinio susisiekimo maršrutais skaičius išaugo 12 proc. Įtakos keleivių mažėjimui turėjo konkurencija su autotransporto vežėjais bei fiziškai ir morališkai pasenęs traukinių parkas.

                          Comment


                            Apie riedmenis naujienų ir senesnių žinių:
                            Iš numatytų modernizuoti 25 šilumvežių 2M62 23 jau modernizuoti. Šiais Metais pradėta manevrinių lokomotyvų modernizavimo programa-pradėta 5 ČME3 modernizacija. Per 2005-2006 įsigyta 300 vagonų mineralinėms trąšoms vežti. 2007 bus įsigyta 50 dengtų vagonų, 50 platforminių, ir, tikimasi, dar 50 vagonų mineralinėms trąšoms vežti.

                            Pasirašytos dviejų dyzelinių traukinių po du vagonus ir dviejų dyzelinių traukinių po tris vagonus, trijų naujų vagonų, dviaukščių elektrinių traukinių pirkimo sutartys. Pirmasis elektrinis dviaukštis traukinys turėtų mus pasiekti 2008-ųjų rugsėjį.

                            Info iš "Geležinkelininkas".

                            Yra dar informacijos apie kitus investicinius projektus, bet manau čia įdomiausia dalis.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Šiaip jau įdomi visa informacija apie investicijas. Jei ne čia, tuomet gal galima asmeniškai visą "Geležinkelininką" gauti (jei jis elektroninėje formoje)?

                              Įdomu apie kokius čia dyzelinius traukinius kalba? Pirks tuos "autobusus" РА2, apie kuriuos buvo kalbėta ar čia kokie nors latviški dyzeliai?
                              Paskutinis taisė laSSas_; 2007.08.29, 19:47.

                              Comment


                                Turiu du klausimus:
                                1. Kaip tie vadinamieji "ilgabėgiai" nugabenami iki vietos, kur juos reikia pakloti (juk yra posūkiai, jie turėtų smarkiai išsilenkti..) ir kaip ten jie paklojami?
                                2. Kur dingo narys Nikas, gana aktyviai čia reiškęsis prieš kažkiek laiko?

                                Comment


                                  Parašė bronius Rodyti pranešimą
                                  Turiu du klausimus:
                                  1. Kaip tie vadinamieji "ilgabėgiai" nugabenami iki vietos, kur juos reikia pakloti (juk yra posūkiai, jie turėtų smarkiai išsilenkti..) ir kaip ten jie paklojami?
                                  2. Kur dingo narys Nikas, gana aktyviai čia reiškęsis prieš kažkiek laiko?
                                  kiek esu mates, tuos ilgabėgius veža trumpus, iškrauna, o po to suvirina ir montuoja ant pabėgių.
                                  Pataisykit, jei klystu

                                  Comment


                                    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                    Šiaip jau įdomi visa informacija apie investicijas. Jei ne čia, tuomet gal galima asmeniškai visą "Geležinkelininką" gauti (jei jis elektroninėje formoje)?

                                    Įdomu apie kokius čia dyzelinius traukinius kalba? Pirks tuos "autobusus" РА2, apie kuriuos buvo kalbėta ar čia kokie nors latviški dyzeliai?
                                    Jei neklystu tik popierinis jis yra, o apie kokius dyzelinius kalba ir pats nežinau, bet spėju, kad tie patys bus, nes serija prasidėjo su dvejų vagonų, o neperseniausiai ir su prikabinamu vagonu (iš viso trys) pradėti gaminti.

                                    Parašė bronius Rodyti pranešimą
                                    Kaip tie vadinamieji "ilgabėgiai" nugabenami iki vietos, kur juos reikia pakloti (juk yra posūkiai, jie turėtų smarkiai išsilenkti..)
                                    Kreivėse jie lankstosi kaip išvirti spagečiai, ir paklojus juos dar gerokai pramankština, nes "pereina" įvairios kelių mašinos.

                                    Taip atveža ir kloja jau su pabėgiais:





                                    www.parovoz.com

                                    Bėgių lankstumo pavyzdys:
                                    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=77610&LNG=RU
                                    Paskutinis taisė Eimantas; 2007.08.31, 00:49.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Vis tiek nesuprantu - skaičiau čia, kad jų ilgis gali siekti iki 800 metrų. Kaip tokį ilgą slieką pakrauti, nuvežti, iškrauti ir dar pritvirtinti??? Gal kokia klaida ilgiuose įsivėlė? O jeigu veža trumpus segmentus (kaip rašė AnD) ir vietoje virina, tai kuo jie skiriasi nuo įprastinių? Juk suvirinimo vietoje irgi rato smūgis bus..

                                      Comment


                                        Parašė bronius Rodyti pranešimą
                                        Vis tiek nesuprantu - skaičiau čia, kad jų ilgis gali siekti iki 800 metrų. Kaip tokį ilgą slieką pakrauti, nuvežti, iškrauti ir dar pritvirtinti??? Gal kokia klaida ilgiuose įsivėlė? O jeigu veža trumpus segmentus (kaip rašė AnD) ir vietoje virina, tai kuo jie skiriasi nuo įprastinių? Juk suvirinimo vietoje irgi rato smūgis bus..
                                        Bėgiai su pabėgiais klojami nedidelėmis dalimis (/\ Eimanto pranešimas). Kitas etapas yra bėgių suvirinimas, kurio metu suvirinimo įrenginys suvirina bėgius. Suvirinimo tipas iš esmės skiriasi nuo paprasto suvirinimo, kurio metu lieka siūlė. Bėgiai suvirinimo metu "suliejami" į vientisą elementą, kartu apdirbant ir siūlės vietą. Siūlau, prie progos pasivaikščioti, ilgabėgiu keliu ir pasižiūrėti į bėgio profilį - daug kas pasidarys aišku. Beje - išmontuojant tokius bėgius, jie tiesiog pjaustomi, nes niekas tokių 800m. niekur negabena ir nesaugo. 800m -maksimalus ilgis, kuris nustatytas dėl metalo šiluminio plėtimosi, kad bėgiai neišsiraitytų.
                                        Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                        Comment


                                          Va, dabar aišku. O paskaičius apie ilgabėgių gamyklą, kurią atidarė kažkur Lietuvoje, likau nesupratęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X