Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sveiki,
    Kaip matau yra Vilniaus depo atstovas, taigi noreciau paprašyti medžiagos apie riedmenų dažymo kamera

    Comment


      Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
      Sveiki,
      Kaip matau yra Vilniaus depo atstovas, taigi noreciau paprašyti medžiagos apie riedmenų dažymo kamera
      Tai kad tokiu specialiu nelabai ir buna. Yra industrines dazymo kameros, kurias galima pritaikyti ivairiems poreikiams - tiek ir riedmenu dazymui, tiek ir lektuvu ar dedeliu irenginiu dazymui.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tai kad tokiu specialiu nelabai ir buna. Yra industrines dazymo kameros, kurias galima pritaikyti ivairiems poreikiams - tiek ir riedmenu dazymui, tiek ir lektuvu ar dedeliu irenginiu dazymui.
        Na savom akim maciau, kad yra. Juk teptuku nenudazysi lokomotyvo ar vagono. Pasirinkau baigiamojo darbo tema "Riedmenu dazymo kameros modernizacija", tad daba ieskau kokios nors info

        Comment


          Dažnai bent vienas M62K naudojamas keleiviniams traukiniams tempti, tai kodėl neįrengiami elektriniai oriniai stabdžiai, lyg čia kosmosas būtų...
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Dažnai bent vienas M62K naudojamas keleiviniams traukiniams tempti, tai kodėl neįrengiami elektriniai oriniai stabdžiai, lyg čia kosmosas būtų...
            Tokiam dar ir bežiauniai vežimėliai praverstų.

            Comment


              Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
              Sveiki,
              Kaip matau yra Vilniaus depo atstovas, taigi noreciau paprašyti medžiagos apie riedmenų dažymo kamera
              Keleivių vagonų depas Vilniuje turi įrengtą specialų riedmenų dažymo cechą, kuriam labiau tiktų "džiovyklos" pavadinimas. Kažko ypatingo jame nėra. Jame tik įrengta galingesnė ventiliacija ir nuolat palaikoma aukštesnė temperatūra. Pats riedmenų dažymas atliekamas teptuku ir polivizatoriumi. Dažymo kokybė priklauso tik nuo dažomų paviršių paruošimo ir dažų kokybės.
              Nelabai įsivaizduoju ką galima būtų šiame ceche modernizuoti. Juo labiau, kad LG riedmenų (keleivinių vagonų, lokomotyvų ir dyzelinių, elektrinių traukinių) dažymo poreikis nėra didelis.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Tokiam dar ir bežiauniai vežimėliai praverstų.
                Ar galite pateikti konkrečių nuorodų, kur galima būtų pasiskaityti apie skirtingus vežimėlių tipus? Nes visiškai neaišku, kas tie bežiauniai vežimėliai

                Comment


                  Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                  Ar galite pateikti konkrečių nuorodų, kur galima būtų pasiskaityti apie skirtingus vežimėlių tipus? Nes visiškai neaišku, kas tie bežiauniai vežimėliai
                  Manau tai turėtų padėti.



                  Žiauniniai vežimėliai sutinkami TE3, 2TE10L, TEP10, M62, 2M62, TEM2 šilumvežiuose, o bežiauniai - TEP60, TEP70, DM62, 2M62U, 2TE10(V,M,U), 2TE116, TEM18. ČME3 turi dar kitokius vežimėlius - su svirtine pakaba, kurie taip pat gali būti vadinami bežiauniais.
                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.01.06, 00:31.

                  Comment


                    Truputi apie riktus. Bugeniai. 2009-12men.

                    [/IMG]

                    [/IMG]

                    [/IMG]

                    [/IMG]

                    Comment


                      Parašė Sovijus
                      Kaip tai suprast? Laukia Rengės likimas?
                      Manau čia turėta omenyje, kas įvyksta atsiradus kelio defektui - riktui.

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Manau čia turėta omenyje, kas įvyksta atsiradus kelio defektui - riktui.
                        Na tiesa pasakius ce ne kelio defektas o zmogiskasis faktorius.

                        Comment


                          Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
                          Na savom akim maciau, kad yra. Juk teptuku nenudazysi lokomotyvo ar vagono. Pasirinkau baigiamojo darbo tema "Riedmenu dazymo kameros modernizacija", tad daba ieskau kokios nors info
                          Tai gal geriau savo baigiamajam darbui pasirink tema apie darbu sauga ir dazytojo kenksmingas darbo salygas. Tai ten kazka galesi tobulinti,irengineti istraukiamasias ventiliacijos sistemas ,individualias dazytojo saugos priemones ir t.t. O visa kita tai tik juodas darbas paruosiant pavirsiu dazymui ir paskui dazant paprasciausiu pulverizatoriumi ,tik su padidintomis skylemis( taip kaip dazo surenkamus metalinius garazus)

                          Comment


                            Parašė Sovijus
                            Paaiškinkit mums ne gramatniems kas tas riktas.
                            Na riktas tai menkas eismo ivykis gelezinkelyje. Na gal kas kitas placiau paaiskins

                            Comment


                              Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
                              Na riktas tai menkas eismo ivykis gelezinkelyje. Na gal kas kitas placiau paaiskins
                              Nieko sau menkas eismo įvykis Riktais laikomi eismo įvykiai, neturintys katastrofos ir avarijos pasekmių, kai:
                              1. traukinys priimamas ar išleidžiamas neparengtu maršrutu;
                              2. mašinistas pravažiuoja draudžiamąjį signalą arba riboženklį, negavęs leidimo;
                              3. lūžta aširačio ašis, ašies kakliukas, ratas, vežimėlio šoninė, viršlinginė sija ir daugelis kitų atvėjų, tarp jų ir nuriedėjimas nuo bėgių (jei nėra didelių pasėkmių);

                              Comment


                                Anksti rytą Palemone

                                Šiandien (trečiadienį, sausio 6 d.) anksti rytą buvau Palemono stotyje.
                                Vienas elektrinis traukinys į Vilnių jau buvo nuvažiavęs, 5:48h. sustojo lyg ir tuščias, tik kažkas įlipo. Po kokių 5 minučių pravažiavo greitasis "Gintaras" Maskva-Kaliningradas. TEP60 variklio ir vagonų stuksenimas dar girdėjosi Pažaislio miške, kai kažkuriame tolimesniame kelyje pajudėjo prekinis traukinys. Galvojau, kad išvažiuoja į Vilnių, bet Kauno kryptimi degęs žalias šviesoforo signalas priminė atvažiuojantį elektrinį traukinį į Kauną (iš Vilniaus išvykstantį 5:08, Kaune būnantį 6:09h). Taigi, prekiniam važiuojant į Vilnių lyginiame Palemono stoties gale maršrutai kertasi, tai liko aiškus jo važiavima link Jonavos. Dar besigirdint prekinių vagonų ratų girgždėjimui, per stotį pravažiavo elektrinis traukinys. Ne dviaukštis, kaip įprasta, bet... paprastas.
                                Www.litrail.lt radau info, kad sausio 6 d. visais reisais dviaukščius elektrinius trauykinius pakeis "vienaaukščiai modernizuoti". Stotyse tokios informacijos nebuvo. Pirkti brangesnį bilietą (antrai klasei) ir važiuoti paprastu elektriniu traukiniu (trečia klase) džiaugsmo nebūtų.
                                Kažkas iš forumiečių labai nori pamatyti (ir tikriausiai nufotografuoti, nufilmuoti) traukinį ruože Palemonas-Gaižiūnai, bet vis nepasiseka. Man kažkodėl sekasi: kai tik atsiduriu Palemone, taip į Gaižiūnus pajuda prekinis trauklinys.

                                Comment


                                  Taigi yra 2009/2010 tvarkarastis. Buvo patalpintas pdf'as forume. Taip, ne visais "siulais" vaziuoja traukiniai. Bet galima ir palaukti.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Taigi yra 2009/2010 tvarkarastis. Buvo patalpintas pdf'as forume. Taip, ne visais "siulais" vaziuoja traukiniai. Bet galima ir palaukti.
                                    2008m. vasarą kelis kartus ties Užusaliais pralaukdavau po pusdienį...
                                    Nors prieš tai tuos "siūlus" peržiūrėdavau...
                                    Lygiai pralaukdavo ir nesulaukdavo tas pats forumiestis...

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      2008m. vasarą kelis kartus ties Užusaliais pralaukdavau po pusdienį...
                                      Nors prieš tai tuos "siūlus" peržiūrėdavau...
                                      Lygiai pralaukdavo ir nesulaukdavo tas pats forumiestis...
                                      Jei norite sulaukti traukinio Palemonas-Gaiziunai ruoze

                                      Nr.1
                                      ~12:15 (+/-30min) is Gaiziunu i Palemona buna prekinis, viena karta maciau negi 2*ER-20 tempe didziuli sastata

                                      Nr.2
                                      ~14:45(+/-30min) is Palemono i Gaiziunus vaziuoja 2M62 vagonu buna ivairiai kartais didelis sastatas su automobiliams vezt skirtais vagonais, kartais mazesnis

                                      Nr.3
                                      ~18:00-19:00 Is Palemono i Gaiziunus 2M62 taciau ne kasdien priklauso ar buna krovinys


                                      Del Nr.2 kartais jis palieka vagonus Gaiziunuose, o is ten pasiima kita sastata teko matyt tai Gaiziunu stotyje apie ~15:00 jis atvyko i Gaiziunus ~15:45 isvyko atgal 2M62+2cisternos i Palemona.

                                      Siaip penktadieniais tuo ruozu judejimas buna intesyvesnis vaziuoja daug drezinu ir t.t viena karta Gaiziunuose bunant buvo 5 judejimai per 2h siame ruoze


                                      Penktadieniais siaip Gaiziunu manevrinis vaziuoja i depa Kaune ir gryzta atgal valandos neatsimenu bet kazkas apie 12:00-13:00 nes apie 14:00-15:00 jis jau tampo cisternas is Achemos
                                      Paskutinis taisė Darius555; 2010.01.06, 10:19.

                                      Comment


                                        krovininiai siulai neipareigoja vaziuoti. nera krovinio - nera traukinio. bet... zinau tokiu senu bajeriu, kai vienas vagonas isvezamas i stoti uz 40 km, ir is ten parsivezamas 1 vagonas. tereikia atsakingam asmeniui (arba to asmens virsininkui) "dovaneles". nors ten galima butu pakaupt vagonus ir kas antra diena su rinktiniu suveziot. nereiktu stoties manevrinio gainiot. tikra situacija gali zinot tik pasijunges prie LG vidinio tinklo. arba turedamas pazystama eismo tvarkdari. pastaroji situacija geresne tiems, kas nedirba LG.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                          krovininiai siulai neipareigoja vaziuoti. nera krovinio - nera traukinio. bet... zinau tokiu senu bajeriu, kai vienas vagonas isvezamas i stoti uz 40 km, ir is ten parsivezamas 1 vagonas. tereikia atsakingam asmeniui (arba to asmens virsininkui) "dovaneles". nors ten galima butu pakaupt vagonus ir kas antra diena su rinktiniu suveziot. nereiktu stoties manevrinio gainiot. tikra situacija gali zinot tik pasijunges prie LG vidinio tinklo. arba turedamas pazystama eismo tvarkdari. pastaroji situacija geresne tiems, kas nedirba LG.
                                          O gal galima ir be "dovaneles". Jei yra skubus reikalas nugabenti krovini, uz tai atitinkamai sumokama visai legaliai ir gabenama. Visgi "dovaneles" trubut pigiau kainuoja nei apmoketi didesniu tarifu vieno vagono nutempima.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X