Nope. Daug maršrutų naudoja tuos pačius kelio ruožus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nu, pabandžiau paskaičiuoti:
Vilnius-Klaipėda 376 km
Kaišiadorys-Kaunas 37 km
Kaunas-Kybartai 86 km
Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
Linkaičiai-Rokiškis 134 km
Kužiai-Mažeikiai 63 km
Klaipėda-Šilutė 50 km
Lentvaris-Marcinkonys 82 km
Senieji Trakai-Trakai 4 km
Vilnius-Turmantas 147 km
Naujoji Vilnia-Kena 20 km
Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
Paneriai-Valčiūnai 11 km
Iš viso 1107 km
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNu, pabandžiau paskaičiuoti:
Vilnius-Klaipėda 376 km
Kaišiadorys-Kaunas 37 km
Kaunas-Kybartai 86 km
Kazlų Rūda-Šeštokai 57 km
Linkaičiai-Rokiškis 134 km
Kužiai-Mažeikiai 63 km
Klaipėda-Šilutė 50 km
Lentvaris-Marcinkonys 82 km
Senieji Trakai-Trakai 4 km
Vilnius-Turmantas 147 km
Naujoji Vilnia-Kena 20 km
Vilnius- Stasylos (per Kirtimus) 40 km
Paneriai-Valčiūnai 11 km
Iš viso 1107 kmI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLabai ačiū už šiuos skaičius, tik teisingumo dėlei dar pridėkime 22km europinės vėžės ruožą Šeštokai-LT/PL siena
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNa aš skaičiavau tik geležinkelius, kuriais vyksta vietinio susisiekimo traukiniai. Nes tada dar reikėtų pridėti ruoželį nuo Kenos iki Valstybės sienos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O čia palyginimui Latvija:
Rīga-Renģe - 117 km
Glūda-Liepāja - 164 km
Tornakalns (Rīga)-Ventspils - 173 km
Rīga-Daugavpils - 218 km
Rīga-Valga - 168 km
Pļaviņas-Gulbene - 99 km
Krustpils-Zilupe - 150 km
Zemitāni (Rīga)-Skulte - 52 km
Gulbene-Alūksne - 33 km (750 mm, tačiau nuolat į parą kursuoja 3 keleiviniai)
Daugavpils-Kārsava - 133 km (tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau nuvažiuoti įmanoma)
Viso: 1307 km
Keleiviniui nenaudojama - tik prekiniams.
Jelgava-Meitene (valst. siena) - 32,9 km
Krustpils-Jelgava - 138 km
Jelgava-Tukums - 56 km
Grīva (Daugavpils)-Turmantas (valst. siena) - 22 km (tiesa šiuo ruožu važiuoja tarptautinis Vilnius-S. Peterburgas, tačiau sustojimų šioje latviškoje atkarpoje nėra)
Daugavpils-Eglaine (valst. siena) - 37 km
Daugavpils-Indra (valst. siena) - 76 km
Viso: 361,9 km
Nenaudojamas:
Liepāja-Vainode (valst. siena) - 67
Priekule-Kalēti (valst. siena) - 20 km
Viso: 87 km
Šiemet nurinkta:
Ventspils-Liepāja - 121 km
Jānavārti (Rīga)-Ergļi - 92 km
Ieriķi-Žiguri (vals. siena) - 102,2 km
Viso: 315,2 km
iki 2000 m. nurinkta:
Ipiķi-Skulte - 114,9 km
Taigi viso iki nurinkimo keleiviniai kursavo:
1870,8 km
P. S. Gali būti šiek tiek paklaidų.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 07:32.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąHmm, galvoju gal tikrai reikėjo suformuluoti "LG formavimo traukiniai". Nes t.p. prijungti atkarpėlę nuo Turmanto iki Valstybinės sienos
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąGeriau kas nors paskaičiuokite, kiek per dieną Lietuvoje nuvažiuoja VISI keleiviniai LG traukiniai
Šalia to dar vienas klausimas. Lankiausi ryšių muziejuje Kaune, ten radau įdomų žemėlapį:
Nejaugi XIXa. buvo geležinkelio linija Klaipėda-Palanga? Gal tai žemėlapio klaida, nes labai keista, kad Vokietijos-Rusijos (šiauriau Nemuno) siena kertama geležinkeliu net 3 vietose: Pagėgiai-Tauragė, Klaipėda-Kretinga (įdomu tai, kad čia nepavaizduotas Klaipėda-Skuodas-Priekulė ruožas) ir štai dar Klaipėda-Palanga. Ar teko ką nors girdėti apie pastarąją liniją?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Keli žemėlapiai iš Lietuvos TSR atlaso. Berods anksčiau niekas nebuvo įkėlęs, tai pasidalinsiu. (tikiuos dydis pakankamas, kad eitų ką įskaityt)
Teritorijos nutolimas nuo artimiausių geležinkelių (1976 m.):
Keleivių pervežimas geležinkeliu (srautai 1973 m. rugpjūčio mėn.):
Keleivinių traukinių eismo intensyvumas (1976 m. vasara):
Krovinių srautai geležinkelio linijose (1975 m.)
Krovinių atvežimas ir išvežimas geležinkelių stotyse (1975 m.)
Paskutinis taisė adju; 2009.12.09, 14:19.
Comment
-
Labai geri žemėlapiai. Įdomu, kad siauruku būdavo pervežama keleivių daugiau nei Radviliškio-Pagėgių ruože.
O per Joniškį srautas kaip ir per Kėdainius.
Nepriekaištingai paskirstyti krovininių srautai - nemažai tranzito į Kaliningradą tekdavo Daugpilio-Šiaulių-Pagėgių koridoriui.
Gerokai apkrautos linijos buvo iš Mažeikių į Latviją.
Dabar realybė kitokia.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 16:24.
Comment
-
Jeigu jau 'užšokom ant' žemėlapių — gal ir šitas bus kam nors įdomus:
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKelintų čia metų?
Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradau Pagal sienas turėtų būti 1939m. vasaraI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽemėlapį radau http://forum.istorija.net/photos/sho...22&photoid=240
Bet kad ir kaip ieškojau, tikslios datos neradau Pagal sienas turėtų būti 1939m. vasaraPaskutinis taisė Salvijus; 2009.12.10, 18:44.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKad nelabai 1939 m. - nėra daug iki 1939 m. nutiestų geležinkelių (nei siaurųjų Šiaurės Lietuvoje, nei plačiojo Kužiai-Kretinga, nei Liepoja-Glūda - visas eismas vyko per Mažeikius). Turėtų būt iki 1923 m.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment