Parašė Jotvingis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Ar neplanuojama, kad daugiau traukinių tarp Kaliningrado ir Minsko vėl stotų Kaune, kai tunelis vėl atidarytas. Jei gerai matau tvarkaraščius, dabar stoja tik vienas. Ar čia nelabai yra galimybių dėl supaprastinto tranzito ir Kauno stoties infrastruktūros?
Atrodo, kad plečiantis Ryanair Kaune būtų galima sulaukti padidėjusio srauto keleivių iš Minsko ir Kaliningrado, norinčių pigiai skristi į Europą jei tik patogus susisiekimas būtų.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAr neplanuojama, kad daugiau traukinių tarp Kaliningrado ir Minsko vėl stotų Kaune, kai tunelis vėl atidarytas. Jei gerai matau tvarkaraščius, dabar stoja tik vienas. Ar čia nelabai yra galimybių dėl supaprastinto tranzito ir Kauno stoties infrastruktūros?
Atrodo, kad plečiantis Ryanair Kaune būtų galima sulaukti padidėjusio srauto keleivių iš Minsko ir Kaliningrado, norinčių pigiai skristi į Europą jei tik patogus susisiekimas būtų.
Comment
-
Turbut kad neplanuoja. Reikia irengti aptverta perona, irengti muitine ir pasu kontroles posta. Bei juos islaikyti. Aisku, infrastrukturai - aptvertam peronui, kontroles postu pastatu ar patalpu irengimui, kitiems dalykams pinigu butu galima iskaulyti is ES. Kazkiek turetu prisideti ir valstybe bei patys LG. Taciau del dvieju traukiniu kasdien ir vieno kas ketvirta diena ziemos rudens - pavasario metu islaikyti muitines, pasu kontroles postus su nuolat dirbanciais zmonemis, kainuotu nemazai. Vasara butu dar pora traukiniu kasdien.
Dabar praktiskai kaliningradieciai gali atvykti i Kauna tik su persedimu i dyzelini traukini Kybartuose arba vaziuoti i Vilniu ir grizti i Kauna traukiniu ar autobusu. Taip pat ir is Kauno vykstantiems i Kaliningrada traukiniu, yra tik viena galimybe - vaziuoti kas antra diena kursuojanciu traukiniu arba vaziuoti dyzeliniu i Kybartus ir persesti i Rusijos traukini. Be to LG nenaudinga, kad traukinys sustotu Kaune, nes tokiu budu LG prarastu daug keleiviu is Kauno, vykstanciu i Maskva ir Sankt. Peterburga LG traukiniais is Vilniaus. Taip pat, jei kaunieciai vaziuoja traukiniu i Rusija, Baltarusija is Vilniaus, jie dazniausiai LG elektriniu traukiniu atvyksta i Vilniu.
Man atrodo, kad paprasciau butu Vilniuje kabinti prie Maskvos - Kaliningrado traukinio Nr G29 (is Vilniaus 4.41) papildoma LG vagona i Kaliningrada. Keleiviai, atvyke is Rusijos ir Baltarusijos ir vykstantys i Kauna ar Kybartus turetu Vilniuje persesti i ta vagona, pries tai dar papildomai praeje pasu kontrole.
Vagonas, atvaziavus traukiniui is Kaliningrado, butu atkabinamas Vilniuje, juo vaziuotu is Kaliningrado keleiviai, vykstantys tik i Kybartus, Kauna ir Vilniu. Is Kybartu ir Kauno i Baltarusija ar Rusija vykstantys keleiviai Vilniuje turetu persesti i Rusijos traukinio vagonus.
LG vagono tamburo durys turetu buti uzrakintos ir uzplombuotos bei tikrinamos pasienyje. Tuomet Kaune pakaktu tik aptverti perona ir reiketu keliu budinciu policininku, kurie stebetu, ar niekas is Rusijos traukinio vagonu nebando islipti. Galbut is Kybartu i Vilniu ir is Vilniaus i Kybartus traukinyje papildomai turetu vaziuoti pasienietis, kuris priziuretu, ar niekas nebando pereiti i LG vagona is RŽD traukinio vagonu, nepasant to, kad durys uzrakintos ir uzplombuotos. Galima butu vezti ir keleivius salies viduje tarp Kybartu, Kauno ir Vilniaus. Pakaktu vagono su sedimomis vietomis ar plackarto.
Bet niekam is LG ir LR valdzios tas nerupi.Paskutinis taisė Al1; 2010.02.10, 09:48.
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąPalaukit siek tiek... Gal kas pasikeis http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=28793637Rusijos premjeras Vladimiras Putinas susitikime su Lietuvos prezidente Dalia Grybauskaite trečiadienį gali iškelti tranzito į Kaliningradą klausimą
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAle kam Jūs taip sudėtingai galvojate? manau būtų žymiai papraščiau pratęsti traukinius Vilnius - Maskva iki Kauno, arba Vilnius Gomelis... Bet to niekas nedarys, deja...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabar praktiskai kaliningradieciai gali atvykti i Kauna tik su persedimu i dyzelini traukini Kybartuose arba vaziuoti i Vilniu ir grizti i Kauna traukiniu ar autobusu. Taip pat ir is Kauno vykstantiems i Kaliningrada traukiniu, yra tik viena galimybe - vaziuoti kas antra diena kursuojanciu traukiniu arba vaziuoti dyzeliniu i Kybartus ir persesti i Rusijos traukini. Be to LG nenaudinga, kad traukinys sustotu Kaune, nes tokiu budu LG prarastu daug keleiviu is Kauno, vykstanciu i Maskva ir Sankt. Peterburga LG traukiniais is Vilniaus. Taip pat, jei kaunieciai vaziuoja traukiniu i Rusija, Baltarusija is Vilniaus, jie dazniausiai LG elektriniu traukiniu atvyksta i Vilniu.
Man atrodo, kad paprasciau butu Vilniuje kabinti prie Maskvos - Kaliningrado traukinio Nr G29 (is Vilniaus 4.41) papildoma LG vagona i Kaliningrada. Keleiviai, atvyke is Rusijos ir Baltarusijos ir vykstantys i Kauna ar Kybartus turetu Vilniuje persesti i ta vagona, pries tai dar papildomai praeje pasu kontrole.Parašė udrius Rodyti pranešimąAle kam Jūs taip sudėtingai galvojate? manau būtų žymiai papraščiau pratęsti traukinius Vilnius - Maskva iki Kauno, arba Vilnius Gomelis... Bet to niekas nedarys, deja...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu LG nesiruošia paleisti traukinio maršruto Kaunas-Kaliningradas, tai kam trukdyti baltarusiams užsiimti maršrutu Gomelis-Kaliningradas? Jie kaip supratau mielai sutiktų...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIki 2009 lapkričio buvo atskiras traukinys Gomelis-Kaliningradas. Buvo panaikintas BČ noru dėl mažo keleivių skaičiaus - dabar vagonai Gomelis-kalainingrdas kabinami prie Charkovo traukinio.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ar nebūtų paprasčiau, jeigu LG formavimo traukiniai Vilnius-Maskva/Sankt Peterburgas pradėtų kelionę iš Kauno stoties (ir ten pat grįžtų)? Tada ir keleiviai iš Daugpilio, Visagino, Švenčionėlių, Pabradės galėtų tiesiogiai atvykti į Kauną (ko dabar nėra). Jeigu LG nesiruošia paleisti traukinio maršruto Kaunas-Kaliningradas, tai kam trukdyti baltarusiams užsiimti maršrutu Gomelis-Kaliningradas? Jie kaip supratau mielai sutiktų...
I Sankt Peterburga 18.20 (LG). Is Kauno atvykti galima dyzeliniu Sestokai - Vilnius. Tik beda, kad jis veluoja ne taip jau retai...
Is Maskvos LG traukinys atvyksta 8.00. Buna, kad ir veluoja. Cia yra galimybe vaziuoti stojanciu visose stotelese 8.36... Jei paveluoja daugiau nei puslavaldi, 10.20 yra dviaukstis. Tas pats is su traukiniu is Sankt Peterburgo (LG), atvykstanciu i Vilniu 8.15.
Comment
-
Parašė trilobitas Rodyti pranešimąGeležinkeliai išlaikė sunkmečio egzaminąKapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Uždaromos trys tarpinės prekinių traukinių stotys
Lietuvoje atsisakoma trijų prekinius traukinius aptarnaujančių tarpinių stočių. Nutarta uždaryti Batakių ir Šienlaukio stotis geležinkelio ruože Radviliškis–Pagėgiai bei netoli Latvijos sienos esančią Obelių geležinkelio stotį.
Comment
-
Uždarius mažai naudojamas tarpines stotis, prekiniai traukiniai galės važiuoti didesniu greičiu, todėl bus galima aptarnauti didesnį krovinių srautą ir sumažinti krovinių vežimo sąnaudas.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKas čia tas nesąmones išgalvojo? kokiu būdu greičiau važiuos? Prasilenkimui juk tos stotys, atvirkščiai esan didesniam traukinių srautui dar lėčiau nuvažiuos iš punkto Ą į punktą B. O Šienlaukis jau ne vienerius metus neturi jokios įtakos eismui (turbūt užkonservuotos stotie statusas): iešmai demontuoti (šoniniai keliai atskirti ir apleisti), šviesoforai neveikia, sovietinis stoties pastatas užmūrytais langais.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO Obeliuose jokios vietinės krovos nėra?
Comment
-
Pries pora metu Batakiuose dar buvo krova. Maciau kelis vagonus su mediena isvezimui ir akmens anglimi.
Galbut stoti ir galima uzdaryti. Bet krova tokiose buvusiose stotyse reikia palikti. Reikalui esant, ja galetu vykdyti gretimos stotys. Vietiniu kroviniu srautai mazeja. Kaipgi nemazes, jei krova vykdoma tik stambiose stotyse...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPries pora metu Batakiuose dar buvo krova. Maciau kelis vagonus su mediena isvezimui ir akmens anglimi.
Galbut stoti ir galima uzdaryti. Bet krova tokiose buvusiose stotyse reikia palikti. Reikalui esant, ja galetu vykdyti gretimos stotys. Vietiniu kroviniu srautai mazeja. Kaipgi nemazes, jei krova vykdoma tik stambiose stotyse...
Kažkada krova vyko Krosnoje, nors tai irgi ne stotis. Galėtų vykti ir dabar, tikslinga būtų nuo Šeštokų nutiesti 1435 mm bėgius, nes Šeštokų stotis jau perpildyta mediena: pakrauti į lenkiškus vagonus jau nespėjama.
Comment
Comment