Jei tai kliento krovinys, tai jokio skirtumo kur jis, ar už 10 ar už 40 km, reikia nuvežti ir parvežti. Nors abejoju ar yra stoties privažiuojamieji keliai tokiu atstumu O GS visada dovanėlių gauna
O gal galima ir be "dovaneles". Jei yra skubus reikalas nugabenti krovini, uz tai atitinkamai sumokama visai legaliai ir gabenama. Visgi "dovaneles" trubut pigiau kainuoja nei apmoketi didesniu tarifu vieno vagono nutempima.
kiek pamenu - be dovaneles butu parvezami privalomai skubus kroviniai - greit gendancios prekes. kadangi dabar maista veza refrizeratoriuose, skubet nebereikia.
kiek pamenu - be dovaneles butu parvezami privalomai skubus kroviniai - greit gendancios prekes. kadangi dabar maista veza refrizeratoriuose, skubet nebereikia.
O kaip dėl naftos produktų? kurie labai sparčiai brangsta?
Jei norite sulaukti traukinio Palemonas-Gaiziunai ruoze
Nr.1
~12:15 (+/-30min) is Gaiziunu i Palemona buna prekinis, viena karta maciau negi 2*ER-20 tempe didziuli sastata
Nr.2
~14:45(+/-30min) is Palemono i Gaiziunus vaziuoja 2M62 vagonu buna ivairiai kartais didelis sastatas su automobiliams vezt skirtais vagonais, kartais mazesnis
Nr.3
~18:00-19:00 Is Palemono i Gaiziunus 2M62 taciau ne kasdien priklauso ar buna krovinys
Del Nr.2 kartais jis palieka vagonus Gaiziunuose, o is ten pasiima kita sastata teko matyt tai Gaiziunu stotyje apie ~15:00 jis atvyko i Gaiziunus ~15:45 isvyko atgal 2M62+2cisternos i Palemona.
Siaip penktadieniais tuo ruozu judejimas buna intesyvesnis vaziuoja daug drezinu ir t.t viena karta Gaiziunuose bunant buvo 5 judejimai per 2h siame ruoze
Penktadieniais siaip Gaiziunu manevrinis vaziuoja i depa Kaune ir gryzta atgal valandos neatsimenu bet kazkas apie 12:00-13:00 nes apie 14:00-15:00 jis jau tampo cisternas is Achemos
Va dabar prisiminiau, kad traukinių iš Palemono į Gaižiūnus vis pasigesdavo Darius555.
Aš vis pastebėdavau pirmąjį atvejį, kai laukdavau traukinio į Šeštokus, arba antrą atvejį, kai atvykdavau pažiūrėti traukinių Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Sankt.Peterburgas prasilenkimo. O ČME su pora cisternų ko gero mačiau antru atveju minėtame grįžime prieš traukinio atvykimą iš Šeštokų.
Va dabar prisiminiau, kad traukinių iš Palemono į Gaižiūnus vis pasigesdavo Darius555.
Aš vis pastebėdavau pirmąjį atvejį, kai laukdavau traukinio į Šeštokus, arba antrą atvejį, kai atvykdavau pažiūrėti traukinių Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Kaliningradas prasilenkimo. O ČME su pora cisternų ko gero mačiau antru atveju minėtame grįžime prieš traukinio atvykimą iš Šeštokų.
Tai kad CME dirbo Kaune gal kokiais 2003metais, nuo to laiko as ju nemates, gal buvo zaliai dazytas TEM-2 kuris dabar Marijampoleje, o siaip kelinta valanda siandien pastebejai judejima link Gaiziunu
Keleivių vagonų depas Vilniuje turi įrengtą specialų riedmenų dažymo cechą, kuriam labiau tiktų "džiovyklos" pavadinimas. Kažko ypatingo jame nėra. Jame tik įrengta galingesnė ventiliacija ir nuolat palaikoma aukštesnė temperatūra. Pats riedmenų dažymas atliekamas teptuku ir polivizatoriumi. Dažymo kokybė priklauso tik nuo dažomų paviršių paruošimo ir dažų kokybės.
Nelabai įsivaizduoju ką galima būtų šiame ceche modernizuoti. Juo labiau, kad LG riedmenų (keleivinių vagonų, lokomotyvų ir dyzelinių, elektrinių traukinių) dažymo poreikis nėra didelis.
Va butent tos dazymo-dziovinimo kameros ir reik. Kaip vyksta dazymas, tai cia jau kita tema, man ji netinka. Modernizuoti butu galima tik pilnai isnagrinejus esama sistema, beto savo darbe pateiksiu tik galima patobulinima, tai nereiskia, kad ji reikes praktiskai igivendinti. Vienintele problema - neturiu informacijos apie esama kamera...
Va dabar prisiminiau, kad traukinių iš Palemono į Gaižiūnus vis pasigesdavo Darius555.
Aš vis pastebėdavau pirmąjį atvejį, kai laukdavau traukinio į Šeštokus, arba antrą atvejį, kai atvykdavau pažiūrėti traukinių Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Sankt.Peterburgas prasilenkimo. O ČME su pora cisternų ko gero mačiau antru atveju minėtame grįžime prieš traukinio atvykimą iš Šeštokų.
Tai kad CME dirbo Kaune gal kokiais 2003metais, nuo to laiko as ju nemates, gal buvo zaliai dazytas TEM-2 kuris dabar Marijampoleje, o siaip kelinta valanda siandien pastebejai judejima link Gaiziunu
Kažkaip nesiseka rasti, kur tada rašiau apie Palemone matytą ČME3. Rašiau tuo metu, kai (kaip LT-1 rašė) "pritrūkus dyzelių, 2009m. kovo mėnesį kelias dienas iš Vilniaus į Šeštokus važiavo TEP-as. Tada ir buvau Palemone. Ir tikrai nemaišau ČME su žaliu TEM. Neseniai susiradau raštelį su tos dienos užrašais, tai netgi numeris išliko - ČME5210.
Kažkas tada parašė komentarą, kad tas ČME3 dirba Vievyje. Ir iš tikrųjų, 2009m. vasarą būdamas Vievyje jį mačiau.
Kaip Vievyje dirbantis manevrinis šilumvežis per Gaižiūnus atvažiavo į Palemoną, spręsti ne man...
2010m. sausio 6 d.rytą prekinis traukinys iš Palemono į Jonavą išvažiavo ~6:00-6:05h.
Kažkaip nesiseka rasti, kur tada rašiau apie Palemone matytą ČME3. Rašiau tuo metu, kai (kaip LT-1 rašė) "pritrūkus dyzelių, 2009m. kovo mėnesį kelias dienas iš Vilniaus į Šeštokus važiavo TEP-as. Tada ir buvau Palemone. Ir tikrai nemaišau ČME su žaliu TEM. Neseniai susiradau raštelį su tos dienos užrašais, tai netgi numeris išliko - ČME5210.
Kažkas tada parašė komentarą, kad tas ČME3 dirba Vievyje. Ir iš tikrųjų, 2009m. vasarą būdamas Vievyje jį mačiau.
Kaip Vievyje dirbantis manevrinis šilumvežis per Gaižiūnus atvažiavo į Palemoną, spręsti ne man...
2010m. sausio 6 d.rytą prekinis traukinys iš Palemono į Jonavą išvažiavo ~6:00-6:05h.
Pažiūrim į tvarkaraštį ir matom, kad tarp Palemono ir Vievio važinėjasi naktį toks rinktinis 3471/3472. Jeigu atvilko iš Vievio/Kaišiadorių/Pravieniškių krovinius su savo manevriniu ir nebeturėjo ką veikti, gali būti, kad Palemono žmonės sumąstė su juo dar į kokį maršrutą per Gaižiūnus sulakstyti, patys lokomotyvų trūkdami.
O tiesa teko kam nors gal matyti prekini traukini vaziuojanti per Kauno stoti, ne koki ukini, o prekini ilga sastata traukiama 2M62, gal tokie traukiniai buna ir periodiskai leidziami per Kauno stoty (pakoreguoti melyni siulai grafike po tunelio atidarymo)
O tiesa teko kam nors gal matyti prekini traukini vaziuojanti per Kauno stoti, ne koki ukini, o prekini ilga sastata traukiama 2M62, gal tokie traukiniai buna ir periodiskai leidziami per Kauno stoty (pakoreguoti melyni siulai grafike po tunelio atidarymo)
Važiuoja tik išimtinais atvejais, kai užsikemša geležinkelio ruožas Palemonas-Jiesia.
O taj uzsikimsimas buna del velavimu kaip suprantu, o ar yra grafike numatyti prekiniai traukiniai per Kauna?
Šiaip tai per Kauną prekinių traukinių važiavimas eismo tvarkaraštyje nenumatytas. O kamštis susidaro dėl įvairių priežasčių, tame tarpe ir vėlavimo. Tačiau dažniausiai tai įtakoja padidėjęs prekinių traukinių srautas.
Šiandien apie 17 val Vilniaus stotyje prasilenkė du prekiniai traukiniai priešingomis kryptimis. Maža to, tuo pačiu metu dar važiavo ir ČME3T kaip traukinys (ne manevravo - priekyje du balti buferiniai žibintai), bet jis buvo užlaikytas.
Šiaip tai per Kauną prekinių traukinių važiavimas eismo tvarkaraštyje nenumatytas. O kamštis susidaro dėl įvairių priežasčių, tame tarpe ir vėlavimo. Tačiau dažniausiai tai įtakoja padidėjęs prekinių traukinių srautas.
Su visa pagarba gerb. Specialistui, net ir prieš atidarant tunelį buvo numatyta ketvertas prekinių Kaunas→Mauručiai→Palemonas, konkrečiai 3651/3652 (į Palemoną), 3653/3654 (į Kauną), 3655/3656 (į Palemoną), 3657/3658 (į Kauną). Kad jie kur nors dingo, tikrai nemanau, tik gal nebevažinėja ratais kur nieko nepametė ir nebesunaudoja po du numerius vienam maršrutui.
Su visa pagarba gerb. Specialistui, net ir prieš atidarant tunelį buvo numatyta ketvertas prekinių Kaunas→Mauručiai→Palemonas, konkrečiai 3651/3652 (į Palemoną), 3653/3654 (į Kauną), 3655/3656 (į Palemoną), 3657/3658 (į Kauną). Kad jie kur nors dingo, tikrai nemanau, tik gal nebevažinėja ratais kur nieko nepametė ir nebesunaudoja po du numerius vienam maršrutui.
Gal zinai Palemonas-Gaiziunai kokiomis valandomis vaziuojama ir kiek traukiniu per para buna, anksciau buvau rases kokius as uzviksaves esu nuolatinius, siaip tame ruoze eismas tikrai ne pagal grafika vyksta
Žinoma, traukinio buvimas tvarkaraštyje nieko neimplikuoja, o ir keistis jie turėjo šiek tiek kairėn ar dešinėn per tuos metus, turiu grafiką su uždarytu tuneliu tik
Comment