Nieko sau kainelė: 20 990 Australian dollars = 50 544 Lithuanian litai
Neperskaičiau nuorodos, tai gal Jūs paaiškinsite: čia kaina su lėktuvo skrydžiu ir maitinimu vagone-restorane ar tik pats važiavimas traukiniu? O 'nuvažiavimai į šoną' (pvz iš Klaipėdos į Nidą) papildomai apmokami ar įeina į bendrą kainą?
Neperskaičiau nuorodos, tai gal Jūs paaiškinsite: čia kaina su lėktuvo skrydžiu ir maitinimu vagone-restorane ar tik pats važiavimas traukiniu? O 'nuvažiavimai į šoną' (pvz iš Klaipėdos į Nidą) papildomai apmokami ar įeina į bendrą kainą?
Aš manau, kad tai visa kaina. Į Klaipėdą šis traukinys nevažiuos.
Nieko baisaus ta kaina, juk dar yra verslo klasė ir pirmoji klasė, kur kaina viršija 30.000 AUS $ Pagaliau įskaičiuokite Australijos ekonominę galią, kas tuo pačiu reiškia ir aukštesnį pragyvenimo lygį, taigi kažkiek daugiau asmeninių lėšų lieka pramogoms/hobiui. Pagaliau juk važiuoja ne statistiniai turistai ar pensininkai (nors įtariu ir tokių bus), o railfanai. Juk ir aš ne kartą važiavau LG traukiniais, nors objektyvaus poreikio tam kaip ir nebuvo Ir trečia, kelionės kainą labai išpučia laaabai tolima kelionė pirmyn ir atgal lėktuvu, dar Rusijos vizos. Jeigu jie važiuotų pačioje Australijoje ar kokioje pietryčių Azijoje, kaina turėtų būti pastebimai mažesnė
Beveik pačiu atostogų įkarščio metu traukiniai Klaipėda - Šilutė - Klaipėda nuo birželio 21 iki liepos 14 dėl tilto remonto darbų nevažiuos.
Viskas aišku su šitu ruožu... sekantis žingsnis beveik esu įsitikinęs, jog traukinio Klaipėda - Šilutė uždarymas nuo rudens arba žiemos... ta pati politika LG ir deja, nesikeičia
tas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....
Bet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
Nieko baisaus ta kaina, juk dar yra verslo klasė ir pirmoji klasė, kur kaina viršija 30.000 AUS $ Pagaliau įskaičiuokite Australijos ekonominę galią, kas tuo pačiu reiškia ir aukštesnį pragyvenimo lygį, taigi kažkiek daugiau asmeninių lėšų lieka pramogoms/hobiui. Pagaliau juk važiuoja ne statistiniai turistai ar pensininkai (nors įtariu ir tokių bus), o railfanai. Juk ir aš ne kartą važiavau LG traukiniais, nors objektyvaus poreikio tam kaip ir nebuvo Ir trečia, kelionės kainą labai išpučia laaabai tolima kelionė pirmyn ir atgal lėktuvu, dar Rusijos vizos. Jeigu jie važiuotų pačioje Australijoje ar kokioje pietryčių Azijoje, kaina turėtų būti pastebimai mažesnė
Pasak pasieniečių, kurie anksčiau tikrindavo turistinius traukinius iš Vokietijos Joniškio stotyje, didžioji dauguma keleivių - pensininkai.
Dėl Australijos nežinau.
Bet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
Nepadidina keleivių skaičiaus, bet nuostolius bent jau kažkiek sumažina.
Pasak pasieniečių, kurie anksčiau tikrindavo turistinius traukinius iš Vokietijos Joniškio stotyje, didžioji dauguma keleivių - pensininkai.
Dėl Australijos nežinau.
tas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....
Traukinio sutrumpinimas iki minimumo taip pat įeina į žlugdymo programą. Jeigu keleivis neranda vietos atsisėsti - jis kitąsyk greičiausiai vyks kitu transportu.
Bet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
Kiek sustojimų daryti - visada yra dilema, nes vieniems keleiviams norisi kuo greičiau nuvykti į galinę stotį, o kitiems - turėti galimybę išlipti kaimelyje. Leisti 2 traukinius, kurių vienas stoja tik keliose stotyse, o kitas - "ant kiekvieno kampo", dažnai būna per didelė prabanga.
Pritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.
Pritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.
Dėl įprasto transporto taip nedera sakyti. Jeigu turėjote omenyje kelių transportą, tai dar nereiškia, kad jis įprastas.
vakar pamaciau keista sastata... Bent man atrodo kad jis keistas... M62-... (nr neturejau galimybes nufotkinti ir priiet arciau paziuret) su dviem cisternom tokiom blizganciom ir kokie 5 keleiviniai vagonai raudoni... Ka sitoks sastatas veike Silutes stotyje?? vaziavo link Klaipedos ir pagegiu puses...
Comment