Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viešųjų pirkimų tarnyba rašo apie 7 pirkimus, tas parašyta ir jų web. Žurnalistai persiskaičiavo. O atsakymą VPT jau galima rasti tarp litrail.lt naujienų.

    Comment


      Ai, Vidmantai. Liepė ir parengei pranešimą, ane ?
      Kokio daugiau pranešimo ir reikėjo tikėtis iš LG pusės

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Ai, Vidmantai. Liepė ir parengei pranešimą, ane ?
        Kokio daugiau pranešimo ir reikėjo tikėtis iš LG pusės

        Paimkit geriau pačią VPT ataskaitą pasiskaitykite, o ne žurnalistų išveždiojimus.

        http://www.vpt.lt/rtmp8/dtd/index.ph...=LT&metai=2010

        Comment


          Kovo 10 d. "Financial times" yra tokia žinutė (tiesioginės nuorodos nebus, bet lengvai randama ft.com per paiešką):

          Regulators raid Baltic rail freight companies

          By Nikki Tait in Brussels

          European competition regulators have raided companies involved in the rail freight business in Latvia and Lithuania because of concerns that they could be involved in cartel arrangements and/or abuse of a dominant position.
          The European Commission said on Thursday that the unannounced inspections took place on Tuesday on the premises of companies involved in the rail freight sector in Baltic countries.
          Both the state-owned Lithuanian Railways and Latvian rail company Latvijas Dzelzcels confirmed that they were visited, with the former adding that it believed the claims were “groundless”.
          The probe is understood to be related to problems that Poland PKN Orlen, which owns the Lithuanian oil refinery Mazeikiu Nafta, has had in shipping cargoes to ports in the two countries.
          Esmė - Europos Komisijos inspektoriai aplankė LG ir Latvijos geležinkelius, vykdydami tyrimą dėl piktnaudžiavimo dominuojančia padėtimi rinkoje. Žurnalisto nuomone, tai gali būt susiję su Mažeikių naftos reikalais.

          Comment


            Geležinkelių projektu „Vikingas“ domisi naujos valstybės

            Azerbaidžanas, Gruzija, Moldova ir Sirija ketina pasinaudoti geležinkelių projekto „Vikingas“ teikiamomis galimybėmis ir ateityje tapti šio projekto partnerėmis. Jų galimas dalyvavimas aptariamas Kijeve vykstančiame koordinacinės tarybos posėdyje.

            Bendradarbiavimo pagrindu tampa Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos vykdomas geležinkelių projektas „Vikingas“, užtikrinantis krovinių gabenimą mišriojo transporto traukiniu maršrutu Lietuva (Klaipėdos uostas)–Baltarusija–Ukraina (Iljičiovsko uostas).

            „Patogi transporto jungtis, konkurencingi tarifai, palankios krovinių vežimo sąlygos – tai privalumai, kuriuos įvertina ir kitos greta „Vikingo“ maršruto esančios valstybės. Aštuonerius metus sėkmingai veikiantis projektas turi puikias perspektyvas pritraukti vis daugiau krovinių, gabenamų tarp Europos ir Azijos“, – sakė susisiekimo viceministras Arūnas Štaras, atstovaujantis Lietuvai koordinacinės tarybos posėdyje.

            Traukiniu „Vikingas“ pervežamų krovinių kiekis kasmet auga. Palyginti su 2009 m., 2010-aisiais pervežta 5,8 proc. daugiau krovinių – iš viso 41,8 tūkst. TEU (sąlyginių konteinerių vienetų). Per Lietuvos teritoriją gabenamų konteinerių srautas pernai padidėjo 8,7 proc.

            Pirmieji „Vikingo“ traukiniai tarp Baltijos ir Juodosios jūrų uostų pradėjo kursuoti 2003 m. Kaip ilgalaikis ir sėkmingai rinkoje veikiantis projektas, 2009 m. „Vikingas“ pelnė Europos intermodalinio transporto asociacijos apdovanojimą. Šis projektas įvertintas ir dėl greitų sienos kirtimo bei muitinės procedūrų.

            2008 m. Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos transporto ministrai pasirašė trišalį susitarimą dėl krovinių vežimo maršrutu Baltijos jūra–Juodoji jūra plėtros. 2010 m. sudaryta šių valstybių trišalė koordinacinė taryba, kuri sprendžia konkrečius veiklos klausimus, tarptautiniame lygmenyje koordinuoja krovinių vežimo veiklą, rūpinasi krovinių vežimo sąlygų gerinimu bei geografijos išplėtimu. Jos darbui vadovauja minėtų valstybių transporto viceministrai.

            Comment


              Sveiki, norėčiau paklausi, kokios perspektyvos Lietuvos Geležinkeliuose yra dėl darbo? Kokių labiausiai specialistų trūksta, kokiuose miestuose didžiausios galimybės. Domina visa informacija apie profesines perspektyvas.

              Comment


                Trumpai apie darbo perspektyvas. Darbas LG šiek tiek primena darbą savivaldybėje ar net seime. Neužtenka tau vien gerai dirbti, dar reikia kovoti su tais, kurie trukdo dirbti, su tais, kurie nenori dirbti ir su tais, kurie nemoka dirbti. Pažintys taip pat labai daug ką lemia, kuo daugiau pažįsti, turi platesni kolegų ratą, tuo daugiau(arba greičiau) pasieksi. Šiuo metu tokia taupymo politika, kad pigiai kainuojantys dalykai žymiai pagerintų darbo efektyvumą, bet į siūlymus nelabai neatsižvelgiama, kartais netgi priima kaip įžeidimą.
                Atrodo, kad LG "pūna" iš vidaus. Labai tikiuosi, kad ateityje ateis jauni ir darbštūs žmonės, kurie nugalės tuos, kurie tik sėdi kėdėje ir vadovauja visiškai nesuprasdami savo srities.

                o šiaip nujaučiu, kad čia bus nemenka diskusija
                Paskutinis taisė FeO; 2011.03.20, 22:03.

                Comment


                  Parašė FeO Rodyti pranešimą
                  Trumpai apie darbo perspektyvas. Darbas LG šiek tiek primena darbą savivaldybėje ar net seime. Neužtenka tau vien gerai dirbti, dar reikia kovoti su tais, kurie trukdo dirbti, su tais, kurie nenori dirbti ir su tais, kurie nemoka dirbti. Pažintys taip pat labai daug ką lemia, kuo daugiau pažįsti, turi platesni ratą, tuo daugiau(arba greičiau) pasieksi.
                  Savivaldybėje reikia ne gerai dirbti, bet dirbti taip, kad nekliudytum ir į bėdą neįveltum kito. Tai kartais atvirkščiai - turi blogai dirbti, kad savo partiniam nepridarytum bėdų.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Gera žinia

                    2011-03-21, 08:38
                    2012 metais planuojama paleisti „Merkurijų“
                    Jau keletą metų vien tik kalbantys Lietuvos ir Rusijos geležinkelių atstovai 2012 m. pagaliau planuoja paleisti konteinerinį traukinį „Merkurijus“.

                    Jis kursuotų tarp Kaliningrado ir Klaipėdos uostų bei Maskvos logistikos centrų.

                    Apie tai prabilo Lietuvos geležinkelių bendrovės logistikos centro vadovas Rimas Kudzmanas. Jo nuomone, šiandien rinkoje yra tokių gabenimų paklausa, nes automobilių transportas dėl pasienio postuose susidariusių eilių nėra efektyvus.

                    Kalbant apie konteinerinį traukinį „Merkurijus“ jis lyginamas su sėkmingai kursuojančiu traukiniu „Vikingas“. Pagal analogiją, kad „Vikingas“ Lietuvos ir Baltarusijos sieną įveikia per pusvalandį, tikimasi, kad ir į Rusiją važinėsiantis „Merkurijus“ bus aptarnaujamas panašiais tempais. Jei sienos praleidimo procedūros „Merkurijui“ būtų palankios, atstumą nuo Baltijos jūros iki Maskvos jis įveiktų per 52 valandas.

                    Anot R.Kudzmano, „Merkurijus“ galėtų priimti iki 114 tradicinių jūrinių konteinerių ir vienu reisu pakeistų apie 100 sunkvežimių.
                    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...rkuriju-339620
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Taip, panašiai ir cia

                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Savivaldybėje reikia ne gerai dirbti, bet dirbti taip, kad nekliudytum ir į bėdą neįveltum kito. Tai kartais atvirkščiai - turi blogai dirbti, kad savo partiniam nepridarytum bėdų.

                      Comment


                        Laba diena, man reikia keleto marsrutu po Lietuva gelezinkeliu turistiniais tikslais, gal kas gali patart?

                        Comment


                          Parašė Sandra22 Rodyti pranešimą
                          Laba diena, man reikia keleto marsrutu po Lietuva gelezinkeliu turistiniais tikslais, gal kas gali patart?
                          Na, iki Marcinkonių, arba Trakų iš Vilniaus sakyčiau butu vienas iš galimų Variantų

                          Comment


                            Parašė Sandra22 Rodyti pranešimą
                            Laba diena, man reikia keleto marsrutu po Lietuva gelezinkeliu turistiniais tikslais, gal kas gali patart?
                            Į Žeimeną, Švenčionėlius irgi fainai, turistinė zona.

                            Comment


                              Šiaip tai klausimas durnas - galima gal tiksiau ? Tai reguliarūs maršrutai, užsakomieji traukiniai ir etc. ?

                              Comment


                                Parašė Sandra22 Rodyti pranešimą
                                Laba diena, man reikia keleto marsrutu po Lietuva gelezinkeliu turistiniais tikslais, gal kas gali patart?
                                Klausimas prašosi konkretizavimo.
                                Jei maršrutas iš Vilniaus, tai gal tiktų traukiniu iki Vievio, iš ten autobusu iki Trakų, iš Trakų į Vilnių - vėl traukiniu.
                                Arba. Iš Vilniaus į Trakus traukiniu, iš Trakų į Rūdiškes autobusu, iš Rūdiškių į Vilnių - traukiniu.

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Klausimas prašosi konkretizavimo.
                                  Jei maršrutas iš Vilniaus, tai gal tiktų traukiniu iki Vievio, iš ten autobusu iki Trakų, iš Trakų į Vilnių - vėl traukiniu.
                                  Arba. Iš Vilniaus į Trakus traukiniu, iš Trakų į Rūdiškes autobusu, iš Rūdiškių į Vilnių - traukiniu.
                                  Nesupratau, ką siūlote Rūdiškėse aplankyti...

                                  Comment


                                    Nežinau, neradau tinkamesnės temos Bėginio transporto skiltyje.
                                    Tikriausiai iš čia diskutuojančių dauguma patys dirba LG ar su tai susijusose įmonėse, tad norėjau paklausti. Kaip žinia, visi, kurių darbas susijęs su su geležinkelių transporto eismu, VGI (Valstybinėjse geležinkelių inspekcijoje) turi išsilaikyti "Darbuotojų, kurių darbas susijęs su geležinkelių transporto eismu pažymėjimą", sunkus ten egzaminas būna, daug reikia įdėti pastangų pasiruošti jam? Kaip mačiau, būna 30 testinių klausimų, iš kurių reikia teisingai atsakyti 24. Gal kas susidūręs ir galėtų daugiau pakomentuoti?

                                    Comment


                                      Parašė Sandra22 Rodyti pranešimą
                                      Laba diena, man reikia keleto marsrutu po Lietuva gelezinkeliu turistiniais tikslais, gal kas gali patart?
                                      Priklauso iš kur važiuosi ir ką tikiesi pamatyti. Šiaip bet kurį maršrutą pasirinkus yra ką pamatyti. Pvz net maršrutas Vilnius-Kaunas (ar atvirkščiai) įdomus tuo, kad traukinys pravažiuoja Kauno geležinkelio tuneliu, o išlipus Panerių GS į vieną pusę paėjus kokį puskilometrį bus jau nebenaudojamas, vokiečių 1944m. vasarą susprogdintas Panerių geležinkelio tunelis (bene didžiausia Lietuvoje šikšnospranių buveinė), o tiek pat kelio į kitą pusę — Panerių memorialinis muziejus, įkurtas naikinimo stovyklos vietoje, išlikusios lavonų deginimo duobės ir kiti eksponatai. Išlipus Lentvaryje ir paėjus (tiksliai nebepamenu) virš kilometro į šiaurę, prieisi Lentvario dvarą ant ežero kranto ir šalia esantį įspūdingą parką.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė ead Rodyti pranešimą
                                        Nežinau, neradau tinkamesnės temos Bėginio transporto skiltyje.
                                        Tikriausiai iš čia diskutuojančių dauguma patys dirba LG ar su tai susijusose įmonėse, tad norėjau paklausti. Kaip žinia, visi, kurių darbas susijęs su su geležinkelių transporto eismu, VGI (Valstybinėjse geležinkelių inspekcijoje) turi išsilaikyti "Darbuotojų, kurių darbas susijęs su geležinkelių transporto eismu pažymėjimą", sunkus ten egzaminas būna, daug reikia įdėti pastangų pasiruošti jam? Kaip mačiau, būna 30 testinių klausimų, iš kurių reikia teisingai atsakyti 24. Gal kas susidūręs ir galėtų daugiau pakomentuoti?
                                        Šių metų klausimyną sudarė 181 klausimas. 89 klausimai iš TNN, 53 iš GST ir 39 iš GET. Egzamino dieną Eismo saugumo revizorius atsitiktinai surašo 30 klausimų (10 iš TNN, 10 iš GST ir 10 iš GET). Po egzamino raštu, kviečiami po vieną egzaminui žodžiu. Kuo daugiau klaidų - tuo daugiau klausimų žodžiu.

                                        Comment


                                          Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
                                          Šių metų klausimyną sudarė 181 klausimas. 89 klausimai iš TNN, 53 iš GST ir 39 iš GET. Egzamino dieną Eismo saugumo revizorius atsitiktinai surašo 30 klausimų (10 iš TNN, 10 iš GST ir 10 iš GET). Po egzamino raštu, kviečiami po vieną egzaminui žodžiu. Kuo daugiau klaidų - tuo daugiau klausimų žodžiu.
                                          Jau išsilaikiau aš tą pažymėjimą. Bet kad jokio klausimyno prieš tai nebuvo, klausimus pirmą kartą tik egzamino dieną pamačiau. 30 testinių klausimų buvo iš GET, GST ir TNN, kad išlaikytum, 24 teigingai reikia atsakyti ir viskas, po egzamino jokio atsakinėjimo žodžiu nebuvo. Laikiau Vilniuje, Geležinkelių inspekcijoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X