Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2007.04.20
    Tarptautiniam susisiekimui – nauji vagonai

    AB „Lietuvos geležinkeliai“ artimiausiu metu savo lėšomis planuoja įsigyti tris naujus minkštuosius dviviečių kupė keleivinius vagonus

    Vykdydama keleivinių riedmenų atnaujinimo programą ir siekdama pagerinti važiavimo sąlygas bei tapti konkurencinga rinkos dalyve AB „Lietuvos geležinkeliai“ artimiausiu metu savo lėšomis planuoja įsigyti tris naujus minkštuosius dviviečių kupė keleivinius vagonus, kurie bus skirti tarptautiniam susisiekimui ir galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Jie bus komfortiškesni bei jaukesni už šiuo metu eksploatuojamus. Keleivių patogumui vagonuose įrengtos garsinės–vizualinės keleivių informavimo sistemos, ekologiški tualetai, visuose kupė bus galima pasikrauti nešiojamo kompiuterio ar mobilaus telefono bateriją, per televizorių pasižiūrėti DVD filmą. Taip pat bus sudarytos ir geresnės darbo sąlygos aptarnaujančiam personalui. Vagonai Lietuvoje turėtų pasirodyti dar šių metų IV ketvirtyje.


    Algis Palionis

    AB”Lietuvos geležinkeliai”
    Atstovas spaudai
    Tel.: 269 20 89, faks.269 21 28
    Mobil. 8698 20332; 8616 54940
    El.paštas: a.palionis@litrail.lt

    www.litrail.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Metropolis Rodyti pranešimą

      „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia visus dalyvauti konkurse dėl perkamų dviaukščių elektrinių traukinių pavadinimo. Pasiūlymus galima teikti iki 2007 m. gegužės 20 d.
      Greitukas

      Comment


        Traukiniai išvyks anksčiau

        VIGANTAS DANILAVIČIUS

        Nuo gegužės 27-osios keisis traukinių eismo tvarkaraščiai.

        Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Klaipėdos keleivių aptarnavimo centro viršininkės Ritos Grigalaitienės, nuo sekmadienio traukinys Klaipėda-Radviliškis iš uostamiesčio stoties išvyks šiek tiek anksčiau.

        „Pirmasis reisas - 7.00 val., o buvo 7.16 val. Dieną į Radviliškį traukinys išvyks 14.43 val., tai yra 22 minutėmis anksčiau nei dabar“, - sakė viršininkė.

        Į uostamiestį iš Radviliškio traukinys rytą atriedės 9.38 val., o vakare 19.53 val., tai yra keletą minučių anksčiau.

        Iš Vilniaus greitieji traukiniai į uostamiestį atvyks 11.36 val. ir 21.51 val., tai yra 10 minučių vėliau nei dabar.

        Iš Klaipėdos į sostinę greitieji traukiniai dundės kaip ir anksčiau - 6.45 val. ir 17 val.

        Šiemet nebus atnaujintas reisas į Maskvą.

        „Į Rusijos sostinę bus galima nuvykti iš Šiaulių ir Vilniaus“, - teigė R.Grigalaitienė.
        www.klaipeda.daily.lt

        Iš Vilniaus greitieji traukiniai į uostamiestį atvyks 11.36 val. ir 21.51 val., tai yra 10 minučių vėliau nei dabar.

        Iš Klaipėdos į sostinę greitieji traukiniai dundės kaip ir anksčiau - 6.45 val. ir 17 val
        Ir kaip paaiškinti tokį "progresą"?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Ir kaip paaiškinti tokį "progresą"?
          __________________
          Gal jie vėliau išvyks iš Vilniaus?

          Comment


            Vasaros metu dėl aukštų temperatūrų įvedami greičio ribojimai siekiant išsaugoti bėgių kokybę.

            Comment


              Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
              Vasaros metu dėl aukštų temperatūrų įvedami greičio ribojimai siekiant išsaugoti bėgių kokybę.
              o tai kas yra aukstos temperaturos? +20`C? ar + 25´?
              Altius! Citius! Fortius! :lt:

              Comment


                Įdomu,ar dar kada nors atgaivins senesnius maršutus į priemiesčius bei kitus artimesnius miestus,ar taip ir liks Klaipėdos stotis su 5 ar 4 maršutais? Man pačiam tai nėra labai aktualu,bet,kiek prisimenu,anksčiau traukiniai vienas po kito važinėdavo įvairiomis krytpimis,o dabar
                Paskutinis taisė Silber418; 2007.05.22, 18:13.

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  Įdomu,ar dar kada nors atgaivins senesnius maršutus į priemiesčius bei kitus artimesnius miestus,ar taip ir liks Klaipėdos stotis su 5 ar 4 maršutais? Man pačiam tai nėra labai aktualu,bet,kiek prisimenu,anksčiau traukiniai vienas po kito važinėdavo įvairiomis krytpimis,o dabar
                  Dabar liko tik vienas dyzelinis į Radviliškį, tai greičiau jau šitą užlenks, nei atkurs senus maršrutus. Buvo į Skuodą anksčiau ir iki Pagėgių (vėliau sutrumpino iki Šilutės, ir visai panaikino). Mano manymo vieno ar dviejų vagonų automotrisės nebūtų tuščios šiuose maršrutuose.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Dabar liko tik vienas dyzelinis į Radviliškį, tai greičiau jau šitą užlenks, nei atkurs senus maršrutus. Buvo į Skuodą anksčiau ir iki Pagėgių (vėliau sutrumpino iki Šilutės, ir visai panaikino). Mano manymo vieno ar dviejų vagonų automotrisės nebūtų tuščios šiuose maršrutuose.
                    Man iki išol nesuvokiama,kam reikėjo šiuos maršutus panakinti? Buvo geras susisiekimas su kitais apskrities bei jai artimais miestais,miesteliais ir bum,viską panakino Panašu,kad iš miesto atimimas normalus susiekimas su aplinkiniais. Bet,galbūt,ateičiai planuojama paleisti modernesnių bei ekonomiškesnių traukinių?
                    Ech,kaip norėtųsi tikėti,kad neliksime eilinė stotelė

                    Comment


                      Keleivių vežimas LG nuostolingas ir kompensuojamas iš krovinių vežimo, todėl ir stengiasi visur kur tik gali panaikinti. Aišku visko nepanaikins.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Keleivių vežimas LG nuostolingas ir kompensuojamas iš krovinių vežimo, todėl ir stengiasi visur kur tik gali panaikinti. Aišku visko nepanaikins.
                        Bet nesamonė Galėjo sumažinti traukinių skaičių,bet bent po vieną į dieną palikti Gerai būtų,jei naujų,trumpesnių,bet modernesnių traukinių įsigytų ir nevažinėtų be reikalo pustuščiai.

                        Comment


                          2007.05.17 Berlyno politikai ir transporto verslo atstovai svečiavosi AB „Lietuvos geležinkeliai“
                          Tarp pastarųjų tai parodos apie Vokietijos geležinkelius atvežimas į Lietuvą bei demonstracinio traukinio maršrutu Berlynas – Vilnius – Berlynas kelionės organizavimas.
                          http://www.litrail.lt/www.nsf/0/A6EE...2572DE004C7ED7

                          2007.05.17 Pasitarimas su Baltarusijos geležinkelių atstovais
                          Pasitarimas praėjo draugiškoje ir tarpusavio supratimo aplinkoje.
                          http://www.litrail.lt/www.nsf/0/BD05...2572DE00428578

                          Čia kaip informacinės agentūros ТАСС pranešimo galas anais laikais
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Is anksto atsiprasau uz off topic'a. Noriu isreiksti nepasitenkinima (konkreciai AB "Lietuvos geležinkeliai" filialui "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra") Gal jau laikas nustot issidirbineti ir isbraukti is konkursu salygu reikalavima prideti sodros knyguciu kopijas? Gal bent oficialiuose dokumentuose neprasilenkinekit su istatymais ir sveiku protu?

                            Comment


                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Bet nesamonė Galėjo sumažinti traukinių skaičių,bet bent po vieną į dieną palikti
                                O kam reikalingas priemiestinis maršrutas, kuriuo traukinys važiuoja vieną kartą per dieną? kam tai gali būti patogu?

                                Comment


                                  Kam cia dar diskutuot
                                  Cia viena is strategiju - nuimami traukiniai ir paliekamas vienas reisas, o paskui ir tas nuimamas (pavyzdziu - ne vienas) Taip atbaidomi keleiviai.
                                  Manau situacija nepasikeis, kol vazines neenomiski traukiniai (kaip kad D1) ir ir toliau tetures viena matrise. O jomis keleiviu vezimo problemos butu jei ne visiskai, tai bent didziaja dalimi issprestos.

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    O kam reikalingas priemiestinis maršrutas, kuriuo traukinys važiuoja vieną kartą per dieną? kam tai gali būti patogu?
                                    Rašydamas vieną kartą į dieną,turėjau omenyje,kad vienas važiuotų į priemiestį,o tuo pat metu iš ten išvyktų kitas.

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      Kam cia dar diskutuot
                                      Cia viena is strategiju - nuimami traukiniai ir paliekamas vienas reisas, o paskui ir tas nuimamas (pavyzdziu - ne vienas) Taip atbaidomi keleiviai.
                                      Manau situacija nepasikeis, kol vazines neenomiski traukiniai (kaip kad D1) ir ir toliau tetures viena matrise. O jomis keleiviu vezimo problemos butu jei ne visiskai, tai bent didziaja dalimi issprestos.
                                      Tai būtent.Nauji traukiniai ir yra vienintelė viltis,tikriausiai

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Man iki išol nesuvokiama,kam reikėjo šiuos maršutus panakinti? Buvo geras susisiekimas su kitais apskrities bei jai artimais miestais,miesteliais ir bum,viską panakino Panašu,kad iš miesto atimimas normalus susiekimas su aplinkiniais. Bet,galbūt,ateičiai planuojama paleisti modernesnių bei ekonomiškesnių traukinių?
                                        Ech,kaip norėtųsi tikėti,kad neliksime eilinė stotelė
                                        Paaiskinimas labai paprastas - monopolija. Jie uzdirba pinigus ten kur lengviausia ir nieko galvoti nereikia: susitarei del kroviniu srauto ir viskas, o del keleiviu stengtis reikia, optimizuoti tvarkarascius, reklamuoti gelezinkelius. Negi save gerbiantys seno raugo dedules gelezinkeliuosia uzsiims tokia "glupstva". Jie gi daro rimta bizini, panasiai kaip telekomas kokiais 1998 metais ar Lietuvos pastas dabar. Taip po truputi ir numarins keleivinius traukinius funkcionieriai. Na o kai bus krize su kroviniais tai paprasys is valstybes paramos keliu milijardu. Negi kazkas naujo - tiesiog seno raugo valstybine ir dar be viso kito monopoline kontora tie Lietuvos gelezinkeliai.

                                        Comment


                                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                          Paaiskinimas labai paprastas - monopolija. Jie uzdirba pinigus ten kur lengviausia ir nieko galvoti nereikia: susitarei del kroviniu srauto ir viskas, o del keleiviu stengtis reikia, optimizuoti tvarkarascius, reklamuoti gelezinkelius. Negi save gerbiantys seno raugo dedules gelezinkeliuosia uzsiims tokia "glupstva". Jie gi daro rimta bizini, panasiai kaip telekomas kokiais 1998 metais ar Lietuvos pastas dabar. Taip po truputi ir numarins keleivinius traukinius funkcionieriai. Na o kai bus krize su kroviniais tai paprasys is valstybes paramos keliu milijardu. Negi kazkas naujo - tiesiog seno raugo valstybine ir dar be viso kito monopoline kontora tie Lietuvos gelezinkeliai.
                                          Taip,nėra kuo stebėtis Liūdna,dar viena apleista institucija
                                          Baugu žiūrėti į mirštančią stotį ir kelis traukinukus pro ją kursuojančius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X