Jie yra atokiau nuo stoties pastato, todėl ne taip patogu keleiviams. Ir šiaip, jei yra galimybė, geriau aklakelių nenaudoti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
http://www.alfa.lt/straipsnis/103541...10-04-28_10-33
Ilginami stoties keliai Rokuose, modernizuojama signalizacija, infrastruktūra ir klojami nauji iešmai Jiesioje.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąjei yra galimybė, geriau aklakelių nenaudoti
Man irgi atrodė kažkaip neįprastai, kai elektrinius traukinius pradėjo statyti pagrindiniuose keliuose, o jiems skirti aklakeliai būdavo tušti.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąO tai dar kodėl? Kam jie, aklakeliai, reikalingi, kad jų nenaudoti?
Man irgi atrodė kažkaip neįprastai, kai elektrinius traukinius pradėjo statyti pagrindiniuose keliuose, o jiems skirti aklakeliai būdavo tušti.
Comment
-
Neveikiančios pervažos sukėlė sąmyšį
Dėl Šiaulių geležinkelio stotyje vykstančių signalizacijos linijų modernizavimo darbų nuo rugsėjo 13 dienos iki rugsėjo 24 dienos neveikia keturios Šiaulių miesto pervažos. Vairuotojams tenka sustoti prie pervažos "Stop" ženklo ir tik apsidairius važiuoti toliau. Voveriškių, Šiaulių mieste, Kuršėnkelio, Sodo ir Birutės gatvių pervažose išjungta garsinė bei šviesos signalizacija.
Šiaulių miesto savivaldybė žada kreiptis į bendrovę "Lietuvos geležinkeliai", kad pervažos įprastai veiktų bent piko valandomis. Didžiausios automobilių spūstys dėl neveikiančių pervažų susidaro Birutės gatvėje.
http://www.etaplius.lt/Aktualijos/Ne...-sukele-samysi
Comment
-
Foto bei komentaras iš puslapio www.brendis.lt
1975 metų gruodžio 29 dieną iš Vilniaus į Kauną išvyko pirmasis elektrinis traukinys. Buvo apie ką pakalbėti prie baltos mišrainės ir šampano Naujųjų belaukiant!
Nuotraukoje – elektrinio traukinio sutikimas Vievio geležinkelio stotyje.
Comment
-
Nelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :
Šiandien Delfi:
Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją
http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :
Šiandien Delfi:
Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją
http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :
Šiandien Delfi:
Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją
http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-296946/psl-2Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPagal mane tai giruliškių raštas atsirado vardan to, kad geležinkelis galėtų mišką kirsti...
Pavyzdžiui, Portugalijoje gyvenamijei namai kai kur per 5 metrus nuo geležinkelio, kuriuo laksto greitieji traukiniai 220 km/h greičiu. Tiesa, prie bėgių žmonės prieiti negali, nes yra tvora. Ten, kur greičiai mažesni, kai kur namai 2-3 metrų atstume. Be to ten leidžiama po aukštos įtampos linijomis statyti netgi daugiabučius!
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimą
Antra, iš kur tokia būtinybė aplenkti Girulius žiūrint iš LG pozicijos? Vien tik kreivės panaikinimas? Jai kompensuoti galima panaikinti bent dvi kreives tarpstotyje Plungė-Šateikia, plyname lauke. Tiesiant geležinkelį per miesto poilsio zoną ir plaučius, barjerą nuo triukšmo ir kvapų argi nebus naujos kreivės dabartinio tarpstočio Giruliai-Klaipėda vietoje?
Trečia: garso slopinimo sieneles ir kitas triukšmo mažinimo priemones kas trukdo įrengti?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGarso slopinimo sieneles ir kitas triukšmo mažinimo priemones kas trukdo įrengti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąkai namus state prie gelezinkelio tada viskas buvo gerai,o dabar visi ponai
Tokių probleminių gyvenviečių prie geležinkelio Lietuvoje šimtai. Kad ir Radviliškis.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.09.24, 06:29.
Comment
Comment