Gal durpynas ir naudoja...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNaudojama, skalda iš karjero vežama.
Comment
-
Čia iš temos "Lietuvos geležinkelių 150 m. jubiliejus atšvęstas, laukia naujas 150 m. jubiliejus 2012 m."
"1862 m. kovo 15 d. buvo atidarytas traukinių eismas S. Peterburgas–Vilnius–Virbalis. Ši data laikoma Lietuvos geležinkelių pradžia." (pagal: Žeimantas, Liubomiras Viktoras. Liepojos–Romnų geležinkelis. Vilnius. 2005).Paskutinis taisė Salvijus; 2010.08.04, 11:10.
Comment
-
Stambų klientą prarandantys geležinkeliai gviešiasi vežėjų rinkų
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35125357
Comment
-
Keletas vertesnių dėmesio ištraukų:
[...]Dalytis rinka ir taip sumažinti savo nuostolius geležinkeliai norėtų ir su keleivių vežėjais. Keleivių vežimas "Lietuvos geležinkeliams" per metus duoda apie 130 mln. Lt nuostolio. Nutraukti jį - vadinasi, sukurti keliuose dar didesnes spūstis ir sukelti dar daugiau ekologinių problemų. Tad, kaip pažymi A. Šimėnas, geležinkeliai ir keleivių vežėjai turi būti ne konkurentai, o partneriai. O ir valstybė, išlaikydama keleivių vežimui keletą infrastruktūrų, kaip kelių, geležinkelių, vandens ar oro transportas, elgiasi netaupiai.
Linas Skardžiukas, vienos didžiausių Lietuvos keleivių autobusais vežėjos UAB Kautra" generalinis direktorius, tokius viešai išsakomus geležinkelininkų pamąstymus vadina grobuoniškais ir siūlo geležinkelininkams patiems pasitraukti iš keleivių vežimo verslo.[...]"
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokie ten bandymai? Greičiausiai baltarusių TEP'as nuduso. Todėl ir tempė mūsiškis. Šiaip ruože Vilnius-Kena keleivinius tampo baltarusių lokomotyvai.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąO kas čia tokio, kad šios problemos būtų sprendžiamos administracinėmis priemonėmis?
Comment
-
Man asmeniškai tai visas šitas straipsnis yra vienas didžiulis non sequitur - vienoje pastraipoje yra kalbama apie miltus, kitoje apie tiltus. Ką pasakė LG? Kad nori didesnės rinkos dalies keleivių vežime ir nori vežti daugiau krovinių iš Baltarusijos. Abu norai savaime suprantami ir niekuo neypatingi. Tada reakcijos „Kautros“ ir „Linavos“, kurios visiškai nieko bendro neturi su LG teiginiais, nebent tik tiek, kad tai yra labai silpnai pridengti „Mes nenorime konkurentų“ pasisakymai. Jokių pozicijų pagrindimų, jokios analizės - rašliava ir tiek.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąNežinau kur rašyt, tad parašiau čia.
Vakar Kazlų Rūdoje (2010-07-03) 12:30 skriete praskriejo traukinys į Kaliningradą (iš kur nežinau, bet vagonai rusiško dažymo). Bet kas svarbiausia tai kad traukinį tempė 2M62 šilumvežis, seniau tempdavo TEP60
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai gal M62, bet kad taip greit pralėkė tai pagalvojau, kad modernizuotas. TEP60 taip greitai nelėkdavo
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai turbūt. O kur dingo TEP60?
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąGal du M62? Nes vieną dieną Vilniaus stotyje irgi mačiau Kaliningradas-Maskva su dviem M62 nors iš tolo atrodė, kad tai 2M62.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek aš pastebėjęs, į Kaliningradą važinėjantys keleiviniai traukiniai nėra tokie ilgi ir sunkūs, todėl vieno M62 pakanka pilnai, ir 2M62 pasitaiko retai (gal būt sugedus pagrindiniam lokomoryvui pagalbinis atkabinamas nuo artimiausio prekinio). Du šilumvežiai M62 traukinį Nr 147 Maskva-Kaliningradas traukia ne dėl papildomos jėgos ir ne dėl didesnio greičio. Atskiri RŽD traukiniai į Kaliningradą važiinėja ne kasdien. Ir iš Kaliningrado atgal kai kurie važiuoja ne tą pačią dieną. Kai vaklare iš Kaliningrado būna traukinys į Adlerį, būna reikalingas vilkikas jam tempti nuo Nesterovo iki Vilniaus. Taip su traukiniu Nr 147 Maskva-Kaliningradas dažnai tenka matyti važiuojant du lokomotyvus. O kai traukinys Adleris naktį nuvažiuoja į Nesterovą ir tą pačią dieną atgal nevažiuoja, tą dieną kažkuris iš Kaliningrado į Vilnių grįžta su dviem šilumvežiais. Panaši situacija gaunasi dėl atskiromis datomis važinėjančio traukinio Čeliabinskas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Čeliabinskas.
Comment
Comment