Parašė VLRD-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimąSveiki,
Kaip matau yra Vilniaus depo atstovas, taigi noreciau paprašyti medžiagos apie riedmenų dažymo kamera
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad tokiu specialiu nelabai ir buna. Yra industrines dazymo kameros, kurias galima pritaikyti ivairiems poreikiams - tiek ir riedmenu dazymui, tiek ir lektuvu ar dedeliu irenginiu dazymui.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDažnai bent vienas M62K naudojamas keleiviniams traukiniams tempti, tai kodėl neįrengiami elektriniai oriniai stabdžiai, lyg čia kosmosas būtų...
Comment
-
Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimąSveiki,
Kaip matau yra Vilniaus depo atstovas, taigi noreciau paprašyti medžiagos apie riedmenų dažymo kamera
Nelabai įsivaizduoju ką galima būtų šiame ceche modernizuoti. Juo labiau, kad LG riedmenų (keleivinių vagonų, lokomotyvų ir dyzelinių, elektrinių traukinių) dažymo poreikis nėra didelis.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTokiam dar ir bežiauniai vežimėliai praverstų.
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąAr galite pateikti konkrečių nuorodų, kur galima būtų pasiskaityti apie skirtingus vežimėlių tipus? Nes visiškai neaišku, kas tie bežiauniai vežimėliai
Žiauniniai vežimėliai sutinkami TE3, 2TE10L, TEP10, M62, 2M62, TEM2 šilumvežiuose, o bežiauniai - TEP60, TEP70, DM62, 2M62U, 2TE10(V,M,U), 2TE116, TEM18. ČME3 turi dar kitokius vežimėlius - su svirtine pakaba, kurie taip pat gali būti vadinami bežiauniais.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.01.06, 00:31.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau čia turėta omenyje, kas įvyksta atsiradus kelio defektui - riktui.
Comment
-
Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimąNa savom akim maciau, kad yra. Juk teptuku nenudazysi lokomotyvo ar vagono. Pasirinkau baigiamojo darbo tema "Riedmenu dazymo kameros modernizacija", tad daba ieskau kokios nors info
Comment
-
Parašė K a J o t Rodyti pranešimąNa riktas tai menkas eismo ivykis gelezinkelyje. Na gal kas kitas placiau paaiskins
1. traukinys priimamas ar išleidžiamas neparengtu maršrutu;
2. mašinistas pravažiuoja draudžiamąjį signalą arba riboženklį, negavęs leidimo;
3. lūžta aširačio ašis, ašies kakliukas, ratas, vežimėlio šoninė, viršlinginė sija ir daugelis kitų atvėjų, tarp jų ir nuriedėjimas nuo bėgių (jei nėra didelių pasėkmių);
Comment
-
Anksti rytą Palemone
Šiandien (trečiadienį, sausio 6 d.) anksti rytą buvau Palemono stotyje.
Vienas elektrinis traukinys į Vilnių jau buvo nuvažiavęs, 5:48h. sustojo lyg ir tuščias, tik kažkas įlipo. Po kokių 5 minučių pravažiavo greitasis "Gintaras" Maskva-Kaliningradas. TEP60 variklio ir vagonų stuksenimas dar girdėjosi Pažaislio miške, kai kažkuriame tolimesniame kelyje pajudėjo prekinis traukinys. Galvojau, kad išvažiuoja į Vilnių, bet Kauno kryptimi degęs žalias šviesoforo signalas priminė atvažiuojantį elektrinį traukinį į Kauną (iš Vilniaus išvykstantį 5:08, Kaune būnantį 6:09h). Taigi, prekiniam važiuojant į Vilnių lyginiame Palemono stoties gale maršrutai kertasi, tai liko aiškus jo važiavima link Jonavos. Dar besigirdint prekinių vagonų ratų girgždėjimui, per stotį pravažiavo elektrinis traukinys. Ne dviaukštis, kaip įprasta, bet... paprastas.
Www.litrail.lt radau info, kad sausio 6 d. visais reisais dviaukščius elektrinius trauykinius pakeis "vienaaukščiai modernizuoti". Stotyse tokios informacijos nebuvo. Pirkti brangesnį bilietą (antrai klasei) ir važiuoti paprastu elektriniu traukiniu (trečia klase) džiaugsmo nebūtų.
Kažkas iš forumiečių labai nori pamatyti (ir tikriausiai nufotografuoti, nufilmuoti) traukinį ruože Palemonas-Gaižiūnai, bet vis nepasiseka. Man kažkodėl sekasi: kai tik atsiduriu Palemone, taip į Gaižiūnus pajuda prekinis trauklinys.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi yra 2009/2010 tvarkarastis. Buvo patalpintas pdf'as forume. Taip, ne visais "siulais" vaziuoja traukiniai. Bet galima ir palaukti.
Nors prieš tai tuos "siūlus" peržiūrėdavau...
Lygiai pralaukdavo ir nesulaukdavo tas pats forumiestis...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą2008m. vasarą kelis kartus ties Užusaliais pralaukdavau po pusdienį...
Nors prieš tai tuos "siūlus" peržiūrėdavau...
Lygiai pralaukdavo ir nesulaukdavo tas pats forumiestis...
Nr.1
~12:15 (+/-30min) is Gaiziunu i Palemona buna prekinis, viena karta maciau negi 2*ER-20 tempe didziuli sastata
Nr.2
~14:45(+/-30min) is Palemono i Gaiziunus vaziuoja 2M62 vagonu buna ivairiai kartais didelis sastatas su automobiliams vezt skirtais vagonais, kartais mazesnis
Nr.3
~18:00-19:00 Is Palemono i Gaiziunus 2M62 taciau ne kasdien priklauso ar buna krovinys
Del Nr.2 kartais jis palieka vagonus Gaiziunuose, o is ten pasiima kita sastata teko matyt tai Gaiziunu stotyje apie ~15:00 jis atvyko i Gaiziunus ~15:45 isvyko atgal 2M62+2cisternos i Palemona.
Siaip penktadieniais tuo ruozu judejimas buna intesyvesnis vaziuoja daug drezinu ir t.t viena karta Gaiziunuose bunant buvo 5 judejimai per 2h siame ruoze
Penktadieniais siaip Gaiziunu manevrinis vaziuoja i depa Kaune ir gryzta atgal valandos neatsimenu bet kazkas apie 12:00-13:00 nes apie 14:00-15:00 jis jau tampo cisternas is AchemosPaskutinis taisė Darius555; 2010.01.06, 10:19.
Comment
-
krovininiai siulai neipareigoja vaziuoti. nera krovinio - nera traukinio. bet... zinau tokiu senu bajeriu, kai vienas vagonas isvezamas i stoti uz 40 km, ir is ten parsivezamas 1 vagonas. tereikia atsakingam asmeniui (arba to asmens virsininkui) "dovaneles". nors ten galima butu pakaupt vagonus ir kas antra diena su rinktiniu suveziot. nereiktu stoties manevrinio gainiot. tikra situacija gali zinot tik pasijunges prie LG vidinio tinklo. arba turedamas pazystama eismo tvarkdari. pastaroji situacija geresne tiems, kas nedirba LG.
Comment
Comment