You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Taip, tačiau bet kokiu atveju, greitieji Vilnius-Kaunas traukiniai (1h 3min arba 1h 12min), yra žymiai greitesni už autobusus.
Vat čia ir problema, kad reklamoje to nesimato. Išvis keista, kas bendra tarp Ričardo Berankio ir LG? Dar rasčiau logikos, jeigu tenisininkas reklamoje pats tuo dviaukščiu traukiniu važiuotų. Na bet tiek to, pirmi blynai visiems prisvyla. Svarbu, kad nebūtų nustota reklamuoti keleivinių traukinių.
Vat čia ir problema, kad reklamoje to nesimato. Išvis keista, kas bendra tarp Ričardo Berankio ir LG? Dar rasčiau logikos, jeigu tenisininkas reklamoje pats tuo dviaukščiu traukiniu važiuotų. Na bet tiek to, pirmi blynai visiems prisvyla. Svarbu, kad nebūtų nustota reklamuoti keleivinių traukinių.
Na, tai iš esmės yra įvaizdinė reklama, kuria siekiama prekės ženklui suteikti tam tikras vertybes: patogumą, greitį, saugumą. Čia konkrečiai nėra reklamuojamas tam tikras maršrutas ar jo trukmė, todėl ir nesiekiama pateikti kažkokių techninių charakteristikų.
O tarp Ričardo Berankio ir LG nėra nieko bendro. Tačiau šia reklama kaip tik ir siekiama Berankio savybes (veržlumas, greitis, jaunystė) priskirti LG, o tai labai sveikintina. Celebrity Endorsement yra gana sėkminga ir plačiai taikoma reklamos strategija.
Žinomi žmonės dažnai reklamuoja įvairius produktus, paslaugas, nors ir su jais nėra susiję.
Žinau. Tačiau reklamose yra tarp eilučių arba net atvirai pabrėžiama, kad reklamuojantis asmuo pats naudoja reklamuojamąjį produktą. Ypač matosi kosmetikos reklamose. Todėl ir rašiau, kad būtų logiškiau, jeigu tame nuvažiuojančiame traukinyje nors 2-3s būtų parodytas sėdintis pats tenisininkas Ričardas Berankis, gal net su savo treneriu Remigijumi Balžeku.
Taip, tačiau bet kokiu atveju, greitieji Vilnius-Kaunas traukiniai (1h 3min arba 1h 12min), yra žymiai greitesni už autobusus.
Ar tikrai jau taip žymiai? Transrevis nuveža per 1h. 20min, o jei dar priskaičiuotum laiką, kiek statistinis turistas norėdamas pakeliauti po Lietuvą, sugaiš pasiklausdamas kelio iki autobusų stoties ir prasibraudamas pro visus čigonus, išeitų panašus laikas
Šiaip reklama patiko, tik galbūt toje autostradoje galėjo pagauti momentą, kada autobusas važiuoja...
Ar tikrai jau taip žymiai? Transrevis nuveža per 1h. 20min, o jei dar priskaičiuotum laiką, kiek statistinis turistas norėdamas pakeliauti po Lietuvą, sugaiš pasiklausdamas kelio iki autobusų stoties ir prasibraudamas pro visus čigonus, išeitų panašus laikas
Šiaip reklama patiko, tik galbūt toje autostradoje galėjo pagauti momentą, kada autobusas važiuoja...
Na, per mano važiavimo karjerą, dar nesu važiavęs autobusu 1h 20min, vien kiek laiko užtrunka išvažiuoti iš Vilniaus, paskui įvažiuoti į Kauną, o dar jei pikas...
Mikroautobusuose atjungti greičio ribotuvai. Neretai teko lenktyviauti kelyje Vilnius - Kaunas su maršrutiniais mikroautobusais, tai jie važiavo virš 110 km/h.
LRT aukso fonde yra dok. filmas "Traukinys", LTV, 1973 m.
Daugiausia filmuota traukinyje ir traukinys "Lietuva" Vilnius - Maskva, šiek tiek Maskvos kadrų. Kalbinti traukinio keleiviai, kai kurie žinomi Lietuvos žmonės: aktore G. Balandytė, Vilniaus universiteto tuometinis rektorius J. Kubilius, fizikas, tuomet Puslaidininkių instituto direktorius J. Požela, aktorė B. Raubaitė, matemtikas, akademikas, Sąjūdžio ir nepriklausomybės pradžios visuomenės veikėjas V. Statulevičius, H. Zimanas, ar ne tuometinės "Tiesos" dienraščio redaktorius, bolševikas.
Taip pat daug kadrų su gamyklinio dažymo geltonai raudonais D1, keleivinius traukinius traukia TEP60 ir M62. Filmuota Vilniaus stotyje ir apylinkėse.
Kokie ir kiek bus naujų ir senų traukinių Lietuvoje po 15-25 metų? Ar ką nors planuoja LG apie naujesnius keleivinius traukinius(ne artimai ateičiai, o tolimesnei ateičiai), nebus tik automotrisės 620M;AR2-02;DR1A ir "nemirtingieji" D1, kurie yra labai neekologiški, daug kuro naudoja ir teršia atmosferą. Ir dar senas elekričkas(ER9M) kažkuo turės pakeist(Naujų dviaukščių neįpirks ir beto jau 4 vnt. yra). O yra kokių žinių apie ruožų elektrifikavimus?....Ne LG dabar tai atrodo nerūpi...ir nauduos tuos riedmenis kai iki šiol naudoja D1...
Kokie ir kiek bus naujų ir senų traukinių Lietuvoje po 15-25 metų? Ar ką nors planuoja LG apie naujesnius keleivinius traukinius(ne artimai ateičiai, o tolimesnei ateičiai), nebus tik automotrisės 620M;AR2-02;DR1A ir "nemirtingieji" D1, kurie yra labai neekologiški, daug kuro naudoja ir teršia atmosferą. Ir dar senas elekričkas(ER9M) kažkuo turės pakeist(Naujų dviaukščių neįpirks ir beto jau 4 vnt. yra). O yra kokių žinių apie ruožų elektrifikavimus?....Ne LG dabar tai atrodo nerūpi...ir nauduos tuos riedmenis kai iki šiol naudoja D1...
Tik dabar patebėjai, jog nerūpi ? O man D1 yra kažkas tokio... visad apsidžiaugiu labiau, kai atvažiuoja šis "medinukas" nei Drakonas...
O kad nerupi žinau jau šimtas metų
Kuo jums nepatinka tas DR1A. Ir kodėl vadinat drakonu?
D1 yra labai neekologiškas, atsisėsi į galinį ar priekinį vagoną, tai visą kelią burgs...,DR1A man labiau patinka... Ir D1 jau ne "medinukas", o 'plasikinukas' (sėdynės juk plastikinės)
Rugpjūčio pradžioje AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos atstovai, siekdami skatinti partnerystę su klientais, darbinio vizito metu aplankė vienus iš stambiausių savo klientų—trąšų gamintoją “Belaruskalij”, naftos produktų pardavimų įmonę “BelOil”, Baltarusijos metalurgijos gamyklą, Mogiliovo cheminio pluošto gamyklą.
“Belaruskalij” yra viena iš didžiausių pasaulio ir pati didžiausia NVS šalyse mineralinių kalio trąšų gamintoja ir eksportuotoja. Įmonėje dirba virš 20000 darbuotojų. Susitikimo metu aptartas trąšų vežimas į Klaipėdos uostą ir tranzitu per Lietuvą. Be trąšų vežimo aptarta techninės druskos pervežimai, galimi tarifai, vagonų bei lokomotyvų remontas bei modernizacija bei kiti galimi bendradarbiavimo aspektai. Kalbėta apie ilgalaikio bendradarbiavimo susitarimus.
“BelOil” užsiima naftos perdirbimo gamyklų Novopolocke ir Mozyriuje aprūpinimu nafta ir pagamintų produktų transportavimu tiek šalies viduje, tiek ir į užsienio šalis. Per Lietuvą transportuoja apie 19 procentų pagamintos produkcijos. Susitikime aptarti ne tik naftos produktų pervežimai, bet ir naftos iš Venesuelos per Klaipėdos uostą pervežimai. Dabartiniu metu įmonė savo produkciją veža tiek per Ukrainą, tiek per Baltijos šalių uostus.
Baltarusijos metalurgijos gamykla yra didžiausia metalo gamybos įmonė Baltarusijoje. Gamykla sudaryta iš keturių pagrindinių gamybų, sujungtų bendra gamybos grandine: plieno lydimo, valcavimo, vamzdžių gamybos ir kt.
Susitikimo metu taip pat aptartos glaudesnio bendradarbiavimo galimybės.
Mogiliovo cheminio pluošto gamykla įsiveža tiek žaliavas, tiek išveža gatavą produkciją. Dabartiniu metu naudojasi konteineriniu traukiniu „Vikingas“. Gamykla gerai susipažinusi su Klaipėdos uosto galimybėmis ir infrastruktūra, lankosi ir kalbasi su Klaipėdos krovos kompanijomis. Nemažus žaliavinio krovinio kiekius importuoja per Lietuvą.
Susitikimų metu sutarta, kad panašūs susitikimai turėtų būti reguliarūs, kas leistų geriau išanalizuoti partnerių potencialus bei sutarti dėl ilgalaikio bendradarbiavimo.
Kelionė į Trakus nepasisekė užtat pasisekė kitur.
Kelionės maršrutas Kaunas-Vilnius. Buvau Lietuvos geležinkelių muziejuje ir po to TV bokšte Muziejuje:
Elektrovežio modeliukas
Čia irgi modeliukas
1834 m. garvežio modeliukas
Garvežiukas
Drezina
Kėdainių vandens bokšto modeliukas
Varpelis
Telefonas (tikras)
Keleivinio vagono modelis
1829 m. garvežio modelis
Važiuojančio traukinuko modeliukas ir paskutinis vagonas
Labai atsiprašau dėl kokybės, mat su mobiliu telefonu fotografavau
Comment