Aš manau, kad tas MAZ surinkimas Lietuvoje galėtų evoliucionuoti į lietuviškų sunkvežimių gamybą, tik klausimas ar verslininkai tuo užsiims, surinkimas mažesnis galvos skausmas. Bet čia jau kita tema...
O vagonus tikrai galėtų Lietuvoje gaminti, kad ir kokioje Klaipėdos laivų remonto ar statybos įmonėje. Gal ir rusai pirktų, nes pas juos trūkumas, jei neklystu.
Tik surinkimas...
taip kaip ir MAZ, GAZEL ir kita Lietuvoje surinkama technika.
skaitau kaip parašyta: AB "Neris" pagamintas eksperimentinis vagonas .
šiaip galutinio produkto gamyba dažniausiai ir būna produkto surinkimas iš įvairiose (o gal ir vienoje, ar net toje pačioje gamykloje) gamyklų suvežtų detalių.
dėl mazo nežinau, bet Lietuvoje surinktos gazelės gerokai, pagal savo komplektaciją skiriasi, nuo motininėje gamykloje pagamintų.
Apsvarstyta galimybė padidinti krovinių kiekį pietinėje uosto dalyje.
Numatyta, kad krovos galimybes gerokai praplėstų „Draugystės“ geležinkelio stoties rekonstrukcija. Būtų atidarytas naujas stoties filialas ir rekonstruotos geležinkelio pervažos. Taip pat reikėtų didinti geležinkelio lokomotyvų, kurie gabena krovinius į uostą, kiekį.
Rekonstruoti „Draugystės“ geležinkelio stotį verčia bent jau tai, kad pastaraisiais metais ypač sparčiai didėja konteinerių krova pietinėje uosto dalyje.
Vien per pirmąjį šių metų mėnesį Lietuvos geležinkelių bendrovė į konteinerių terminalą gabeno 2352 vienetus konteinerių. Tai yra visų laikų rekordas. Todėl, pasak Susisiekimo ministerijos sekretoriaus Arvydo Vaitkaus, didėjant krovinių srautams, būtina „Draugystės“ geležinkelio stoties rekonstrukcija.
Siekiant užtikrinti konteinerių terminalo geležinkelio mazgo pralaidumą, būtina keisti susidėvėjusius pabėgius.
Klaipėdos terminalo grupės bendrovės atstovų nuomone, reikėtų atidaryti „Draugystės“ geležinkelio stoties filialą su prekių kasa ir krovinių priėmėjais. Šis filialas galėtų aptarnauti ir Vakarų laivų gamyklos, Malkų įlankos terminalo bendroves. Taip pat reikėtų rekonstruoti geležinkelio pervažas bei spręsti kamščių problemas, ypač prie Minijos gatvės ir Jūrininkų prospekto sankryžos. Visa tai žymiai padidintų stoties krovos pajėgumus.
KELIONĖ Į MASKVĄ. Modernizuotas traukinio Vilnius – Maskva vagonas restoranas. Įstatyti nauji aliuminio ir plastiko langai bei pakeistas jų išdėstymas, įrengta šiluminė ir garso izoliacija. Salone yra 5 keturviečiai ir 5 dviviečiai staliukai, du skystųjų kristalų televizoriai, veikia informacinės švieslentės, garso, oro kondicionavimo įranga.
KELIONĖ Į MASKVĄ. Modernizuotas traukinio Vilnius – Maskva vagonas restoranas. Įstatyti nauji aliuminio ir plastiko langai bei pakeistas jų išdėstymas, įrengta šiluminė ir garso izoliacija. Salone yra 5 keturviečiai ir 5 dviviečiai staliukai, du skystųjų kristalų televizoriai, veikia informacinės švieslentės, garso, oro kondicionavimo įranga.
Labai gerai. Tikiuosi iki tol pradės ir Lietuvoje veikti Interrail bilietų sistema. Tuomet galime tikėtis daugiau turistų iš pietų bei vakarų Europos, nes dabar dauguma traukiniais keliaujančių pasiekia Lenkiją ir apsuka atgal.
Idomu, kaip su automatinemis bilietu pardavimo masinomis? Ar LG planuoja kada nors tokias diegti? Kiek pinigu butu sutaupyta ir kiek nereikalingu pikciurnu bilietu pardaveju iseitu pensijon
Keista, bet kiek pamenu paskutinius savo važiavimus traukoniu (paskutinį kartą lygiai prieš metus ), tai pardavėjos labai mandagios ir malonios buvo
Keista, bet kiek pamenu paskutinius savo važiavimus traukoniu (paskutinį kartą lygiai prieš metus ), tai pardavėjos labai mandagios ir malonios buvo
Deja, aš turiu priešingos patirties su labai "mandagiomis" LG kasininkėmis. Aišku ji manęs neprimušė, neapkandžiojo, bet aš kažkaip saugiau jaučiausi žinodamas, kad mane ir ją skiria stiklinis atitvaras ir žinoma aš jaučiausi jai labai skolingas ir dėkingas, kad ji man pardavė bilietus ir aš jai sutrukdžiau plepėti laibai svarbiais klausimais apie kažkokios draugės ar pažįstamos rūbus. Na čia apie specifinę "lietuvišką" tarimą neminėsiu, džiaugiausi, kad bent galiu ne kokia nors užsienio, o gimtąja kalba bendraudamas įsigyti bilietus.
Teko pries pora dienu Kaunas-Vilnius pirmyn atgal suvazinet... Kaune tose naujose patalpose viena informacine lenta neveike o tos kur iejus virs galvos nepastebejau ir kasininke "labai maloniai" nurode kur ji yra, Zita Prut atrodo tokia pavarde, kur traukiniu grafikas kabo atspasudintas irgi panasiai.
Bet kazkaip visai linksmai suregavau kad "viskas po senoviai kas link aptarnavimo", tai ji ir po to lyg ir atlyzo ir net sypsena ispaude. Vilniuj ir panasiai buvo kai tarptautinese kasose paklausiau ar ten galima pirkti bilieta i Vilnius-Kaunas traukiny
Dar linksmai buvo kai jaunas edska kazkokiam kaime ilipusiam vaikinui nespejo bilieto parduoti, ilipo keli super-kontrolieriai ir jie jam morala skaite kazkur nuo Kaisiadoriu iki Kauno
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Čia aš ne į tema biškį Kiek maždaug tie magnetiniai traukiniai yra pakilę virš "bėgių" ? ir apskritai koks jų veikimo principas? 2 priešingais poliais atsukti magnetai??? ;D
2007.03.29 Įgyvendinamas infrastruktūros diagnostikos sistemų įrengimo projektas
Iki kitų metų kovo 21 d. bus išanalizuota kelių būklė, statinių ir žemės sankasos diagnostikos pakankamumas užtikrinant nustatytus traukinių greičius, kelio elementų, statinių ir žemės sankasos diagnostikos kryptys, padidinus traukinių važiavimo greitį iki 160 km/h; bus parinkta tinkamiausia poligonometrinio tinklo sistema bei atlikti kiti darbai. Projekto įgyvendinimo metu bus parengta galimybių studija, rangos darbų pirkimo konkurso dokumentai bei paraiška ES struktūrinei paramai gauti.
Techninės pagalbos sutartį dėl Infrastruktūros diagnostikos sistemų įrengimo AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Ardanuy Ingeniería, S.A. pasirašė šių metų vasario 21 d. Projektas yra Europos Sąjungos Sanglaudos fondo lėšomis finansuojamos priemonės Techninė pagalba geležinkelio sektoriaus projektų ruošimui (Nr. 2003/LT/16/P/PA/005) dalis. Jo vertė – 199,5 tūkst. Lt. Jam įgyvendinti bus naudojamos Europos Sąjungos Sanglaudos fondo (149,6 tūkst. Lt, 75 proc.) ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ (49,9 tūkst. Lt, 25 proc.) lėšos.
Nepertraukiamas ir saugus traukinių eismas priklauso nuo infrastruktūros būklės. AB „Lietuvos geležinkeliai“ šiuo metu naudojama diagnostikos aparatūra bei technologijos yra pasenusios, dažnėja jų techninės būklės palaikymo bei jų taikymo diagnostikai problemų, kurios kelia grėsmę traukinių eismo saugumui. Visame pasaulyje nuolatinei infrastruktūros būklės diagnostikai yra skiriama daug dėmesio. Infrastruktūros diagnostikos sistemą sudaro bėgių, dirbtinių statinių ir žemės sankasos diagnostika, kelio būklės parametrų kontrolės sistema. Infrastruktūros diagnostika turi būti atliekama šiuolaikiniais metodais, užtikrinančiais tyrimų duomenų pakankamumą ir kokybę bei naudojant šiuolaikinę metodiką ir matavimo sistemas, taip pat ir savaeigis vienetas (diagnostikos vagonas).
Europos Sąjungos Sanglaudos fondas: žingsnis į mūsų gerovę.
Rasa Girkantaitė,
Geležinkelių infrastruktūros direkcijos
Investicijų skyriaus vyriausioji vadybininkė
tel.: 2692622 www.litrail.lt
Tai taip ir nesupratau ar iki kitu metu kovo padidins greiti iki 160 km/h ar ne? nes tokie zodziai kaip galimybiu studija, parengti studija ir pan. paprastai reiskia, kad kazkoks rezultatas bus tik po 3-4 metu..
Tai taip ir nesupratau ar iki kitu metu kovo padidins greiti iki 160 km/h ar ne? nes tokie zodziai kaip galimybiu studija, parengti studija ir pan. paprastai reiskia, kad kazkoks rezultatas bus tik po 3-4 metu..
Ruošiasi greitį padidinti 2009 m., kuomet bus baigtas rekonstruoti Kauno tunelis ir pradės važinėti Vilnius-Kaunas maršrutu pirmieji dviaukščiai traukiniai.
2007.04.20 Tarptautiniam susisiekimui – nauji vagonai
AB „Lietuvos geležinkeliai“ artimiausiu metu savo lėšomis planuoja įsigyti tris naujus minkštuosius dviviečių kupė keleivinius vagonus
Vykdydama keleivinių riedmenų atnaujinimo programą ir siekdama pagerinti važiavimo sąlygas bei tapti konkurencinga rinkos dalyve AB „Lietuvos geležinkeliai“ artimiausiu metu savo lėšomis planuoja įsigyti tris naujus minkštuosius dviviečių kupė keleivinius vagonus, kurie bus skirti tarptautiniam susisiekimui ir galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Jie bus komfortiškesni bei jaukesni už šiuo metu eksploatuojamus. Keleivių patogumui vagonuose įrengtos garsinės–vizualinės keleivių informavimo sistemos, ekologiški tualetai, visuose kupė bus galima pasikrauti nešiojamo kompiuterio ar mobilaus telefono bateriją, per televizorių pasižiūrėti DVD filmą. Taip pat bus sudarytos ir geresnės darbo sąlygos aptarnaujančiam personalui. Vagonai Lietuvoje turėtų pasirodyti dar šių metų IV ketvirtyje.
Comment