Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jie yra atokiau nuo stoties pastato, todėl ne taip patogu keleiviams. Ir šiaip, jei yra galimybė, geriau aklakelių nenaudoti

    Comment


      O kokie darbai aplinkelyje atliekami?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        http://www.alfa.lt/straipsnis/103541...10-04-28_10-33

        Ilginami stoties keliai Rokuose, modernizuojama signalizacija, infrastruktūra ir klojami nauji iešmai Jiesioje.

        Comment


          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
          jei yra galimybė, geriau aklakelių nenaudoti
          O tai dar kodėl? Kam jie, aklakeliai, reikalingi, kad jų nenaudoti?

          Man irgi atrodė kažkaip neįprastai, kai elektrinius traukinius pradėjo statyti pagrindiniuose keliuose, o jiems skirti aklakeliai būdavo tušti.

          Comment


            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
            O tai dar kodėl? Kam jie, aklakeliai, reikalingi, kad jų nenaudoti?

            Man irgi atrodė kažkaip neįprastai, kai elektrinius traukinius pradėjo statyti pagrindiniuose keliuose, o jiems skirti aklakeliai būdavo tušti.
            Aklakeliai yra skirti tokioms situacijoms, kaip susidariusi dabar - traukinių srautas per stotį yra toks didelis, kad užėmus bet kurį iš dviejų pagrindinių stoties kelių susiduriama su rimtomis pralaidumo problemomis. Dėl to visi stovintys traukiniai tiesiog nubrukami į šalį. O kodėl atidarius tunelį nekišo į aklakelius, jau papasakojau - keleiviams patogiau, kai traukinys stovi pirmajame ar antrajame kelyje. Dar galbūt kažkiek buvo rodiklis tai, kad aklikelių bėgiai buvo viso tunelio remonto metu apskritai nenaudojami, nors abejoju tuo iš tikrųjų.

            Comment


              Aklikelių bėgiai ir pabėgiai (buvo mediniai, dabar gelžbetoniniai) tunelio remonto metu buvo pakeisti.

              Comment


                Neveikiančios pervažos sukėlė sąmyšį

                Dėl Šiaulių geležinkelio stotyje vykstančių signalizacijos linijų modernizavimo darbų nuo rugsėjo 13 dienos iki rugsėjo 24 dienos neveikia keturios Šiaulių miesto pervažos. Vairuotojams tenka sustoti prie pervažos "Stop" ženklo ir tik apsidairius važiuoti toliau. Voveriškių, Šiaulių mieste, Kuršėnkelio, Sodo ir Birutės gatvių pervažose išjungta garsinė bei šviesos signalizacija.

                Šiaulių miesto savivaldybė žada kreiptis į bendrovę "Lietuvos geležinkeliai", kad pervažos įprastai veiktų bent piko valandomis. Didžiausios automobilių spūstys dėl neveikiančių pervažų susidaro Birutės gatvėje.

                http://www.etaplius.lt/Aktualijos/Ne...-sukele-samysi

                Comment


                  Foto bei komentaras iš puslapio www.brendis.lt

                  1975 metų gruodžio 29 dieną iš Vilniaus į Kauną išvyko pirmasis elektrinis traukinys. Buvo apie ką pakalbėti prie baltos mišrainės ir šampano Naujųjų belaukiant!
                  Nuotraukoje – elektrinio traukinio sutikimas Vievio geležinkelio stotyje.

                  Comment


                    Nelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :

                    Šiandien Delfi:

                    Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją

                    http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999

                    Comment


                      Keisti žmonės. Pagal tokią logiką dalį tranzito reikėtų nukreipti per kitus uostus (Latvijos, Kaliningrado), bet dejuoja ir rėkia, kad mažos algos, pensijos ir t. t.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Nelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :

                        Šiandien Delfi:

                        Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją

                        http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
                        Su kai kuriomis giruliškių mintimis sutikti verta. Pvz., geležinkelis eina per gyvenvietę (tankiai gyvenamą, kurortinę), tai eismo saugumui dėmėsys turėtų būti didesnis, tai ką kalbėti apie geležinkelio pervažą be pakeliamųjų užtvarų, kitų atitvarų nebuvimą išilgai geležinkelio? Prekinių traukinių greitis vėlgi dviprasmiškas: ko jau neprisikubėjo nuolat remontuojamame Šiaulių_Kretingos ruože, tai neatsigriebs iki Klaipėdos likus suskaičiuotiems kilometrams.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Nelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :

                          Šiandien Delfi:

                          Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją

                          http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
                          jo geležinkeliai kalti:

                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-296946/psl-2
                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                          Comment


                            Pagal mane tai giruliškių raštas atsirado vardan to, kad geležinkelis galėtų mišką kirsti...

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Pagal mane tai giruliškių raštas atsirado vardan to, kad geležinkelis galėtų mišką kirsti...
                              Tikriausiai.
                              Pavyzdžiui, Portugalijoje gyvenamijei namai kai kur per 5 metrus nuo geležinkelio, kuriuo laksto greitieji traukiniai 220 km/h greičiu. Tiesa, prie bėgių žmonės prieiti negali, nes yra tvora. Ten, kur greičiai mažesni, kai kur namai 2-3 metrų atstume. Be to ten leidžiama po aukštos įtampos linijomis statyti netgi daugiabučius!

                              Comment


                                Jo, o tai išspręs tą problemą? Triukšmas gyvenantiems už pervažos išliks, tik iš kitos pusės, triukšmas priartės prie ligoninių miestelio ir Labrenciškių. Triukšmas sumažės tik naujakuriams, įsikūrusiems buvusių stovyklaviečių vietoje.

                                Antra, iš kur tokia būtinybė aplenkti Girulius žiūrint iš LG pozicijos? Vien tik kreivės panaikinimas? Jai kompensuoti galima panaikinti bent dvi kreives tarpstotyje Plungė-Šateikia, plyname lauke. Tiesiant geležinkelį per miesto poilsio zoną ir plaučius, barjerą nuo triukšmo ir kvapų argi nebus naujos kreivės dabartinio tarpstočio Giruliai-Klaipėda vietoje?

                                Trečia: garso slopinimo sieneles ir kitas triukšmo mažinimo priemones kas trukdo įrengti?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Garso slopinimo sieneles ir kitas triukšmo mažinimo priemones kas trukdo įrengti?
                                  Vat ir man toks klausimas vakar kilo. Keista ir tuo pačiu įtartina, kad nėra paskelbtų skaičių, kiek kainuotų garso slopinimo priemonių įrengimas. Palyginus miško kirtimo ir naujų bėgių tiesiomo kainą su garso slopinimo kaina, būtų lengviau visiems apsispręsti ir turėti savo argumentuotą nuomonę.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    idomu butu suzinoti, kas anksciau buvo nutiesta gel.linija per Girulius arba pastatyti ten esantys namai? tokia pati problema yra ir Klaipedos geležinkelio stotyje, nuolat skundžiasi Įgulos gatvės gyventojai, tačiau Tarybiniais laikais pastatyti namai vargu ar gali dabar pretenduoti į prestižinio kvartalo statusą, juk ir jų kainą pirkti yra ženkliai mažesnė nei kitame miesto rajone. Žodžiu žmonės pajuto kad gali kažką išgauti iš LG ir reikalauja dabar.. tai gal rytoj Naujojo Uosto ar Minijos gatvės gyventojai pareikalaus kad iškeltų uostus už miesto ribų arba pareikalaus, kad jūros vėjas ne taip stipriai pūstų?

                                    Comment


                                      Bet kokius plastikinius langus gali išsireikalauti, kaip pvz Zoknių aerodromo kaimynystėje gyvenantys ir aktyvesni žmonės išsireikalavo sau langus pakeisti kad mažesnis triukšmas būtų

                                      Comment


                                        kai namus state prie gelezinkelio tada viskas buvo gerai,o dabar visi ponai

                                        Comment


                                          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                          kai namus state prie gelezinkelio tada viskas buvo gerai,o dabar visi ponai
                                          Būtent, nebūtų ši vieta Giruliai nebūtų tiek triukšmo.
                                          Tokių probleminių gyvenviečių prie geležinkelio Lietuvoje šimtai. Kad ir Radviliškis.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.09.24, 06:29.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X