Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Na VLRD tai negresia, viskas vyksta tiesioginėmis derybomis. Na o reikalavimai viešajam pirkimui yra reglamentuoti eilėje VPT teisės aktų. Šiaip šioje vietoje galioja taisyklė - nori kokybės, turi mokėti brangiai. Liberaliai surašysi reikalavimus ,turėsi krūvą pigių neišmanėlių ir diletantų bei gausybę su tuo susijusių rūpesčių.
    na del paskutinio sakinio sutinku...

    Comment


      Giruliškiams geležinkeliečių planai kelia abejonių
      Girulių bendruomenės namuose apie 60 miestelio gyventojų susirinko padiskutuoti apie planuojamą Pauosčio kelyno modernizaciją. Susirinkime dalyvavo ir projekto architektai, kurie pristatė poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos rezultatus. Giruliškiai piktinosi AB "Lietuvos geležinkeliai" planais ir negalėjo suprasti daugelio niuansų.
      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...ejoniu-506641/
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment



        Per šių metų dešimt mėnesių AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 39,3 mln. tonų krovinių, tai 14 procentų daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu. Palyginti su 2009 m. sausio–spalio mėnesiais, tarptautinis krovinių vežimas per dešimt šių metų mėnesių padidėjo 17,6 procento ir sudarė 27,9 mln. tonų, vidaus vežimas — 6,2 procento ir sudarė 11,4 mln. tonų, skelbia Statistikos departamentas.
        Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste ir Būtingės terminale per dešimt šių metų mėnesių krovinių perkrovimas padidėjo 10,7 procento, palyginti su tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu. Krovinių krova sudarė 32,7 mln. tonų.
        Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste perkrauta 25,4 mln. tonų krovinių, arba 12,7 procento daugiau, Būtingės terminale — 7,3 mln. tonų, arba 4,2 procento daugiau negu 2009 m. sausio–spalio mėnesiais.
        Per dešimt šių metų mėnesių perkrauta 241,6 tūkst. konteinerių, 187 tūkst. kelių transporto priemonių ir 4,5 tūkst. prekinių vagonų.
        Vidaus vandenų transportu sausio–spalio mėnesiais vežti kroviniai sudarė 908,4 tūkst. tonų, arba 7,8 procento daugiau, keleivių vežta 1,8 mln., arba 7 procentais mažiau nei 2009 m. sausio–spalio mėn.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Vyriausybė „Lietuvos geležinkeliams” liepė rasti 250 mln. Lt
          ELTA
          2010 lapkričio mėn. 24 d. 08:29


          Praėjusią savaitę bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" (LG) koridoriuose buvo karštai aptarinėjamas Mykolo Majausko, premjero patarėjo, skambutis į LG finansų skyrių, rašo „Verslo žinios”.

          Dienraščio žiniomis, M.Majauskas LG vyriausiajai finansininkei išdėstė, kad iš LG valstybė tikisi sulaukti 250 milijonų litų. Premjero patarėjas paaiškino „Lietuvos geležinkeliams", kad valstybei reikia 250 mln. litų. Jeigu ne dividendais, tai grynuosius iš įmonės tikimasi ištraukti mažinant jos įstatinį kapitalą.

          Bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka pripažino, kad buvo šokiruotas tokio elgesio.

          Pats M.Majauskas teigia, kad šis skambutis nėra išskirtinis. Esą jis nuolat bendrauja su valstybės įmonių direktoriais ir jų vyriausiaisiais finansininkais.

          Vyriausybės planas gana paprastas ir įstatymais nedraudžiamas. Akcinių bendrovių įstatymas numato, kad įmonių įstatinis kapitalas gali būti mažinamas siekiant išmokėti lėšas akcininkams.

          "ELTA"

          Comment


            Pradės uždarinėti keleivinius maršrutus, paleis į gatvę papildomai kelis šimtus bedarbių.

            Comment


              Parašė Vidma Rodyti pranešimą
              Vyriausybė „Lietuvos geležinkeliams” liepė rasti 250 mln. Lt
              ELTA
              2010 lapkričio mėn. 24 d. 08:29


              Praėjusią savaitę bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" (LG) koridoriuose buvo karštai aptarinėjamas Mykolo Majausko, premjero patarėjo, skambutis į LG finansų skyrių, rašo „Verslo žinios”.

              Dienraščio žiniomis, M.Majauskas LG vyriausiajai finansininkei išdėstė, kad iš LG valstybė tikisi sulaukti 250 milijonų litų. Premjero patarėjas paaiškino „Lietuvos geležinkeliams", kad valstybei reikia 250 mln. litų. Jeigu ne dividendais, tai grynuosius iš įmonės tikimasi ištraukti mažinant jos įstatinį kapitalą.

              Bendrovės generalinis direktorius Stasys Dailydka pripažino, kad buvo šokiruotas tokio elgesio.

              Pats M.Majauskas teigia, kad šis skambutis nėra išskirtinis. Esą jis nuolat bendrauja su valstybės įmonių direktoriais ir jų vyriausiaisiais finansininkais.

              Vyriausybės planas gana paprastas ir įstatymais nedraudžiamas. Akcinių bendrovių įstatymas numato, kad įmonių įstatinis kapitalas gali būti mažinamas siekiant išmokėti lėšas akcininkams.

              "ELTA"
              Kurgi ne šokiruotas. Pagaliau pajudino tą gyvačių lizdą, o tai vartėsi jie ten kaip inkstai taukuose. Kai privačioj įmonėj akcininkas paprašo pinigų, tai laikraščiai nerašo, o čia matai - jie šokiruoti.

              Comment


                Tiesiog valstybė puola į desperaciją ir žūtbūt ieško trūkstamų pinigų. Nieko keisto, kažko panašaus ir reikėjo tikėtis. Juk Lietuva prasiskolinusi. Kas bus, kai baigsis ES pinigai, kurie jau dabar sudaro apie pusę biudžeto?..

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tiesiog valstybė puola į desperaciją ir žūtbūt ieško trūkstamų pinigų. Nieko keisto, kažko panašaus ir reikėjo tikėtis. Juk Lietuva prasiskolinusi. Kas bus, kai baigsis ES pinigai, kurie jau dabar sudaro apie pusę biudžeto?..
                  Ne valstybė puola į desperaciją, o pradeda elgtis taip, kaip jau seniai reikėjo. Milijardinis geležinkelių kapitalas neduodavo nei procento grąžos. Tokios privačios įmonės vadovas seniai būtų atleistas. O dėl ES pinigų, tai jie nesibaigs staiga per naktį. Gali nebent pradėti lėtai mažėti, kuom truputį abejoju, nes mums dar toli iki Europos ekonomikos lygio.

                  Comment


                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                    Ne valstybė puola į desperaciją, o pradeda elgtis taip, kaip jau seniai reikėjo. Milijardinis geležinkelių kapitalas neduodavo nei procento grąžos. Tokios privačios įmonės vadovas seniai būtų atleistas. O dėl ES pinigų, tai jie nesibaigs staiga per naktį. Gali nebent pradėti lėtai mažėti, kuom truputį abejoju, nes mums dar toli iki Europos ekonomikos lygio.
                    Būtent kad puola į desperaciją, nes artėja metų galas, rinkimai, o pinigų trūksta, skolos spaudžia. Seniai reikėjo ekonomika rūpintis. Gi dabar ir toliau niekam nerūpi LG ar kitų įmonių darbo efektyvumas. Reikia tik pinigų skylei biudžete užkimšti.
                    Deja, ES pinigai baigsis staiga. Tie, kurie buvo suderėti stojant į ES atsilikimui likviduoti. Deja, atsilikimas liko, o lėšos, kurios išpūtė biudžetą ir pripratino gerai gyventi, bet nebuvo investuotos į tai, kas duotų pelną ateityje, baigsis.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      ES pinigai baigsis staiga.
                      Pagrįsk šitą teiginį.

                      Comment


                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                        Pagrįsk šitą teiginį.
                        2013 m. baigsis Sanglaudos fondai - tą tiesą visi žino. Visų neužrauks fondų - tarkim liks atskiri tiksliniai projektai kaip kad elektros tiltui, RailBalticai ir panašiai.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.11.24, 14:44.

                        Comment


                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                          Ne valstybė puola į desperaciją, o pradeda elgtis taip, kaip jau seniai reikėjo. Milijardinis geležinkelių kapitalas neduodavo nei procento grąžos. Tokios privačios įmonės vadovas seniai būtų atleistas. O dėl ES pinigų, tai jie nesibaigs staiga per naktį. Gali nebent pradėti lėtai mažėti, kuom truputį abejoju, nes mums dar toli iki Europos ekonomikos lygio.
                          Pradeda elgtis kaip prieš tvaną pasaulinį, o ne taip kaip reikia. Geležinkeliai ne ta vieta, kur reikia žiūrėti trumpalaikio pelno ir numelžti kuo daugiau iškart. Nuo jų prikluso ir kitų ūkio subjektų ekonominė padėtis, taigi ir pajamos į biudžetą. Išlups tuos pinigus, sustos pvz. Klaipėdos geležinkelio mazgo modernizavimo ir plėtros planai... o toliau pats pabaik apie tokio dalyko ilgalaikes pasekmes.

                          Dar absurdiškesnė situacija yra uosto paminėjimas, šitame grąžos iš valstybinių įmonių reikale. Jų metinis biudžetas 120 (+-) milijonų litų per metus, iš žemės nuomos bei įplaukiančių laivų rinkliavų. Tai kokios dar grąžos iš jų galima tikėtis? Ką jau niekur gilinti nebereikia, visos krantinės kątik ir vienu metu suremontuotos, naujų krantinių statyti nebereikia?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            ES pinigai baigsis staiga.
                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            2013 m. baigsis Sanglaudos fondai - tą tiesą visi žino.
                            Iš kur gimsta tokios pesimistinės armagedoninės pasaulio pabaigos "tiesos"? Tokios pačios tiesos, kaip ir "visi žino, kad teisėjai priklauso pedofilų klanui", arba "visi žino, kad valdžioje vien vagys".
                            Internete pilna informacijos apie ES sanglaudos politiką po 2013m.

                            Europos Sąjungos sanglaudos politikos ateitis (po 2013 m.)

                            Komisijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos klausimams spręsti posėdis

                            Kada baigsis Europos pinigų lietus?
                            Paskutinis taisė artexs; 2010.11.24, 14:27.

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Ką jau niekur gilinti nebereikia, visos krantinės kątik ir vienu metu suremontuotos, naujų krantinių statyti nebereikia?
                              Tik nereikia "lialia". Matai valstybinės įmonės negali duoti kapitalo grąžos, nes reikia investicijų, o privačioms tai nereikia investicijų. Mažeikių naftai nereikia investicijų, Rokiškio sūriui nereikia, Vilniaus baldams nereikia, ane? Pažėk kaip lenkai bliauna ant visos Europos negaudami laukto pelno iš MN. Turtas turi duoti pelno. Gal su 250mln iš LG kiek perspausta, bet kiek jie metų dirba nenešdami pelno valstybės biudžetui, gal vieną kartą reikia su tuo pabaigti.

                              Comment


                                Šiuo metu perspausta ir su 25 milijonais būtų, nes dar eilę būtinų projektų reikia atlikti.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Šiuo metu perspausta ir su 25 milijonais būtų, nes dar eilę būtinų projektų reikia atlikti.
                                  Kada, per 20 nepriklausomybės metų, LG neturėjo "eilės būtinų projektų" ir, tavo nuomone, kada tie būtini projektai baigsis?

                                  Comment


                                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                    Gal su 250mln iš LG kiek perspausta, bet kiek jie metų dirba nenešdami pelno valstybės biudžetui, gal vieną kartą reikia su tuo pabaigti.
                                    O kiek metų LG vežioja nuostolingus keleivius? Bet valstybė vietoj subsidijų rodo ta patį, ką Uspaskichas per LNK rodė Kubiliui.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kiek metų LG vežioja nuostolingus keleivius? Bet valstybė vietoj subsidijų rodo ta patį, ką Uspaskichas per LNK rodė Kubiliui.
                                      Keleivių vežimas - visai kitas klausimas.

                                      Beja įdomi info:
                                      E.Masiulis: “Lietuvos geležinkelių” pelnas šiemet gali siekti 100 mln. litų

                                      Pasak E. Masiulio, “Lietuvos geležinkeliai” į valstybės biudžetą už 2010-uosius sumokės 15 mln. litų pelno mokesčio ir dar apie 40-45 mln. litų didvidendų.
                                      45mln. dividendų būtų neblogas rezultatas kaip LG, kažin iš kur M. Majauskas ištraukė, kad reikia 250mln?

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus
                                        Čia ne mano mintys - taip verslininkai ir ekonomistai kalba. O kaip ten bus po 2013 m. pagyvensim-pamatysim.
                                        Tai, žinok, pensininkai ir paksininkai kalba, kad valdžioje vien vagys. Lygiai toks pats argumentas.

                                        Comment


                                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                          Kada, per 20 nepriklausomybės metų, LG neturėjo "eilės būtinų projektų" ir, tavo nuomone, kada tie būtini projektai baigsis?
                                          Kokių 5 metų tikrai prireiks. LG iš sovietmečio paveldėjo ganėtinai apleistus geležinkelius. Tarifų prasme irgi nei krust, nes latviai ar estai to tik ir laukia.

                                          Galų gale tegul ir Orleno konservatoriai pasiima ne vieną dešimtį milijonų litų, kuriuos LG sumokėjo Orlenui, pralaimėjusį bylą arbitraže. Byla iškelta remiantis sąlygomis gėdingoje sutartyje su Wiliams kompanija. Kas ją sudarė tikiuosi prisimenat.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X