Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na kagi, paskelbtas modulinių traukinių konkursas
    Pavadinimas, kurį perkantysis subjektas suteikė sutarčiai: Modulinių traukinių pirkimas, konkursas MT-11-9
    Sutarties tipas ir darbų atlikimo, prekių pristatymo ar paslaugų teikimo vieta: Prekes
    Prekių pirkimo tipas: Pirkimas
    Pagrindinė pristatymo vieta: AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos Keleivinių riedmenų centro Keleivinių vagonų depas, adresas: Iešmininkų g. 17A, Vilnius
    NUTS kodas:
    Skelbime informuojama apie: Viešojo pirkimo sutartį
    Trumpas sutarties ar pirkimo (-ų) aprašymas: Dviaukščių modulinių traukinių su technine dokumentacija pirkimas
    Bendras viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ) 34620000-9
    Ar sutarčiai taikomas Pasaulio prekybos organizacijos susitarimas dėl vyriausybės pirkimų (GPA): taip
    Pirkimo dalijimas į dalis: ne
    Ar leidžiama pateikti alternatyvių pasiūlymų: ne
    Visas kiekis ar visa apimtis (įskaitant visas dalis ir pasirinkimo galimybes, jei taikoma) 2 vnt., numatant galimybę papildomai nusipirkti dar du modulinius traukinius
    Pasirinkimo galimybė: ne
    Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas: Trukmė mėnesiais 28
    Grįžtant prie mūsų diskusijos su A|1 per puslapį atgal. Labai panašų į "push-pull" traukinius, o įvertinus tokį reikalavimą tiekėjui:
    Tiekėjas per paskutinius 3 (trejus) metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) iki pasiūlymo konkursui pateikimo turi būti įvykdęs savaeigių sąstatų tiekimą 1520 mm vėžės pločio geležinkeliams ne mažesniam kaip 2 savaeigių sąstatų kiekiui.
    tampa aišku kad kalba eina apie Škodos dviaukščių traukinių nevariklinių vagonų tiekimą "push-pull" traukiniams formuoti. Šiaip, turint omenyje, parko standartizavimo teikiamas galimybes - gana protingas žingsnis.

    Comment


      Gerbiami forumiečiai,
      Noriu paklausti klausimą gal ne visai į temą - kaip galima įsidarbinti į Lietuvos Geležinkelius? Pagal pagrindinį išsilavinimą (bakalauras) esu ekonomistas, šiemet baigiau informatikos magistrantūrą. Manau, kad galėčiau būti naudingas Bendrovei. Kreipiausi į pagrindinį Personalo skyrių (kontaktai litrail.lt puslapyje), ten atsakė, kad tokio profilio darbuotojų kaita ir poreikis būna labai maži ir todėl įsidarbinti šansų mažai.
      Parašykite, kas žinote, gal reikia kreiptis į vietos padalinius, į jų vadovus, gal jie turi aktualesnę informaciją dėl darbuotojų poreikio.
      Žodžiu, kas ką žinote, prašau patarkite.

      Comment


        Parašė darijusk Rodyti pranešimą
        Na kagi, paskelbtas modulinių traukinių konkursas


        Grįžtant prie mūsų diskusijos su A|1 per puslapį atgal. Labai panašų į "push-pull" traukinius, o įvertinus tokį reikalavimą tiekėjui:

        tampa aišku kad kalba eina apie Škodos dviaukščių traukinių nevariklinių vagonų tiekimą "push-pull" traukiniams formuoti. Šiaip, turint omenyje, parko standartizavimo teikiamas galimybes - gana protingas žingsnis.
        Formaliai atitiktų "Škodą". Bet kas turima omenyje "2 vnt."? Du vagonai? Du sąstatai iš kelių vagonų? O kuo jie bus traukiami? Turimais lokomotyvais? Jų trūksta. Todėl logiška būtų, kad po perkamu traukiniu būtų pakišti ir traukos riedmenys. Lokomotyvas? Ar vis dėlto bus užsakomas dviaukščio "Škodos" traukinio dyzelinis variantas?

        Comment


          Tai ir pesos ir visas ruskynas turetu tikti - uzkrainoje ar rusijoje irgi gi 1520...

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Formaliai atitiktų "Škodą". Bet kas turima omenyje "2 vnt."? Du vagonai? Du sąstatai iš kelių vagonų? O kuo jie bus traukiami? Turimais lokomotyvais? Jų trūksta. Todėl logiška būtų, kad po perkamu traukiniu būtų pakišti ir traukos riedmenys. Lokomotyvas? Ar vis dėlto bus užsakomas dviaukščio "Škodos" traukinio dyzelinis variantas?

          Comment


            /\
            Prie to pačio, manau, kad ir Siemens'as čia tinka.
            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

            Comment


              Tai ir pesos ir visas ruskynas turetu tikti - uzkrainoje ar rusijoje irgi gi 1520...
              Prie to pačio, manau, kad ir Siemens'as čia tinka.
              Pabandom paskaičiuot:
              Dviem vienetams niekas naujo produkto nekurs, todėl žiūrim tik tai kas yra gaminama dabar.
              Trumpas sutarties ar pirkimo (-ų) aprašymas: Dviaukščių modulinių traukinių su technine dokumentacija pirkimas
              Dviaukščius vagonus gamina:
              Bombardier
              Siemens
              Transtech (Suomija)
              Škoda
              Viskas (Nei Rusai, nei Ukrainiečiai tokių negamina)

              Tiekėjas per paskutinius 3 (trejus) metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) iki pasiūlymo konkursui pateikimo turi būti įvykdęs savaeigių sąstatų tiekimą 1520 mm vėžės pločio geležinkeliams ne mažesniam kaip 2 savaeigių sąstatų kiekiui.
              Savaeigius sąstatus t.y. ne lokomotyvus (nes tai ne sąstatas) ir ne atskirus vagonus (nes tai ne savaeigis) 1520 mm vėžei iš sąrašo aukščiau pateikė tik Škoda.

              Comment


                Dar "Siemens" Rusijai.

                Comment


                  Dar "Siemens" Rusijai.
                  Jei kalbi apie Desiro RU. Tai pakolkas sudaryta tik sutartis, nėra pateikta dar nė vieno traukinio. O reikalavimuose pasakyta:

                  Tiekėjas per paskutinius 3 (trejus) metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) iki pasiūlymo konkursui pateikimo turi būti įvykdęs savaeigių sąstatų tiekimą

                  Comment


                    Sorry dar yra ir Velaro RU. Taip kad Siemens tinka

                    Comment


                      Tai va, geras variantas būtų Škodos vagonai + Siemens Vectron keturašis šilumvežis.

                      Comment


                        Nors "Siemens" ir tinka, bet jie neturi dviaukščių traukinių 1520 mm vėžei. Konkurso sąlygose aiškiai įrašyta kad dviaukštis. O porą vienetų traukinių nuo nulio išdirbinėti išeis brangiai. Taip kad "Škoda" išdirbo Lietuvai EJ575, dabar Ukrainai dvisisteminį, Slovakijai išdirbinėja 1435 mm dvisisteminį, išdirbs jie ir dyzelinį. Iš kitos pusės, Škoda šiuo metu nieko negamina su vidaus degimo varikliais geležinkeliams.

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Į tarptautines pratybas „Gintarinė viltis 2011“ - lėktuvais, traukiniais ir autobusais
                          http://tv.delfi.lt/video/1sItooy9/

                          Suomių ešelono turbūt niekas nenufotografavo, bus galimybė jam važiuojant atgal iš Pabradės.
                          Kazkas cia rase, kad isvaziuos birzelio 25, gal yra zinanciu kada mazdaug isvaziuos is Pabrades?
                          http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                          Comment


                            Iš LG puslapio:

                            Nutrauktas Vilniaus aplinkkelio Kyviškės – Valčiūnai plėtros konkursas

                            Praėjusią savaitę AB „Lietuvos geležinkeliai“ priėmė sprendimą nutraukti projekto „IX B koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės – Valčiūnai antrojo kelio statyba“ rekonstravimo darbų pirkimo atvirą konkursą. Konkursas nutrauktas atmetus visų tiekėjų pasiūlymus dėl per didelės kainos.
                            ...
                            ...

                            Projektas „IX B koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės – Valčiūnai antrojo kelio statyba“ yra įtrauktas į valstybės finansuojamųjų sąrašą. Šiuo metu yra atliekamas projekto paraiškos Europos Sąjungos (ES) finansavimui gauti vertinimas Finansų ministerijoje. Dėl ES paramos skyrimo procedūrų, jų trukmių, planuojama, kad ES finansinė parama projektui gali būti skirta tik paskutinį 2011 m. ketvirtį. Dėl šios priežasties pasiūlymų atmetimas ekonominės žalos bendrovei nepadarys ir nesąlygos ES lėšų praradimo grėsmės.

                            Atmetus pasiūlymus planuojama nedelsiant pradėti pirkimo procedūras dėl pakartotino projekto rangos darbų pirkimo. Manoma, kad vokai su pakartoto konkurso pasiūlymais bus atplėšiami rugsėjo pabaigoje.

                            AB „Lietuvos geležinkeliai“ oficialiai pareiškia, kad ir ateityje susidūrusi su per didelėmis ir nepagrįstomis konkursų dalyvių pasiūlymų kainomis sieks nutraukti visas pirkimo procedūras.
                            Dear Sir,

                            Comment


                              naujas LG naujienlaiškio numeris http://mobilus.vdu.lt/pdf/

                              Comment


                                Traukinys "Merkurijus" galėtų tapti gelbėjimosi ratu

                                Tam, kad vėl pradėtų iš Klaipėdos į Maskvą kursuoti kombinuotų pervežimų traukinys "Merkurijus", bereikia surasti krovinių operatorių Rusijos pusėje. Praėjusį trečiadienį Vilniuje vykusiame Lietuvos, Rusijos ir Baltarusijos atstovų pasitarime dėl šaudyklinio traukinio projekto atnaujinimo kalbėta ir apie tai, ar nevertėtų keisti traukinio pavadinimo, mat 2005 metais pradėtas projektas žlugo.

                                Pasitarime dalyvavęs Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir administracijos direktorius Artūras Drungilas pasidžiaugė tuo, kad AB "Lietuvos geležinkeliai" ėmėsi iniciatyvos atnaujinti traukinio "Merkurijus" projektą. Pasak jo, tikėtis, kad jo dėka artimiausiu metu Klaipėdos uoste itin padaugėtų krovinių, neverta. Tačiau toks šaudyklinis traukinys, gabenantis konteinerius, Klaipėdos uostui būtų labai reikalingas todėl, kad išplėstų Lietuvos uosto paslaugomis besinaudojančių laivybos kompanijų galimybes. Maskvos regionui skirtiems konteinerizuotiems kroviniams pristatyti iš Klaipėdos jos galėtų rinktis arba sausumos autotransporto priemones, arba geležinkelius. O tuo atveju, kai pasienyje susidaro autotransporto priemonių eilės, toks traukinys, anot A. Drungilo, joms būtų gelbėjimosi ratas.
                                AB "Lietuvos geležinkeliai" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos teigimu, steigiant pasienio kontrolės punktus nebuvo apskaičiuota aptarnauti tokius transporto srautus, kokie kerta sienas šiandien, todėl susidaro daugelio kilometrų eilės. Jose vairuotojams tenka laukti po kelias paras. "57 vagonų sąstatas gali pakeisti 80-90 automobilinių konteinerių vežėjų ir sieną kirsti per pusvalandį. Toks transportavimo būdas taip pat yra efektyvus žmogiškųjų išteklių panaudojimo požiūriu - traukinį aptarnauja viena mašinistų brigada", - pažymėjo S. Dailydka.

                                Nuo Klaipėdos iki Maskvos (1335 km) toks traukinys nuvažiuotų per 46 valandas, o nuo Kaliningrado iki Maskvos (1288 km) - per 50 valandų.
                                http://www.ve.lt/naujienos/jura/trau...599884/,page.1
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  LG parduoda: 20 bitumvežių, 10 šilumvežių M62 ir 21 el. traukinių ER9M vagoną. Kai kurios galvos dar nesenos - 1995 m.

                                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    LG parduoda: 20 bitumvežių, 10 šilumvežių M62 ir 21 el. traukinių ER9M vagoną. Kai kurios galvos dar nesenos - 1995 m.

                                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
                                    Čia išpardavimas prieš perkant naujus elektrinius traukinius?
                                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      LG parduoda: 20 bitumvežių, 10 šilumvežių M62 ir 21 el. traukinių ER9M vagoną. Kai kurios galvos dar nesenos - 1995 m.

                                      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
                                      M62-1036, atrodo, pats seniausias LG iš šios serijos šilumvežių, tai būtų puikus egzempliorius geležinkelio riedmenų muziejui..

                                      Comment


                                        O kiek jie gali rūdyti?

                                        Comment


                                          O tokiais užsakomaisiais "moksliniais darbais" grindžiama geležinkelių "plėtra" Lietuvoje.

                                          http://www.ebiblioteka.lt/resursai/M...t/2001/2/3.pdf

                                          Comment

                                          Working...
                                          X