yra tema apie tunelį...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO stai gana operatyvus ir profesionalus LG atsakas
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
Jau pačiame pirmame paragrafe:
Net nesistengiant gilintis į įmonės specifiką, teisinę ir ekonominę aplinką, socialinį teikiamų paslaugų poreikį, aklai peršama nuomonė, kad keleivių vežimo veikla geležinkelių transportu turi būti nutraukta.
O toliau tekste - sunkiasvorė biurokratinė tuščiakalbė (tiesą sakant, perskaičiau tik iki pusės, nusibodo), netgi neįmanoma suprasti, ką teksto autorius nori pasakyti šiuo opusu. "Kuodis durnas" galima pasakyti ir trumpiau.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąGal ir operatyvus, bet labai neprofesionalus.
Jau pačiame pirmame paragrafe:
Taigi pats LG daugybė metų visais įmanomais kanalais viešai rauda, kokie nuostolingi tie keleiviai ir koks akmuo po kaklu jie yra LG. Nepamirškim ir paskutinės LG valdžios kelionės į Varėną - ji irgi vyko su šūkiu "nevažinėsim nuo Varėnos iki Marcinkonių". Taigi "aklai peršamos nuomonės" pagrindinis piršėjas yra pats LG.
O toliau tekste - sunkiasvorė biurokratinė tuščiakalbė (tiesą sakant, perskaičiau tik iki pusės, nusibodo), netgi neįmanoma suprasti, ką teksto autorius nori pasakyti šiuo opusu. "Kuodis durnas" galima pasakyti ir trumpiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG rauda ne del to, kad nuostolingas keleiviu vezimas, o del to, kad tu nuostoliu valdzia nepadengia.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šunes loja, o karavanas eina toliau...
Šiandien delfi.lt svečiavosi susisiekimo ministras E. Masiulis. Specialiai pateikiau klausimą anksti, kad būtų į jį atsakyta, tačiau "kaip nekeista" jis pastebėtas ir atsakytas nebuvo...
Simas
11:07 Neatsakytas klausimas
Laba diena, gerb. Ministre. Noriu pasidomėti, kas yra daroma tiriant neteisėtą LG veiklą nurenkant geležinkelio atšaką Mažeikiai - Rengė į latviją? Nusiuntus oficialią užklausą Latvijos geležinkeliams buvo patvirtinta, jog ruožas tinkamas ...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąŠiandien delfi.lt svečiavosi susisiekimo ministras E. Masiulis. Specialiai pateikiau klausimą anksti, kad būtų į jį atsakyta, tačiau "kaip nekeista" jis pastebėtas ir atsakytas nebuvo...
Simas
11:07 Neatsakytas klausimas
Laba diena, gerb. Ministre. Noriu pasidomėti, kas yra daroma tiriant neteisėtą LG veiklą nurenkant geležinkelio atšaką Mažeikiai - Rengė į latviją? Nusiuntus oficialią užklausą Latvijos geležinkeliams buvo patvirtinta, jog ruožas tinkamas ...
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ doroja kitaminčius
Kaip „Lietuvos geležinkeliai“ doroja žmones, skaitykite čia: http://www.hotcommentary.com/index.php?id=1554Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
jo, ten valdzia tai moka uzsisest zmogeli. zinau tai ne is nuogirdu. moka ir prie stulpo prisikabint.
kai buvau ka tik "iskeptas" meistras, karta ivyko toks pokalbis su stoties inzinierium:
- tai, meistreli, keliem zmonem premijas nuemei uz si menesi? (kolektyve buvo virs 30 zmoniu).
- niekam nenuemiau , zmones dirbo, stengesi, darbo broku nebuvo, jokiu ypatingu telegramu negauta...
- tai negerai, kad nenuemei...
- kaip baust, jei nera uz ka?
- tai sugalvok, tu meistras, tu ir galvok!
likau "apsales" po tokio pokalbio.
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai" informuoja apie traukinių eismo sutrikimus
„Lietuvos geležinkeliai" informuoja, kad dėl infrastruktūros remonto darbų galimi šie traukinių eismo sutrikimai:
1. Lapkričio 16 - gruodžio 11 d. dėl darbų Kyviškių stotyje, galimi traukinių eismo sutrikimai atkarpoje Vilnius - Kena ir Vilnius - Kena, galimas traukinių vėlavimas - 10 min.
2. Lapkričio 30 ir gruodžio 1, 2 dienomis galimas traukinių, važiuojančių maršrutu Klaipėda - Vilnius ir Kaunas - Vilnius vėlavimas apie 10 min.
3. Gruodžio 8, 9 dienomis galimas traukinių Vilnius - Klaipėda Nr. 19 ir Klaipėda - Vilnius Nr. 20 vėlavimas apie 10 min.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ryto Staselio bloge, prisimenant tragediją Rusijoje, keliamas klausimas, o ar LG vagonai nėra pavojingi?
"Paskutiniaisiais metais "Lietuvos geležinkeliai" naujausius savo riedmenis įsigijo kaip tik Rusijoje. Tarptautiniams traukiniams skirti vagonai buvo nupirkti Tverės vagonų gamykloje, keli naujo tipo dyzeliniai traukiniai - Maskvos Mityščių vagonų gamykloje. Susprogdintojo "Nevskij ekspress" traukinio riedmenis gamino kita - Maskvos Voitovičiaus vardo vagonų gamykla. Anksčiau šiam traukiniui vagonus tiekė kaip tik Tverės gamykla, tačiau 2003 metais dėl neįvardintų problemų šio gamintojo produkcijos buvo atsisakyta ("vagonai buvo sugrąžinti į gamyklą").
Iš principo būtų puiku, jeigu "Lietuvos geležinkeliai" pasidomėtų savo įsigytos produkcijos, pardon už cinizmą, crash-testu."
daugiau: http://ryst1966.livejournal.com/53207.html
Comment
-
Kiek suprantu vienas iš kylančių klausimų yra - kodėl Nevskij Ekspress avarijos metu nuo bėgių nuvažiavusiuose vagonuose vidinė įranga (krėslai ir kt.) neliko įtvirtinimuose, o smūgio metu atsileido ir žalojo keleivius? Lietuvoje turbūt ši problema nėra iki galo aktuali, nes traukiniai tiesiog nevažiuoja tokiu greičiu, bet vis tik vagonų tinkamumo eksploatacijai klausimas lieka atviras.
Parašė anaiptol Rodyti pranešimąRyto Staselio bloge, prisimenant tragediją Rusijoje, keliamas klausimas, o ar LG vagonai nėra pavojingi?
"Paskutiniaisiais metais "Lietuvos geležinkeliai" naujausius savo riedmenis įsigijo kaip tik Rusijoje. Tarptautiniams traukiniams skirti vagonai buvo nupirkti Tverės vagonų gamykloje, keli naujo tipo dyzeliniai traukiniai - Maskvos Mityščių vagonų gamykloje. Susprogdintojo "Nevskij ekspress" traukinio riedmenis gamino kita - Maskvos Voitovičiaus vardo vagonų gamykla. Anksčiau šiam traukiniui vagonus tiekė kaip tik Tverės gamykla, tačiau 2003 metais dėl neįvardintų problemų šio gamintojo produkcijos buvo atsisakyta ("vagonai buvo sugrąžinti į gamyklą").
Iš principo būtų puiku, jeigu "Lietuvos geležinkeliai" pasidomėtų savo įsigytos produkcijos, pardon už cinizmą, crash-testu."
daugiau: http://ryst1966.livejournal.com/53207.html
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątame ir beda, kad keleivinis vagonas savo konstrukcija panasus i darzine ant ratu. su komfortu, palydovemis, bet vistiek - darzine. gerai, kol gerai vaziuoja, o crash-testu rezultata patys matot auksciau.
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąLietuvoje turbūt ši problema nėra iki galo aktuali, nes traukiniai tiesiog nevažiuoja tokiu greičiu, bet vis tik vagonų tinkamumo eksploatacijai klausimas lieka atviras.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVagonas kaip tankas pasirodė, palyginus su "električka".
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątame ir beda, kad keleivinis vagonas savo konstrukcija panasus i darzine ant ratu. su komfortu, palydovemis, bet vistiek - darzine. gerai, kol gerai vaziuoja, o crash-testu rezultata patys matot auksciau.
Parašė dariuks Rodyti pranešimąmanau, kad vagonas sustiprintas specialiai crash-testui. gal jame net kazkokia aparatura stovi.
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVagonas kaip tankas pasirodė, palyginus su "električka".
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMaksimum 120 km/h.
Comment
Comment