Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Giruliškiams geležinkeliečių planai kelia abejonių
Girulių bendruomenės namuose apie 60 miestelio gyventojų susirinko padiskutuoti apie planuojamą Pauosčio kelyno modernizaciją. Susirinkime dalyvavo ir projekto architektai, kurie pristatė poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos rezultatus. Giruliškiai piktinosi AB "Lietuvos geležinkeliai" planais ir negalėjo suprasti daugelio niuansų.
Comment
-
Per šių metų dešimt mėnesių AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 39,3 mln. tonų krovinių, tai 14 procentų daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu. Palyginti su 2009 m. sausio–spalio mėnesiais, tarptautinis krovinių vežimas per dešimt šių metų mėnesių padidėjo 17,6 procento ir sudarė 27,9 mln. tonų, vidaus vežimas — 6,2 procento ir sudarė 11,4 mln. tonų, skelbia Statistikos departamentas.
Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste ir Būtingės terminale per dešimt šių metų mėnesių krovinių perkrovimas padidėjo 10,7 procento, palyginti su tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu. Krovinių krova sudarė 32,7 mln. tonų.
Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste perkrauta 25,4 mln. tonų krovinių, arba 12,7 procento daugiau, Būtingės terminale — 7,3 mln. tonų, arba 4,2 procento daugiau negu 2009 m. sausio–spalio mėnesiais.
Per dešimt šių metų mėnesių perkrauta 241,6 tūkst. konteinerių, 187 tūkst. kelių transporto priemonių ir 4,5 tūkst. prekinių vagonų.
Vidaus vandenų transportu sausio–spalio mėnesiais vežti kroviniai sudarė 908,4 tūkst. tonų, arba 7,8 procento daugiau, keleivių vežta 1,8 mln., arba 7 procentais mažiau nei 2009 m. sausio–spalio mėn.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vyriausybė „Lietuvos geležinkeliams” liepė rasti 250 mln. Lt
ELTA
2010 lapkričio mėn. 24 d. 08:29
Praėjusią savaitę bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" (LG) koridoriuose buvo karštai aptarinėjamas Mykolo Majausko, premjero patarėjo, skambutis į LG finansų skyrių, rašo „Verslo žinios”.
Dienraščio žiniomis, M.Majauskas LG vyriausiajai finansininkei išdėstė, kad iš LG valstybė tikisi sulaukti 250 milijonų litų. Premjero patarėjas paaiškino „Lietuvos geležinkeliams", kad valstybei reikia 250 mln. litų. Jeigu ne dividendais, tai grynuosius iš įmonės tikimasi ištraukti mažinant jos įstatinį kapitalą.
Bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka pripažino, kad buvo šokiruotas tokio elgesio.
Pats M.Majauskas teigia, kad šis skambutis nėra išskirtinis. Esą jis nuolat bendrauja su valstybės įmonių direktoriais ir jų vyriausiaisiais finansininkais.
Vyriausybės planas gana paprastas ir įstatymais nedraudžiamas. Akcinių bendrovių įstatymas numato, kad įmonių įstatinis kapitalas gali būti mažinamas siekiant išmokėti lėšas akcininkams.
"ELTA"
Comment
-
Parašė Vidma Rodyti pranešimąVyriausybė „Lietuvos geležinkeliams” liepė rasti 250 mln. Lt
ELTA
2010 lapkričio mėn. 24 d. 08:29
Praėjusią savaitę bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" (LG) koridoriuose buvo karštai aptarinėjamas Mykolo Majausko, premjero patarėjo, skambutis į LG finansų skyrių, rašo „Verslo žinios”.
Dienraščio žiniomis, M.Majauskas LG vyriausiajai finansininkei išdėstė, kad iš LG valstybė tikisi sulaukti 250 milijonų litų. Premjero patarėjas paaiškino „Lietuvos geležinkeliams", kad valstybei reikia 250 mln. litų. Jeigu ne dividendais, tai grynuosius iš įmonės tikimasi ištraukti mažinant jos įstatinį kapitalą.
Bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka pripažino, kad buvo šokiruotas tokio elgesio.
Pats M.Majauskas teigia, kad šis skambutis nėra išskirtinis. Esą jis nuolat bendrauja su valstybės įmonių direktoriais ir jų vyriausiaisiais finansininkais.
Vyriausybės planas gana paprastas ir įstatymais nedraudžiamas. Akcinių bendrovių įstatymas numato, kad įmonių įstatinis kapitalas gali būti mažinamas siekiant išmokėti lėšas akcininkams.
"ELTA"
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesiog valstybė puola į desperaciją ir žūtbūt ieško trūkstamų pinigų. Nieko keisto, kažko panašaus ir reikėjo tikėtis. Juk Lietuva prasiskolinusi. Kas bus, kai baigsis ES pinigai, kurie jau dabar sudaro apie pusę biudžeto?..
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąNe valstybė puola į desperaciją, o pradeda elgtis taip, kaip jau seniai reikėjo. Milijardinis geležinkelių kapitalas neduodavo nei procento grąžos. Tokios privačios įmonės vadovas seniai būtų atleistas. O dėl ES pinigų, tai jie nesibaigs staiga per naktį. Gali nebent pradėti lėtai mažėti, kuom truputį abejoju, nes mums dar toli iki Europos ekonomikos lygio.
Deja, ES pinigai baigsis staiga. Tie, kurie buvo suderėti stojant į ES atsilikimui likviduoti. Deja, atsilikimas liko, o lėšos, kurios išpūtė biudžetą ir pripratino gerai gyventi, bet nebuvo investuotos į tai, kas duotų pelną ateityje, baigsis.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąPagrįsk šitą teiginį.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.11.24, 14:44.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąNe valstybė puola į desperaciją, o pradeda elgtis taip, kaip jau seniai reikėjo. Milijardinis geležinkelių kapitalas neduodavo nei procento grąžos. Tokios privačios įmonės vadovas seniai būtų atleistas. O dėl ES pinigų, tai jie nesibaigs staiga per naktį. Gali nebent pradėti lėtai mažėti, kuom truputį abejoju, nes mums dar toli iki Europos ekonomikos lygio.
Dar absurdiškesnė situacija yra uosto paminėjimas, šitame grąžos iš valstybinių įmonių reikale. Jų metinis biudžetas 120 (+-) milijonų litų per metus, iš žemės nuomos bei įplaukiančių laivų rinkliavų. Tai kokios dar grąžos iš jų galima tikėtis? Ką jau niekur gilinti nebereikia, visos krantinės kątik ir vienu metu suremontuotos, naujų krantinių statyti nebereikia?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąES pinigai baigsis staiga.Parašė Sovijus Rodyti pranešimą2013 m. baigsis Sanglaudos fondai - tą tiesą visi žino.
Internete pilna informacijos apie ES sanglaudos politiką po 2013m.
Europos Sąjungos sanglaudos politikos ateitis (po 2013 m.)
Komisijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos klausimams spręsti posėdis
Kada baigsis Europos pinigų lietus?Paskutinis taisė artexs; 2010.11.24, 14:27.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKą jau niekur gilinti nebereikia, visos krantinės kątik ir vienu metu suremontuotos, naujų krantinių statyti nebereikia?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠiuo metu perspausta ir su 25 milijonais būtų, nes dar eilę būtinų projektų reikia atlikti.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąGal su 250mln iš LG kiek perspausta, bet kiek jie metų dirba nenešdami pelno valstybės biudžetui, gal vieną kartą reikia su tuo pabaigti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kiek metų LG vežioja nuostolingus keleivius? Bet valstybė vietoj subsidijų rodo ta patį, ką Uspaskichas per LNK rodė Kubiliui.
Beja įdomi info:
E.Masiulis: “Lietuvos geležinkelių” pelnas šiemet gali siekti 100 mln. litų
Pasak E. Masiulio, “Lietuvos geležinkeliai” į valstybės biudžetą už 2010-uosius sumokės 15 mln. litų pelno mokesčio ir dar apie 40-45 mln. litų didvidendų.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąKada, per 20 nepriklausomybės metų, LG neturėjo "eilės būtinų projektų" ir, tavo nuomone, kada tie būtini projektai baigsis?
Galų gale tegul ir Orleno konservatoriai pasiima ne vieną dešimtį milijonų litų, kuriuos LG sumokėjo Orlenui, pralaimėjusį bylą arbitraže. Byla iškelta remiantis sąlygomis gėdingoje sutartyje su Wiliams kompanija. Kas ją sudarė tikiuosi prisimenat.
Comment
Comment