Jei ateitų į valdžią Baltarusijoje provakariečiai, tai ekonomika žlugtų, nemažai gamyklų bankrutuotų ir nelabai būtų ką eksportuoti. Taigi ir Lietuvai bei jos geležinkeliams nuo to to būtų tik blogiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei ateitų į valdžią Baltarusijoje provakariečiai, tai ekonomika žlugtų, nemažai gamyklų bankrutuotų ir nelabai būtų ką eksportuoti. Taigi ir Lietuvai bei jos geležinkeliams nuo to to būtų tik blogiau.
Ukrainoje po 2004m. oranžinės revoliucijos ekonomika nors ir susvyravo, bet nežlugo.
Pastaruoju metu plinta tendencija, kad ekonomika ir politika nebūtinai turi glaudžiai sugyventi (pvz Kinija ir Singapūras)
Gal pažiūrėkime kitaip. Tarkim Gudijoje pasikeičia valdžia, ir provakariečiai panaikina vizas Lietuvos piliečiams. Tada tik laiko klausimas, kada atsiras keleiviniai traukiniai Vilnius-Odesa ar Ryga-Simferopolis per Minską
Na o tarkim jeigu ir bankrutuoja Gudijos ekonomika (kuo aš vis tiek netikiu), tai irgi išeitų į naudą Lietuvai. Tarkim šiandien per Lietuvą jie kone daugiausiai perveža trąšų. Bankroto atveju suklestėtų mūsų Jonava ir KėdainiaiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
AB „Panevėžio keliai“ pradeda svarbų geležinkelių infrastruktūros projektą - „Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas-Rokai-Jiesia ir Kauno-Kybartų linijos modernizavimas“. Šis projektas yra geležinkelių sistemos strateginės plėtros programos dalis, apimanti tarptautinio Kretos transporto IXD koridoriaus atšakos į Kybartus modernizavimą.
http://www.panevezieciai.lt/lt/nauji...einkelio-tilt-
Comment
-
Parašė JohnBaltarusija naftą iš Venesuelos svarsto gabenti per Klaipėdą
http://vz.lt/straipsnis/2010/04/30/B...abenti_per_Kla
Labai įdomi citata:
Įdomu, kiek tai realu? Turint omeny, kad būtent pro minską planuojamas greitasis geležinkelis iš Kinijos į Europą, tokia geležinkelio atšaka būtų labai prasminga.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė JohnBaltarusija naftą iš Venesuelos svarsto gabenti per Klaipėdą
http://vz.lt/straipsnis/2010/04/30/B...abenti_per_Kla
Įdomu, kiek tai realu? Turint omeny, kad būtent pro minską planuojamas greitasis geležinkelis iš Kinijos į Europą, tokia geležinkelio atšaka būtų labai prasminga.
Manau, kad – ne. Naftos perdirbimo gamykla Baltarusijoje yra Novopolocke, ir jei ji iš Klaipėdos būtų gabenama geležinkeliais, tai trumpiausias kelias – per Panevėžį, Daugpilį.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąManau, kad – ne. Naftos perdirbimo gamykla Baltarusijoje yra Novopolocke, ir jei ji iš Klaipėdos būtų gabenama geležinkeliais, tai trumpiausias kelias – per Panevėžį, Daugpilį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTačiau turint minty, kad elektrovežiu pervežti tą patį svorį ir tą patį atstumą yra pigiau, dar reikėtų paskaičiuoti, gal ir apsimoka investuoti į kontaktinį tinklą ir leisti traukinius pro Minską, Vilnių, ir Kaišiadoris... Žinoma, dar nepamirškime ir laiko sąnaudų, nes vežti pro Vilnių užtruktų ilgiau dėl didesnio atstumo...Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Metropolis
Gegužės mėnesį numatoma pasirašyti sutartį dėl antrųjų geležinkelių kelių statybos ruožuose Gaižiūnai–Jonava, Šilainiai–Kėdainiai projektavimo darbų.
Be to, Baltijos valstybių susisiekimo ministerijų iniciatyva šiuo metu rengiama atskiros europinės vėžės geležinkelio linijos tarp Kauno ir Talino galimybių studija. Ją atlieka Didžiosios Britanijos įmonė „Aecom Ltd.“.
info iš LR susisiekimo ministerijos tinklapio: http://www.transp.lt/lt/naujienos/10335
Comment
-
Klaipėdos studentai siūlo idėjas geležinkeliams
2010 m. gegužės 03 d.
Dar pernai išsikėlę tikslą sukurti realias traukinių eismo situacijas atspindintį intelektualios techninės-informacinės sistemos stendą, kuriame traukinių maršrutai būtų programuojami vadovaujantis esamomis traukinių eismo taisyklėmis, Klaipėdos universiteto (KU) informatikos inžinerijos ketvirtakursiai Tomas Jankauskas ir Tomas Eglynas parengė savo projektą "Traukinys“.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal kas nors zinote, kokiu budu siandien (geguzes 7d.) penktadieni Vilniuje teko matyti vaziuojancia matrise, kuri aptarnauja ruoza Kaunas - Marijampole. Apie 10:00h. ji manevravo su lentelemis "kaunas" ir "Vilnius"
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAB „Panevėžio keliai“ pradeda svarbų geležinkelių infrastruktūros projektą - „Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas-Rokai-Jiesia ir Kauno-Kybartų linijos modernizavimas“. Šis projektas yra geležinkelių sistemos strateginės plėtros programos dalis, apimanti tarptautinio Kretos transporto IXD koridoriaus atšakos į Kybartus modernizavimą.
http://www.panevezieciai.lt/lt/nauji...einkelio-tilt-
Šiandien UAB Geležinkelio tiesimo centras – savarankiška įmonė, kurioje dirba 150 darbininkų, inžinierių bei aukštos kvalifikacijos atestuotų specialistų. Jie per metus atlieka daugiau nei 50 kilometrų kelio kapitalinio remonto darbų.
2003 metais Lietuvos Respublikos Aplinkos ministerija suteikė teisę atlikti bendruosius statybinius darbus ypatinguose statiniuose.
Šiuo metu bendrovė atlieka pagrindinius darbus tarptautinių traukinių judėjimo ruožuose, kurie randasi pirmajame ir devintajame Kretos transporto koridoriuose: Lenkijos-Latvijos siena (Šeštokai-Kaunas-Šiauliai-Joniškis), Kena-Kybartai, Vilnius-Klaipėda, greitis juose po remonto numatytas iki 160 km/val."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
Comment