Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Nieko sau kainelė: 20 990 Australian dollars = 50 544 Lithuanian litai
    Neperskaičiau nuorodos, tai gal Jūs paaiškinsite: čia kaina su lėktuvo skrydžiu ir maitinimu vagone-restorane ar tik pats važiavimas traukiniu? O 'nuvažiavimai į šoną' (pvz iš Klaipėdos į Nidą) papildomai apmokami ar įeina į bendrą kainą?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Neperskaičiau nuorodos, tai gal Jūs paaiškinsite: čia kaina su lėktuvo skrydžiu ir maitinimu vagone-restorane ar tik pats važiavimas traukiniu? O 'nuvažiavimai į šoną' (pvz iš Klaipėdos į Nidą) papildomai apmokami ar įeina į bendrą kainą?
      Aš manau, kad tai visa kaina. Į Klaipėdą šis traukinys nevažiuos.

      Comment


        Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
        Parašė artexs Rodyti pranešimą
        Nieko sau kainelė: 20 990 Australian dollars = 50 544 Lithuanian litai
        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Čia dar ne pati brangiausia kelionė...
        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Aš manau, kad tai visa kaina.
        Nieko baisaus ta kaina, juk dar yra verslo klasė ir pirmoji klasė, kur kaina viršija 30.000 AUS $ Pagaliau įskaičiuokite Australijos ekonominę galią, kas tuo pačiu reiškia ir aukštesnį pragyvenimo lygį, taigi kažkiek daugiau asmeninių lėšų lieka pramogoms/hobiui. Pagaliau juk važiuoja ne statistiniai turistai ar pensininkai (nors įtariu ir tokių bus), o railfanai. Juk ir aš ne kartą važiavau LG traukiniais, nors objektyvaus poreikio tam kaip ir nebuvo Ir trečia, kelionės kainą labai išpučia laaabai tolima kelionė pirmyn ir atgal lėktuvu, dar Rusijos vizos. Jeigu jie važiuotų pačioje Australijoje ar kokioje pietryčių Azijoje, kaina turėtų būti pastebimai mažesnė
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Beveik pačiu atostogų įkarščio metu traukiniai Klaipėda - Šilutė - Klaipėda nuo birželio 21 iki liepos 14 dėl tilto remonto darbų nevažiuos.

          Comment


            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
            Beveik pačiu atostogų įkarščio metu traukiniai Klaipėda - Šilutė - Klaipėda nuo birželio 21 iki liepos 14 dėl tilto remonto darbų nevažiuos.
            Viskas aišku su šitu ruožu... sekantis žingsnis beveik esu įsitikinęs, jog traukinio Klaipėda - Šilutė uždarymas nuo rudens arba žiemos... ta pati politika LG ir deja, nesikeičia

            Comment


              Teisybe... pries kiek laiko taspats buvo... Nejaugi negegirdesiu vakarais sustojancio D1 garso... ;(

              Comment


                tas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....

                Comment


                  Bet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Nieko baisaus ta kaina, juk dar yra verslo klasė ir pirmoji klasė, kur kaina viršija 30.000 AUS $ Pagaliau įskaičiuokite Australijos ekonominę galią, kas tuo pačiu reiškia ir aukštesnį pragyvenimo lygį, taigi kažkiek daugiau asmeninių lėšų lieka pramogoms/hobiui. Pagaliau juk važiuoja ne statistiniai turistai ar pensininkai (nors įtariu ir tokių bus), o railfanai. Juk ir aš ne kartą važiavau LG traukiniais, nors objektyvaus poreikio tam kaip ir nebuvo Ir trečia, kelionės kainą labai išpučia laaabai tolima kelionė pirmyn ir atgal lėktuvu, dar Rusijos vizos. Jeigu jie važiuotų pačioje Australijoje ar kokioje pietryčių Azijoje, kaina turėtų būti pastebimai mažesnė
                    Pasak pasieniečių, kurie anksčiau tikrindavo turistinius traukinius iš Vokietijos Joniškio stotyje, didžioji dauguma keleivių - pensininkai.
                    Dėl Australijos nežinau.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.12, 17:53.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Bet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
                      Nepadidina keleivių skaičiaus, bet nuostolius bent jau kažkiek sumažina.

                      Comment


                        Kaip tai nepadidina? Jei traukiniai tose stoelėse nestos, tai ir nebus keleivių. Gal jiems iš Pabradės į Pažeimenę eiti? Ar iš Švenčionėlių?

                        Comment


                          Ydomu kiek važiavimo laiko sutrumpina vieno tokio sustojimo atsisakymas ?

                          Comment


                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Pasak pasieniečių, kurie anksčiau tikrindavo turistinius traukinius iš Vokietijos Joniškio stotyje, didžioji dauguma keleivių - pensininkai.
                            Dėl Australijos nežinau.
                            Dabar tikrinti nereikia- esame Šengeno zonoje.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Dabar tikrinti nereikia- esame Šengeno zonoje.
                              Pranešime parašytas būtasis dažninis laikas - tikrindavo.
                              O kas dabar važiuoja nežinau.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.12, 19:46.

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                tas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....
                                Traukinio sutrumpinimas iki minimumo taip pat įeina į žlugdymo programą. Jeigu keleivis neranda vietos atsisėsti - jis kitąsyk greičiausiai vyks kitu transportu.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Bet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
                                  Kiek sustojimų daryti - visada yra dilema, nes vieniems keleiviams norisi kuo greičiau nuvykti į galinę stotį, o kitiems - turėti galimybę išlipti kaimelyje. Leisti 2 traukinius, kurių vienas stoja tik keliose stotyse, o kitas - "ant kiekvieno kampo", dažnai būna per didelė prabanga.

                                  Comment


                                    Pritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.

                                    Comment


                                      Parašė audriusktu Rodyti pranešimą
                                      Pritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.
                                      Dėl įprasto transporto taip nedera sakyti. Jeigu turėjote omenyje kelių transportą, tai dar nereiškia, kad jis įprastas.

                                      Comment


                                        vakar pamaciau keista sastata... Bent man atrodo kad jis keistas... M62-... (nr neturejau galimybes nufotkinti ir priiet arciau paziuret) su dviem cisternom tokiom blizganciom ir kokie 5 keleiviniai vagonai raudoni... Ka sitoks sastatas veike Silutes stotyje?? vaziavo link Klaipedos ir pagegiu puses...

                                        Comment


                                          Nekarta sedejau ant grindu tam priengy kur durys atsidaro,nuo Kazlu Rudos iki Kauno,Sestokai-Vilnius traukiniu, o visam traukini tai taip stipriai susispaude sedi zmones iki vilniaus.dabar lyg jie ir pridejo viena vagona,bet vistiek per mazai dar vietu kad normaliai vaziuoti nesusispaudus
                                          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                          Comment

                                          Working...
                                          X