Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    M62-1036, atrodo, pats seniausias LG iš šios serijos šilumvežių, tai būtų puikus egzempliorius geležinkelio riedmenų muziejui..
    Taip, įdomu kodėl ne jį, o M62-1063 muziejui perdažė. Jei muziejui.

    Ir bitumvežį vieną galėtų muziejui palikti, labai jau reti jie tapo, nors sovietmečiu nemažai būdavo naudojami.

    Žodžiu...
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O tokiais užsakomaisiais "moksliniais darbais" grindžiama geležinkelių "plėtra" Lietuvoje.

      http://www.ebiblioteka.lt/resursai/M...t/2001/2/3.pdf
      šiaip netokiais . paskutiniu metu ne vienas chalturščikas yra nusvilęs, net ir su garsiais vardais.

      šiaip rekomenduočiau atkreipti į vieno iš šios seno darbo autorių biografiją.
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        Sveiki, šiandien iš Kauno 16:10 važiavau link Marijampolės pusės. Šiuo maršrutu važiavo Pesa 620M 019. Teko nusivilt nes šis jau buvo šiek tiek kitoks nei ankstesnės versijos. Šiame traukinuky nebuvo išstumiamų laiptelių, be to dar daug aukštokų laiptų viduj . Kokiam senyvui žmogui gali būt sunkoka užlipt taip aukštai ant pirmo laipto. O jau kaip dušna viduj buvo. Atidariau langelį, tai kitoj kėdėj sėdėjusi moteris buvo nepatenkinta - šaaaalta jai. Sakau šiandien man nelabai sekasi... oras lietingas...salone karšta kaip pirty (+ kad oras buvo vėsesnis, saulės nelabai buvo, prikaitint negalėjo...

        Comment


          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          šiaip netokiais . paskutiniu metu ne vienas chalturščikas yra nusvilęs, net ir su garsiais vardais.

          šiaip rekomenduočiau atkreipti į vieno iš šios seno darbo autorių biografiją.
          Ar tas LG darbuotojas?

          Parašė Furbo Rodyti pranešimą
          Sveiki, šiandien iš Kauno 16:10 važiavau link Marijampolės pusės. Šiuo maršrutu važiavo Pesa 620M 019. Teko nusivilt nes šis jau buvo šiek tiek kitoks nei ankstesnės versijos. Šiame traukinuky nebuvo išstumiamų laiptelių, be to dar daug aukštokų laiptų viduj . Kokiam senyvui žmogui gali būt sunkoka užlipt taip aukštai ant pirmo laipto. O jau kaip dušna viduj buvo. Atidariau langelį, tai kitoj kėdėj sėdėjusi moteris buvo nepatenkinta - šaaaalta jai. Sakau šiandien man nelabai sekasi... oras lietingas...salone karšta kaip pirty (+ kad oras buvo vėsesnis, saulės nelabai buvo, prikaitint negalėjo...
          Yra laiptelis, bet kiek pastebėjau, kartais šiose naujesnės modifikacijos "Pesose" jų neišstumia. Iš viso nereikėjo jokio išstumiamo laiptelio, o reikėjo padaryti taip, kaip pas dviaukščius - išorinį laiptelį prisukti. Į gabaritus vis tiek telpama, nes automotrisės yra siauresnės ir neišnaudoja viso tarybinio gabarito.

          Comment


            Į gabaritus vis tiek telpama, nes automotrisės yra siauresnės ir neišnaudoja viso tarybinio gabarito.

            na del gabaritu tai nevisai tiesa , islindusiais laiptais buvo nudauzyta keletas signalu
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              Dviaukščių traukinių laipteliais?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Dviaukščių traukinių laipteliais?
                620M laipteliais.

                Comment


                  Išstumtais, nes kitaip užkabinti negalėjo. O prisukti išorinio tokio pločio laiptelio, kaip išstumiamas tikrai nereikia. Pakaktų tokio, kaip dviaukščiuose traukiniuose.

                  Comment


                    naujas LG naujienlaiškio numeris čia

                    Comment


                      Pro Kauna vaziuoja traukinys Charkovas - Kaliningradas? Siandien lyg maciau toki.

                      Comment


                        Važiuoja, nepasivaideno. Tik į Charkovą. O į Kaliningradą Kauną pravažiuoja naktį.

                        Comment


                          Prieš maždaug gal porą metų forume buvo diskusija, kur Lietuvoje yra LG minimas trijų kelių ruožas. Berods tuomet taip ir nebuvo išsiaiškinta, kur. O jis, pasirodo, yra Kaune.



                          Tarp Palemono ir pažymėtos vietos eina trys keliai, vienas iš jų - per HE, kiti du - į Kauno stotį. Pažymėtoje vietoje yra iešmai ir galima iš bet kurio kelio pervažiuoti į bet kurį.

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            Toks traukinių eismo organizavimas (judėjimas kiekvienu keliu dviem kryptimis), kiek žinau, taikomas Vakarų Ukrainoje, kur yra sunkus reljefas. Jo tikslas - abiejų krypčių bėgių vienodo susidėvėjimo siekimas. Internete galima rasti nuotraukas, video ir aprašymus.
                            O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
                            Su viskuo sutinku, bet Lietuva - ne užsienis, Lietuvoje žmonės (važiuoti ir pėsti) yra kitokie...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Prieš maždaug gal porą metų forume buvo diskusija, kur Lietuvoje yra LG minimas trijų kelių ruožas. Berods tuomet taip ir nebuvo išsiaiškinta, kur. O jis, pasirodo, yra Kaune.

                              Atvaizdas


                              Tarp Palemono ir pažymėtos vietos eina trys keliai, vienas iš jų - per HE, kiti du - į Kauno stotį. Pažymėtoje vietoje yra iešmai ir galima iš bet kurio kelio pervažiuoti į bet kurį.
                              Tas trijų kelių gabalas nuo palemono iki atsišakojimo į Kauno HES ir toliau į Rokus (iki buvusios Pamario stoties) yra Palemono geležinkelio stoties kelyno dalis.

                              Comment


                                Man atrodo, kad Pelemono stoties riba yra ne toliau Marių g. pervažos.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Prieš maždaug gal porą metų forume buvo diskusija, kur Lietuvoje yra LG minimas trijų kelių ruožas. Berods tuomet taip ir nebuvo išsiaiškinta, kur. O jis, pasirodo, yra Kaune.

                                  Atvaizdas


                                  Tarp Palemono ir pažymėtos vietos eina trys keliai, vienas iš jų - per HE, kiti du - į Kauno stotį. Pažymėtoje vietoje yra iešmai ir galima iš bet kurio kelio pervažiuoti į bet kurį.
                                  Neatspėjai.
                                  Radviliškis - Šilėnai(2 keliai) plius Radviliškis - Jonaitiškiai 1 kelias.
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                    Neatspėjai.
                                    Radviliškis - Šilėnai(2 keliai) plius Radviliškis - Jonaitiškiai 1 kelias.
                                    Žmogus nespėjo, o taip yra ir žinojo. Radviliškyje taip pat yra, tik nepaminėjo.

                                    Comment


                                      Parašė bosco Rodyti pranešimą
                                      Žmogus nespėjo, o taip yra ir žinojo. Radviliškyje taip pat yra, tik nepaminėjo.
                                      pasiskaityk Vito komentarą

                                      Šiaip yra ir dar vienas ruožas - prie Vievio, bet ir jo niekas nelaiko trikeliu, nors ir trys keliai greta (2 vln-kns, ir vienas privažiavimo į Elektrėnus)
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Man atrodo, kad Pelemono stoties riba yra ne toliau Marių g. pervažos.
                                        Tada kokios stoties budėtojas valdo iešmus ir šviesoforus toje vietoje, kur pilnai atsiskiria bėgiai į HESą - Rokus -Jiesią ?
                                        Kažkada dėl vienadienių remonto darbų tarp Jiesios ir Kauno tekę traukiniu iš Marijampolės į Kauną važiuoti per Rokus, HES-ą iki tos geležinkelių pilno išsiskyrimo vietos, kurią prisimenu kaip buvusią Pamario stotį, atrodžiusią panašiai kaip Jiesia. Tada nuo HES-o atvažiavęs D1 pateko į Kauno krypties bėgius ir, keletą minučių pastovėjęs, keisdamas kryptį pajudėjo į Kauną per Amalius.
                                        Taip pat prisimenu, kad Pamaryje stodavo vienas iš traukinių Kaunas-Jonava.
                                        Išnykus Pamario stočiai, kelyno struktūra nepasikeitė.

                                        Comment


                                          Nesvarbu, iš kur iešmai valdomi. Stoties riba nebūtinai pagal tai nustatoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X