Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Tai kad jiems nėra tokio tikslo. Ryga, iš esmės, yra „tupikinė“ sostinė. Latvijoje nėra tokio dydžio miestų kaip Kaunas, taip pat ir tranzitu pravažiuojančių keleivinių traukinių (be sustojimų, nes kiekvienas sustojimas mažina ruožo greitį). Todėl jiems nėra jokio tikslo leisti greituosius traukinius savo teritorijoje. Nebent tik pasipiltų traukiniai iš Maskvos, Sankt Peterburgo, panaikinus vizas tarp ES ir Rusijos.
    Taip, tas tiesa, bet kodėl jie negali paleisti ekspreso Ryga-Valmiera-Valka? Ir ar ne jie patys kalti, kad vis dar nėra maršruto Ryga-Šiauliai-Vilnius?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Combat Rodyti pranešimą
      Tai kad jiems nėra tokio tikslo. Ryga, iš esmės, yra „tupikinė“ sostinė. Latvijoje nėra tokio dydžio miestų kaip Kaunas, taip pat ir tranzitu pravažiuojančių keleivinių traukinių (be sustojimų, nes kiekvienas sustojimas mažina ruožo greitį). Todėl jiems nėra jokio tikslo leisti greituosius traukinius savo teritorijoje. Nebent tik pasipiltų traukiniai iš Maskvos, Sankt Peterburgo, panaikinus vizas tarp ES ir Rusijos.
      Yra antras pagal dydį miestas pakankamai dideliu atstumu nuo Rygos - Daugpilis. Ir labai keista, kad tik trys traukiniai tarp Rygos ir Daugpilio.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Taip, tas tiesa, bet kodėl jie negali paleisti ekspreso Ryga-Valmiera-Valka? Ir ar ne jie patys kalti, kad vis dar nėra maršruto Ryga-Šiauliai-Vilnius?
        Kad dabar niekam nebėra jokių reikalų tuose miestuose.

        Anais laikais, į Rygą apsipirkti atvykdavo net iš GruzijosTSR (kelionės, palyginti, buvo nebrangios). Traukiniais daug kariškių, ir šiaip visokių komandiruotų, važiuodavo taip pat. Studentai važiuodavo, nes buvo daug aukštųjų mokyklų, kurias vienijo rusų kalba. Daug poilsiautojų važiuodavo į visos TSRS įvaizdį – Jurmalą.

        Dabar liko tik RIX (Rygos oro uostas), į kurį geležinkeliu nepateksi, ir į tą patį keleivius iš visų pakraščių airBaltic susirenka.

        Vargiai traukinys Vilnius – Ryga turėtų kokias nors perspektyvas. Net tarybiniais laikais, atrodo, tokio nebuvo – visi keleiviniai traukiniai pro Vilnių tranzitu pravažiuodavo, išskyrus vietinius.

        Jei vieną gražią dieną pasinaikintų vizos tarp Rusijos ir ES, Ryga patraukli būtų keltų linijomis iš Rygos į Stokholmą, taip pat kaip turistinis ir kurortinis (Jūrmala) miestas. Tada, prognozuočiau, atsirastų dvi „keleivingos“ kryptys: Ryga – Vilnius – Minskas – Kijevas (manau, Ukraina ir Baltarusija taip pat įšoktų į bevizį traukinį) ir Maskva – Ryga.

        Manau, latviai racionaliai elgiasi, neakcentuodami greito vietinio susisiekimo; ten nėra nei vieno tokio ilgo maršruto, kaip Vilnius – Klaipėda, o išlaikyti infrastruktūrą dėl vieno kito greitojo traukinuko ir išlošti viso labo keliolika minučių, manau, neverta.

        Prekinių vagonų konstrukcija neleidžia važiuoti greičiau nei 90 km/val greičiu (atrodo, išskyrus refrižeratorinius). Todėl, manau (nors nežinau), daugelis vietinių geležinkelių linijų Latvijoje yra tokios, kuriomis keleiviniai traukiniai gali važiuoti 100 km/val. Netgi esant 90 km/val, ir tai vidutinis maršrutinis greitis gautusi apie 70 km/val. Kitas reikalas – rinktis, ar važiuoja pustuštis greitasis ir dar vienas pustuštis lėtaeigis, ar vienas lėtaeigis, surenkantis visus keleivius iš visų pakraščių. Tie lėtaeigiai, aišku nervina – pats Jelgavoje, lėtaigiui atvykus į jį, peršokdavau į električką, kuri nuoskuosdavo į Rygą.
        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

        Comment


          Parašė Combat Rodyti pranešimą
          Kad dabar niekam nebėra jokių reikalų tuose miestuose.
          Nuostabus apibendrinimas, gal iš viso uždarykime greitkelius, išardykime bėgius, juk niekas ten jokių reikalų neturi.

          Nuostabiai sovietiškai suprimityvinta: reikalai tai gali būti tik kur nors nuvažiuoti ką nors nusipirkti. Dar ir dabar sovietinio mentaliteto žmonės taip daro: nuvažiuoja į vakarus ir užuot į kokį muziejų nuėję, bėga pirkt pirkt pirkt kokio nors pigaus šlamšto.
          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

          Comment


            Parašė Combat Rodyti pranešimą
            ...
            Vargiai traukinys Vilnius – Ryga turėtų kokias nors perspektyvas. Net tarybiniais laikais, atrodo, tokio nebuvo – visi keleiviniai traukiniai pro Vilnių tranzitu pravažiuodavo, išskyrus vietinius.
            ...
            Tarybiniais laikais buvo naktinis traukinys Vilnius-Kaunas-Ryga (ir atitinkamai Ryga-Kaunas-Vilnius). Pats juo daug kartų važiavęs iš Kauno į Rygą ir atgal. Kauno geležinkelio stotyje truputėlį nusibosdavo palūkuriuoti kažkur iki 1:00-1:30h., užtai ~7h ryto atvykti į Rygą būdavo pats geriausias laikas.
            Šio traukinio numeris būdavo tai 221/222, tai 621/622.
            Taip pat prisimenu traukinius Ryga-Kaliningradas (per Šiaulius, Tauragę, pagėgius, Sovietską), Ryga-Klaipėda (per Rengę, Mažeikius, Vainiuodę, Priekulę, Skuodą).
            Buvo traukiniai iš Rygos į Ukrainą, bet dabar tokiems kliūtis per Baltarusiją yra šios šalies vizos, per Lenkiją - skirtingos vėžės bėgiai.

            Comment


              Eismo valdymo centras – žingsnis į saugesnį rytojų

              Liepos 20 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir „Indra Sistemas S.A“ (Ispanija) Geležinkelių departamento tarptautinis direktorius Hosė Sančesas (José Miguel Rubio Sánchez) pasirašė Eismo valdymo centro rangos darbų sutartį.

              Eismo valdymo centras – pagrindinė visos geležinkelių infrastruktūros dalis, užtikrinsianti patikimą ir saugų traukinių eismo organizavimą, jo valdymą bei stabilią telekomunikacijų, signalizacijos ir elektros tiekimo sistemų kontrolę visame Lietuvos geležinkelių tinkle. Pasirašytos sutarties vertė - 73.9 mln. Lt, numatoma Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų parama - 62.8 mln. Lt.

              Esamos eismo valdymo sistemos yra sukurtos ir pagamintos skirtingų gamintojų bei technologijų, todėl tai riboja jų sąveikos, apjungimo ir vienos sistemos integravimo į kitą galimybes.

              Įrengus šį centrą visa geležinkelių eismo informacija bus vienoje būstinėje. Tai leis efektyviai planuoti traukinių eismą, maksimaliai automatizuoti jo valdymą, operatyviai reaguoti į situacijas bei priimti būtinus sprendimus, kas yra ypač svarbu ekstremalių atvejų metu. Įgyvendinus projektą bus pagerintas infrastruktūros pajėgumas krovininiam ir keleiviniam transportui, padidės vidutiniai greičiai, bus taupomas keleivių bei krovinių vežimo laikas, sumažės avarijų skaičius, triukšmas bei tarša, pagerės susisiekimas ir traukinių eismo saugumas. Taip pat bus užkirstas kelias nesankcionuotiems veiksmams, konfliktams ir pavojingoms situacijoms.

              Centre bus organizuojamas, valdomas ir kontroliuojamas traukinių eismas, sudaromi ir koreguojami visos Lietuvos traukinių grafikai, derinamos eismo pertraukos geležinkelių infrastruktūros priežiūrai ir remonto darbams, atliekami kiti organizavimo ir stebėjimo darbai.

              Naujasis eismo valdymo centras tenkins visus ES geležinkeliams keliamus reikalavimus, užtikrins gerą susisiekimą tarp narių bei tarpusavio sąryšį ir techninę sąveiką tarp nacionalinių tinklų ir Transeuropinio transporto tinklo (TEN-T).
              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
              Paskutinis taisė Furbo; 2010.07.20, 19:06.

              Comment


                Vakar Kenoje nustebau pamatęs, kad atvažiavo mūsų Bs'as su 8 vagonais. Girdėjau, kad vyksta bandymai, galbūt paleis mūsų formavimo traukinį iki Minsko

                Comment


                  Tep70bs

                  Comment


                    Parašė RAW Rodyti pranešimą
                    Vakar Kenoje nustebau pamatęs, kad atvažiavo mūsų Bs'as su 8 vagonais. Girdėjau, kad vyksta bandymai, galbūt paleis mūsų formavimo traukinį iki Minsko
                    Tai, aišku, vagonai mūsų?

                    Comment


                      Buvusios karinės kuro bazės užterštos teritorijos sutvarkymas Pagėgių savivaldybėje
                      Pagėgių savivaldybės administracija su partneriu AB „Lietuvos geležinkeliai“ vykdo projektą „Buvusios karinės kuro bazės užterštos teritorijos sutvarkymas Pagėgių savivaldybėje“, pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programos VP3-1.4-AM-06-R priemonę „Praeityje užterštų teritorijų tvarkymas“. Projekto įgyvendinimui skirta 509.984,00 litų parama, iš jų, 356.988,00 Lt ES SF Europos regioninės plėtros fondo ir 152.996,00 Lt savivaldybės biudžeto bei projekto partnerio lėšų.

                      Įgyvendinamas projektas yra skirtas praeityje užterštų teritorijų sutvarkymui. Jis prisidės prie efektyvesnio vietinio potencialo išnaudojimo skatinant geros aplinkos kokybės išsaugojimą. Projekto tikslas – sumažinti požeminių ir paviršinių vandenų taršą Pagėgių savivaldybėje išvalant ir sutvarkant buvusią karinės kuro bazės teritoriją užterštą, naftos produktais.

                      Numatytos teritorijos išvalymui reikalinga pašalinti mazutą ir demontuoti požeminius statinius (požemines mazuto talpas, gelžbetonio liekanas). Požeminėse cisternose yra išlikę apie 33 m3 mazuto likučių su vandeniu ir purvu.

                      Comment


                        Parašė RAW Rodyti pranešimą
                        Vakar Kenoje nustebau pamatęs, kad atvažiavo mūsų Bs'as su 8 vagonais. Girdėjau, kad vyksta bandymai, galbūt paleis mūsų formavimo traukinį iki Minsko
                        Kokie ten bandymai? Greičiausiai baltarusių TEP'as nuduso. Todėl ir tempė mūsiškis. Šiaip ruože Vilnius-Kena keleivinius tampo baltarusių lokomotyvai.

                        Comment


                          Ar yra zinanciu koks prekiniu traukiniu judejimas per diena linijoje Siauliai - Jelgava?
                          http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                          Comment


                            Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                            Ar yra zinanciu koks prekiniu traukiniu judejimas per diena linijoje Siauliai - Jelgava?
                            Tvarkaraštinis intensyvumas yra 11 traukinių pirmyn, 11 atgal. Ar realus tiek siekia - labai abejoju, tad norint pagauti vieną traukinį, gali tekti luktelėti kelias valandas.

                            Comment


                              Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                              Ar yra zinanciu koks prekiniu traukiniu judejimas per diena linijoje Siauliai - Jelgava?
                              Pasidomėsiu. Faktas, kad nereguliarus. Kiek pastebėjau didžiausias vakare ir naktį, kartais būna ir dieną. Tiesa, kad eismas nėra ypatingai intensyvus.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.30, 19:48.

                              Comment


                                Tai gal kokias nelegalias medžiagas ar kontrabandą veža naktį ir vakare?

                                Comment


                                  Radviliškio lokomotyvų depui – 140 metų
                                  Liepos 29 d., Radviliškyje paminėta lokomotyvų depo 140-ties metų sukaktis.

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Pasidomėsiu. Faktas, kad nereguliarus. Kiek pastebėjau didžiausias vakare ir naktį, būna ir dieną. Faktas, kad eismas nėra ypatingai intensyvus.
                                    Šiandien 90 minučių prabudėjau ir nieko nepagavau
                                    Taip tiesa, kad naktį ir vakare šioje linijoje gan intensyvus eismas.
                                    Tačiau pastebėjau, kad ne kartą traukinį šioje atkarpoje sutikau tarp 11,30-13,30 laiko intervale. Ir žinoma nereguliariai.
                                    Būtų įdomu sužinoti daugiau apie traukinių eismo šioje atkarpoje.

                                    Comment


                                      Jei nenorite knaisiotis po Seimo puslapius ieškodami patvirtinto tvarkaraščio ir po to jį šifruodami, parašykit man asmeniškai, kokioje Šiauliai-Jelgava ruožo vietoje jums reikia laikų, pabandysiu ką nors suveikti. Tačiau reikia dar kartą pabrėžti, kad traukinio buvimas tvarkaraštyje negarantuoja jo važiavimo, lygiai kaip nebuvimas negarantuoja, kad tikrai tikrai nevažiuos - realūs kiekvienos dienos tvarkaraščiai yra adaptuojami pagal geležinkelio eismo sąlygas.

                                      Comment


                                        Linijoje Lyda - Vaidotai issiaiskinau, kad geras judejimas buna kas antra diena. Teko sugauti netgi 14 traukiniu, o sekancia diena tik 4. Ir tai daug kartu pasiteisino. Tai galbut ir cia kazkas panasaus.
                                        http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                        Comment


                                          Ar dar naudojama ši geležinkelio atkarpa?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X