Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal galima ir be "dovaneles". Jei yra skubus reikalas nugabenti krovini, uz tai atitinkamai sumokama visai legaliai ir gabenama. Visgi "dovaneles" trubut pigiau kainuoja nei apmoketi didesniu tarifu vieno vagono nutempima.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąkiek pamenu - be dovaneles butu parvezami privalomai skubus kroviniai - greit gendancios prekes. kadangi dabar maista veza refrizeratoriuose, skubet nebereikia.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąJei norite sulaukti traukinio Palemonas-Gaiziunai ruoze
Nr.1
~12:15 (+/-30min) is Gaiziunu i Palemona buna prekinis, viena karta maciau negi 2*ER-20 tempe didziuli sastata
Nr.2
~14:45(+/-30min) is Palemono i Gaiziunus vaziuoja 2M62 vagonu buna ivairiai kartais didelis sastatas su automobiliams vezt skirtais vagonais, kartais mazesnis
Nr.3
~18:00-19:00 Is Palemono i Gaiziunus 2M62 taciau ne kasdien priklauso ar buna krovinys
Del Nr.2 kartais jis palieka vagonus Gaiziunuose, o is ten pasiima kita sastata teko matyt tai Gaiziunu stotyje apie ~15:00 jis atvyko i Gaiziunus ~15:45 isvyko atgal 2M62+2cisternos i Palemona.
Siaip penktadieniais tuo ruozu judejimas buna intesyvesnis vaziuoja daug drezinu ir t.t viena karta Gaiziunuose bunant buvo 5 judejimai per 2h siame ruoze
Penktadieniais siaip Gaiziunu manevrinis vaziuoja i depa Kaune ir gryzta atgal valandos neatsimenu bet kazkas apie 12:00-13:00 nes apie 14:00-15:00 jis jau tampo cisternas is Achemos
Aš vis pastebėdavau pirmąjį atvejį, kai laukdavau traukinio į Šeštokus, arba antrą atvejį, kai atvykdavau pažiūrėti traukinių Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Sankt.Peterburgas prasilenkimo. O ČME su pora cisternų ko gero mačiau antru atveju minėtame grįžime prieš traukinio atvykimą iš Šeštokų.Paskutinis taisė Vitas; 2010.01.11, 11:01.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVa dabar prisiminiau, kad traukinių iš Palemono į Gaižiūnus vis pasigesdavo Darius555.
Aš vis pastebėdavau pirmąjį atvejį, kai laukdavau traukinio į Šeštokus, arba antrą atvejį, kai atvykdavau pažiūrėti traukinių Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Kaliningradas prasilenkimo. O ČME su pora cisternų ko gero mačiau antru atveju minėtame grįžime prieš traukinio atvykimą iš Šeštokų.
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąNors abejoju ar yra stoties privažiuojamieji keliai tokiu atstumu
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKeleivių vagonų depas Vilniuje turi įrengtą specialų riedmenų dažymo cechą, kuriam labiau tiktų "džiovyklos" pavadinimas. Kažko ypatingo jame nėra. Jame tik įrengta galingesnė ventiliacija ir nuolat palaikoma aukštesnė temperatūra. Pats riedmenų dažymas atliekamas teptuku ir polivizatoriumi. Dažymo kokybė priklauso tik nuo dažomų paviršių paruošimo ir dažų kokybės.
Nelabai įsivaizduoju ką galima būtų šiame ceche modernizuoti. Juo labiau, kad LG riedmenų (keleivinių vagonų, lokomotyvų ir dyzelinių, elektrinių traukinių) dažymo poreikis nėra didelis.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVa dabar prisiminiau, kad traukinių iš Palemono į Gaižiūnus vis pasigesdavo Darius555.
Aš vis pastebėdavau pirmąjį atvejį, kai laukdavau traukinio į Šeštokus, arba antrą atvejį, kai atvykdavau pažiūrėti traukinių Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Sankt.Peterburgas prasilenkimo. O ČME su pora cisternų ko gero mačiau antru atveju minėtame grįžime prieš traukinio atvykimą iš Šeštokų.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai kad CME dirbo Kaune gal kokiais 2003metais, nuo to laiko as ju nemates, gal buvo zaliai dazytas TEM-2 kuris dabar Marijampoleje, o siaip kelinta valanda siandien pastebejai judejima link Gaiziunu
Kažkas tada parašė komentarą, kad tas ČME3 dirba Vievyje. Ir iš tikrųjų, 2009m. vasarą būdamas Vievyje jį mačiau.
Kaip Vievyje dirbantis manevrinis šilumvežis per Gaižiūnus atvažiavo į Palemoną, spręsti ne man...
2010m. sausio 6 d.rytą prekinis traukinys iš Palemono į Jonavą išvažiavo ~6:00-6:05h.Paskutinis taisė Vitas; 2010.01.11, 11:04.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkaip nesiseka rasti, kur tada rašiau apie Palemone matytą ČME3. Rašiau tuo metu, kai (kaip LT-1 rašė) "pritrūkus dyzelių, 2009m. kovo mėnesį kelias dienas iš Vilniaus į Šeštokus važiavo TEP-as. Tada ir buvau Palemone. Ir tikrai nemaišau ČME su žaliu TEM. Neseniai susiradau raštelį su tos dienos užrašais, tai netgi numeris išliko - ČME5210.
Kažkas tada parašė komentarą, kad tas ČME3 dirba Vievyje. Ir iš tikrųjų, 2009m. vasarą būdamas Vievyje jį mačiau.
Kaip Vievyje dirbantis manevrinis šilumvežis per Gaižiūnus atvažiavo į Palemoną, spręsti ne man...
2010m. sausio 6 d.rytą prekinis traukinys iš Palemono į Jonavą išvažiavo ~6:00-6:05h.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tiesa teko kam nors gal matyti prekini traukini vaziuojanti per Kauno stoti, ne koki ukini, o prekini ilga sastata traukiama 2M62, gal tokie traukiniai buna ir periodiskai leidziami per Kauno stoty (pakoreguoti melyni siulai grafike po tunelio atidarymo)
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVažiuoja tik išimtinais atvejais, kai užsikemša geležinkelio ruožas Palemonas-Jiesia.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO taj uzsikimsimas buna del velavimu kaip suprantu, o ar yra grafike numatyti prekiniai traukiniai per Kauna?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiaip tai per Kauną prekinių traukinių važiavimas eismo tvarkaraštyje nenumatytas. O kamštis susidaro dėl įvairių priežasčių, tame tarpe ir vėlavimo. Tačiau dažniausiai tai įtakoja padidėjęs prekinių traukinių srautas.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąSu visa pagarba gerb. Specialistui, net ir prieš atidarant tunelį buvo numatyta ketvertas prekinių Kaunas→Mauručiai→Palemonas, konkrečiai 3651/3652 (į Palemoną), 3653/3654 (į Kauną), 3655/3656 (į Palemoną), 3657/3658 (į Kauną). Kad jie kur nors dingo, tikrai nemanau, tik gal nebevažinėja ratais kur nieko nepametė ir nebesunaudoja po du numerius vienam maršrutui.
Comment
Comment