Parašė Hitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąO stojant į mašinistus reikalinga užsienio kalba?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąGal žinot kodėl šiandien greitasis vakarinis traukinys Klaipėda - Vilnius vėlavo pusantros valandos?
Comment
-
Parašė HitasO be sertifikato galima dirbti LG teritorijoje mašinistu?
Comment
-
Parašė HitasBūna būna visokių gedimų, ypač kai tokie seni šilumvežiai...
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąmačiau kad pravažiavo su 2m62, turbut tep'as sugedo?
Comment
-
Vakar pateikiant kitų metų Lietuvos nacionalinio biudžeto projektą nemaži pinigai numatyti Susisiekimo ministerijos sferai: žvyrkeliams asfaltuoti, aplinkeliams tiesti ir t. t.
Įdomu kiek lėšų numatyta geležinkelių infrastruktūrai (reportaže neužsiminta nė žodžiu)? Apie RailBalticą taip pat nė žodžiu neužsiminta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRailBalticos kitais metais vis tiek statyti nepradės. Geležinkelių infrastruktūra matyt bus atnaujinama daugiausia tik ES lėšomis. Jei finansavimas bus gautas, tai likusią dalį sukrapštys ministerija, bet daugiausiai skirs visgi pati LG.
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ vežė 13 proc. daugiau krovinių
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=37781721
2010 m. sausio–rugsėjo mėn. AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 34,8 mln. tonų krovinių, tai 13 procentų daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu, praneša Statistikos departamentas.
Palyginti su 2009 m. sausio–rugsėjo mėn., tarptautinis krovinių vežimas per devynis šių metų mėnesius padidėjo 18,1 procento ir sudarė 24,9 mln. tonų, vidaus vežimas – 1,9 procento ir sudarė 9,9 mln. tonų.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąAr spalio 27 d. ruože Kybartai-Kaunas ir atgal, nėra jokių kliūčių normaliam eismui? Ar važinės visi traukiniai?
Šiandien (X.26) 12 val. buvau Kauno geležinkelio stotyje, tai apie kažkokias laikinas permainas Kybartų kryptimi informacijos nėra.
Comment
-
Kompanijos “Rusijos geležinkeliai” vadovas V. Jakuninas užsiminė, kad krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos toliau augs ir kitais metais pasieks iki krizės buvusį lygį. Teigiamai paveikti tarifus ir tokiu būdu pritraukti dar daugiau krovinių, anot jo, Lietuva galėtų tuomet, jei prisijungtų prie Nepriklausomų valstybių sandraugos pasirašyto susitarimo dėl tarifų.
V. Jakunino žodžiais tariant, nepaisant to, kad praėjusiais metais „prekinių krovinių pervežimai tarp Rusijos ir Lietuvos dėl su krize susijusių priežasčių sumažėjo 23 proc., praktiškai pagal visas ryšių formas (eksportą, importą ir tranzitą) 2010m. jie vėl įgijo pagreitį“.
Jo turimais duomenimis krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos per pirmuosius 8 šių metų mėnesius išaugo 24 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jis taip pat pastebėjo, kad šį augimą labiausiai nulėmė sparčiai augantis krovinių judėjimas į Rusijos pusę.
„Kitais metais planuojame užtikrinti iki krizės buvusį krovinių pervežimo lygmenį,“ – optimizmą demonstravo V. Jakuninas.
Kalbėdamas apie galimas kliūtis didinant krovinių gabenimą per Klaipėdos uostą jis priminė, kad „2010-2011m. planuojamą krovinių pervežimo geležinkeliais nulems didelės apimties krovinių pervežimo tarifų suvienodinimas“.
Tai turėtų sudaryti sąlygas užtikrinti lygius tarifus krovinių pervežimui tiek Klaipėdos, tiek Kaliningrado uostų kryptimis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment