Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, ruožas tikrai apytuštis, gal jie ten labai į grafiką ir nesidairo, o bet tačiau iš techninės pusės žiūrint, privalėtų.

    Matau tokius tvarkaraštyje:

    3294/3295 Palemonas-Radviliškis P3 5:06→5:39
    3290/3291 Radviliškis P3-Palemonas 8:35←8:03
    3452/3453 Palemonas-Radviliškis P1 [rinktinis] 13:50→14:26
    3454/3455 Radviliškis P1-Palemonas [rinktinis] 15:38←15:00
    3292/3293 Radviliškis P3-Palemonas 18:10←17:38
    3296/3297 Palemonas-Radviliškis P3 18:56→19:33

    Žinoma, traukinio buvimas tvarkaraštyje nieko neimplikuoja, o ir keistis jie turėjo šiek tiek kairėn ar dešinėn per tuos metus, turiu grafiką su uždarytu tuneliu tik

    Comment


      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
      Na, ruožas tikrai apytuštis, gal jie ten labai į grafiką ir nesidairo, o bet tačiau iš techninės pusės žiūrint, privalėtų.

      Matau tokius tvarkaraštyje:

      3294/3295 Palemonas-Radviliškis P3 5:06→5:39
      3290/3291 Radviliškis P3-Palemonas 8:35←8:03
      3452/3453 Palemonas-Radviliškis P1 [rinktinis] 13:50→14:26
      3454/3455 Radviliškis P1-Palemonas [rinktinis] 15:38←15:00
      3292/3293 Radviliškis P3-Palemonas 18:10←17:38
      3296/3297 Palemonas-Radviliškis P3 18:56→19:33

      Žinoma, traukinio buvimas tvarkaraštyje nieko neimplikuoja, o ir keistis jie turėjo šiek tiek kairėn ar dešinėn per tuos metus, turiu grafiką su uždarytu tuneliu tik

      15:38←15:00 ka cia reiskia nelabai suprantu

      Comment


        Kairėje laikas, kai traukinys Palemone, dešinėje, kai Gaižiūnuose. Kad nereikėtų makaluotis

        Comment


          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
          Kairėje laikas, kai traukinys Palemone, dešinėje, kai Gaižiūnuose. Kad nereikėtų makaluotis
          As jau pagalvojau kad leidziami traukiniai galintys pasiekti antra kosmini greiti ir nuvykt is Palemono i Radviliski per 00:38:00

          Comment


            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
            Su visa pagarba gerb. Specialistui, net ir prieš atidarant tunelį buvo numatyta ketvertas prekinių Kaunas→Mauručiai→Palemonas, konkrečiai 3651/3652 (į Palemoną), 3653/3654 (į Kauną), 3655/3656 (į Palemoną), 3657/3658 (į Kauną). Kad jie kur nors dingo, tikrai nemanau, tik gal nebevažinėja ratais kur nieko nepametė ir nebesunaudoja po du numerius vienam maršrutui.
            Šiuos traukinukus prekiniais nelabai pavadinsi. Jie paprasčiausiai atveža ir išveža iš Kauno geležinkelio stoties pakrautus ar iškrautus vagonus. Šios rūšies traukinius vadina "išvežamaisiais". Kol buvo uždarytas tunelis jie važinėjo į Kauną per Mauručius, dabar iš Palemono pro tunelį tiesiai į Kauną.

            Comment


              Tas tai taip, išvežamieji jie, bet jei nori pamatyti krovininius vagonus, bildančius per Kauno stotį - irgi tinka :-)

              Comment


                http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...839?pst=1#comm

                o jau nesamone,
                kazin kur pravaziavimus darys
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  Ir nuo kada lokomotyvą reikia vairuoti.

                  Comment


                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...839?pst=1#comm

                    o jau nesamone,
                    kazin kur pravaziavimus darys
                    Tik koks poreikis tas teises turėti? Asmeninio traukinio juk nepirksi, o LG vistiek turbūt priims savo kuruojamos mokyklos auklėtinius, jeigu atsiras privatūs vežėjai, jie greičiau stengsis perviliot mašinistus su patirtim. Belieka gamyklų teritorijose veikiančių motorvežių mašininskai, bet kiek tokių belikę ? Beje būtų įdomu sužinot, kada Lietuvoje kurios nors įmonės buvo įsigytas paskutinis motorvežis ?

                    P.S. Beje tai labai panašu į landą daroma pinigėliams iš LG paimti, juk dabar kokio nors LG aukšto viršininkėlio giminaitis gali įsteigti tokią apmokymų įmonę ir sudaryti sutartį su LG.
                    Paskutinis taisė lietus; 2010.01.15, 09:35. Priežastis: P.S.

                    Comment


                      Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...839?pst=1#comm

                      o jau nesamone,
                      kazin kur pravaziavimus darys
                      Latvijoje irgi tas pats įsigalioja. http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1706
                      Tik ten data pateikiama kita - nuo 2010-12-03.

                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Tik koks poreikis tas teises turėti? Asmeninio traukinio juk nepirksi, o LG vistiek turbūt priims savo kuruojamos mokyklos auklėtinius, jeigu atsiras privatūs vežėjai, jie greičiau stengsis perviliot mašinistus su patirtim. Belieka gamyklų teritorijose veikiančių motorvežių mašininskai, bet kiek tokių belikę ? Beje būtų įdomu sužinot, kada Lietuvoje kurios nors įmonės buvo įsigytas paskutinis motorvežis ?

                      P.S. Beje tai labai panašu į landą daroma pinigėliams iš LG paimti, juk dabar kokio nors LG aukšto viršininkėlio giminaitis gali įsteigti tokią apmokymų įmonę ir sudaryti sutartį su LG.
                      Gal tai reiškia, kad Lietuvoje galės dirbti kitų valstybių įmonės? Vis nenutyla kalbos apie geležinkelių liberalizavimą.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.15, 10:09.

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        P.S. Beje tai labai panašu į landą daroma pinigėliams iš LG paimti, juk dabar kokio nors LG aukšto viršininkėlio giminaitis gali įsteigti tokią apmokymų įmonę ir sudaryti sutartį su LG.
                        taip taip, ir ne kitaip. kuo skambiau trimituojama apie geraja istatymo puse, tuo daugiau pinigu perpumpuojama per šešeline...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          ..Gal tai reiškia, kad Lietuvoje galės dirbti kitų valstybių įmonės?..
                          O gal čia daugiau darbo jegos liberalizavimas, kad Lietuvoje galetu dirbti kitu šaliu (EU) mašinistai, o musu mašinistat svietur (EU). Benrda mašinistu licencija visam EU. Taip jau seniai yra oro/juru/autotransporte.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                            http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...839?pst=1#comm

                            o jau nesamone,
                            kazin kur pravaziavimus darys
                            Sunkiai įsivaizduoju. Lietuvoje, skirtingai nei likusioje ES, – 1520 mm vėžė, kitokie riedmenys, sukabinimo sistemos, lokomotyvai, signalizacijos sistema ir visa krūva visokiausių taisyklių ir instrukcijų, be to, būtina ir kalbą žinoti.

                            Jei visa tai ES būtų harmonizuota (taisyklės ir instrukcijos tokios pačios nepaisant kalbos barjerų), riedmenys – vieningų standartų, būtų galima kalbėti apie tai, kad Prancūzijoje žmogus, išsilaikęs mašinisto teises, gali juo dirbti Lietuvoje.

                            Buvosioje TSRS tai buvo savaime suprantama – viena kalba, vieni standartai, bet šiame jovale. . .
                            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                            Comment


                              Parašė Combat Rodyti pranešimą
                              Sunkiai įsivaizduoju. Lietuvoje, skirtingai nei likusioje ES, – 1520 mm vėžė, kitokie riedmenys, sukabinimo sistemos, lokomotyvai, signalizacijos sistema ir visa krūva visokiausių taisyklių ir instrukcijų, be to, būtina ir kalbą žinoti.

                              Jei visa tai ES būtų harmonizuota (taisyklės ir instrukcijos tokios pačios nepaisant kalbos barjerų), riedmenys – vieningų standartų, būtų galima kalbėti apie tai, kad Prancūzijoje žmogus, išsilaikęs mašinisto teises, gali juo dirbti Lietuvoje.

                              Buvosioje TSRS tai buvo savaime suprantama – viena kalba, vieni standartai, bet šiame jovale. . .
                              Bet niekas netrukdo Baltijos valstybėse. Ir rusų kalbą, manau, beveik visi moka.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Latvijoje irgi tas pats įsigalioja. http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1706
                                Tik ten data pateikiama kita - nuo 2010-12-03.



                                Gal tai reiškia, kad Lietuvoje galės dirbti kitų valstybių įmonės? Vis nenutyla kalbos apie geležinkelių liberalizavimą.
                                Aš iš straipsnio supratau, kad esmė ne kitus įsileist, o tiesiog leisti steigti mašinistų rengimo kursus visiems kas nori, kaip dabar, kad vairavimo mokyklų prisiteigę. O jeigu ateis užsienio kompanijos tai nemanau, kad jos iš Prancūzijos pavyzdžiui mašinistus vežtūsi, ieškos vietoj, o kiek vietų juos čia rengia nemanau, kad jiems svarbu, beje įdomu koks yra dabar mašinistų poreikis per metus ?

                                Comment


                                  Beje jeigu apie tą rengimą pajuokauti, tai įdomi situacija, važiuoja greitasis iš Kauno į Vilnių, o Vievio stotyje perspėjimą gauną, nes kelyje tarp Panerių ir Vilniaus važiuoja priemonė su M raide
                                  Paskutinis taisė lietus; 2010.01.26, 09:00.

                                  Comment


                                    Tai kad pradžioje tos priemonės su M raide, man atrodo, „aikštelėje“ manevrinius šviesoforus mokysis nedideliais greičiais

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Aš iš straipsnio supratau, kad esmė ne kitus įsileist, o tiesiog leisti steigti mašinistų rengimo kursus visiems kas nori, kaip dabar, kad vairavimo mokyklų prisiteigę. O jeigu ateis užsienio kompanijos tai nemanau, kad jos iš Prancūzijos pavyzdžiui mašinistus vežtūsi, ieškos vietoj, o kiek vietų juos čia rengia nemanau, kad jiems svarbu, beje įdomu koks yra dabar mašinistų poreikis per metus ?
                                      Per metus įgyja teisę valdyti traukos riedmenis apie 50-60 mašinisto padėjėjų.

                                      Comment


                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Aš iš straipsnio supratau, kad esmė ne kitus įsileist, o tiesiog leisti steigti mašinistų rengimo kursus visiems kas nori, kaip dabar, kad vairavimo mokyklų prisiteigę. O jeigu ateis užsienio kompanijos tai nemanau, kad jos iš Prancūzijos pavyzdžiui mašinistus vežtūsi, ieškos vietoj, o kiek vietų juos čia rengia nemanau, kad jiems svarbu, beje įdomu koks yra dabar mašinistų poreikis per metus ?
                                        Ateityje, kad žmogus galėtų valdyti traukinį, privalės turėti du dokumentus: mašinisto pažymėjimą ir sertifikatą. Išlaikius tam tikrus egzaminus mašinisto pažymėjimą išduos valstybinė geležinkelių inspekcija, kuris galios visoje ES erdvėje. Sertifikatą išduos išduos geležinkelių infrastruktūros valdytojas arba vežėjas ir jis galios tik sertifikate nurodytoje erdvėje.

                                        Esminis skirtumas tarp mūsų ir ES ruošiant mašinistus yra tai, kad pas mus norintis tapti mašinistu turi ne mažiau kaip 1,5 metų išdirbti mašinisto padėjėju ir baigti atitinkamus kursus. ES (išskyrus Latviją ir Estiją) praktinius įgūdžius būsimas mašinistas įgyja daugiausia simuliatorių pagalba.

                                        Comment


                                          DELFI primena, kad susisiekimo ministras anksčiau pasiūlė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, leidžiančias traukinių maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda pardavinėti nestiprų alkoholį.
                                          E. Masiulio nuomone, tai būtų vienas iš būdų į traukinius prisivilioti daugiau klientų.
                                          Šiuo metu alkoholio galima nusipirkti traukiniuose, kurie veža iš Vilniaus į Maskvą ir Sankt Peterburgą.
                                          Hmmm, o aš maniau, kad nestipraus alkoholio bus galima nusipirkti ir traukiniui važiuojant maršrutu Vilnius-Šeštokai...
                                          Na bendrai paėmus ir tai yra geriau negu nieko. Kažin kokie keleivių srautai šiame maršrute, nes jeigu iš tikrųjų Šeštokai-Varšuva atvykimas bus priderintas prie greitųjų traukinių, vykstančių į Berlyną, Budapeštą, Prahą ir kitus didmiesčius, reikia tikėtis, kad keleivių LG traukinyje padaugės. Pernykščiai TEP'ai šiame maršrute buvo tik "iš reikalo", ar iš tikrųjų (padidėjus srautui bent 1,5 karto) šilumvežis (ir vagonas-restoranas) čia naudingas?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X