Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    DELFI primena, kad susisiekimo ministras anksčiau pasiūlė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, leidžiančias traukinių maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda pardavinėti nestiprų alkoholį.

    Vilnius-Klaipėda visiškai sutinku, Vilnius-Šeštokai visiškai sutinku, bet Vilnius-Kaunas - griežtai ne. Palikim priemiestinius traukinius, kuriuose sunkiau užtikrinti keleivių saugumą, be pusgirčių individų, o tai ir mašinisto padėjėjo su gelžgaliu neužteks studentijos grietinėlei lėbaujant vagone.

    Comment


      priemiestiniame traukinyje turetu pakakti ir kavos automatu.
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
        DELFI primena, kad susisiekimo ministras anksčiau pasiūlė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, leidžiančias traukinių maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda pardavinėti nestiprų alkoholį.

        Vilnius-Klaipėda visiškai sutinku, Vilnius-Šeštokai visiškai sutinku, bet Vilnius-Kaunas - griežtai ne. Palikim priemiestinius traukinius, kuriuose sunkiau užtikrinti keleivių saugumą, be pusgirčių individų, o tai ir mašinisto padėjėjo su gelžgaliu neužteks studentijos grietinėlei lėbaujant vagone.
        Dyzeliniame traukinyje i Sestokus tai neimanoma. Alkoholiniai gerimai traukiniuose turi buti parduodami pilstomi, o ne buteliais.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Dyzeliniame traukinyje i Sestokus tai neimanoma. Alkoholiniai gerimai traukiniuose turi buti parduodami pilstomi, o ne buteliais.
          cia dar vienas pliusas. nes i kupe prisinese buteliu kai kurie galva pameta nuo uzdaros erdves jaukumo

          kalbu ne apie absoliutu draudima, pritariu pasiulymui apie prekyba pilstomu alkoholiu, kad nesinestu i kita vagona buteliais. pasedes restorane ir tiek, nes kai prisinesa gert i kupe, ten ir prasideda "tu mane gerbi, tu manes negerbi, gal i snuki nori"...
          Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.17, 20:46. Priežastis: minties istiesinimas.
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Būkim realistai - traukiniuose vis tiek vartoja alkoholinius gėrimus. Tai tie draudimai lieka tik popieriuje.

            Comment


              Teisybė, vartoja, bet užtat pritrūkę prisidurti negali, kai jau proto aptemimai prasideda.

              Comment


                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                Teisybė, vartoja, bet užtat pritrūkę prisidurti negali, kai jau proto aptemimai prasideda.
                Tam reikalui yra policija - artmiausioje stotyje gali išlaipint.

                Comment


                  Vgtvpm

                  Sveiki, noriu stoti mokytis i Vilniaus gelezinkelio transporto ir verslo paslaugu mokykla. Gal kas mokosi lokomotyvo ar dyzeliniu ir elektriniu traukiniu studiju programos? Gal jau kas yra baiges ir dirba? Kokios perspektyvos? Esu 23 metu. Dirbu troleibusu vairuotoju, taciau jokiu perspektyvu cia ir atlyginimai ne kokie. Pries pora metu baigiau Vilniaus kolegijoje vadyba. Pagal profesija darbu pasiulos nera, altyginimai minimalus. Aciu.

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Tam reikalui yra policija - artmiausioje stotyje gali išlaipint.
                    deja, policija daznai traukiniu atveju yra be reakcijos... pats vaziavau rytiniu dyzeliuku i MArcinkonis, kuomet ilipo pora jaunuoliu, matomai uzsilikusiu dar is kazkokio klubo. Na zinoma buteliukas, kitas buvo suvartotas ir viduje. Atsisakius pirkt bilieta kontroliere su masinisto pagalba iskviete policija. Deja... policija apsireiske tik Senuosiuose Trakuose, t.y. isvaziavus is Vilniaus miesto ribu, nors buvo kviesta pries geras 20min. Ju nebuvo net tokioje "nereiksmingoje" stoteleje, kaip Lentvaris. Matyt miesto pareigunai nenorejo gaisti savo "brangaus" laiko...

                    Comment


                      Transporto policijos seniai nebėra, o regioniniai policininkai traukinius ir kitokį transportą elementariausiai ignoruoja, nes kai traukinys išvažiuos iš jų jurisdikcijos - jiems problemos nebeliks.

                      Comment


                        Parašė Combat Rodyti pranešimą
                        Sunkiai įsivaizduoju. Lietuvoje, skirtingai nei likusioje ES, – 1520 mm vėžė, kitokie riedmenys, sukabinimo sistemos, lokomotyvai, signalizacijos sistema ir visa krūva visokiausių taisyklių ir instrukcijų, be to, būtina ir kalbą žinoti.

                        Jei visa tai ES būtų harmonizuota (taisyklės ir instrukcijos tokios pačios nepaisant kalbos barjerų), riedmenys – vieningų standartų, būtų galima kalbėti apie tai, kad Prancūzijoje žmogus, išsilaikęs mašinisto teises, gali juo dirbti Lietuvoje.

                        Buvosioje TSRS tai buvo savaime suprantama – viena kalba, vieni standartai, bet šiame jovale. . .
                        Tai, kad ir toj pačioj Europoj daugelis dalykų skiriasi, bendra tik vėžė. Ir tai netrukdo prancūzų TGV atvažiuot į Vokietiją, o vokiečių ICE nesutrukdys nuvažiuot iki Londono.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Tai, kad ir toj pačioj Europoj daugelis dalykų skiriasi, bendra tik vėžė. ...
                          Ispanijoje, Portugalijoje, Suomijoje nestandartinė vėžė. Airijoje irgi, bet ten sala.
                          Paskutinis taisė Mørtã; 2010.01.18, 10:18.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Tai, kad ir toj pačioj Europoj daugelis dalykų skiriasi, bendra tik vėžė. Ir tai netrukdo prancūzų TGV atvažiuot į Vokietiją, o vokiečių ICE nesutrukdys nuvažiuot iki Londono.
                            Tai specialios linijos. Ir riedmenys specialiai tam pritaikyti, ir masinistai specialiai toms linijoms paruosti.

                            Comment


                              Gal kam bus įdomu, radau tokį žemėlapi lietuvos, iš knygutes "Mano tėvynė" Margučio leidinys 1951 Chicago

                              Comment


                                Sumažink rezoliuciją iki 96-100. Per didelis.

                                Comment


                                  specialiai idejau tokios,kad matytusi kas nors

                                  Comment


                                    Parašė John
                                    Gal kas žino, kur rasti info apie LG pervežtų krovinių kiekį per visus 2009 metus? Latvijos ir Estijos geležinkeliai tokią info jau paviešino, nors LG rasti nepavyko. Įdomu, kaip LG atrodo šia prasme lyginant su kaimynais.
                                    O kur buvo apie Estijos?

                                    Gal LG neturi gerų rezultatų ir todėl nenori "reklamuotis" prieš kaimynus? Šiaip informacijos atžvilgiu mūsų LG žymiai paslaptingesnė - KGB bylas lengviau gauti Ypatingąjame archyve.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.22, 07:16.

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      O kur buvo apie Estijos?

                                      Gal LG neturi gerų rezultatų ir todėl nenori "reklamuotis" prieš kaimynus? Šiaip informacijos atžvilgiu mūsų LG žymiai paslaptingesnė - KGB bylas lengviau gauti Ypatingąjame archyve.
                                      Dar nėra metinės LG ataskaitos, o šiaip tai per 2009 m. 42,6 mln. t. krovinių pervežta.

                                      Comment


                                        Per 2009 m. AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 42,7 mln. tonų krovinių, tai 22,4 procento mažiau nei 2008 m. Palyginti su 2008 m., tarptautinis krovinių vežimas 2009 m. sumažėjo 24,9 procento ir sudarė 29,7 mln. tonų, o vidaus vežimas sumažėjo 15,9 procento ir sudarė 12,9 mln. tonų.
                                        Skaityti čia:

                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=28107041

                                        Comment


                                          Latvių rodikliai 2009 m. didžiausi Pabaltijyje - kažkur rašiau Latvijos temoje.
                                          Įdomu būtų sužinot kokie keleivių pervežimai Baltijos valstybėse.
                                          Apie pervežimus dyzeliniais rašiau "Geležinkeliai Estijoje" temoje.
                                          Įtariu didžiausį nuosmukį patyrė Latvijoje "PV".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X