Parašė Joint
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Valstybinė geležinkelio inspekcijos informuoja
2010.06.10 Išduotas leidimas, suteikiantis teisę naudoti manevrinius lokomotyvus
Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad 2010 m. birželio 10 dieną išdavė AB "Lietuvos geležinkeliai" (įmonės kodas: 110053842, adresas: Mindaugo g. 12/14, LT – 03603 Vilnius) laikiną leidimą (iki 2011 m. birželio 10 d.), suteikiantį teisę naudoti manevrinius lokomotyvus TEM TMH Lietuvos Respublikos teritorijoje.
www.vgi.lt
Comment
-
2010-06-21
Krizė aplenkė konteinerinį traukinį „Vikingas“
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...ikingas-284982
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąGal kas matė kiek vakarine Klaipėda buvo vagonų birželio 23 d. ?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąYdomu kiek važiavimo laiko sutrumpina vieno tokio sustojimo atsisakymas ?
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąne laike visas reikalas kiek žinau traukinio sustabdymas paėmimas keleivių ir išsibėgėjimas iki tam tikro greičio LG kainuoja apie 50lt.(vienas sustojimas)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kaip dėl įlipančių keleivių stotelėse? Netinka tokia tvarka. Be to tvarkaraščiai...
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąKodėl nėra?
o realiai - kad nestabdyt traukinio o tiksla naktiniu reisu pasiekt Klaipeda is didziuju miestu palikt . Dieninis galetu stoti bent vienas. Zinoma logiskiausias variantas butu tas, kuris naudojamas visame normaliame pasaulyje, net ir pas musu kaimynus latvius: (pas mus tai matoma tik Siauliai-Mazeikiai ruoze, beje, kas tikrai labai pasiteisina)
priemiestiniai traukinukai surenka zmones is mazu stoteliu ir "pristato" i rajono centra. Is ten jau perima didysis traukinys. Kaip pavyzdys galetu buti - "didysis traukinys" Vilnius-Klaipeda, stojantis tik Kedainiuose, Siauliuose, na gal Plungeje ir Kretingoje (vasara). Ruoza Kaunas-Kedainiai (iskaitant ir Jonava) aptarnauja automotrise, kuri valanda pries pravaziuoja smulkias stoteles ir keleivius atveza i Kedainius. Ten po 15-20min. atvyksta "didysis". Kam reikia - perseda i ji ir keliauja toliau i Klaipeda. Islipe is "didziojo" perseda i automotrise, kuri keleivius ir vel sekmingai po 15min. "didziojo" isvykimo isvezioja po mazasias stoteles. Tas pats su Siauliai-Kedainiai, Siauliai - Telsiai (Plunge) ir t.t. Vienas toks "kombinuotas" didziojo ir mazojo traukinuku reisas ryte, kitas vakare ir to pilnai pakaktu daugumoje liniju.
Panasius analogus net galima pritaikyti ir Vilnius - Ignalina arba Siauliai - Taurage (kur maziukas traukinukas butu labai patogus), galu gale Dukstas - Daugavpils bei Rokiskis - Daugavpils arba Siauliai - Meitene (LV).
Bet deja mes gyvename kitame pasaulyje, kur ne paslaugos tiekejas siulo tau paranku varianta atvykti, bet noredamas keliauti traukiniu pats turi ieskoti, kaip pritaikyti viena karta per diena vykstanti reisa savo reikmems... o tada tikrai geriau nusispjaut ir vaziuot autobusu, kuris dar ir prie namu isleis... Beje del autobusu, latvijoje jie pritaikyti prie gelezinkelio. Pavyzdziui is Rygos vykstant i Madona, Rezekne, autobusas 20-ciai minuciu specialiai sustoja Plavinas stotyje, kurioje tuo metu prasilenkia priesingomis kryptimis vykstantys Riga - Daugavpils ir Daugavpils - Riga traukiniai. APie lenkija taip pat nera nei ko kalbeti - stai jums ir atsakymas, kodel toje pacioje Latvijoje 6 vagonu elektricka, vazinejanti kas 20-30 minuciu netampa pirmai progai pasitaikius "nuostolinga", o populiariais marsrutais (kaip Riga - Saulkrasti) vaziuojancio nestebina tai, kad jis vos gali tilpti i tambura, nes kitur keleiviai STOVI !?!?!?!?
Comment
-
Latvijoje ir Lenkijoje autobusų parkai yra valstybiniai ar savivaldybių. Ten valstybiniu mastu derinamas traukinių (savaime suprantama) ir autobusų eismas. Pas mus gi du didžiausi vežėjai autobusais yra privatūs ir jie konkuruoja su kitais vežėjais bei geležinkeliais. Jokio valstybinio tolimojo susisiekimo tvarkaraščių derinimo nėra. Todėl nenuostabu, kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusai ir mikroautobusai kursuoja kas 15-20 min. Nors čia pakaktų kursavimo tik autobusų (jokių mikrobų) kas 30-40 min., Todėl nenuostabu, kad autobusai ir mikroautobusai į (iš) Visagino į Vilnių kursuoja kas valandą, o traukinių sumažinta. Todėl nenuostabu, kad mikroautobusai vos su keliais keleiviais tarp Kauno ir Jonavos važinėja kas 5-10 min., kad mikroautobusai tarp Kuršėnų ir Šiaulių kursuoja kas 5 min. ir veža vidutiniškai po 3-5 keleivius. Kai galėtų kursuoti autobusai kas 20 min. ir vežti po ~20 keleivių...
Comment
Comment