Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi rytoj atvyksta turistinis traukinys i Vilniu nuo Daugpilio puses. Udrius jau minejo, jog atvykimo laikas 22:25, isvykimas 2010.07.11 09:50 i Sestokus.
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.07.10, 11:46.
    http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

    Comment


      Lauksim nuotraukų.

      Comment


        http://www.ve.lt/video/video-naujien...r-gelezinkeli/



        na va, pagaliau klaipėdos tiltas visu grazumu
        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

        Comment


          Informacija keleiviams


          Dėl aukštos oro temperatūros nuo šių metų liepos 10 d. iki atšaukimo galimi keleivinių traukinių vėlavimai.

          Keleivių vežimo direkcijos informacija


          www.litrail.lt

          Comment


            Jo, senden apie 19:10 buvau nuejes i Vilniaus gelezinkelio stoti, tai vienas traukinys kuris turejo isvykt i Kauna, tai velavo 45min. o traukinys kuris turejo atvykt is Sestoku tai velavo 1val. 20min.

            Comment


              Jo,šiandien ryte 4val turejo važuoti DR1A,bet čme važiavo i turmanta,ji trauke matyt kažkas su DR1A atsitiko....

              Comment


                Vakar traukinys Vilnius-Šeštokai patyrė nelaimingą atsitikimą - Kaune po traukiniu pateko žmogus.

                http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=34378149

                Vakar atvažiavome prie Kazlų Rūdos apie 14:30, o traukinys Šeštokai-Vilnius turėjo atvykti 16:06. Praleidę prekinį sąstatą, nuo Mauručių pusės pastebėjome atvykstantį RVR traukinį. Tačiau pagal tvarkaraščius jokio tuo metu neturėjo būti.
                Privažiavus traukiniui arčiau pamatėme, jog tai DR1A, vykstantis į Šeštokus.



                Tačiau, kad ant traukinio priekio kraujo dėmės - pamačiau tik nuotrauką įsikėlęs į kompiuterį.

                Traukinys iš Šeštokų į Kazlų Rūdą atvyko 16:55, taigi 50 min vėlavo. Tuo metu atvyko traukinys Kaunas - Marijampolė, kuris buvo sustabdytas prie neremontuoto perono į 5 kelią, o traukinys Šeštokai-Vilnius atvyko į 4 kelią.

                Comment


                  Netrukus LTV laidoje „Idėjų metas“ 19.50 bus kalbama ir apie Lietuvos geležinkelių transportą — „Kada pasieksime geležinkeliu Vakarus“.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                    Siek tiek informacijos apie kita turistini traukini, kuris ir Vilniu aplankys:
                    Turistai atskrenda i Maskva is Australijos. Is Maskvos kelione prasides privaciu traukiniu, kuriuo aplankys Sankt-Peterburga, Vilniu, Varsuva, Krokuva, Zakopane, Budapesta, Praha ir Berlyna.
                    Atvaizdas


                    I Vilniu atvyks liepos 9, isvyks liepos 11. Tikriausiai Sestokuose arba Mockavoje perses i kita modernu Vengriska traukini.
                    Dvieju turistiniu traukiniu susitikimas ir visa kita. Sestokai.
                    http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                    Comment


                      Parašė John
                      LTV archyve tokios laidos išvis nėra... ko gero, nepavyks pažiūrėti.

                      Gal gali bent santrauką, apie ką buvo kalbėta, kas su kuo lyginta?
                      Žinai, nors ir tikėjausi kažko naujo, bet viskas kas buvo laidoje paminėta aš jau žinojau iš šio forumo. Tiesiog laidoje stengtasi labai aiškiai, glaustai ir populiariai paaiškinti RailBaltica. Dar tiesa paaiškinta koks skirtumas tarp 1520mm ir 1435mm vėžių, nufilmuota Mockavos stotis. Laida daugiau skirta plačiajai masei, o ne besidomintiems geležinkeliu.
                      P.S.: Mano asmeniniu pastebėjimu, LTV archyve laidos atsiranda maždaug praėjus parai po eterio. Kai kurios ir niekada neatsiranda.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        kraupių čia tokių naujienų padavėt.. gal jau geriau paskaitytumėt apie šviesų transporto ir statybos inžinerijos rytojų kokios mūsų stotys greit bus va, jei kam įdomu -
                        http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...realybes-link/

                        Comment


                          na, ne per daug norėtųsi į tokį traukinį lipti.. nesuprantu, tai ką - net nesutvarko sustoję?

                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Vakar traukinys Vilnius-Šeštokai patyrė nelaimingą atsitikimą - Kaune po traukiniu pateko žmogus.

                          http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=34378149

                          Vakar atvažiavome prie Kazlų Rūdos apie 14:30, o traukinys Šeštokai-Vilnius turėjo atvykti 16:06. Praleidę prekinį sąstatą, nuo Mauručių pusės pastebėjome atvykstantį RVR traukinį. Tačiau pagal tvarkaraščius jokio tuo metu neturėjo būti.
                          Privažiavus traukiniui arčiau pamatėme, jog tai DR1A, vykstantis į Šeštokus.

                          Atvaizdas


                          Tačiau, kad ant traukinio priekio kraujo dėmės - pamačiau tik nuotrauką įsikėlęs į kompiuterį.

                          Traukinys iš Šeštokų į Kazlų Rūdą atvyko 16:55, taigi 50 min vėlavo. Tuo metu atvyko traukinys Kaunas - Marijampolė, kuris buvo sustabdytas prie neremontuoto perono į 5 kelią, o traukinys Šeštokai-Vilnius atvyko į 4 kelią.

                          Atvaizdas

                          Comment


                            Parašė traukiniukas Rodyti pranešimą
                            kraupių čia tokių naujienų padavėt.. gal jau geriau paskaitytumėt apie šviesų transporto ir statybos inžinerijos rytojų kokios mūsų stotys greit bus va, jei kam įdomu -
                            http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...realybes-link/
                            Tik įdomu, kur tokią stotį Lietuvoje galima būtų pastatyti. Didžiausių stočių - Vilniaus ir Kauno niekas neperstatinės. Kitur nėra poreikio.
                            Minima RailBaltica. Kur tokia stotis reikalinga? Marijampolėje - ne. Nei keleivių ten tiek bus, nei biuro patalpų tiek reikia. Be to dabartinė stotis yra monumentalus ir architektūriniu bei paveldo požiūriu vertingas pastatas. Kauno stotyje irgi jokio poreikio tam nebus, net ir atvedus RailBalticą. Ten juk bus tik keleivinis eismas. Pakaks standartinei vėžei 2-3 kelių ir vieno naujo perono senų sandėlių vietoje.
                            Paskutinis taisė Al1; 2010.07.13, 21:46.

                            Comment


                              Dėl karščių ir remonto darbų Vievyje bei Kaune šiandien labai vėlavo traukiniai. Elektriniai traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno vėlavo apie 25-30 min. T.y. vėlavo ne tik kad laiku atvykti į galinę stotį, bet ir pavėluotai atvykę, vėlavo laiku išvykti.
                              Dviaukščiuose buvo labai gera. Viduje rodė 23-24 laipsnius, o lauke - 35-39 laipsnius...


                              Ypač lėtai traukiniai šliaužė per Vievį, net su sustojimais. Vievį pravažiuodavo tik per 15 min. Kauno tunelyje dėl depo kelyno remonto darbų greitis taip pat apribotas. Traukiniai tuneliu važiuoja apie 20 km/h greičiu. Taip pat vėlavo ir traukiniai iš Klaipėdos ir į Klaipėdą. Dieninis iš Klaipėdos vėlavo apie 1 val. 10 min. Todėl ir išvyko į Klaipėdą apie 18 val. Apie puslavalndį vėlavo ir Kaliningrado tranzitiniai traukiniai.
                              Paskutinis taisė Al1; 2010.07.13, 21:54.

                              Comment


                                Panašiai buvo ir šeštadienį.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Dėl karščių ir remonto darbų Vievyje bei Kaune šiandien labai vėlavo traukiniai. Elektriniai traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno vėlavo apie 25-30 min. T.y. vėlavo ne tik kad laiku atvykti į galinę stotį, bet ir pavėluotai
                                  Gal kas galėtų konkrečiau detalizuoti, kas daroma Vievio stotyje? Ten jau ne pirmą mėnesį vyksta kažkokie darbai, dėl kurių nuolat koreguojamas traukinių tvarkaraštis...

                                  Comment


                                    Ilginamas ir plečiamas kelynas.

                                    Comment


                                      Ar tikrai buvo 39 Celsijaus?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ilginamas ir plečiamas kelynas.
                                        Rodos, Vievio stotis ir taip netrumpa. Ir kelynas nemažas. "Pramonės gigantų" nėra daug. Prekiniai traukiniai stabdomi retai...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tik įdomu, kur tokią stotį Lietuvoje galima būtų pastatyti. Didžiausių stočių - Vilniaus ir Kauno niekas neperstatinės. Kitur nėra poreikio.
                                          Minima RailBaltica. Kur tokia stotis reikalinga? Marijampolėje - ne. Nei keleivių ten tiek bus, nei biuro patalpų tiek reikia. Be to dabartinė stotis yra monumentalus ir architektūriniu bei paveldo požiūriu vertingas pastatas. Kauno stotyje irgi jokio poreikio tam nebus, net ir atvedus RailBalticą. Ten juk bus tik keleivinis eismas. Pakaks standartinei vėžei 2-3 kelių ir vieno naujo perono senų sandėlių vietoje.
                                          šiaip Vilniaus ir Šiaulių savivaldybių planuose (tiksliau vizijose) yra geležinkelio pakišimas po žeme.
                                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X