Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiek tiek archyvinių vaizdų

    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

    Comment


      Pagaliau sulaukėme padorios reklamos iš LG:

      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

      Comment


        visai nieko reklamele

        Comment


          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
          Šiek tiek archyvinių vaizdų

          Youtube video
          Mediniai suolai.. ech, dar taip neseniai tai buvo įprastas dalykas

          Comment


            Gaila, kad kol kas tokie greičiai, kaip paminėti reklamoje, yra įmanomi tik teoriškai. Kad tai būtų realybė, reikia panaikinti visas pervažas...

            Comment


              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
              Gaila, kad kol kas tokie greičiai, kaip paminėti reklamoje, yra įmanomi tik teoriškai. Kad tai būtų realybė, reikia panaikinti visas pervažas...
              Taip, tačiau bet kokiu atveju, greitieji Vilnius-Kaunas traukiniai (1h 3min arba 1h 12min), yra žymiai greitesni už autobusus.
              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

              Comment


                Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                Taip, tačiau bet kokiu atveju, greitieji Vilnius-Kaunas traukiniai (1h 3min arba 1h 12min), yra žymiai greitesni už autobusus.
                Vat čia ir problema, kad reklamoje to nesimato. Išvis keista, kas bendra tarp Ričardo Berankio ir LG? Dar rasčiau logikos, jeigu tenisininkas reklamoje pats tuo dviaukščiu traukiniu važiuotų. Na bet tiek to, pirmi blynai visiems prisvyla. Svarbu, kad nebūtų nustota reklamuoti keleivinių traukinių.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Žinomi žmonės dažnai reklamuoja įvairius produktus, paslaugas, nors ir su jais nėra susiję.

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Vat čia ir problema, kad reklamoje to nesimato. Išvis keista, kas bendra tarp Ričardo Berankio ir LG? Dar rasčiau logikos, jeigu tenisininkas reklamoje pats tuo dviaukščiu traukiniu važiuotų. Na bet tiek to, pirmi blynai visiems prisvyla. Svarbu, kad nebūtų nustota reklamuoti keleivinių traukinių.
                    Na, tai iš esmės yra įvaizdinė reklama, kuria siekiama prekės ženklui suteikti tam tikras vertybes: patogumą, greitį, saugumą. Čia konkrečiai nėra reklamuojamas tam tikras maršrutas ar jo trukmė, todėl ir nesiekiama pateikti kažkokių techninių charakteristikų.

                    O tarp Ričardo Berankio ir LG nėra nieko bendro. Tačiau šia reklama kaip tik ir siekiama Berankio savybes (veržlumas, greitis, jaunystė) priskirti LG, o tai labai sveikintina. Celebrity Endorsement yra gana sėkminga ir plačiai taikoma reklamos strategija.

                    Pavyzdžiui: Michael Ballack ir DB

                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Žinomi žmonės dažnai reklamuoja įvairius produktus, paslaugas, nors ir su jais nėra susiję.
                      Žinau. Tačiau reklamose yra tarp eilučių arba net atvirai pabrėžiama, kad reklamuojantis asmuo pats naudoja reklamuojamąjį produktą. Ypač matosi kosmetikos reklamose. Todėl ir rašiau, kad būtų logiškiau, jeigu tame nuvažiuojančiame traukinyje nors 2-3s būtų parodytas sėdintis pats tenisininkas Ričardas Berankis, gal net su savo treneriu Remigijumi Balžeku.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                        Taip, tačiau bet kokiu atveju, greitieji Vilnius-Kaunas traukiniai (1h 3min arba 1h 12min), yra žymiai greitesni už autobusus.
                        Ar tikrai jau taip žymiai? Transrevis nuveža per 1h. 20min, o jei dar priskaičiuotum laiką, kiek statistinis turistas norėdamas pakeliauti po Lietuvą, sugaiš pasiklausdamas kelio iki autobusų stoties ir prasibraudamas pro visus čigonus, išeitų panašus laikas

                        Šiaip reklama patiko, tik galbūt toje autostradoje galėjo pagauti momentą, kada autobusas važiuoja...
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Ar tikrai jau taip žymiai? Transrevis nuveža per 1h. 20min, o jei dar priskaičiuotum laiką, kiek statistinis turistas norėdamas pakeliauti po Lietuvą, sugaiš pasiklausdamas kelio iki autobusų stoties ir prasibraudamas pro visus čigonus, išeitų panašus laikas

                          Šiaip reklama patiko, tik galbūt toje autostradoje galėjo pagauti momentą, kada autobusas važiuoja...
                          Na, per mano važiavimo karjerą, dar nesu važiavęs autobusu 1h 20min, vien kiek laiko užtrunka išvažiuoti iš Vilniaus, paskui įvažiuoti į Kauną, o dar jei pikas...
                          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                          Comment


                            Mikroautobusuose atjungti greičio ribotuvai. Neretai teko lenktyviauti kelyje Vilnius - Kaunas su maršrutiniais mikroautobusais, tai jie važiavo virš 110 km/h.

                            Comment


                              LRT aukso fonde yra dok. filmas "Traukinys", LTV, 1973 m.

                              Daugiausia filmuota traukinyje ir traukinys "Lietuva" Vilnius - Maskva, šiek tiek Maskvos kadrų. Kalbinti traukinio keleiviai, kai kurie žinomi Lietuvos žmonės: aktore G. Balandytė, Vilniaus universiteto tuometinis rektorius J. Kubilius, fizikas, tuomet Puslaidininkių instituto direktorius J. Požela, aktorė B. Raubaitė, matemtikas, akademikas, Sąjūdžio ir nepriklausomybės pradžios visuomenės veikėjas V. Statulevičius, H. Zimanas, ar ne tuometinės "Tiesos" dienraščio redaktorius, bolševikas.

                              Taip pat daug kadrų su gamyklinio dažymo geltonai raudonais D1, keleivinius traukinius traukia TEP60 ir M62. Filmuota Vilniaus stotyje ir apylinkėse.

                              Filmas nespalvotas.

                              http://fondas.lrt.lt/Media/ItemReview.aspx?ItemId=5872

                              Comment


                                Kokie ir kiek bus naujų ir senų traukinių Lietuvoje po 15-25 metų? Ar ką nors planuoja LG apie naujesnius keleivinius traukinius(ne artimai ateičiai, o tolimesnei ateičiai), nebus tik automotrisės 620M;AR2-02;DR1A ir "nemirtingieji" D1, kurie yra labai neekologiški, daug kuro naudoja ir teršia atmosferą. Ir dar senas elekričkas(ER9M) kažkuo turės pakeist(Naujų dviaukščių neįpirks ir beto jau 4 vnt. yra). O yra kokių žinių apie ruožų elektrifikavimus?....Ne LG dabar tai atrodo nerūpi...ir nauduos tuos riedmenis kai iki šiol naudoja D1...

                                Comment


                                  Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                  Kokie ir kiek bus naujų ir senų traukinių Lietuvoje po 15-25 metų? Ar ką nors planuoja LG apie naujesnius keleivinius traukinius(ne artimai ateičiai, o tolimesnei ateičiai), nebus tik automotrisės 620M;AR2-02;DR1A ir "nemirtingieji" D1, kurie yra labai neekologiški, daug kuro naudoja ir teršia atmosferą. Ir dar senas elekričkas(ER9M) kažkuo turės pakeist(Naujų dviaukščių neįpirks ir beto jau 4 vnt. yra). O yra kokių žinių apie ruožų elektrifikavimus?....Ne LG dabar tai atrodo nerūpi...ir nauduos tuos riedmenis kai iki šiol naudoja D1...
                                  Tik dabar patebėjai, jog nerūpi ? O man D1 yra kažkas tokio... visad apsidžiaugiu labiau, kai atvažiuoja šis "medinukas" nei Drakonas...

                                  Comment


                                    O kad nerupi žinau jau šimtas metų
                                    Kuo jums nepatinka tas DR1A. Ir kodėl vadinat drakonu?
                                    D1 yra labai neekologiškas, atsisėsi į galinį ar priekinį vagoną, tai visą kelią burgs...,DR1A man labiau patinka... Ir D1 jau ne "medinukas", o 'plasikinukas' (sėdynės juk plastikinės)

                                    Comment


                                      Ne visų. Kitų tik mediniai suolai apvilkti audiniu ar dirbtine oda.

                                      Comment



                                        Rugpjūčio pradžioje AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos atstovai, siekdami skatinti partnerystę su klientais, darbinio vizito metu aplankė vienus iš stambiausių savo klientų—trąšų gamintoją “Belaruskalij”, naftos produktų pardavimų įmonę “BelOil”, Baltarusijos metalurgijos gamyklą, Mogiliovo cheminio pluošto gamyklą.
                                        “Belaruskalij” yra viena iš didžiausių pasaulio ir pati didžiausia NVS šalyse mineralinių kalio trąšų gamintoja ir eksportuotoja. Įmonėje dirba virš 20000 darbuotojų. Susitikimo metu aptartas trąšų vežimas į Klaipėdos uostą ir tranzitu per Lietuvą. Be trąšų vežimo aptarta techninės druskos pervežimai, galimi tarifai, vagonų bei lokomotyvų remontas bei modernizacija bei kiti galimi bendradarbiavimo aspektai. Kalbėta apie ilgalaikio bendradarbiavimo susitarimus.
                                        “BelOil” užsiima naftos perdirbimo gamyklų Novopolocke ir Mozyriuje aprūpinimu nafta ir pagamintų produktų transportavimu tiek šalies viduje, tiek ir į užsienio šalis. Per Lietuvą transportuoja apie 19 procentų pagamintos produkcijos. Susitikime aptarti ne tik naftos produktų pervežimai, bet ir naftos iš Venesuelos per Klaipėdos uostą pervežimai. Dabartiniu metu įmonė savo produkciją veža tiek per Ukrainą, tiek per Baltijos šalių uostus.
                                        Baltarusijos metalurgijos gamykla yra didžiausia metalo gamybos įmonė Baltarusijoje. Gamykla sudaryta iš keturių pagrindinių gamybų, sujungtų bendra gamybos grandine: plieno lydimo, valcavimo, vamzdžių gamybos ir kt.
                                        Susitikimo metu taip pat aptartos glaudesnio bendradarbiavimo galimybės.
                                        Mogiliovo cheminio pluošto gamykla įsiveža tiek žaliavas, tiek išveža gatavą produkciją. Dabartiniu metu naudojasi konteineriniu traukiniu „Vikingas“. Gamykla gerai susipažinusi su Klaipėdos uosto galimybėmis ir infrastruktūra, lankosi ir kalbasi su Klaipėdos krovos kompanijomis. Nemažus žaliavinio krovinio kiekius importuoja per Lietuvą.
                                        Susitikimų metu sutarta, kad panašūs susitikimai turėtų būti reguliarūs, kas leistų geriau išanalizuoti partnerių potencialus bei sutarti dėl ilgalaikio bendradarbiavimo.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Kelionė į Trakus nepasisekė užtat pasisekė kitur.
                                          Kelionės maršrutas Kaunas-Vilnius. Buvau Lietuvos geležinkelių muziejuje ir po to TV bokšte
                                          Muziejuje:
                                          Elektrovežio modeliukas



                                          Čia irgi modeliukas

                                          1834 m. garvežio modeliukas

                                          Garvežiukas

                                          Drezina

                                          Kėdainių vandens bokšto modeliukas

                                          Varpelis

                                          Telefonas (tikras)

                                          Keleivinio vagono modelis

                                          1829 m. garvežio modelis

                                          Važiuojančio traukinuko modeliukas ir paskutinis vagonas




                                          Labai atsiprašau dėl kokybės, mat su mobiliu telefonu fotografavau
                                          Paskutinis taisė Furbo; 2010.08.25, 21:13.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X