Tai paaiškink
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąNieko sau kainelė: 20 990 Australian dollars = 50 544 Lithuanian litaiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNeperskaičiau nuorodos, tai gal Jūs paaiškinsite: čia kaina su lėktuvo skrydžiu ir maitinimu vagone-restorane ar tik pats važiavimas traukiniu? O 'nuvažiavimai į šoną' (pvz iš Klaipėdos į Nidą) papildomai apmokami ar įeina į bendrą kainą?
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąPlaciau apie sia turistine kelione cia - http://www.captainschoice.com.au/cpa...=187&page_id=3
Taip pat yra ir filmukas - http://www.captainschoice.com.au/cpa...p?video=europeParašė artexs Rodyti pranešimąNieko sau kainelė: 20 990 Australian dollars = 50 544 Lithuanian litaiParašė udrius Rodyti pranešimąČia dar ne pati brangiausia kelionė...Parašė Sovijus Rodyti pranešimąAš manau, kad tai visa kaina.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąBeveik pačiu atostogų įkarščio metu traukiniai Klaipėda - Šilutė - Klaipėda nuo birželio 21 iki liepos 14 dėl tilto remonto darbų nevažiuos.
Comment
-
tas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNieko baisaus ta kaina, juk dar yra verslo klasė ir pirmoji klasė, kur kaina viršija 30.000 AUS $ Pagaliau įskaičiuokite Australijos ekonominę galią, kas tuo pačiu reiškia ir aukštesnį pragyvenimo lygį, taigi kažkiek daugiau asmeninių lėšų lieka pramogoms/hobiui. Pagaliau juk važiuoja ne statistiniai turistai ar pensininkai (nors įtariu ir tokių bus), o railfanai. Juk ir aš ne kartą važiavau LG traukiniais, nors objektyvaus poreikio tam kaip ir nebuvo Ir trečia, kelionės kainą labai išpučia laaabai tolima kelionė pirmyn ir atgal lėktuvu, dar Rusijos vizos. Jeigu jie važiuotų pačioje Australijoje ar kokioje pietryčių Azijoje, kaina turėtų būti pastebimai mažesnė
Dėl Australijos nežinau.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.12, 17:53.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPasak pasieniečių, kurie anksčiau tikrindavo turistinius traukinius iš Vokietijos Joniškio stotyje, didžioji dauguma keleivių - pensininkai.
Dėl Australijos nežinau.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąDabar tikrinti nereikia- esame Šengeno zonoje.
O kas dabar važiuoja nežinau.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.12, 19:46.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimątas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
Comment
-
Pritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.
Comment
-
Parašė audriusktu Rodyti pranešimąPritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.
Comment
-
vakar pamaciau keista sastata... Bent man atrodo kad jis keistas... M62-... (nr neturejau galimybes nufotkinti ir priiet arciau paziuret) su dviem cisternom tokiom blizganciom ir kokie 5 keleiviniai vagonai raudoni... Ka sitoks sastatas veike Silutes stotyje?? vaziavo link Klaipedos ir pagegiu puses...
Comment
Comment