Palemono GSB
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesvarbu, iš kur iešmai valdomi. Stoties riba nebūtinai pagal tai nustatoma.
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...das?p_id=46118
radau, kad buvusi Pamario stotis dabar įvardinta kaip Palemono 202/204 iešmas (iešmai?).
Comment
-
Įdomus straipsnis (PIRMAJAME LIETUVOS ŽINIŲ PUSLAPYJE ?!!!!):
Bėgiais dunda (ne)reali galimybė
http://www.lzinios.lt/lt/2011-07-20/..._galimybe.html
Gal taip kaip tik proga ir Railfanams prisidėti prie temos aštrinimo šiuo klausimu? Ypač, kol visa tai - pirmajame spaudos puslapyje
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąBet aš tai dabar galvoju - kiek prisimenu mechanizmas toks yra įdėtas Lietuvoje - ar tai Mockavoje , ar tai Šeštokuose... Bet ar jis buvo bent kartą realiai panaudotas, va klausimas...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąĮdomus straipsnis (PIRMAJAME LIETUVOS ŽINIŲ PUSLAPYJE ?!!!!):
Bėgiais dunda (ne)reali galimybė
http://www.lzinios.lt/lt/2011-07-20/..._galimybe.html
Gal taip kaip tik proga ir Railfanams prisidėti prie temos aštrinimo šiuo klausimu? Ypač, kol visa tai - pirmajame spaudos puslapyje
1. kodėl nuo 196?m, kai sukurta Talgo sistema Ispanijoje, ji taip ir nebuvo pradėta naudoti kroviniame traukinių eisme?
2. kodėl prie 10 metų suomiai ir švedai atsisakė šios sistemos naudojimo?
3. kodėl Ukrainos vicepremjeras nežino, kad Ukrainos/Lenkijos pasienyje yra alternatyvi sistema (SUW2000)?
Į pirmus dvejus galiu atsakyti paprastai - NEAPSIMOKA.
o va į trečia - nežinauSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Laikas eina, poreikiai ir ekonominiai aspektai taip pat keičiasi.
Krovinių pervežimui kintamo pločio aširačių įdiegimas reikalauja milžiniškų investicijų. Su keleiviniais daug paprasčiau - pakanka kelių traukinių ar kelių dešimčių vagonų. Gi prekinių vagonų parkas šimtus kartų bet kurioje šalyje didesnis nei keleivinių. Aišku, nebūtina visų vagonų keisti ar modernizuoti, bet turi būti labai konkretu, kokie kroviniai keliaus, kokio tipo vagonų reikia ir t.t. V. Europoje vėžės plotis buvo vienodas, išskyrus Ispaniją ir Portugaliją. O šios šalys iki pat aštuntojo dešimtmečio vidurio buvo diktatūros, nepriklausė EB.
1960-1990 m buvo geležinkelių regreso Vakaruose metai. Paskutinį XX a. dešimtmetį prasidėjo geležinkelių atgimimas V. Europoje, o pas mus buvo priešingas procesas - po TSRS subyrėjimo geležinkeliai užleido pozicijas automobilių transportui ir prieš 10 metų pradėjo užleidinėti pozicijas aviacijai.
Dėl suomių ir švedų - gal jiems nelabai yra reikalas. Kroviniai jūra, o keleiviai gali ir persėsti.
Dėl traukinio su kintama vėže pirkimo, tai iš tiesų reikia kalbėti apie vagonus, o ne traukinį. Lenkijoje elektrifikacija prasideda atvykstant iš Suvalkų nuo Sokulkos (elektrovežiai keleivinius tempia nuo Bialystoko), be to į Varšuvos centrinę stotį dyzelinio traukinio savo eiga neįleis. O dvisisteminis (dyzelinis/elektrinis) būtų per daug brangus malonumas.Paskutinis taisė Al1; 2011.07.20, 18:52.
Comment
-
Nors gali būti ir pokarinio. Lentvaryje yra vandens bokšas lygiai toks pat, tik žemesnis. O juk Lentvaris tarpukaryje buvo lenkų. Ir kažkaip mažai tikėtina, kad atgavus Vilniaus kraštą būtų pastatytas naujas vandens bokštas. Ką, lenkai gyveno be jo? Abejoju. Eismas buvo net intensyvesnis nei prijungus Vilniaus kraštą prie Lietuvos. Galbūt pagal lietuvišką tarpukario projektą bokštas galėjo būti pastatytas pokaryje.
Dar viena versija - pagal lietuvišką projektą vandens bokštas Lentvaryje pastatytas vokiečių okupacijos metu.Paskutinis taisė Al1; 2011.07.31, 13:16.
Comment
-
na mano mintys vistiek labiau linksta prie to, kad tai vistik tarpukariu suprojektuotas statinys.. visko gali buti, kad igyvendintas veliau.. Lentvari neveltui paminejau, nes abu bokstai tipiniai. Bet abejose stotyse nepavyksta nustatyti kada jie atsirado dar liko vienas variantas nepatikrintas..
Comment
Comment