Spėju, kad čia bus LG užsakytas straipsnis (PR), tačiau naujienos geros (straipsnį šiek tiek patrumpinau, tačiau originalą rasite nuorodoje):
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai Saulius Stasiūnas spalio 18–19 dienomis susitiko su aukšto rango Kinijos jūrų transporto, logistikos įmonių bei uostų vadovais.
Susitikimuose buvo pristatyti bendrovės plėtros planai. Būsimi partneriai pakviesti pasinaudoti Šeštokų geležinkelio stotimi, kuri yra unikali dėl turimų 1435 ir 1520 milimetrų pločio vėžių bei infrastruktūros konteineriniams pervežimams aptarnauti.
„Pasiūlėme renkantis Rytų–Vakarų transporto koridorių pasinaudoti Transsibiro geležinkeliu, kurio tąsa yra iki Klaipėdos, bei „Traseca“ geležinkeliu iki Juodosios jūros pakrantės, iš kur kroviniai galėtų būti perkrauti į „Vikingą“, – komentavo S. Stasiūnas.
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pristatė Lietuvos transporto sistemą. Labiausiai akcentuota šaudyklinis traukinys „Vikingas“, galimybė krauti krovinius tarp plačiosios ir siaurosios geležinkelių bėgių vėžės šalia pasienio su Lenkija. Taip pat paminėtas neužšąlantis Klaipėdos jūrų uostas, platus automobilių kelių tinklas, stambius lėktuvus galintys priimti oro uostai Kaune ir Šiauliuose.
Kinijos delegacijos verslo atstovai teigiamai įvertino pasiūlymus bendradarbiauti. Aptartos bendradarbiavimo galimybės tarp bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ir stambių Kinijos įmonių „China Shipping“, „Cosco“, „China Road and Bridge Company“ ir Quingdao uostas. Ketinama su šiomis įmonėmis pasirašyti krovinių ekspedijavimo, bendradarbiavimo logistikos srityje sutartis.
Dar labiau sustiprinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įstojusi į Europos intermodalinio transporto asociaciją (EIA). Nepriklausoma tarptautinė organizacija EIA vienija daugiau nei 90 narių, dirbančių skirtingose transporto srityse. Buvimas EIA nare „Lietuvos geležinkeliams“ atvers galimybes spręsti įvairias problemas, užmegzti kontaktų bei pigiau prisistatyti tarptautinėse parodose.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai Saulius Stasiūnas spalio 18–19 dienomis susitiko su aukšto rango Kinijos jūrų transporto, logistikos įmonių bei uostų vadovais.
Susitikimuose buvo pristatyti bendrovės plėtros planai. Būsimi partneriai pakviesti pasinaudoti Šeštokų geležinkelio stotimi, kuri yra unikali dėl turimų 1435 ir 1520 milimetrų pločio vėžių bei infrastruktūros konteineriniams pervežimams aptarnauti.
„Pasiūlėme renkantis Rytų–Vakarų transporto koridorių pasinaudoti Transsibiro geležinkeliu, kurio tąsa yra iki Klaipėdos, bei „Traseca“ geležinkeliu iki Juodosios jūros pakrantės, iš kur kroviniai galėtų būti perkrauti į „Vikingą“, – komentavo S. Stasiūnas.
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pristatė Lietuvos transporto sistemą. Labiausiai akcentuota šaudyklinis traukinys „Vikingas“, galimybė krauti krovinius tarp plačiosios ir siaurosios geležinkelių bėgių vėžės šalia pasienio su Lenkija. Taip pat paminėtas neužšąlantis Klaipėdos jūrų uostas, platus automobilių kelių tinklas, stambius lėktuvus galintys priimti oro uostai Kaune ir Šiauliuose.
Kinijos delegacijos verslo atstovai teigiamai įvertino pasiūlymus bendradarbiauti. Aptartos bendradarbiavimo galimybės tarp bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ir stambių Kinijos įmonių „China Shipping“, „Cosco“, „China Road and Bridge Company“ ir Quingdao uostas. Ketinama su šiomis įmonėmis pasirašyti krovinių ekspedijavimo, bendradarbiavimo logistikos srityje sutartis.
Dar labiau sustiprinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įstojusi į Europos intermodalinio transporto asociaciją (EIA). Nepriklausoma tarptautinė organizacija EIA vienija daugiau nei 90 narių, dirbančių skirtingose transporto srityse. Buvimas EIA nare „Lietuvos geležinkeliams“ atvers galimybes spręsti įvairias problemas, užmegzti kontaktų bei pigiau prisistatyti tarptautinėse parodose.
Comment