Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Matyt vizos neturėjo, ir dėl to taip sudėtingai norėjo

    Comment


      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      O nepagalvojot apie vagonuose įrengtus STOP kranus (stabdus)?
      Bet apie tai nei zodzio. Negalejo zurnaliugos praleisti tokio fakto.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė John
        Pilna apvyzdžių, kur žurnaliūgos prirašo visiškų nesąmonių, todėl tikrai nereiktų stebėtis, jei praleido kokį nors faktą.
        Kaip jei galejo praleisti ar nepraleisti kokio nors fakto, jei jie nera tos srities specialistai? Apklausia viena, kita virsininka. Jei zurnalistui niekas nieko neuzsimine, tai pats tikrai nesugalvos. Kaip minejau - nera tos srities specialistas. Is zurnalisto tikites, kad jis butu visu galu meistras, guru - viska matytu, viska zinotu ir neklystu. Taip nebuna.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Naudojant avarinio stabdymo kraną galėjo būti blokuojami ratai, o už aširačių pratekinimą sumelės susideda tikrai nekuklios...

          Comment


            Vakar apie 16:00-17:00 Palemone nuo Jiesios pravaziavo rezervu TEP-60, idomu buvo koks gedimas ar jis reguliariai nutraukes tanzitini gryzta vienas?

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Vakar apie 16:00-17:00 Palemone nuo Jiesios pravaziavo rezervu TEP-60, idomu buvo koks gedimas ar jis reguliariai nutraukes tanzitini gryzta vienas?
              Kiek teko matyti ir girdėti - rezervu tepai važinėja tik išimtiniais atvejais. Galimas dalykas, kad jis turėjo važiuoti rezervu dėl papildomų tranzitinių traukinių, kurie specialiu nurodymu kursuoja šiomis dienomis. Taip pat, neatmestina ir ko gero realiausia versija - jog buvo gedimas.

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                Vakar apie 16:00-17:00 Palemone nuo Jiesios pravaziavo rezervu TEP-60, idomu buvo koks gedimas ar jis reguliariai nutraukes tanzitini gryzta vienas?
                numatyta net masinistu darbo grafike vaziavimas rezervu... grizta is Nesterovo po dvitraukos is Vilniaus i ta puse

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  /\ Matyt masinistai buvo susitare su pazeideju, kitaip kaip jis galejo pabegti. O siaip kazkoks nesusiprotimas, nejaugi taip sutetinga nuvaziuoti i Varsuva, kad reikia ieskoti tokiu keistu metodu?
                  tikrai nesamone snekat...

                  Comment


                    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                    numatyta net masinistu darbo grafike vaziavimas rezervu... grizta is Nesterovo po dvitraukos is Vilniaus i ta puse
                    Ir šiandien TEP70 išvažiavo link Kybartų apie 13.10 rezervu.

                    Comment


                      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                      numatyta net masinistu darbo grafike vaziavimas rezervu... grizta is Nesterovo po dvitraukos is Vilniaus i ta puse
                      O kam vaziuoti dvitrauka ir grizti rezervu?
                      Nesuderinti traukiniu grafikai?

                      Comment


                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                        O kam vaziuoti dvitrauka ir grizti rezervu?
                        Nesuderinti traukiniu grafikai?
                        del sastato svorio... nes sventinemis dienomis RZD kabina daug vagonu ir vienas TEP60 negali islaikyti grafiko..

                        Comment


                          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                          del sastato svorio... nes sventinemis dienomis RZD kabina daug vagonu ir vienas TEP60 negali islaikyti grafiko..
                          Jeigu anksčiau M62K patraukdavo "Gintarą", tai ar tokiais atvejais susidorotų 2M62K? Dėl 2M62UM neabejoju.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Jeigu anksčiau M62K patraukdavo "Gintarą", tai ar tokiais atvejais susidorotų 2M62K? Dėl 2M62UM neabejoju.
                            aisku "susidorotu" 2M62K, bet cia klausimas del greicio..todel ir naudoja TEP60 dvitrauka, kad islaikyti grafika, nes greitis kai kuriuose ruozuose iki 120 km/h, o 2M62K tiek neisvysto

                            Comment


                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              O kam vaziuoti dvitrauka ir grizti rezervu?
                              Nesuderinti traukiniu grafikai?
                              Tokiais būdais važinėjančių tepų tarp Kauno ir Kazlų Rūdos pamatau dažnai. Nesinori ginčytis su Vilniaus depuose pažinčių turinčiais forumiečiais, bet prisursiu savo nuomonę.
                              Reikėtų pasižiūrėti, kuriomis dienomis važiuoja traukiniai Nr 147 Maskva-Kaliningradas, 148 Kaliningradas-Maskva, 79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir 80 Kaliningradas-Sankt.Peterburgas, kaip gaunasi kai mėnuo turi 31 dieną, taip pat kokiomis dienomis 359 Adleris-Kaliningradas ir 360 Kaliningradas -Adleris. Pastebėsime didelį netolygumą. Dėl to kartais iš Vilniaus į Nesterovą rytą važiuoja mažiau traukinių negu vakare iš Nesterovo į Vilnių, vakare Nesterove šilumvežių prireikia daugiau negu rytą iš Vilniaus atvažiuoja traukinių. Būna ir priešingai: vienas-kitas į Nesterovą nuvažiavęs LG šilumvežis pasidaro nereikalingas, jį kitos šalies stotyje laikyti neapsimoka ir kokiais nors būdais jis grąžinamas į Vilnių.

                              Comment


                                Kais pasikeis, kai nebeliks TEP60? Juk ju dienos suskaiciuotos. Kaip matyti, turimu TEP70 ir BS kartais nepakanka. Netgi jei visus Vilniaus - Klaipedos traukinius teptu ER20. Ypac vasara. Bus naudojami M62?
                                Rusija ER20 neisileidzia. Ar nebus pradeti silumveziai keisti Kybartuose?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kais pasikeis, kai nebeliks TEP60? Juk ju dienos suskaiciuotos. Kaip matyti, turimu TEP70 ir BS kartais nepakanka. Netgi jei visus Vilniaus - Klaipedos traukinius teptu ER20. Ypac vasara. Bus naudojami M62?
                                  Rusija ER20 neisileidzia. Ar nebus pradeti silumveziai keisti Kybartuose?
                                  Keleivinių vagonų sąstatus turi tempti keleiviniai lokomotyvai. Tokie lokomotyvai yra sukonstruoti važiuoti greitai, tame tarpe ir įbėgėjant traukinio sąstatą, turi galimybę valdyti elektropneumatinius stabdžius (elektros srovės pagalba oras keleivinių vagonų stabdžių sistemoje visuose vagonuose išretinamas vienodai, todėl vagonai pradedami stabdyti visi vienu metu, o tempiant M62 – stabdžiai pradeda veikti nuo lokomotyvo pusės, todėl galimi išilginiai dinaminiai smūgiai [ypač jausis paskutiniuose vagonuose], galimas ilgesnis stabdymo kelias).

                                  M62 galima vežti keleivinių traukinių sąstatus, bet tik šiaip, iš bėdos.
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kais pasikeis, kai nebeliks TEP60? Juk ju dienos suskaiciuotos. Kaip matyti, turimu TEP70 ir BS kartais nepakanka. Netgi jei visus Vilniaus - Klaipedos traukinius teptu ER20. Ypac vasara. Bus naudojami M62?
                                    Rusija ER20 neisileidzia. Ar nebus pradeti silumveziai keisti Kybartuose?
                                    visko gali buti, arba kaip variantas pakeis grafika ir naudos M62K

                                    Comment


                                      Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                      Keleivinių vagonų sąstatus turi tempti keleiviniai lokomotyvai. Tokie lokomotyvai yra sukonstruoti važiuoti greitai, tame tarpe ir įbėgėjant traukinio sąstatą, turi galimybę valdyti elektropneumatinius stabdžius (elektros srovės pagalba oras keleivinių vagonų stabdžių sistemoje visuose vagonuose išretinamas vienodai, todėl vagonai pradedami stabdyti visi vienu metu, o tempiant M62 – stabdžiai pradeda veikti nuo lokomotyvo pusės, todėl galimi išilginiai dinaminiai smūgiai [ypač jausis paskutiniuose vagonuose], galimas ilgesnis stabdymo kelias).

                                      M62 galima vežti keleivinių traukinių sąstatus, bet tik šiaip, iš bėdos.
                                      labai teisingas pastebejimas ir beje M62K be EPS irgi i Rusija neileidzia

                                      Comment


                                        Vilniuje dėl prie geležinkelio degančio namo buvo sustabdytas traukinių eismas

                                        Įdomu, kurių konkrečiai traukinių..? Pagal grafiką tai turėjo būti traukiniai: nr. 649 Vilnius - Marcinkonys (išv. 14.55), nr. 641 Vilnius - Valčiūnai per Panerius (išv. 15.20), nr. 882 Kaunas - Vilnius (atv. 15.21), nr. 846 Trakai - Naujoji Vilnia (atv. Vilnių 14:58). Kažkuris iš šitų...

                                        Comment


                                          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                          labai teisingas pastebejimas ir beje M62K be EPS irgi i Rusija neileidzia
                                          Ar 2M62M turi EPS?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X