Sveiki,
Kaip matau yra Vilniaus depo atstovas, taigi noreciau paprašyti medžiagos apie riedmenų dažymo kamera
Tai kad tokiu specialiu nelabai ir buna. Yra industrines dazymo kameros, kurias galima pritaikyti ivairiems poreikiams - tiek ir riedmenu dazymui, tiek ir lektuvu ar dedeliu irenginiu dazymui.
Tai kad tokiu specialiu nelabai ir buna. Yra industrines dazymo kameros, kurias galima pritaikyti ivairiems poreikiams - tiek ir riedmenu dazymui, tiek ir lektuvu ar dedeliu irenginiu dazymui.
Na savom akim maciau, kad yra. Juk teptuku nenudazysi lokomotyvo ar vagono. Pasirinkau baigiamojo darbo tema "Riedmenu dazymo kameros modernizacija", tad daba ieskau kokios nors info
Sveiki,
Kaip matau yra Vilniaus depo atstovas, taigi noreciau paprašyti medžiagos apie riedmenų dažymo kamera
Keleivių vagonų depas Vilniuje turi įrengtą specialų riedmenų dažymo cechą, kuriam labiau tiktų "džiovyklos" pavadinimas. Kažko ypatingo jame nėra. Jame tik įrengta galingesnė ventiliacija ir nuolat palaikoma aukštesnė temperatūra. Pats riedmenų dažymas atliekamas teptuku ir polivizatoriumi. Dažymo kokybė priklauso tik nuo dažomų paviršių paruošimo ir dažų kokybės.
Nelabai įsivaizduoju ką galima būtų šiame ceche modernizuoti. Juo labiau, kad LG riedmenų (keleivinių vagonų, lokomotyvų ir dyzelinių, elektrinių traukinių) dažymo poreikis nėra didelis.
Ar galite pateikti konkrečių nuorodų, kur galima būtų pasiskaityti apie skirtingus vežimėlių tipus? Nes visiškai neaišku, kas tie bežiauniai vežimėliai
Ar galite pateikti konkrečių nuorodų, kur galima būtų pasiskaityti apie skirtingus vežimėlių tipus? Nes visiškai neaišku, kas tie bežiauniai vežimėliai
Manau tai turėtų padėti.
Žiauniniai vežimėliai sutinkami TE3, 2TE10L, TEP10, M62, 2M62, TEM2 šilumvežiuose, o bežiauniai - TEP60, TEP70, DM62, 2M62U, 2TE10(V,M,U), 2TE116, TEM18. ČME3 turi dar kitokius vežimėlius - su svirtine pakaba, kurie taip pat gali būti vadinami bežiauniais.
Na savom akim maciau, kad yra. Juk teptuku nenudazysi lokomotyvo ar vagono. Pasirinkau baigiamojo darbo tema "Riedmenu dazymo kameros modernizacija", tad daba ieskau kokios nors info
Tai gal geriau savo baigiamajam darbui pasirink tema apie darbu sauga ir dazytojo kenksmingas darbo salygas. Tai ten kazka galesi tobulinti,irengineti istraukiamasias ventiliacijos sistemas ,individualias dazytojo saugos priemones ir t.t. O visa kita tai tik juodas darbas paruosiant pavirsiu dazymui ir paskui dazant paprasciausiu pulverizatoriumi ,tik su padidintomis skylemis( taip kaip dazo surenkamus metalinius garazus)
Na riktas tai menkas eismo ivykis gelezinkelyje. Na gal kas kitas placiau paaiskins
Nieko sau menkas eismo įvykis Riktais laikomi eismo įvykiai, neturintys katastrofos ir avarijos pasekmių, kai:
1. traukinys priimamas ar išleidžiamas neparengtu maršrutu;
2. mašinistas pravažiuoja draudžiamąjį signalą arba riboženklį, negavęs leidimo;
3. lūžta aširačio ašis, ašies kakliukas, ratas, vežimėlio šoninė, viršlinginė sija ir daugelis kitų atvėjų, tarp jų ir nuriedėjimas nuo bėgių (jei nėra didelių pasėkmių);
Šiandien (trečiadienį, sausio 6 d.) anksti rytą buvau Palemono stotyje.
Vienas elektrinis traukinys į Vilnių jau buvo nuvažiavęs, 5:48h. sustojo lyg ir tuščias, tik kažkas įlipo. Po kokių 5 minučių pravažiavo greitasis "Gintaras" Maskva-Kaliningradas. TEP60 variklio ir vagonų stuksenimas dar girdėjosi Pažaislio miške, kai kažkuriame tolimesniame kelyje pajudėjo prekinis traukinys. Galvojau, kad išvažiuoja į Vilnių, bet Kauno kryptimi degęs žalias šviesoforo signalas priminė atvažiuojantį elektrinį traukinį į Kauną (iš Vilniaus išvykstantį 5:08, Kaune būnantį 6:09h). Taigi, prekiniam važiuojant į Vilnių lyginiame Palemono stoties gale maršrutai kertasi, tai liko aiškus jo važiavima link Jonavos. Dar besigirdint prekinių vagonų ratų girgždėjimui, per stotį pravažiavo elektrinis traukinys. Ne dviaukštis, kaip įprasta, bet... paprastas. Www.litrail.lt radau info, kad sausio 6 d. visais reisais dviaukščius elektrinius trauykinius pakeis "vienaaukščiai modernizuoti". Stotyse tokios informacijos nebuvo. Pirkti brangesnį bilietą (antrai klasei) ir važiuoti paprastu elektriniu traukiniu (trečia klase) džiaugsmo nebūtų.
Kažkas iš forumiečių labai nori pamatyti (ir tikriausiai nufotografuoti, nufilmuoti) traukinį ruože Palemonas-Gaižiūnai, bet vis nepasiseka. Man kažkodėl sekasi: kai tik atsiduriu Palemone, taip į Gaižiūnus pajuda prekinis trauklinys.
Taigi yra 2009/2010 tvarkarastis. Buvo patalpintas pdf'as forume. Taip, ne visais "siulais" vaziuoja traukiniai. Bet galima ir palaukti.
2008m. vasarą kelis kartus ties Užusaliais pralaukdavau po pusdienį...
Nors prieš tai tuos "siūlus" peržiūrėdavau...
Lygiai pralaukdavo ir nesulaukdavo tas pats forumiestis...
2008m. vasarą kelis kartus ties Užusaliais pralaukdavau po pusdienį...
Nors prieš tai tuos "siūlus" peržiūrėdavau...
Lygiai pralaukdavo ir nesulaukdavo tas pats forumiestis...
Jei norite sulaukti traukinio Palemonas-Gaiziunai ruoze
Nr.1
~12:15 (+/-30min) is Gaiziunu i Palemona buna prekinis, viena karta maciau negi 2*ER-20 tempe didziuli sastata
Nr.2
~14:45(+/-30min) is Palemono i Gaiziunus vaziuoja 2M62 vagonu buna ivairiai kartais didelis sastatas su automobiliams vezt skirtais vagonais, kartais mazesnis
Nr.3
~18:00-19:00 Is Palemono i Gaiziunus 2M62 taciau ne kasdien priklauso ar buna krovinys
Del Nr.2 kartais jis palieka vagonus Gaiziunuose, o is ten pasiima kita sastata teko matyt tai Gaiziunu stotyje apie ~15:00 jis atvyko i Gaiziunus ~15:45 isvyko atgal 2M62+2cisternos i Palemona.
Siaip penktadieniais tuo ruozu judejimas buna intesyvesnis vaziuoja daug drezinu ir t.t viena karta Gaiziunuose bunant buvo 5 judejimai per 2h siame ruoze
Penktadieniais siaip Gaiziunu manevrinis vaziuoja i depa Kaune ir gryzta atgal valandos neatsimenu bet kazkas apie 12:00-13:00 nes apie 14:00-15:00 jis jau tampo cisternas is Achemos
krovininiai siulai neipareigoja vaziuoti. nera krovinio - nera traukinio. bet... zinau tokiu senu bajeriu, kai vienas vagonas isvezamas i stoti uz 40 km, ir is ten parsivezamas 1 vagonas. tereikia atsakingam asmeniui (arba to asmens virsininkui) "dovaneles". nors ten galima butu pakaupt vagonus ir kas antra diena su rinktiniu suveziot. nereiktu stoties manevrinio gainiot. tikra situacija gali zinot tik pasijunges prie LG vidinio tinklo. arba turedamas pazystama eismo tvarkdari. pastaroji situacija geresne tiems, kas nedirba LG.
krovininiai siulai neipareigoja vaziuoti. nera krovinio - nera traukinio. bet... zinau tokiu senu bajeriu, kai vienas vagonas isvezamas i stoti uz 40 km, ir is ten parsivezamas 1 vagonas. tereikia atsakingam asmeniui (arba to asmens virsininkui) "dovaneles". nors ten galima butu pakaupt vagonus ir kas antra diena su rinktiniu suveziot. nereiktu stoties manevrinio gainiot. tikra situacija gali zinot tik pasijunges prie LG vidinio tinklo. arba turedamas pazystama eismo tvarkdari. pastaroji situacija geresne tiems, kas nedirba LG.
O gal galima ir be "dovaneles". Jei yra skubus reikalas nugabenti krovini, uz tai atitinkamai sumokama visai legaliai ir gabenama. Visgi "dovaneles" trubut pigiau kainuoja nei apmoketi didesniu tarifu vieno vagono nutempima.
Comment