Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O tokiais užsakomaisiais "moksliniais darbais" grindžiama geležinkelių "plėtra" Lietuvoje.

    http://www.ebiblioteka.lt/resursai/M...t/2001/2/3.pdf
    šiaip netokiais . paskutiniu metu ne vienas chalturščikas yra nusvilęs, net ir su garsiais vardais.

    šiaip rekomenduočiau atkreipti į vieno iš šios seno darbo autorių biografiją.
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      Sveiki, šiandien iš Kauno 16:10 važiavau link Marijampolės pusės. Šiuo maršrutu važiavo Pesa 620M 019. Teko nusivilt nes šis jau buvo šiek tiek kitoks nei ankstesnės versijos. Šiame traukinuky nebuvo išstumiamų laiptelių, be to dar daug aukštokų laiptų viduj . Kokiam senyvui žmogui gali būt sunkoka užlipt taip aukštai ant pirmo laipto. O jau kaip dušna viduj buvo. Atidariau langelį, tai kitoj kėdėj sėdėjusi moteris buvo nepatenkinta - šaaaalta jai. Sakau šiandien man nelabai sekasi... oras lietingas...salone karšta kaip pirty (+ kad oras buvo vėsesnis, saulės nelabai buvo, prikaitint negalėjo...

      Comment


        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        šiaip netokiais . paskutiniu metu ne vienas chalturščikas yra nusvilęs, net ir su garsiais vardais.

        šiaip rekomenduočiau atkreipti į vieno iš šios seno darbo autorių biografiją.
        Ar tas LG darbuotojas?

        Parašė Furbo Rodyti pranešimą
        Sveiki, šiandien iš Kauno 16:10 važiavau link Marijampolės pusės. Šiuo maršrutu važiavo Pesa 620M 019. Teko nusivilt nes šis jau buvo šiek tiek kitoks nei ankstesnės versijos. Šiame traukinuky nebuvo išstumiamų laiptelių, be to dar daug aukštokų laiptų viduj . Kokiam senyvui žmogui gali būt sunkoka užlipt taip aukštai ant pirmo laipto. O jau kaip dušna viduj buvo. Atidariau langelį, tai kitoj kėdėj sėdėjusi moteris buvo nepatenkinta - šaaaalta jai. Sakau šiandien man nelabai sekasi... oras lietingas...salone karšta kaip pirty (+ kad oras buvo vėsesnis, saulės nelabai buvo, prikaitint negalėjo...
        Yra laiptelis, bet kiek pastebėjau, kartais šiose naujesnės modifikacijos "Pesose" jų neišstumia. Iš viso nereikėjo jokio išstumiamo laiptelio, o reikėjo padaryti taip, kaip pas dviaukščius - išorinį laiptelį prisukti. Į gabaritus vis tiek telpama, nes automotrisės yra siauresnės ir neišnaudoja viso tarybinio gabarito.

        Comment


          Į gabaritus vis tiek telpama, nes automotrisės yra siauresnės ir neišnaudoja viso tarybinio gabarito.

          na del gabaritu tai nevisai tiesa , islindusiais laiptais buvo nudauzyta keletas signalu
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            Dviaukščių traukinių laipteliais?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Dviaukščių traukinių laipteliais?
              620M laipteliais.

              Comment


                Išstumtais, nes kitaip užkabinti negalėjo. O prisukti išorinio tokio pločio laiptelio, kaip išstumiamas tikrai nereikia. Pakaktų tokio, kaip dviaukščiuose traukiniuose.

                Comment


                  naujas LG naujienlaiškio numeris čia

                  Comment


                    Pro Kauna vaziuoja traukinys Charkovas - Kaliningradas? Siandien lyg maciau toki.

                    Comment


                      Važiuoja, nepasivaideno. Tik į Charkovą. O į Kaliningradą Kauną pravažiuoja naktį.

                      Comment


                        Prieš maždaug gal porą metų forume buvo diskusija, kur Lietuvoje yra LG minimas trijų kelių ruožas. Berods tuomet taip ir nebuvo išsiaiškinta, kur. O jis, pasirodo, yra Kaune.



                        Tarp Palemono ir pažymėtos vietos eina trys keliai, vienas iš jų - per HE, kiti du - į Kauno stotį. Pažymėtoje vietoje yra iešmai ir galima iš bet kurio kelio pervažiuoti į bet kurį.

                        Comment


                          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                          Toks traukinių eismo organizavimas (judėjimas kiekvienu keliu dviem kryptimis), kiek žinau, taikomas Vakarų Ukrainoje, kur yra sunkus reljefas. Jo tikslas - abiejų krypčių bėgių vienodo susidėvėjimo siekimas. Internete galima rasti nuotraukas, video ir aprašymus.
                          O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
                          Su viskuo sutinku, bet Lietuva - ne užsienis, Lietuvoje žmonės (važiuoti ir pėsti) yra kitokie...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Prieš maždaug gal porą metų forume buvo diskusija, kur Lietuvoje yra LG minimas trijų kelių ruožas. Berods tuomet taip ir nebuvo išsiaiškinta, kur. O jis, pasirodo, yra Kaune.

                            Atvaizdas


                            Tarp Palemono ir pažymėtos vietos eina trys keliai, vienas iš jų - per HE, kiti du - į Kauno stotį. Pažymėtoje vietoje yra iešmai ir galima iš bet kurio kelio pervažiuoti į bet kurį.
                            Tas trijų kelių gabalas nuo palemono iki atsišakojimo į Kauno HES ir toliau į Rokus (iki buvusios Pamario stoties) yra Palemono geležinkelio stoties kelyno dalis.

                            Comment


                              Man atrodo, kad Pelemono stoties riba yra ne toliau Marių g. pervažos.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Prieš maždaug gal porą metų forume buvo diskusija, kur Lietuvoje yra LG minimas trijų kelių ruožas. Berods tuomet taip ir nebuvo išsiaiškinta, kur. O jis, pasirodo, yra Kaune.

                                Atvaizdas


                                Tarp Palemono ir pažymėtos vietos eina trys keliai, vienas iš jų - per HE, kiti du - į Kauno stotį. Pažymėtoje vietoje yra iešmai ir galima iš bet kurio kelio pervažiuoti į bet kurį.
                                Neatspėjai.
                                Radviliškis - Šilėnai(2 keliai) plius Radviliškis - Jonaitiškiai 1 kelias.
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                  Neatspėjai.
                                  Radviliškis - Šilėnai(2 keliai) plius Radviliškis - Jonaitiškiai 1 kelias.
                                  Žmogus nespėjo, o taip yra ir žinojo. Radviliškyje taip pat yra, tik nepaminėjo.

                                  Comment


                                    Parašė bosco Rodyti pranešimą
                                    Žmogus nespėjo, o taip yra ir žinojo. Radviliškyje taip pat yra, tik nepaminėjo.
                                    pasiskaityk Vito komentarą

                                    Šiaip yra ir dar vienas ruožas - prie Vievio, bet ir jo niekas nelaiko trikeliu, nors ir trys keliai greta (2 vln-kns, ir vienas privažiavimo į Elektrėnus)
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo, kad Pelemono stoties riba yra ne toliau Marių g. pervažos.
                                      Tada kokios stoties budėtojas valdo iešmus ir šviesoforus toje vietoje, kur pilnai atsiskiria bėgiai į HESą - Rokus -Jiesią ?
                                      Kažkada dėl vienadienių remonto darbų tarp Jiesios ir Kauno tekę traukiniu iš Marijampolės į Kauną važiuoti per Rokus, HES-ą iki tos geležinkelių pilno išsiskyrimo vietos, kurią prisimenu kaip buvusią Pamario stotį, atrodžiusią panašiai kaip Jiesia. Tada nuo HES-o atvažiavęs D1 pateko į Kauno krypties bėgius ir, keletą minučių pastovėjęs, keisdamas kryptį pajudėjo į Kauną per Amalius.
                                      Taip pat prisimenu, kad Pamaryje stodavo vienas iš traukinių Kaunas-Jonava.
                                      Išnykus Pamario stočiai, kelyno struktūra nepasikeitė.

                                      Comment


                                        Nesvarbu, iš kur iešmai valdomi. Stoties riba nebūtinai pagal tai nustatoma.

                                        Comment


                                          Palemono GSB
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X