Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    GELEŽINKELIAI. Bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" šiemet į geležinkelių vystymą investavo apie 71 mln. litų.
    www.klaipeda.daily.lt
    Vis investuoja, vis vysto ir vysto, bet rezultatai nelabai jaučiasi. Jei tiek metų vyksta rekonstrukcijos, tai jau ir traukinių greičiai turėtų būt NUO 120 km/h. Bet kaži ar kur nors jau išdrįsta taip važiuot

    Pataisykit, jei klystu.

    Comment


      Manau LG aktualus pelnas, kuris gaunamas iš krovinių vežimo. Todėl kelių modernizavimas reiškia greitesnį, efektyvesnį, saugesnį visų pirma krovinių gabenimą.

      Citata:

      Geležinkelių infrastruktūros atkūrimo darbai IX koridoriuje leido padidinti pagrindinėje linijoje keleivinių traukinių greitį nuo 100 km/h iki 120 km/h 2003 m., o prekinių traukinių greitį nuo 80 km/h iki 90 km/h.
      AB „Lietuvos geležinkeliai“ veiklos rezultatų gerėjimui reikšmingos įtakos turėjo Lietuvos bei NVS valstybių ekonominis augimas, kuris sudarė palankias sąlygas didinti krovinių pervežimą geležinkelio transportu. Kroviniai Kaliningrado kryptimi tapo pagrindiniu bendrovės pelno šaltiniu.

      plačiau: http://neris.mii.lt/mt/straipsniai/20049/ar.doc

      Comment


        Investicijos jaučiasi važiuojant Kaunas-N.Vilnia maršrutu, ekspresas iš/į Kauno į Vilnių nuveža per 1:18 val., kai autobusas ekspresas vos per 1:30val., taigi traukiniu pigiau ir greičiau.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Geležinkelininkai bijo naftotiekio

          Valstybės valdoma bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” neatmeta, kad pastačius Mažeikius ir Klaipėdą sujungsiantį produktotiekį, gali sumažėti geležinkelių įmonės pagrindinio krovinio - naftos gabenimo apimtys.

          “Lietuvos geležinkelių” vertinimu, dėl pernelyg didelės priklausomybės nuo pagrindinių klientų, tarp jų “Mažeikių naftos”, gali smarkiai sumažėti krovinių užsakovams pareikalavus palankesnių sąlygų arba suradus alternatyvius gabenimo būdus - nutiesus produktotiekį iš Mažeikių į Klaipėdą.

          Naftos grupės kroviniai krovinių vežimų geležinkeliais struktūroje pernai sudarė didžiausią santykinę dalį - 42 procentus.

          www.klaipeda.daily.lt
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Investicijos jaučiasi važiuojant Kaunas-N.Vilnia maršrutu, ekspresas iš/į Kauno į Vilnių nuveža per 1:18 val., kai autobusas ekspresas vos per 1:30val., taigi traukiniu pigiau ir greičiau.
            "Kolektyvinėje sąmonėje" yra kaip konstanta, kad atstumas tarp Vilniaus ir Kauno yra 100 km, greitis autostradoje tarp jų 100 km/h, taigi kelionė Vilnius-Kaunas automobiliu trunka 1 val. Tai nevisiškai teisinga, bet daugmaž visuotinai žinoma šitaip.

            Vadinasi, geležinkelis taps "greitesnis" tada, kai kelionė truks 59 min arba mažiau. Viena valanda kažkiek minučių automatiškai suvokiama kaip lėčiau nei mašina.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              "Kolektyvinėje sąmonėje" yra kaip konstanta, kad atstumas tarp Vilniaus ir Kauno yra 100 km, greitis autostradoje tarp jų 100 km/h, taigi kelionė Vilnius-Kaunas automobiliu trunka 1 val. Tai nevisiškai teisinga, bet daugmaž visuotinai žinoma šitaip.

              Vadinasi, geležinkelis taps "greitesnis" tada, kai kelionė truks 59 min arba mažiau. Viena valanda kažkiek minučių automatiškai suvokiama kaip lėčiau nei mašina.
              O tu pabandyk automobiliu nuvažiuoti iš Vilniaus centro iki Kauno centro per 1 h 18 min, nekalbant jau apie 1 h. . Naktį gal ir pavyktų, bet dieną, tai rizikuotum savo ir kitų sveikata

              Comment


                Na, tuomet dar nepamirškit, kad iki stoties reikia važiuot troleibusu, bei laukti stotelėje. Tad prie "59 min." dar pridėkim važiavimą truliku

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Na, tuomet dar nepamirškit, kad iki stoties reikia važiuot troleibusu, bei laukti stotelėje. Tad prie "59 min." dar pridėkim važiavimą truliku
                  Visiškai teisingai Beje, su mašina vos ne pigiau, jei jau dviese tai pigiau.... Bent jau su mano 100km/20lt.

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                    O tu pabandyk automobiliu nuvažiuoti iš Vilniaus centro iki Kauno centro per 1 h 18 min, nekalbant jau apie 1 h. . Naktį gal ir pavyktų, bet dieną, tai rizikuotum savo ir kitų sveikata
                    Turėjau omenyje - kad jei traukinys važiuotų per 59 min, jau būtų galima leisti rėkiančią mirgančią reklamą "nulėk į Kauną per 59 minutes!!!", "žybt - ir tu jau Kaune", "Į Kauną su vėjeliu" ir panašiai Ir tai jau veiktų sąmonę - kad traukinys yra "greičiau".

                    Tuo tarpu viskas, kas virš 1 valandos, jau automatiškai bus suvokiama kaip "lėčiau". Net jei dėl kamščių, greičio apribojimų, remontų ir pan. "1 val 18 min" vistiek greičiau nei su mašina - įsitvirtinusio sąmonėje vaizdinio neperlauši.

                    Comment


                      Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
                      Visiškai teisingai Beje, su mašina vos ne pigiau, jei jau dviese tai pigiau.... Bent jau su mano 100km/20lt.
                      O kur padangos, draudimas, tepalai,.. kt. eksploatacinės išlaidos ir amortizacija. Tad 20 Lt yra labai realiatyvi suma .

                      Comment


                        Savaitgalį važiavome traukiniu. Įlipo keletas tragiško vaizdo dvokainčių valkatėlių. Aišku jie buvo be bilieto, bet kontrolierė jų išmesti net nebandė. Vienas jau miegojo, kojas pasidėjęs ant minkštosios sėdynės.
                        Iškviesta policija Lentvaryje taip ir nepasirodė.

                        Situacija tokia: policijos, kai jos reikia - nerasta. Žmogus važiuojantis su bilietu turi džiaugtis "malonia" kaimynyste ir priterštomis sėdynėmis. O aromatingi bomžai važinėjasi nemokamai.

                        Beje kitą dieną teko nustebti, traukinys Varėna-Vilnius buvo sausakimšas. Tai šitaip L.G. neapsimoka maršrutai?

                        Comment


                          Uosto veiklą stabdo platformos

                          Vidmantas Matutis

                          Didėjant konteinerių krovai Klaipėdos uostas pajuto geležinkelių platformų stoką.

                          Konteineriai geležinkelių platformomis iš uosto kol kas siunčiami tik į artimesnes užsienio šalis ir Lietuvą. Eugenijaus Maciaus nuotrauka

                          Lietuvos geležinkelių bendrovė turi apie tūkstantį platformų. Jos naudojamos ne tik kroviniams iš uosto gabenti, bet ir pervežti produktams Lietuvos viduje.

                          Vien Klaipėdos uostui aptarnauti reikėtų apie 1,5 tūkstančio platformų.

                          Geležinkelio platformų stoką ypač jaučia konteinerius kraunančios bendrovės. Klaipėdos uoste tai daro „Klaipėdos Smeltė“ ir Klaipėdos terminalo grupė.

                          Šią savaitę susisiekimo ministerijoje lankėsi „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška ir aptarė platformų problemą. Jis teigė, kad Lietuvos geležinkeliai nenori platformų siųsti į tolimesnes šalis, pavyzdžiui, Kazachstaną, nes jos užtrunka maždaug tris mėnesius. Tačiau per Klaipėdos uostą į šias šalis gabenamų konteinerių daugėja.

                          Taip pat „Klaipėdos Smeltė“ galėtų daugiau krauti Rusijai skirtų krovinių konteineriuose. Sankt Peterburgo uostas nebepajėgia priimti visų laivų su konteineriais, todėl neretai kroviniai palaikyti permetami į „Klaipėdos Smeltę“. Jei būtų pakankamai platformų konteineriai į Rusiją galėtų būti gabenami tiesiogiai iš Klaipėdos.

                          Šiuo metu konteineriai daugiausiai gabenami į Lietuvą ir Baltarusiją vien todėl, kad platformos apsisuka greičiau.

                          Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus pripažino, kad geležinkelio platformų problema yra labai rimta ir sunkiai sprendžiama. Dar 2003 metais transporto sistemų pokyčius tiriantys mokslininkai prognozavo, kad iki 2010 metų jūrinių krovinių srautas padidės maždaug 2,5 karto. Prognozės tvirtinasi, o transportininkai nesugebėjo greitai prisitaikyti. Trūksta ne tik platformų, bet ir kitokių specializuotų vagonų. Ši problema būdinga visoms buvusios Sovietų Sąjungos šalims.

                          A.Vaitkaus teigimu, per labai trumpą laiką dėl metalo stokos sunku pastatyti didelį kiekį platformų. Problemą apsunkina dar ir tai, kad išskirtinę geležinkelių sertifikavimo teisę regione turi tik Rusija.

                          www.klaipeda.daily.lt
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Na bet stebina mūsų "pasiekimai" ir grandiozinės investicijos per 15 metų. Štai kiek važiuoja traukinys iki vienos stotelės:

                            D666 Vilnius kel. - Turmantas (D) trečios klasės 12:10 13:33 75 km
                            75 kilometrus traukinys važiuoja 1,5 val. O juk nėra nei sankryžų, nei kamščių, nei pėsčiųjų perėjų...

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Na bet stebina mūsų "pasiekimai" ir grandiozinės investicijos per 15 metų. Štai kiek važiuoja traukinys iki vienos stotelės:



                              75 kilometrus traukinys važiuoja 1,5 val. O juk nėra nei sankryžų, nei kamščių, nei pėsčiųjų perėjų...
                              bet yra stoteles kas 3-5 kilometrus( gal biski didesniu atstumu).
                              I don't drive fast,I just fly low

                              Comment


                                Čia gaunasi panašiai kaip su traukiniu į Kauną. Iš Vilniaus iki Kauno pasitaikė toks, kuris stoja tik Kaišiadoryse, tai kelionė užtruko tik 1val.05min. Tačiau grįžtant į Vilnių pataikiau į traukinį stojantį visose stotelėse, taigi kelionė užtruko beveik 1val.50min

                                Comment


                                  Reiškia labai vargani pagreičiai, bei stabdymas nestaigus. Žinoma ko norėt iš turimos technikos...

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Reiškia labai vargani pagreičiai, bei stabdymas nestaigus. Žinoma ko norėt iš turimos technikos...
                                    aš ir sakau, jei stabdyt, tai taip, kad ant kojų nebūtų galima išsilaikyti

                                    Comment


                                      Greičiai

                                      Ko čia stebėtis, tas pats:
                                      Tr. nr. 646 Marcinkonys-Varėna-Vilnius (99 km). Maršrutinis laikas: 1val 59 min. Maršrutinis greitis - 50,5 km/h. 14(!) sustojimų.
                                      Tr. nr. 653 Vilnius-Varėna (78 km). Maršrutinis laikas: 1 val. 40 min. Maršrutinis greitis - 46, 7 km/h. 12(!) sustojimų.
                                      Beje, šitame ruože greičiausi maršrutiniai greičiai tr. nr. 645, 647, 649 - šiaip ne taip 52,1 km/h, o techninis greitis šitų maršrutų pasiekia iki 59,52 km/h.
                                      Kažkodėl tie techniniai, tiek maršrutiniai greičiai šitam ruože IŠ Vilniaus Marcinkonių link yra didesni nei iš Marcinkonių link Vilniaus...
                                      O tau ir Europa ) !

                                      Comment


                                        kas yra maršrutinis greitis ir kas yra techninis greitis? kuo tie greičiai skiriasi? ir kur randama tokia informacija apie greičius? Litrailo puslapyje neradau.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Kažkodėl tie techniniai, tiek maršrutiniai greičiai šitam ruože IŠ Vilniaus Marcinkonių link yra didesni nei iš Marcinkonių link Vilniaus...
                                          O tau ir Europa ) !
                                          O ko čia stebėtis - atgal važiuoja su grybais, žymiai sunkiau važiuoti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X