Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė audriusktu Rodyti pranešimą
    Sveiki. Šiandien naktį 2010 01 24 apie 1 val. užsidegė Kaišiadorių stotis. Kiek teko matyti stoties pastatą apdegė du langai toje patalpoje, kurioje vyksta traukinių eismo valdymas. Traukiniai Kaišiadorių ruože smarkiai vėluoja ir juda mažu greičiu (traukinys iš Kauno vėlavo apie 15 min). Taip pat visos pervažos, esančios šalia miesto rodo draudžiamus signalus, prie jų budi geležinkelio darbuotojai ir nurodo kada galima vairuotojams važiuoti.
    Jei gerai atsimenu, tai Vilnius - Kaunas ruožas turi modernizuotą eismo valdymo sistemą. Tai reikškia, kad eismą valdo kompiuterizuota įranga. Tai įdomu dėl ko kilo gaisras. Gal sugedo aušinimo sistema... LG savo svetainėje rašo, kad sugedo signalizacijos įrenginiai. Gal kas nors turite daugiau info?

    Comment


      Parašė sknts Rodyti pranešimą
      Jei gerai atsimenu, tai Vilnius - Kaunas ruožas turi modernizuotą eismo valdymo sistemą. Tai reikškia, kad eismą valdo kompiuterizuota įranga. Tai įdomu dėl ko kilo gaisras. Gal sugedo aušinimo sistema... LG savo svetainėje rašo, kad sugedo signalizacijos įrenginiai. Gal kas nors turite daugiau info?
      Negerai atsimeni, Vilnius - Kaunas turi sena eismo valdymo sistemą, visur sedi stoties budėtojai, o modernizuota Kaišiadorys- Radviliškis.

      Comment


        Dar šiek tiek žinių iš Kaišiadorių. Kalbėjau su geležinkelio darbuotoju, kuris šiuo metu budi pervažoje. Jis minėjo, kad sudegė rėlinė patalpa, o remontas turėtų užtrukti apie dvis savaites, gal ir šiek tiek ilgiau.

        Comment


          Tai taip išeina, kol vyks remontas, eismą pervažose reguliuos pervažų budėtojai ir kiti geležinkelių darbuotojai? Ar visame ruože neveikia pervažų signalizacija?

          Comment


            Gal nelaikys tiek laiko darbuotojų pervažose. Išjungs visiškai šviesoforus, sulėtins traukinių greitį ties jomis. Arba rankiniu būdu valdys šviesoforus. Nors bus ir vienas privalumas iš to. Atnaujins valdymo sistemą.

            Comment


              Parašė sknts Rodyti pranešimą
              Gal nelaikys tiek laiko darbuotojų pervažose. Išjungs visiškai šviesoforus, sulėtins traukinių greitį ties jomis. Arba rankiniu būdu valdys šviesoforus. Nors bus ir vienas privalumas iš to. Atnaujins valdymo sistemą.
              darbuotojai pervazose dirbs diena ir nakti kol nebus suremontuota kaisiadoriu reline

              Comment


                Pervažos tai niekai. Bet visi traukiniai šliauš lėtai ir vėluos tikrai ne 5 minutėmis, o kartais ir pusvalandžiu ar dar daugiau.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Pervažos tai niekai. Bet visi traukiniai šliauš lėtai ir vėluos tikrai ne 5 minutėmis, o kartais ir pusvalandžiu ar dar daugiau.
                  14:59h į Kauną turintis atvykti dviaukštis elektrinis traukinys šiandien (I.25) vėlavo 15 minučių. Kelias minutes jo palaukęs išvažiuoti pavėlavo ir 15:15 išvykstantis DR1A į Kybartus. Skelbiant apie dviaukščio traukinio išvykimą 15:30h į Vilnių, perspėta, kad jis nuvažiuos pavėlavęs.

                  Comment


                    2011-01-26, 21:19
                    Vyriausybė iš geležinkelių nori daugiau
                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...daugiau-328766
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Iš straipnio "Vyriausybė iš geležinkelių nori daugiau".
                      Turint omenyje, kad valstybė į tą įmonę investavus apie 2 mlrd. litų...
                      Vidutiniškai išeina po 110 mln. kasmet per 18 metų (LG įkurta tik 1992 m.)... Abejoju tokiomis valstybės investicijomis. O gal tai, kad valstybė nesumoka už keleivių vežimą ir leidžia LG displonuoti pelnu ir yra tos valstybės "investicijos"?

                      Comment


                        o tai kaip reikalai dėl rail baltica?
                        DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                        Comment


                          Parašė Depeche Rodyti pranešimą
                          o tai kaip reikalai dėl rail baltica?
                          Man atrodo, kad po santykių su Lenkija peripetijų, galima užmiršti apie europinę vėžę ir eurotraukinius iki Vilniaus ir Kauno.

                          Comment


                            Na bent premjerai mūsų sutaria, gal pajudės reikalai, o tai statybos žlunga ar ne, niekaip nesuprantu.
                            DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Man atrodo, kad po santykių su Lenkija peripetijų, galima užmiršti apie europinę vėžę ir eurotraukinius iki Vilniaus ir Kauno.
                              Būtų labai vaikiškai apmaudu jei dėl tokių smulkių ,,rietenų'' tokie rimtai projektai žlugtų...Nelabai tikiu tuo, manau pavyks susitarti.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Tai juk parašyta straipsnyje, kad pagreitės keleivių ir krovinių vežimas. O žinant, iš ko gauna pagrindines pajamas LG, tai mums patiems iš to daugiausia naudos. Galų gale ar traukiniai į Minską važiuos greičiau ar lėčiau visiškai netrugdo (jei ne priešingai) tokių projektų kaip Rail Baltica įgyvendinimui.
                                Taip ir patikėčiau... Ar nesupranti, kad keičiasi prioritetai? Dar 20 metų lauksi tos Rail Baltika.

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  ...Dabar dėl Berlino ir traukinių apkrovimo. Čia man įrodinėja dėl pelningumo...
                                  Peržiurek video, kiek matai keleiviu? ..tai va tai yra ju penktadalis.
                                  Traukinys vaziuoja patogiu laiku (piko valandomis), bilieto kaina - 22,20, kai autobuso - 35,00... ir praktiškai NĖRA keleivių:

                                  [VIMEO]19048571[/VIMEO]

                                  Nebus ju ir į Rygą, ir į Berlyną....
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Mes juk neneigiam, kad susisiekimas su Vakarais nereikšmingas ir nereikalingas. Tam yra atskira tema. Šitas projektas daug paprastesnis, todėl be didelių vargų turbūt ir bus įgyvendintas. Ir nuo to tik geriau bus.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Peržiurek video, kiek matai keleiviu? ..tai va tai yra ju penktadalis.
                                      Traukinys vaziuoja patogiu laiku (piko valandomis), bilieto kaina - 22,20, kai autobuso - 35,00... ir praktiškai NĖRA keleivių:

                                      [VIMEO]19048571[/VIMEO]

                                      Nebus ju ir į Rygą, ir į Berlyną....
                                      Aš matau vaizdą per langą, nesupratau šio video esmės. Net nesupratau koks čia traukinys.

                                      Comment


                                        Nors Kaišiadorių stotis jau pilnai sutvarkyta ir eismas vyksta įprastu ritmu, radau informacijos apie Kaišiadorių stoties gaisrą:

                                        Vėlų praėjusio sekmadienio vakarą, apie 23.13 val., Kauno apskrities PGV Kaišiadorių rajono priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą pasiekė pranešimas, kad Kaišiadorių geležinkelio stotyje dega automatinio valdymo patalpos.
                                        Į įvykio vietą atvykus ugniagesiams gelbėtojams, atvira liepsna degė dvi (po 10 m2) pagalbinės patalpos.
                                        Kaip redakcijai sakė Kauno apskrities PGV Kaišiadorių rajono PGT VPPP inspektorius Antanas Katelevskis, gesinti gaisro buvo išsiųsti penki gaisriniai automobiliai. Geležinkelio stoties darbuotojai niekaip negalėjo išjungti elektros įtampos degančiose patalpose.
                                        Elektros energija buvo atjungta apie 1.39 val., iš karto po to pradėti konstrukcijų ardymo laistymo darbai.
                                        Gaisro gesinimo metu buvo apribotas traukinių eismas.
                                        Apdegė dvi pagalbinės patalpos ir apgadinta automatinio valdymo patalpose esanti įranga.

                                        Šaltinis: Kaišiadorių aidai (http://www.kaisiadoriuaidai.lt/content/view/427/25/)

                                        Comment


                                          Idomu o ta proga pvz Skoda traukinio Kaunas - Vilnius atsidaro langai ar ne?
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X