Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąTokiems vairuotojams snukį išdaužyti per maža. Gerai, kad tokie iš Lietuvos genomo dingsta, bet blogai, kad 40 su nesugadintais genais kartu pasiima. Apskritai, Lietuvoje labai madoje „taupyti laiką“: pravažiuoti per pervažą, eiti per gatvę ne vietoje. Sutaupo žmogus kokią minutę, trykšta džiaugsmu, koks gudrus yra, o juk savo gyvenimą užstatinėja su tokiu „taupymu“. Tegul ir nematė moteriškė tų šviesoforų mirksint, bet tai negi negalėjo apsidairyti prieš pervažą? Garsinis signalas birbia, galų gale...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąne gelsaugieciu cia problema. kodel pas budetoja buvo atviru duru diena? juk i tas patalpas neturi patekti jokie pasaliniai zmones!Dažniausiai jie saugo mestus sąstatus ir pan. Įėjimas į Stoties budėtojo patalpas tik su pažymėjimu. Beje kaip ir visur LG. Aišku durys nešarvuotos būna dauguma atvejų. Pamenu aš kažkiek tą atvejį, gal kas plačiau gali pakomentuot?
Comment
-
kai durys nesarvuotos, tokiu atveju dedama tvirta stakta, be to, jos atsidaro i lauko puse. taip, kad gali porom sokinet i duris - neisspirs. nebent su "bulgarke" spynos liezuveli nupjausi ir paprastai atidarysi.
durys buvo nerakintos, nes:
a. daznai atnesami ar isnesami traukiniu "popieriukai" (tingisi rakinet)
b. daznai einama parukyt (taipat tingisi rakinet)
todel pasaliniai visgi pateko ten, kur nereikia.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąkai durys nesarvuotos, tokiu atveju dedama tvirta stakta, be to, jos atsidaro i lauko puse. taip, kad gali porom sokinet i duris - neisspirs. nebent su "bulgarke" spynos liezuveli nupjausi ir paprastai atidarysi.
durys buvo nerakintos, nes:
a. daznai atnesami ar isnesami traukiniu "popieriukai" (tingisi rakinet)
b. daznai einama parukyt (taipat tingisi rakinet)
todel pasaliniai visgi pateko ten, kur nereikia.Bet ten visgi kažkaip kitaip buvo, tai ir noriu konkretaus atsakymo.
Rakinėt nereikia...plytą padedi ir magnetas nepritraukiaPaskutinis taisė Joint; 2010.01.27, 00:48.
Comment
-
as irgi kalbu apie nedideles stoteles. nes didelese atsakingiau i tai ziurima. tai, ka parasiau, paties matyta ir isgyventa. tik ne prie Vilniaus, o prie Klaipedos. teko lankytis ir keliose kitose mazose stotyse tarp Siauliu ir Klaipedos. panasus supratimas apie darba ir gyvenima. tik SCB darbuotojai visur uzsirakine budavo.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tiesa teko kam nors gal matyti prekini traukini vaziuojanti per Kauno stoti, ne koki ukini, o prekini ilga sastata traukiama 2M62, gal tokie traukiniai buna ir periodiskai leidziami per Kauno stoty (pakoreguoti melyni siulai grafike po tunelio atidarymo)
Kitas ilgas sąstatas su raudonu 2M62K buvo sustojęs apie 15:45h. Šiuo atveju vaizdelis buvo gana įdomus.
Matydamas pirmame kelyje link geležinkelio tilto šviesofore degantį žalią, ne ką kita kaip apie atvažiuojantį prekinį pagalvojau. Bet ~15:40h žalias išsijungė, trumpam įsijungė geltonas, paskui liko raudonas. Bet ilgas sąstatas nuo Vilniaus vis tik pasirodė (iš tunelio išlindo) ir sustojo. Matyt, budėtojas išsyk norėjo leisti prekinį traukinį prieš Marijampolės automotrisą, bet apsigalvojo sulaikyti ir netrukdyti keleiviniui. Automotrisa išvažiavo 15:55h., prekinis ~16:00h
Dar po pusvalandžio buvo paekelbta apie traukinio Šeštokai-Vilnius vėlavimą 30 min., keleiviams pasiūlyta važiuoti 16:42h lėtuoju elektriniu, daugelis taip ir padarė, bet iš Šeštokų traukinys atvažiavo pavėlavęs tik 15 min.
Comment
-
Geležinkeliai išlaikė sunkmečio egzaminą
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusiais metais sugebėjo ne tik užlopyti pusės milijardo litų skylę, bet ir uždirbti pelno.
Ar įmanoma dirbti pelningai sunkmečiu, kai pajamos ir darbų apimtis drastiškai mažėja, o valstybės pagalbos sulaukti beviltiška?
„Lietuvos geležinkeliai“ 2009 metais įrodė, kad galima. Įmonė atlaikė krizės iššūkius. Ir ne tik – uždirbta 15 mln. litų pelno...Attached Files
Comment
-
Ar turi lietuvos gelezinkeliai numeracija/identifikacija kaip tai yra automobiliu keliuose (A1, E67,...)?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAr turi lietuvos gelezinkeliai numeracija/identifikacija kaip tai yra automobiliu keliuose (A1, E67,...)?
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąYra "koridoriai"
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąO kur galima gauti žemėlapį su tais koridoriais ir jų vardais/numeriais?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąO kur galima gauti žemėlapį su tais koridoriais ir jų vardais/numeriais?
Comment
Comment