Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Visuomenei pristatytas unikalus ir modernus „Lietuvos geležinkelių" duomenų centras
    Ir kaina jo ypač įspūdinga – 39 mln litų. . . . . Man tokios sumos tokiems mažiems geležinkeliams neįsivaizduojamos.
    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment






      Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ magistralinis šilumvežis su 70 vagonų sąstatu pirmą kartą nuo Lietuvos pasienio stoties Kenos atvyko tiesiai į jūrų krovinių kompaniją „Bega“. Eksperimentinio reiso metu buvo tikrinamos galimybės geležinkelio sąstato nestabdant Klaipėdos pietinėje dalyje esančioje Draugystės stotyje ir neišskaidant sąstato pasiekti uosto krovos kompanijas.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Kas čia tas nesąmones išgalvojo? kokiu būdu greičiau važiuos? Prasilenkimui juk tos stotys, atvirkščiai esan didesniam traukinių srautui dar lėčiau nuvažiuos iš punkto Ą į punktą B. O Šienlaukis jau ne vienerius metus neturi jokios įtakos eismui (turbūt užkonservuotos stotie statusas): iešmai demontuoti (šoniniai keliai atskirti ir apleisti), šviesoforai neveikia, sovietinis stoties pastatas užmūrytais langais.
        Nėra stoties - nėra su ja susijusių traukinio važiavimo reikalavimų - paprasčiausiai taip galima atsakyti trumpai...
        Traukinys pristabdytas ar pilnai sustabdytas gali būti paprasčiausiai dėl budėtojo nerangumo.
        Kartą važiuodamas traukiniu girdėjau dviejų mmoerų geležinkelininkių pokalbį. Viena, kaip supratau - neseniai dirbanti budėtoja, juokaudama pasakojo kaip naktį budint mažoje stotyje neatsilaikė nuovargiui ir snustelėjo. Atsibusdusi žiūri -stovi traukinys... Tai "greit atidarė išėjimo signalą", ir traukinys pajudėjo...
        Bereikalingas sustojimas traukinio kelionės laiką pailgino...

        Comment


          Traukiniai į Kovo 11-osios renginius veš pigiau
          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29640411
          Gal kas nors tiksliau zinote? Kaip del Vilnius Kaunas marsruto? Turbut reikia is anksto isigyti bilietus, kad vaziuoti per pus pigiau?
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            šiandien, pakeliui į "sustojimą"

            Comment


              2010-03-16
              Direkcija kratosi uosto geležinkelių
              http://jura.diena.lt/lt/naujienos/uo...inkeliu-267787
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Turiu tik vieną klausimą Al1 - kodėl 2008 metais šilumvežio kaina su infrastruktūros mokesčiu 1 km Latvijoje kainavo 25 lt, o Lietuvoje 50 lt?

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Turiu tik vieną klausimą Al1 - kodėl 2008 metais šilumvežio kaina su infrastruktūros mokesčiu 1 km Latvijoje kainavo 25 lt, o Lietuvoje 50 lt?
                  Nepamenu, kad lokomotyvų kaina būtų skaičiuojama kilometrais. Dešimtims bendrovių nuomojami įvairių serijų lokomotyvai ir kaina juos tenkina. Lokomotyvai nuomojami pagal jų vienos darbo valandos nustatytą įkainį. Lokomotyvo nuomos kaina priklauso nuo lokomotyvo serijos ir ar nuomininkas pageidauja lokomotyvo brigados paslaugų.
                  Nepasakyčiau, kad lokomotyvų nuomos kaina LG diskriminuojanti, kadangi tų pačių latvių viena privati kompanija jau ilgą laiką naudoja iš LG išsinuomotą magistralinį lokomotyvą bei ketina dar išsinuomoti tris.

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Turiu tik vieną klausimą Al1 - kodėl 2008 metais šilumvežio kaina su infrastruktūros mokesčiu 1 km Latvijoje kainavo 25 lt, o Lietuvoje 50 lt?
                    Kaip tai siejasi su pervezimais? Gelezinkeliai, tiek Lietuvos, tiek Latvijos, teikia pervezimo paslauga. O ne nuomoja lokomotyva pervezti vagonu sastata per jiems priklausancius begius nuo tasko A iki tasko B. Gal as klystu?
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.03.23, 20:34.

                    Comment


                      Parašysiu kaimietiškai. Lokotovyvas traukia tiek Lietuvoje , tiek Latvijoje tą patį vagoną. Lietvuoje už lokomtyvo darbą + visi kiti mokesčiai (tame tarpe ir infrastruktūros) - kainuoja už 1 km 50 lt. Latvijoje 25 lt. Tai jei taip skiriasi įkainiai tai kas čia dabar gaunasi ???

                      Comment


                        Manau, cia tik pliko lokomotyvo nuomos kaina. O jei parduodama paslauga (pervezimas) - tai skaiciai visai kiti. Ir, pavyzdziui, 50 vagonu sastato pervezimas nuo tasko A iki tasko (tarkim, 100 km), kainuoja panasiai tiek pas mus, tiek Latvijoje.

                        Klasimas zinovams. Kaip formaliai vadinasi LG paslaugos, jei as turiu 50 vagonu ir noriu is Vilniaus i Radviliski juos nuvaryti: lokomotyvo nuoma ar pervezimo paslauga?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Klasimas zinovams. Kaip formaliai vadinasi LG paslaugos, jei as turiu 50 vagonu ir noriu is Vilniaus i Radviliski juos nuvaryti: lokomotyvo nuoma ar pervezimo paslauga?
                          Čarteris
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Manau, cia tik pliko lokomotyvo nuomos kaina. O jei parduodama paslauga (pervezimas) - tai skaiciai visai kiti. Ir, pavyzdziui, 50 vagonu sastato pervezimas nuo tasko A iki tasko (tarkim, 100 km), kainuoja panasiai tiek pas mus, tiek Latvijoje.
                            Vat tai tame ir reikalas kad čia kaina su viskuom.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Manau, cia tik pliko lokomotyvo nuomos kaina. O jei parduodama paslauga (pervezimas) - tai skaiciai visai kiti. Ir, pavyzdziui, 50 vagonu sastato pervezimas nuo tasko A iki tasko (tarkim, 100 km), kainuoja panasiai tiek pas mus, tiek Latvijoje.

                              Klasimas zinovams. Kaip formaliai vadinasi LG paslaugos, jei as turiu 50 vagonu ir noriu is Vilniaus i Radviliski juos nuvaryti: lokomotyvo nuoma ar pervezimo paslauga?
                              Vežimo paslauga pagal tam tikrus tarifus. Lokomotyvo nuomotis šiam reikalui nereikia. Lokomotyvų nuomos sutartys (su ne LG struktūriniais padaliniais) šiuo metu sudaromos atlikti įvairiems geležinkelio remonto darbams, manevravimo darbams privažiuojamuose stočių keliuose, ar darbui kitų valstybių geležinkelių administracijose.

                              Comment


                                Tai nera ko stebetis. Nuoma yra viena, o pervezimo paslauga - kita. Butu idomu palyginti LDz ir LG pervezimo tarifus.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai nera ko stebetis. Nuoma yra viena, o pervezimo paslauga - kita. Butu idomu palyginti LDz ir LG pervezimo tarifus.
                                  LG beveik dvigubai didesni, kažkur forume neseniai buvo parašyta
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Vėl geros naujienos



                                    Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ 2010 m. sausio–kovo mėn. vežė 11,8 mln. tonų krovinių, tai 20,2 procento daugiau nei per tą patį 2009 m. laikotarpį.
                                    Palyginti su 2009 m. sausio–kovo mėn., tarptautinis krovinių vežimas 2010 m. sausio–kovo mėn. padidėjo 35,7 procento ir sudarė 9,3 mln. tonų, o vidaus vežimas sumažėjo 14,6 procento ir sudarė 2,6 mln. tonų.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      kaunieciai, nufotkinkit rytoj is ryto tarnybini traukini, isvyksta 7.00 link Jiesios

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą


                                        Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ 2010 m. sausio–kovo mėn. vežė 11,8 mln. tonų krovinių, tai 20,2 procento daugiau nei per tą patį 2009 m. laikotarpį.
                                        Palyginti su 2009 m. sausio–kovo mėn., tarptautinis krovinių vežimas 2010 m. sausio–kovo mėn. padidėjo 35,7 procento ir sudarė 9,3 mln. tonų, o vidaus vežimas sumažėjo 14,6 procento ir sudarė 2,6 mln. tonų.
                                        "Batiuška" įtariu prie to prisidėjo ryškiai, nes į Klaipėdą labai daug vagonų iš Baltarusijos paskutiniu metu važiuoja
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Jei ateitų į valdžią Baltarusijoje provakariečiai, tai ekonomika žlugtų, nemažai gamyklų bankrutuotų ir nelabai būtų ką eksportuoti. Taigi ir Lietuvai bei jos geležinkeliams nuo to to būtų tik blogiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X