Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Gyvenimo praktika rodo, kad tai neturiu jokios įtakos įžūliems ir žiopliems vairuotojams. Labiau teigiamą įtaką daro pervažose sumontuotos vaizdo stebėjimo kameros, kurių pagalba galima nustatyti pažeidėjus. Tačiau, dėl jų kyla grėsmė LG darbuotojų gyvybei ir sveikatai.

    Praeitais metais vieno miestelio vietinės "faunos" normaliai išgėrę atstovai, nakties metu taip nusivairavo, kad sulaužė pakeliamą pervažos užtvarą. Pamatę, kad pervaža stebima, nutarė nueiti pas stoties budėtoją, kurio patalpoje įrengta stebėjimo įranga. Nuėję ir kaip reikiant paauklėję stoties budėtoją, išsinešė vieną kompiuterį ir taip manė, kad įkalčių nebeliks. Tačiau, štai čia nuo jų fortūna ir nusisuko. Išsinešė ne tą kompiuterį .........
    Elementari logika ( (C) daktaras) sako, ka šito atvejo esant užtvarui nebūtų įvykę.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      O gelsaugiečiai kur buvo?

      Comment


        ne gelsaugieciu cia problema. kodel pas budetoja buvo atviru duru diena? juk i tas patalpas neturi patekti jokie pasaliniai zmones!
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          O gal bachurai isilauze?

          Comment


            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
            Tokiems vairuotojams snukį išdaužyti per maža. Gerai, kad tokie iš Lietuvos genomo dingsta, bet blogai, kad 40 su nesugadintais genais kartu pasiima. Apskritai, Lietuvoje labai madoje „taupyti laiką“: pravažiuoti per pervažą, eiti per gatvę ne vietoje. Sutaupo žmogus kokią minutę, trykšta džiaugsmu, koks gudrus yra, o juk savo gyvenimą užstatinėja su tokiu „taupymu“. Tegul ir nematė moteriškė tų šviesoforų mirksint, bet tai negi negalėjo apsidairyti prieš pervažą? Garsinis signalas birbia, galų gale...
            Oi, tikrai ne tik Lietuvoje tai "madinga". Tai taip pat madinga: JAV, Did. Britanijoje, Prancūzijoje, Airijoje, Čekijoje, Lenkijoje, Kinijoje, Japonijoje ir t.t. Kiek tvarkingesni skandinavai (dėl tam tikrų kultūrinių skirtumų) ir vokiečiai (nes mėgsta gyventi pagal taisykles).
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              ne gelsaugieciu cia problema. kodel pas budetoja buvo atviru duru diena? juk i tas patalpas neturi patekti jokie pasaliniai zmones!
              Dariuks, Gelsaugėciai budėtojų nesaugo Dažniausiai jie saugo mestus sąstatus ir pan. Įėjimas į Stoties budėtojo patalpas tik su pažymėjimu. Beje kaip ir visur LG. Aišku durys nešarvuotos būna dauguma atvejų. Pamenu aš kažkiek tą atvejį, gal kas plačiau gali pakomentuot?

              Comment


                kai durys nesarvuotos, tokiu atveju dedama tvirta stakta, be to, jos atsidaro i lauko puse. taip, kad gali porom sokinet i duris - neisspirs. nebent su "bulgarke" spynos liezuveli nupjausi ir paprastai atidarysi.
                durys buvo nerakintos, nes:
                a. daznai atnesami ar isnesami traukiniu "popieriukai" (tingisi rakinet)
                b. daznai einama parukyt (taipat tingisi rakinet)
                todel pasaliniai visgi pateko ten, kur nereikia.
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                  kai durys nesarvuotos, tokiu atveju dedama tvirta stakta, be to, jos atsidaro i lauko puse. taip, kad gali porom sokinet i duris - neisspirs. nebent su "bulgarke" spynos liezuveli nupjausi ir paprastai atidarysi.
                  durys buvo nerakintos, nes:
                  a. daznai atnesami ar isnesami traukiniu "popieriukai" (tingisi rakinet)
                  b. daznai einama parukyt (taipat tingisi rakinet)
                  todel pasaliniai visgi pateko ten, kur nereikia.
                  Kalbama apie mažą stotelę...berods prie Vilniaus kažkur Bet ten visgi kažkaip kitaip buvo, tai ir noriu konkretaus atsakymo.
                  Rakinėt nereikia...plytą padedi ir magnetas nepritraukia
                  Paskutinis taisė Joint; 2010.01.27, 00:48.

                  Comment


                    as irgi kalbu apie nedideles stoteles. nes didelese atsakingiau i tai ziurima. tai, ka parasiau, paties matyta ir isgyventa. tik ne prie Vilniaus, o prie Klaipedos. teko lankytis ir keliose kitose mazose stotyse tarp Siauliu ir Klaipedos. panasus supratimas apie darba ir gyvenima. tik SCB darbuotojai visur uzsirakine budavo.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Mažose budėtojui reikia praleist traukinį, tai kad pastovei nekaišiot pažymėjimo ir palieka duris neuždarytas, ko pasekoje ir įvyksta incidentai. Neatsakingas požiūris, bet galvoja, kad kaime visi savi ir nieko neatsitiks.
                      Paskutinis taisė Joint; 2010.01.28, 13:29.

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                        O tiesa teko kam nors gal matyti prekini traukini vaziuojanti per Kauno stoti, ne koki ukini, o prekini ilga sastata traukiama 2M62, gal tokie traukiniai buna ir periodiskai leidziami per Kauno stoty (pakoreguoti melyni siulai grafike po tunelio atidarymo)
                        Prekinis traukinys per Kauno stotį važiavo šįryt (sausio 29d.) ~3:30h.
                        Kitas ilgas sąstatas su raudonu 2M62K buvo sustojęs apie 15:45h. Šiuo atveju vaizdelis buvo gana įdomus.
                        Matydamas pirmame kelyje link geležinkelio tilto šviesofore degantį žalią, ne ką kita kaip apie atvažiuojantį prekinį pagalvojau. Bet ~15:40h žalias išsijungė, trumpam įsijungė geltonas, paskui liko raudonas. Bet ilgas sąstatas nuo Vilniaus vis tik pasirodė (iš tunelio išlindo) ir sustojo. Matyt, budėtojas išsyk norėjo leisti prekinį traukinį prieš Marijampolės automotrisą, bet apsigalvojo sulaikyti ir netrukdyti keleiviniui. Automotrisa išvažiavo 15:55h., prekinis ~16:00h
                        Dar po pusvalandžio buvo paekelbta apie traukinio Šeštokai-Vilnius vėlavimą 30 min., keleiviams pasiūlyta važiuoti 16:42h lėtuoju elektriniu, daugelis taip ir padarė, bet iš Šeštokų traukinys atvažiavo pavėlavęs tik 15 min.

                        Comment


                          Rudenį buvo diskusijų dėl grudovežių trūkumo ir latviškų nuomos. Pastarųjų šiais metais nemažai Lietuvoje, turbūt ir vidiniuose pervežimuose aktyviai naudojami iki dabar.

                          LDz grūdovežiai Klaipėdos stotyje:


                          Tie trys nauji.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Sveiki. Gal kas žinote kiek ir kur Lietuvoje yra gaisrinių traukinių?

                            Comment


                              Vilniuje, Šiauliuose, Klaipėdoje ir berods Kaune. Kaip ir avariniai, kurie kartu su gaisriniais dabar struktūriškai yra.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Geležinkeliai išlaikė sunkmečio egzaminą

                                Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusiais metais sugebėjo ne tik užlopyti pusės milijardo litų skylę, bet ir uždirbti pelno.

                                Ar įmanoma dirbti pelningai sunkmečiu, kai pajamos ir darbų apimtis drastiškai mažėja, o valstybės pagalbos sulaukti beviltiška?

                                „Lietuvos geležinkeliai“ 2009 metais įrodė, kad galima. Įmonė atlaikė krizės iššūkius. Ir ne tik – uždirbta 15 mln. litų pelno...
                                Attached Files

                                Comment


                                  Ar turi lietuvos gelezinkeliai numeracija/identifikacija kaip tai yra automobiliu keliuose (A1, E67,...)?
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Ar turi lietuvos gelezinkeliai numeracija/identifikacija kaip tai yra automobiliu keliuose (A1, E67,...)?
                                    Yra "koridoriai"

                                    Comment


                                      Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                      Yra "koridoriai"
                                      O kur galima gauti žemėlapį su tais koridoriais ir jų vardais/numeriais?

                                      Comment


                                        Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                        O kur galima gauti žemėlapį su tais koridoriais ir jų vardais/numeriais?
                                        Apie tai forume (net ir šioje temoje) buvo ne kartą minėta ir net demonstruota. Berods forumietis LT-1 buvo įkėlęs žemėlapį. Nepatingėk pasinaudoti funkcija "Paieška" arba peržiūrėk visus LT-1 pranešimus
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                          O kur galima gauti žemėlapį su tais koridoriais ir jų vardais/numeriais?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X