Parašė Combat
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąTai kad jiems nėra tokio tikslo. Ryga, iš esmės, yra „tupikinė“ sostinė. Latvijoje nėra tokio dydžio miestų kaip Kaunas, taip pat ir tranzitu pravažiuojančių keleivinių traukinių (be sustojimų, nes kiekvienas sustojimas mažina ruožo greitį). Todėl jiems nėra jokio tikslo leisti greituosius traukinius savo teritorijoje. Nebent tik pasipiltų traukiniai iš Maskvos, Sankt Peterburgo, panaikinus vizas tarp ES ir Rusijos.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTaip, tas tiesa, bet kodėl jie negali paleisti ekspreso Ryga-Valmiera-Valka? Ir ar ne jie patys kalti, kad vis dar nėra maršruto Ryga-Šiauliai-Vilnius?
Anais laikais, į Rygą apsipirkti atvykdavo net iš GruzijosTSR (kelionės, palyginti, buvo nebrangios). Traukiniais daug kariškių, ir šiaip visokių komandiruotų, važiuodavo taip pat. Studentai važiuodavo, nes buvo daug aukštųjų mokyklų, kurias vienijo rusų kalba. Daug poilsiautojų važiuodavo į visos TSRS įvaizdį – Jurmalą.
Dabar liko tik RIX (Rygos oro uostas), į kurį geležinkeliu nepateksi, ir į tą patį keleivius iš visų pakraščių airBaltic susirenka.
Vargiai traukinys Vilnius – Ryga turėtų kokias nors perspektyvas. Net tarybiniais laikais, atrodo, tokio nebuvo – visi keleiviniai traukiniai pro Vilnių tranzitu pravažiuodavo, išskyrus vietinius.
Jei vieną gražią dieną pasinaikintų vizos tarp Rusijos ir ES, Ryga patraukli būtų keltų linijomis iš Rygos į Stokholmą, taip pat kaip turistinis ir kurortinis (Jūrmala) miestas. Tada, prognozuočiau, atsirastų dvi „keleivingos“ kryptys: Ryga – Vilnius – Minskas – Kijevas (manau, Ukraina ir Baltarusija taip pat įšoktų į bevizį traukinį) ir Maskva – Ryga.
Manau, latviai racionaliai elgiasi, neakcentuodami greito vietinio susisiekimo; ten nėra nei vieno tokio ilgo maršruto, kaip Vilnius – Klaipėda, o išlaikyti infrastruktūrą dėl vieno kito greitojo traukinuko ir išlošti viso labo keliolika minučių, manau, neverta.
Prekinių vagonų konstrukcija neleidžia važiuoti greičiau nei 90 km/val greičiu (atrodo, išskyrus refrižeratorinius). Todėl, manau (nors nežinau), daugelis vietinių geležinkelių linijų Latvijoje yra tokios, kuriomis keleiviniai traukiniai gali važiuoti 100 km/val. Netgi esant 90 km/val, ir tai vidutinis maršrutinis greitis gautusi apie 70 km/val. Kitas reikalas – rinktis, ar važiuoja pustuštis greitasis ir dar vienas pustuštis lėtaeigis, ar vienas lėtaeigis, surenkantis visus keleivius iš visų pakraščių. Tie lėtaeigiai, aišku nervina – pats Jelgavoje, lėtaigiui atvykus į jį, peršokdavau į električką, kuri nuoskuosdavo į Rygą.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąKad dabar niekam nebėra jokių reikalų tuose miestuose.
Nuostabiai sovietiškai suprimityvinta: reikalai tai gali būti tik kur nors nuvažiuoti ką nors nusipirkti. Dar ir dabar sovietinio mentaliteto žmonės taip daro: nuvažiuoja į vakarus ir užuot į kokį muziejų nuėję, bėga pirkt pirkt pirkt kokio nors pigaus šlamšto.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą...
Vargiai traukinys Vilnius – Ryga turėtų kokias nors perspektyvas. Net tarybiniais laikais, atrodo, tokio nebuvo – visi keleiviniai traukiniai pro Vilnių tranzitu pravažiuodavo, išskyrus vietinius.
...
Šio traukinio numeris būdavo tai 221/222, tai 621/622.
Taip pat prisimenu traukinius Ryga-Kaliningradas (per Šiaulius, Tauragę, pagėgius, Sovietską), Ryga-Klaipėda (per Rengę, Mažeikius, Vainiuodę, Priekulę, Skuodą).
Buvo traukiniai iš Rygos į Ukrainą, bet dabar tokiems kliūtis per Baltarusiją yra šios šalies vizos, per Lenkiją - skirtingos vėžės bėgiai.
Comment
-
Eismo valdymo centras – žingsnis į saugesnį rytojų
Liepos 20 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir „Indra Sistemas S.A“ (Ispanija) Geležinkelių departamento tarptautinis direktorius Hosė Sančesas (José Miguel Rubio Sánchez) pasirašė Eismo valdymo centro rangos darbų sutartį.
Eismo valdymo centras – pagrindinė visos geležinkelių infrastruktūros dalis, užtikrinsianti patikimą ir saugų traukinių eismo organizavimą, jo valdymą bei stabilią telekomunikacijų, signalizacijos ir elektros tiekimo sistemų kontrolę visame Lietuvos geležinkelių tinkle. Pasirašytos sutarties vertė - 73.9 mln. Lt, numatoma Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų parama - 62.8 mln. Lt.
Esamos eismo valdymo sistemos yra sukurtos ir pagamintos skirtingų gamintojų bei technologijų, todėl tai riboja jų sąveikos, apjungimo ir vienos sistemos integravimo į kitą galimybes.
Įrengus šį centrą visa geležinkelių eismo informacija bus vienoje būstinėje. Tai leis efektyviai planuoti traukinių eismą, maksimaliai automatizuoti jo valdymą, operatyviai reaguoti į situacijas bei priimti būtinus sprendimus, kas yra ypač svarbu ekstremalių atvejų metu. Įgyvendinus projektą bus pagerintas infrastruktūros pajėgumas krovininiam ir keleiviniam transportui, padidės vidutiniai greičiai, bus taupomas keleivių bei krovinių vežimo laikas, sumažės avarijų skaičius, triukšmas bei tarša, pagerės susisiekimas ir traukinių eismo saugumas. Taip pat bus užkirstas kelias nesankcionuotiems veiksmams, konfliktams ir pavojingoms situacijoms.
Centre bus organizuojamas, valdomas ir kontroliuojamas traukinių eismas, sudaromi ir koreguojami visos Lietuvos traukinių grafikai, derinamos eismo pertraukos geležinkelių infrastruktūros priežiūrai ir remonto darbams, atliekami kiti organizavimo ir stebėjimo darbai.
Naujasis eismo valdymo centras tenkins visus ES geležinkeliams keliamus reikalavimus, užtikrins gerą susisiekimą tarp narių bei tarpusavio sąryšį ir techninę sąveiką tarp nacionalinių tinklų ir Transeuropinio transporto tinklo (TEN-T).Paskutinis taisė Furbo; 2010.07.20, 19:06.
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąVakar Kenoje nustebau pamatęs, kad atvažiavo mūsų Bs'as su 8 vagonais. Girdėjau, kad vyksta bandymai, galbūt paleis mūsų formavimo traukinį iki Minsko
Comment
-
Buvusios karinės kuro bazės užterštos teritorijos sutvarkymas Pagėgių savivaldybėje
Pagėgių savivaldybės administracija su partneriu AB „Lietuvos geležinkeliai“ vykdo projektą „Buvusios karinės kuro bazės užterštos teritorijos sutvarkymas Pagėgių savivaldybėje“, pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programos VP3-1.4-AM-06-R priemonę „Praeityje užterštų teritorijų tvarkymas“. Projekto įgyvendinimui skirta 509.984,00 litų parama, iš jų, 356.988,00 Lt ES SF Europos regioninės plėtros fondo ir 152.996,00 Lt savivaldybės biudžeto bei projekto partnerio lėšų.
Įgyvendinamas projektas yra skirtas praeityje užterštų teritorijų sutvarkymui. Jis prisidės prie efektyvesnio vietinio potencialo išnaudojimo skatinant geros aplinkos kokybės išsaugojimą. Projekto tikslas – sumažinti požeminių ir paviršinių vandenų taršą Pagėgių savivaldybėje išvalant ir sutvarkant buvusią karinės kuro bazės teritoriją užterštą, naftos produktais.
Numatytos teritorijos išvalymui reikalinga pašalinti mazutą ir demontuoti požeminius statinius (požemines mazuto talpas, gelžbetonio liekanas). Požeminėse cisternose yra išlikę apie 33 m3 mazuto likučių su vandeniu ir purvu.
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąVakar Kenoje nustebau pamatęs, kad atvažiavo mūsų Bs'as su 8 vagonais. Girdėjau, kad vyksta bandymai, galbūt paleis mūsų formavimo traukinį iki Minsko
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąAr yra zinanciu koks prekiniu traukiniu judejimas per diena linijoje Siauliai - Jelgava?
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąAr yra zinanciu koks prekiniu traukiniu judejimas per diena linijoje Siauliai - Jelgava?Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.30, 19:48.
Comment
-
Radviliškio lokomotyvų depui – 140 metų
Liepos 29 d., Radviliškyje paminėta lokomotyvų depo 140-ties metų sukaktis.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPasidomėsiu. Faktas, kad nereguliarus. Kiek pastebėjau didžiausias vakare ir naktį, būna ir dieną. Faktas, kad eismas nėra ypatingai intensyvus.
Taip tiesa, kad naktį ir vakare šioje linijoje gan intensyvus eismas.
Tačiau pastebėjau, kad ne kartą traukinį šioje atkarpoje sutikau tarp 11,30-13,30 laiko intervale. Ir žinoma nereguliariai.
Būtų įdomu sužinoti daugiau apie traukinių eismo šioje atkarpoje.
Comment
-
Jei nenorite knaisiotis po Seimo puslapius ieškodami patvirtinto tvarkaraščio ir po to jį šifruodami, parašykit man asmeniškai, kokioje Šiauliai-Jelgava ruožo vietoje jums reikia laikų, pabandysiu ką nors suveikti. Tačiau reikia dar kartą pabrėžti, kad traukinio buvimas tvarkaraštyje negarantuoja jo važiavimo, lygiai kaip nebuvimas negarantuoja, kad tikrai tikrai nevažiuos - realūs kiekvienos dienos tvarkaraščiai yra adaptuojami pagal geležinkelio eismo sąlygas.
Comment
Comment