Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per Balticum TV rodė prieš 2 mėn. apie tuos tramvajus ir metro Klaipėdoje ir minėjo, kad jei bus paleistas metro tai sakė, kad teks atgaivinti susisiekimą su Šilute-Klaipėda-Kretinga-Plungė..., o kur toliau kažkaip neįstrigo tikriausiai iki Vilniaus
    ⌂╠═╗⌂⌂⌂
    ⌂╚╤╬╧╤╤╣⌂⌂⌂
    ⌂ ⌂ ╢□□⌂⌂⌂□⌂

    Comment


      Iki Vilniaus, Plungės ir Kretingos ir dabar važiuoja.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Tvarkarascio projektas

        Radau Varenos raj. savivaldybes psl.:

        AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija pradėjo rengti 2008 – 2009 metų keleivinių traukinių tvarkaraščio projektą.

        Siekdami kuo geriau patenkinti gyventojų poreikius susisiekimui vietiniais keleiviniais traukiniais, bendrovės specialistai vykdo regiono keleivių, įmonių ir kitų institucijų apklausas.

        Jie maloniai prašo savo siūlymus ir pageidavimus teikti mūsų Vietinio ūkio ir turto valdymo skyriaus vedėjui A. Stašiui (tel. 3 20 13), Marcinkonių seniūnijos seniūnui V. Petraškai (tel. 4 44 03) arba Valkininkų seniūnijos seniūnui J. Urbaičiui (tel. 5 61 31).

        Comment


          Vietoj dvimiesčio norima kurti trimiestį
          Sigitas Valadka, "Lietuvos žinios"
          2007 birželio mėn. 20 d. 07:39




          Sunkiai įgyvendinamą Vilniaus ir Kauno dvimiesčio viziją architektai siūlo keisti esą kur kas perspektyvesne trimiesčio idėja. Sostinę ir uostamiestį tuomet sujungtų greitojo geležinkelio vėžė ir autostrada.

          Kaune svarstoma, kad iš Vilniaus į Klaipėdą (ir atvirkščiai) būtų galima nuvykti per pusantros valandos. Taip prognozuoja strateginį projektą kuriantis architektas Alvydas Pranas Steponavičius. Jis siūlo pratęsti europinės geležinkelio vėžės "Rail Baltica" atšaką, kuri nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos turėtų eiti per Marijampolę, Kauno hidroelektrinę iki Palemono.

          Svarbiausias koridorius

          "Akivaizdu, kad ateityje Karmėlavos oro uostas taps visos Lietuvos bamba. Kolegos iš "Vilniaus plano" autostradą planuoja iki čia. Būtų nedovanotina klaida nepratęsti ir "Rail Balticos", - įsitikinęs savivaldybės įmonės "Kauno planas" projekto vadovas A.P.Steponavičius.

          Jis pabrėžė, kad Karmėlavoje turėtų rastis nauja geležinkelio stotis. Tiek greitasis geležinkelis, tiek autostrada turėtų sukti į Klaipėdą, o maždaug 260-300 kilometrų per valandą greitį pasiekiantys traukiniai skrietų ir sostinės link.

          "Lisabonos strategija verčia galvoti, kad mažų valstybių ateitis yra geležinkelių transportas. Vadinamasis 9B koridorius yra kone svarbiausias Rytų Europoje, tad čia interesų gali turėti ir Maskva, Minskas, Kijevas. Mūsų siūlomas projektas perspektyvus", - įsitikinęs A.P.Steponavičius.

          Reikėtų milijardų

          Tačiau architektas pažymėjo, kad dvimiesčio idėja nemirė. "Ji ir skatina žiūrėti toliau, rengti strategiją, suteikti galimybę mūsų politikams matyti realias perspektyvas. Prisipažinkite, kad šiuo metu nesvarstyti greitojo susisiekimo tarp miestų projekto būtų nuodėmė", - tvirtino vienas aktyviausių idėjos propaguotojų.

          Anot jo, prie vadinamojo didžiojo Kauno projekto dirba didelės pajėgos. Architektas neabejojo, kad šiai grandiozinei, bet neabejotinai perspektyviai idėjai įgyvendinti prireiks daugiau kaip dešimtmečio ir, žinoma, milžiniškų investicijų.

          Prognozuojama, kad vien tik atšakai nuo Babtų sankryžos iki Neveronių lanksto reikėtų apie 1,5 mlrd. litų. Tikimasi, kad daugiau kaip pusę reikiamų lėšų pavyktų gauti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų.

          Galutinį žodį dėl galimybės įrengti tris miestus jungsiantį greitojo geležinkelio ir autostrados koridorių bei finansavimo perspektyvas turės pasakyti Susisiekimo ministerijos atstovai. Su jais architektai ketina susitikti liepos pirmoje pusėje, kai perspektyvą tapti naujo darinio - trimiesčio - centru svarstys Kauno rajono politikai.

          Vertina atsargiai

          Tačiau trimiesčio idėja jau dabar vertinama skeptiškai.

          "Nesu susipažinęs su šiuo projektu, tad nenoriu būti kategoriškas. Tačiau norėčiau, kad nebūtų puolama žavėtis naujais siūlymais ir pamirštama apie jau pradėtus įgyvendinti projektus. Dvimiestis tikrai buksuoja, nors miestai plečiasi, juda vienas kito link ir be politikų pagalbos", - LŽ sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.

          Kita vertus, jis pabrėžė, kad susisiekimo projektai yra itin svarbūs ir perspektyvūs, tad ir trimiesčio idėja verta dėmesio.

          www.delfi.lt

          Comment


            2007.06.14 Pabaigtas dar vienas ES finansuojamas geležinkelių projektas

            Pabaigtas 16,278 mln. Lt kainavęs telekomunikacijų modernizavimo projektas IX D geležinkelių transporto koridoriaus ruože Kaišiadorys – Kybartai.

            Pabaigtas 16,278 mln. Lt kainavęs telekomunikacijų modernizavimo projektas IX D geležinkelių transporto koridoriaus ruože Kaišiadorys – Kybartai. Šį projektą įgyvendino konkursą laimėję ir 2005 m. rugpjūtį sutartį su AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašę Jungtinės veiklos sutarties partneriai SIA „Belam-Riga“ ir UAB „Fima“.
            Projekto metu iš viso Kaišiadorių – Kybartų geležinkelių atkarpoje pakabinta ant atramų 37 km 48 skaidulų šviesolaidinio kabelio ir paklota į gruntą 130 km 24 skaidulų šviesolaidinio kabelio. Sena analoginė ryšių įranga 14 geležinkelių statiniuose pakeista skaitmenine, kompaktiškesne, mažiau aptarnaujančio personalo reikalaujančia. Taip pat pilnai pakeista bendrojo ir technologinio ryšio sistemų įranga.
            Visą Lietuvos geležinkelių telekomunikacijų tinklų modernizavimo projekto eigą IX D koridoriaus ruože prižiūrėjo Suomijos inžinerinių kompanijų konsorciumas „Omnitele“ Ltd ir „JP Epstar“ Ltd.
            Pirmąjį Europos Sąjungos ISPA lėšomis finansuojamą geležinkelių projektą Pabaltijo šalyse 2002 - 2004 m. įgyvendino SIA „Belam-Riga“ kartu su įrangos tiekėja – Airijos bendrove „Nortel Networks“. Šis telekomunikacijų modernizavimo projektas IX B geležinkelių transporto koridoriuje kainavo 22,994 mln. Lt ir buvo teigiamai įvertintas ISPA programos atstovų.
            Šiuo metu SIA „Belam-Riga“ ir UAB „Fima“ konsorciumas vykdo telekomunikacijų modernizavimo projektą geležinkelių transporto koridoriaus ruože Pagėgiai – Obeliai, kuriame bus paklota 312 km 48 skaidulų šviesolaidinio kabelio, 769 km varinių kabelių visų esamų sistemų sujungimams ir pilnai pakeistos bendrojo bei technologinio ryšio telekomunikacinės sistemos.
            Įgyvendinus visus minėtus projektus, bus pasiektas tikslas iš valdymo centro Vilniuje valdyti visas telekomunikacines sistemas, traukinių eismą ir elektros tiekimo sistemas.

            Algis Palionis

            AB”Lietuvos geležinkeliai”
            Atstovas spaudai
            Tel.: 269 20 89, faks.269 21 28

            www.litrail.lt
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Žilvinė PETRAUSKAITĖ

              Geležinkelis į kalną - dar viena Kauno vertybė

              http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=48324

              gaila tik kad nėra nuotraukų

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Žilvinė PETRAUSKAITĖ

                Geležinkelis į kalną - dar viena Kauno vertybė

                http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=48324

                gaila tik kad nėra nuotraukų
                kur ten be nuotrauku issiversi:




                nuotraukos ne is laikrascio o mano.
                פוניקולאַר

                Comment


                  O.Slepakovo skaičiavimu, išsinuomoti savaeigį vagoną tokiai kelionei kainuotų apie 900 litų. Tačiau didesne kliūtimi gali tapti kelionės su “Lietuvos geležinkeliais” derinimas. “Užsieniečių kelionę siauruoju geležinkeliu iš Ežerėlio durpyno derinau pusę metų”, - prisiminė Ū.Armalis.
                  Reikia versti L Geležinkelių biurokratus. Matyt dar nuo sovietmečio tie valdininkėliai įsivaizduoja esą vos ne slaptas uždaras objektas... Gal pas juos saugumiečiai iš "pašto dėžučių" perėjo dirbti?

                  Comment


                    Na kaip jau anksčiau minėjau yra plačiųjų atkarpų (Marcinkonys-Senovė), kur apskritai niekas nevažinėja ir žolė želia, tačiau ten derybos su LG vyksta ne vienerius metus...

                    Comment


                      Taip. Derybos del eismo ruoze Marcinkonys - Senove tesiasi jau berods 7 metus (Baltarusiai savo reisus irgi planavo pratesti iki Varenos). Bet geriau apsimoka vilkinti ir ruoza palikt nenaudojama - nei investiciju reikia, nei tvarkyt reikia palikai, tegul uzzelia. Nu ar ne ?
                      O gelezinkelininkai visada gina save, nenoriu veltis i diskusijas .

                      BET KITA TEMA - gal kas zino, kas siandien (06 27) atsitiko traukiniui nr. 18 Klaipeda - Vilnius ("Pajuris")? I Vilniu atvykti jis velavo 2,5 val (atvyko vietoj 11.43 14.15). 5 vagonus ir TEP70 (turbut pagedusi) atvilko 2M62... Keleiviai keiksmu negailejo .

                      Comment


                        Tarptautiniai dalykai suprantama, kad sudėtingi, tuo labiau, akd čia ES siena. Bet kalba buvo apie privatininkų naudojimąsi nenaudojamais bėgiais šalies viduje.

                        Comment


                          Akcija stebina jaunimą

                          VINCAS GRIGAS

                          Šią vasarą „Lietuvos geležinkeliai“ jaunimą ragina keliauti prastesniais vagonais.

                          Akcija „Ei, jaunime, nežiopsok - traukiniais pigiau važiuok!“ skelbiama jau penktus metus iš eilės. Jos metu jaunuoliai nuo 10 iki 26 metų nuo liepos 1 iki rugpjūčio 31 dienos gali traukiniais važinėti su 50 proc. nuolaida.

                          Tačiau šiemet akcijos naujovės jaunimą šokiravo.

                          Važiuojant greitaisiais traukiniais antros klasės vagonuose 50 proc. nuolaida galios tik nuo pirmadienio iki ketvirtadienio.

                          Savaitgalį ir šventinėmis dienomis bilietus reikės įsigyti už visą kainą.

                          Pernai nuolaida galiojo kasdien.

                          Didžiausias keleivių antplūdis dažniausiai yra savaitgaliais, kai būriai jaunimo iš sostinės traukia prie jūros.

                          „Pastebėjome, kad penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį į traukinį netilpdavo keleiviai, mokantys visą kainą. Jaunimui leidome važinėti darbo dienomis, nes tuomet būna mažiau keleivių“, - sakė „Lietuvos geležinkelių“ komercijos skyriaus viršininkė Vilė Ladygienė.

                          Akcija vyksta „Lietuvos geležinkelių“ sąskaita. Savaitgaliais sudaromas sąstatas iš 12 vagonų. „Daugiau nebegalime kabinti, nes traukinys nebepatemptų“, - tikino V.Ladygienė.

                          Vagonų skaičius kinta pagal keleivių antplūdį. Vakar iš Vilniaus į Klaipėdą atvyko penki vagonai.

                          Jaunimui visomis savaitės dienomis su nuolaida siūloma keliauti vietiniais dyzeliniais trečios klasės vagonais. Dažniausiai tai yra vadinamieji „medinukai“.

                          Be persėdimo toliausiai su nuolaida galima nukeliauti iki Radviliškio.

                          „Iš Klaipėdos į Vilnių dyzeliniu traukiniu taip pat galima nuvažiuoti, tačiau reikia persėsti Šiauliuose“, - aiškino V.Ladygienė.

                          Tačiau tokia kelionė užtruktų beveik aštuonias valandas. Greitaisiais traukiniais tas pats atstumas įveikiamas per penkias valandas.

                          Jaunimas, norintis važiuoti su nuolaida, turi parodyti asmens tapatybės dokumentą. Tinka ir moksleivio pažymėjimas.


                          www.klaipeda.daily.lt

                          Akcija vyksta „Lietuvos geležinkelių“ sąskaita. Savaitgaliais sudaromas sąstatas iš 12 vagonų. „Daugiau nebegalime kabinti, nes traukinys nebepatemptų“, - tikino V.Ladygienė.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Nu LG bent kokią akciją organizuoja. Bet neįsivaizduoju kaip Lietuvoje jaunimui keliauti ir pvz. pamatyti šalį, jei neturi automobilio. Kadangi autobusai tik pilna kaina, o geležinkeliais taip pat tik 4 dienas per savaitę.
                            P.

                            Comment


                              Parašė vap Rodyti pranešimą
                              Kadangi autobusai tik pilna kaina, o geležinkeliais taip pat tik 4 dienas per savaitę.
                              Savaitgalį teko pavažinėti tarpmiestiniais autobusais (tiek Vilniaus autobusų parko, tiek Rokiškio), tai studentai pirkdavo bilietus už pusę kainos.

                              Comment


                                Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                Savaitgalį teko pavažinėti tarpmiestiniais autobusais (tiek Vilniaus autobusų parko, tiek Rokiškio), tai studentai pirkdavo bilietus už pusę kainos.
                                Negaliu garantuoti, kaip yra šiuo metu, nes pats važinėju automobiliu, bet kaip ir kasmet. Nuo liepos 1 d. (sekmadienio) studentai vėl moka pilną kainą, nes Lietuvos Respublikos Seimas nespėjo patvirtinti įstatymo (?) dėl lengvatų, tad jos bus taikomos tik nuo kitų metų, bent jau tokia informacija delfi.lt buvo.
                                P.

                                Comment


                                  GELEŽINKELIAI. Bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" šiemet į geležinkelių vystymą investavo apie 71 mln. litų. Šiemet per penkis mėnesius bendrovė vežė 21,6 mln. tonų krovinių arba 20 proc. daugiau, nei planuota. Gerus rezultatus lėmė tai, kad šiemet padidėjo naftos bei jos produktų tranzitas iš Rusijos per Klaipėdos uostą, taip pat daugiau gabenta importuojamų cheminių ir mineralinių trąšų.

                                  www.klaipeda.daily.lt
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Objektyvumo dėlei verta paminėt, kad su keleivių gabenimu tendencijos, deja nėra tokios optimistinės. Tačiau tikiuosi, kad tai tik laikini dalykai. Galbūt LG reformuoja savo išteklius ir struktūrą.

                                    Per pirmus keturis šių metų mėnesius:


                                    Daugiau statistikos čia.
                                    Paskutinis taisė ; 2007.07.06, 00:53.
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      Del nuolaidu

                                      Man išvis juokingai atrodo tos nuolaidos jaunimui šiemet. Reiškia, važinėkit pirmadieniais - ketvirtadieniais, tada kai traukiniai beveik tušti ir visi dirba. Tai kam čia tie cirkai daryt? Tipo trečia klase visada pusė kainos. Ir dar gerb. (nežinau, ar ją gerbiama galima vadint) Ladygienė siūlo mediniais suklerusiais traukiniais trečia klase važinėt. Kažin ji pati važiavo, kad ir Vilniaus - Šiaulių traukiniu (kuris eina penktadienį ir sekmadienį)??? Važiuoja beveik 4 valandas, medinis D1. Koks normalus žmogus galima važiuot tokiu traukinius (kuris, be kita ko, suka per Kauną). Maža to, jis paprastai vėluoja. O Radviliškio - Klaipėdos traukinys velkasi daugiau kaip 3 val., su sustojimais ant kiekvieno kampo. Tokios akcijos - akių dūmimas ir keleivių daugiau tokiu būdu tikrai nepritrauks.
                                      Išvis, apie V. Ladygienę, kaip ir apie visą Keleivių VV esu jau senokai susidaręs nekokią nuomonę.

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Man išvis juokingai atrodo tos nuolaidos jaunimui šiemet. Reiškia, važinėkit pirmadieniais - ketvirtadieniais, tada kai traukiniai beveik tušti ir visi dirba. Tai kam čia tie cirkai daryt? Tipo trečia klase visada pusė kainos. Ir dar gerb. (nežinau, ar ją gerbiama galima vadint) Ladygienė siūlo mediniais suklerusiais traukiniais trečia klase važinėt. Kažin ji pati važiavo, kad ir Vilniaus - Šiaulių traukiniu (kuris eina penktadienį ir sekmadienį)??? Važiuoja beveik 4 valandas, medinis D1. Koks normalus žmogus galima važiuot tokiu traukinius (kuris, be kita ko, suka per Kauną). Maža to, jis paprastai vėluoja. O Radviliškio - Klaipėdos traukinys velkasi daugiau kaip 3 val., su sustojimais ant kiekvieno kampo. Tokios akcijos - akių dūmimas ir keleivių daugiau tokiu būdu tikrai nepritrauks.
                                        Išvis, apie V. Ladygienę, kaip ir apie visą Keleivių VV esu jau senokai susidaręs nekokią nuomonę.
                                        Mane jau rimtai ima siutinti lietuvių išpuikimas. Akcija yra akciją ir jai sąlygas sumąsto akcijos rengėjai, šiuo atveju LG. Aš keliavau trečia klasei ir man jokio vargo, gavau nuolaidą, ja džiaugiausi. Juk akcija padaryta tam, kad pritrausktų kelevius į tuštesnius reisus, kurie, reikia manyti, yra pirmadieniais - ketvirtadieniais. Jei esate tokie ponaičiai ir jums netinka kietos sėdynės ar išvykimo diena - prašom - naudokitės paslaugomis be nuolaidos.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Mane jau rimtai ima siutinti lietuvių išpuikimas. Akcija yra akciją ir jai sąlygas sumąsto akcijos rengėjai, šiuo atveju LG. Aš keliavau trečia klasei ir man jokio vargo, gavau nuolaidą, ja džiaugiausi. Juk akcija padaryta tam, kad pritrausktų kelevius į tuštesnius reisus, kurie, reikia manyti, yra pirmadieniais - ketvirtadieniais. Jei esate tokie ponaičiai ir jums netinka kietos sėdynės ar išvykimo diena - prašom - naudokitės paslaugomis be nuolaidos.

                                          Gerbiamasis, ir važiuoju geriau be nuolaidos .
                                          Beje, tas Vilniaus - Šiaulių traukinys ar su nuolaida, ar be - vis tiek pustuštis būna (jei netiki, pavažiuok juo, įsitikinsi)... Jei kitu laiku važiuotų, gal būtų kitaip, bet laiką derint turiu ne aš.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X