Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tada taisau žodį maršrutai į ruožai. pvz: jei yra ruožas Vilnius - Turmantas į kurį įeina Vilnius - Ignalina ir Vilnius - Turmantas maršrutai, proto daug nereikia, kad suprastum, jog maršrutų nereikia sumuot, kad sužinot ruožo ilgį.

    Comment


      Nu, pabandžiau paskaičiuoti:

      Vilnius-Klaipėda 376 km
      Kaišiadorys-Kaunas 37 km
      Kaunas-Kybartai 86 km
      Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
      Linkaičiai-Rokiškis 134 km
      Kužiai-Mažeikiai 63 km
      Klaipėda-Šilutė 50 km
      Lentvaris-Marcinkonys 82 km
      Senieji Trakai-Trakai 4 km
      Vilnius-Turmantas 147 km
      Naujoji Vilnia-Kena 20 km
      Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
      Paneriai-Valčiūnai 11 km
      Iš viso 1107 km

      Comment


        Šaunuolis, o tai pats jau žemėlapį verčiau

        Comment


          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
          Nu, pabandžiau paskaičiuoti:

          Vilnius-Klaipėda 376 km
          Kaišiadorys-Kaunas 37 km
          Kaunas-Kybartai 86 km
          Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
          Linkaičiai-Rokiškis 134 km
          Kužiai-Mažeikiai 63 km
          Klaipėda-Šilutė 50 km
          Lentvaris-Marcinkonys 82 km
          Senieji Trakai-Trakai 4 km
          Vilnius-Turmantas 147 km
          Naujoji Vilnia-Kena 20 km
          Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
          Paneriai-Valčiūnai 11 km
          Iš viso 1107 km
          Labai ačiū už šiuos skaičius, tik teisingumo dėlei dar pridėkime 22km europinės vėžės ruožą Šeštokai-LT/PL siena
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Labai ačiū už šiuos skaičius, tik teisingumo dėlei dar pridėkime 22km europinės vėžės ruožą Šeštokai-LT/PL siena
            Na aš skaičiavau tik geležinkelius, kuriais vyksta vietinio susisiekimo traukiniai. Nes tada dar reikėtų pridėti ruoželį nuo Kenos iki Valstybės sienos.

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Na aš skaičiavau tik geležinkelius, kuriais vyksta vietinio susisiekimo traukiniai. Nes tada dar reikėtų pridėti ruoželį nuo Kenos iki Valstybės sienos.
              Hmm, galvoju gal tikrai reikėjo suformuluoti "LG formavimo traukiniai". Nes t.p. prijungti atkarpėlę nuo Turmanto iki Valstybinės sienos
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                O čia palyginimui Latvija:
                Rīga-Renģe - 117 km
                Glūda-Liepāja - 164 km
                Tornakalns (Rīga)-Ventspils - 173 km
                Rīga-Daugavpils - 218 km
                Rīga-Valga - 168 km
                Pļaviņas-Gulbene - 99 km
                Krustpils-Zilupe - 150 km
                Zemitāni (Rīga)-Skulte - 52 km
                Gulbene-Alūksne - 33 km (750 mm, tačiau nuolat į parą kursuoja 3 keleiviniai)
                Daugavpils-Kārsava - 133 km (tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau nuvažiuoti įmanoma)
                Viso: 1307 km

                Keleiviniui nenaudojama - tik prekiniams.
                Jelgava-Meitene (valst. siena) - 32,9 km
                Krustpils-Jelgava - 138 km
                Jelgava-Tukums - 56 km
                Grīva (Daugavpils)-Turmantas (valst. siena) - 22 km (tiesa šiuo ruožu važiuoja tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau sustojimų šioje latviškoje atkarpoje nėra)
                Daugavpils-Eglaine (valst. siena) - 37 km
                Daugavpils-Indra (valst. siena) - 76 km
                Viso: 361,9 km

                Nenaudojamas:
                Liepāja-Vainode (valst. siena) - 67
                Priekule-Kalēti (valst. siena) - 20 km
                Viso: 87 km

                Šiemet nurinkta:
                Ventspils-Liepāja - 121 km
                Jānavārti (Rīga)-Ergļi - 92 km
                Ieriķi-Žiguri (vals. siena) - 102,2 km
                Viso: 315,2 km

                iki 2000 m. nurinkta:
                Ipiķi-Skulte - 114,9 km

                Taigi viso iki nurinkimo keleiviniai kursavo:
                1870,8 km

                P. S. Gali būti šiek tiek paklaidų.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 07:32.

                Comment


                  O koks ilgis viso Latvijos geležinkelių tinklo ?

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Hmm, galvoju gal tikrai reikėjo suformuluoti "LG formavimo traukiniai". Nes t.p. prijungti atkarpėlę nuo Turmanto iki Valstybinės sienos
                    O jeigu Turmanto stotis yra ant sienos su Latvija? Kaip tada tiksliai apskaičiuoti? Ten nuo stoties pastato iki sienos kokių 200 m bus ko gero. Bet šviesoforas jau Latvijoje...

                    Comment


                      Geriau kas nors paskaičiuokite, kiek per dieną Lietuvoje nuvažiuoja VISI keleiviniai LG traukiniai

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Geriau kas nors paskaičiuokite, kiek per dieną Lietuvoje nuvažiuoja VISI keleiviniai LG traukiniai
                        Irgi įdomus klausimas

                        Šalia to dar vienas klausimas. Lankiausi ryšių muziejuje Kaune, ten radau įdomų žemėlapį:





                        Nejaugi XIXa. buvo geležinkelio linija Klaipėda-Palanga? Gal tai žemėlapio klaida, nes labai keista, kad Vokietijos-Rusijos (šiauriau Nemuno) siena kertama geležinkeliu net 3 vietose: Pagėgiai-Tauragė, Klaipėda-Kretinga (įdomu tai, kad čia nepavaizduotas Klaipėda-Skuodas-Priekulė ruožas) ir štai dar Klaipėda-Palanga. Ar teko ką nors girdėti apie pastarąją liniją?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Ne Klaipėda-Palanga, o Klaipėda-Nemirseta, kuri tuomet priklausė Vokietijai.
                          Ir beje, žemėlapis klaidingas - Palanga nuo 1801 m. priklausė kuršo gubernijai.

                          Comment


                            Keli žemėlapiai iš Lietuvos TSR atlaso. Berods anksčiau niekas nebuvo įkėlęs, tai pasidalinsiu. (tikiuos dydis pakankamas, kad eitų ką įskaityt)

                            Teritorijos nutolimas nuo artimiausių geležinkelių (1976 m.):


                            Keleivių pervežimas geležinkeliu (srautai 1973 m. rugpjūčio mėn.):


                            Keleivinių traukinių eismo intensyvumas (1976 m. vasara):


                            Krovinių srautai geležinkelio linijose (1975 m.)


                            Krovinių atvežimas ir išvežimas geležinkelių stotyse (1975 m.)
                            Paskutinis taisė adju; 2009.12.09, 14:19.

                            Comment


                              Labai geri žemėlapiai. Įdomu, kad siauruku būdavo pervežama keleivių daugiau nei Radviliškio-Pagėgių ruože.
                              O per Joniškį srautas kaip ir per Kėdainius.
                              Nepriekaištingai paskirstyti krovininių srautai - nemažai tranzito į Kaliningradą tekdavo Daugpilio-Šiaulių-Pagėgių koridoriui.
                              Gerokai apkrautos linijos buvo iš Mažeikių į Latviją.
                              Dabar realybė kitokia.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 16:24.

                              Comment


                                Jeigu jau 'užšokom ant' žemėlapių — gal ir šitas bus kam nors įdomus:


                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Jeigu jau 'užšokom ant' žemėlapių — gal ir šitas bus kam nors įdomus:

                                  Atvaizdas
                                  Kelintų čia metų?

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Kelintų čia metų?
                                    Žemėlapį radau http://forum.istorija.net/photos/sho...22&photoid=240
                                    Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradau Pagal sienas turėtų būti 1939m. vasara
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Žemėlapį radau http://forum.istorija.net/photos/sho...22&photoid=240
                                      Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradau Pagal sienas turėtų būti 1939m. vasara
                                      Kad nelabai 1939 m. - nėra daug iki 1939 m. nutiestų geležinkelių (nei siaurųjų Šiaurės Lietuvoje, nei plačiojo Kužiai-Kretinga, nei Liepoja-Glūda - visas eismas vyko per Mažeikius). Turėtų būt iki 1923 m.
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.10, 18:44.

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Kad nelabai 1939 m. - nėra daug iki 1939 m. nutiestų geležinkelių (nei siaurųjų Šiaurės Lietuvoje, nei plačiojo Kužiai-Kretinga, nei Liepoja-Glūda - visas eismas vyko per Mažeikius). Turėtų būt iki 1923 m.
                                        Na gal, gal... Visgi keista, kad Lietuvos prekybos ir banko skyriai yra ir Klaipėdoje, ir Vilniuje. Na ok, Vilniuje galėjo užsilikti (realiai greičiausiai nebeveikiantis) skyrius po Vilniaus krašto netekimo 1920m. spalio mėn., bet Klaipėdoje?.. Na gal vietiniai geriau žinos, ar 1918m.-1923m. Lietuvos kompanijos kūrė (ne pavieniai atvejai) savo atstovybes Klaipėdos krašte? Pagaliau neatmestinas ir variantas, kad bankas paėmė seno pavyzdžio žemėlapį ir ant jo sužymėjo jau vėlesnių laikų skyrius (tokiu atveju tie skyriai tikriausiai veikė jau 1939m. rudenį iki TSRS okupacijos)
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Na gal, gal... Visgi keista, kad Lietuvos prekybos ir banko skyriai yra ir Klaipėdoje, ir Vilniuje. Na ok, Vilniuje galėjo užsilikti (realiai greičiausiai nebeveikiantis) skyrius po Vilniaus krašto netekimo 1920m. spalio mėn., bet Klaipėdoje?.. Na gal vietiniai geriau žinos, ar 1918m.-1923m. Lietuvos kompanijos kūrė (ne pavieniai atvejai) savo atstovybes Klaipėdos krašte? Pagaliau neatmestinas ir variantas, kad bankas paėmė seno pavyzdžio žemėlapį ir ant jo sužymėjo jau vėlesnių laikų skyrius (tokiu atveju tie skyriai tikriausiai veikė jau 1939m. rudenį iki TSRS okupacijos)
                                          Labai abejoju - nėra geležinkelių trasų pastatytų iki 1930-1939 m. Vaizduojama padėtis po 1921 m., nes Palanga jau Lietuvoje.
                                          O dėl bankų visai kitas reikalas - kapitalui dažnai sienų nėra. Liepoja juk Lietuvai niekada nepriklausė, o ten pažymėta banko atstovybė. Liepoja iki 1923 m. pagrindinis Lietuvos uostas puikiai susietas su geležinkeliais (kaip tai nebūtų pikta Mažeikių-Rengės geležinkelio nurinkimo šalininkams).
                                          Gali būti ir atstovybės.
                                          Wycka ar istorijos nesimokei?
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.10, 19:07.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X