Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąGal kas galėtų konkrečiau detalizuoti, kas daroma Vievio stotyje? Ten jau ne pirmą mėnesį vyksta kažkokie darbai, dėl kurių nuolat koreguojamas traukinių tvarkaraštis...Parašė Al1 Rodyti pranešimąIlginamas ir plečiamas kelynas.Parašė Vitas Rodyti pranešimąRodos, Vievio stotis ir taip netrumpa. Ir kelynas nemažas. "Pramonės gigantų" nėra daug. Prekiniai traukiniai stabdomi retai...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
Comment
-
Nežinau kiek tikslią, tačiau manau, kad "nešališką" Europos geležinkelių riedmenių parkų informaciją galima rasti čia. Pagal šiame tinklapyje pateiktą informaciją LG ir LDZ keleivinių riedmenų parkų suvestinės:
Šaltinis: http://www.railfaneurope.net/list_frameset.htmlPaskutinis taisė LAZAS_; 2010.07.15, 03:27.
Comment
-
Parašė JohnNuoroda į diskusiją čia
Prisipažinsiu, kad nelabai turiu kompetencijos apie tai ginčytis, nes mano žinios apie tai gan ribotos (ypač Latvijos geležinkelius). Jei kas netingi ir neturi problemų su anglų kalba, gali pridėti savo nuomonė. Arba bent jau apšviesti mus čia, kad galėtume perpublikuoti ten.
Jeigu dar trūksta, priminkime lenkiškas motrises PESA 620, galimybę nuvažiuoti į Vakarų Europą (su persėdimu Šeštokuose), pagaliau ilgesnį nei pas juos veikiantį siauruką, galima net palyginti:
LT: http://www.siaurukas.eu/index.php?cid=5227
LV: http://www.banitis.lv
Turėtų latvis nuosaikiai apsiramintiPaskutinis taisė Wycka; 2010.07.16, 01:43.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą/\
Deja, neaprimo, o naujus traukinius vadina "šlamštu", kurie yra nesaugūs ir t.t.
Šiuo atveju, savo tautietį palaiko latvis Jānis.
P.S.: Neblogai pavarei SSCPaskutinis taisė Wycka; 2010.07.15, 14:43.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNesaugūs? Kuo jie tokie nesaugūs? Nuo LTU nepriklausomybės atgavimo dar nėra žuvęs nė vienas traukinio keleivis. Tuo pačiu keista, kodėl Čekijoje ir Lenkijoje tie traukiniai saugūs, o Lietuvoje jau nebe? O Siemens ER20 tikriausiai ir Lietuvoje, ir Vokietijoje nesaugūs? Beje, ar jie patys nors vieną kartą yra važiavę tais 'nesaugiais' traukiniais? Tikriausiai liniją į Ėrglius irgi dėl saugumo demontavo?
P.S.: Neblogai pavarei SSC
Labai keista, kad mūsų kaimynams atrodome atsilikėliais. O galbūt tai tik latvių strategija, kad nepastebėti, kokia liūdna padėtis jų valstybėje?
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąNežinau kiek tikslią, tačiau manau, kad "nešališką" Europos geležinkelių riedmenių parkų informaciją galima rasti čia. Pagal šiame tinklapyje pateiktą informaciją LG ir LDZ keleivinių riedmenų parkų suvestinės:
Šaltinis: http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html
Tai taip išeina kad D1 greitesnis už RA2 nepaisant to kad D1 pagamintas 1963m. o RA2 2008m.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai taip išeina kad D1 greitesnis už RA2 nepaisant to kad D1 pagamintas 1963m. o RA2 2008m.
Numeriai nuo 200 iki 805
Lietuvoje naujausi 733, 735, 754, 755, 760, 766, 767.Paskutinis taisė Zorro; 2010.07.15, 18:11.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąIr dar primink, kad per 20 metų jie ne vieną tūkstantį km. geležinkelio nuardė, mes - tik apie ~800, ir dar tiesiam naujus, o jie? Ardo ir toliau
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNurodykite kur Lietuvoje po 1991 m. buvo nutiestas naujas geležinkelis. Šeštokų-Mockavos ruožas kapitaliai rekonstruojamas."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
Comment