Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Spėju, kad čia bus LG užsakytas straipsnis (PR), tačiau naujienos geros (straipsnį šiek tiek patrumpinau, tačiau originalą rasite nuorodoje):



    Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai Saulius Stasiūnas spalio 18–19 dienomis susitiko su aukšto rango Kinijos jūrų transporto, logistikos įmonių bei uostų vadovais.
    Susitikimuose buvo pristatyti bendrovės plėtros planai. Būsimi partneriai pakviesti pasinaudoti Šeštokų geležinkelio stotimi, kuri yra unikali dėl turimų 1435 ir 1520 milimetrų pločio vėžių bei infrastruktūros konteineriniams pervežimams aptarnauti.
    „Pasiūlėme renkantis Rytų–Vakarų transporto koridorių pasinaudoti Transsibiro geležinkeliu, kurio tąsa yra iki Klaipėdos, bei „Traseca“ geležinkeliu iki Juodosios jūros pakrantės, iš kur kroviniai galėtų būti perkrauti į „Vikingą“, – komentavo S. Stasiūnas.
    Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pristatė Lietuvos transporto sistemą. Labiausiai akcentuota šaudyklinis traukinys „Vikingas“, galimybė krauti krovinius tarp plačiosios ir siaurosios geležinkelių bėgių vėžės šalia pasienio su Lenkija. Taip pat paminėtas neužšąlantis Klaipėdos jūrų uostas, platus automobilių kelių tinklas, stambius lėktuvus galintys priimti oro uostai Kaune ir Šiauliuose.
    Kinijos delegacijos verslo atstovai teigiamai įvertino pasiūlymus bendradarbiauti. Aptartos bendradarbiavimo galimybės tarp bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ir stambių Kinijos įmonių „China Shipping“, „Cosco“, „China Road and Bridge Company“ ir Quingdao uostas. Ketinama su šiomis įmonėmis pasirašyti krovinių ekspedijavimo, bendradarbiavimo logistikos srityje sutartis.
    Dar labiau sustiprinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įstojusi į Europos intermodalinio transporto asociaciją (EIA). Nepriklausoma tarptautinė organizacija EIA vienija daugiau nei 90 narių, dirbančių skirtingose transporto srityse. Buvimas EIA nare „Lietuvos geležinkeliams“ atvers galimybes spręsti įvairias problemas, užmegzti kontaktų bei pigiau prisistatyti tarptautinėse parodose.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Gal kas nors ka nors gali papasakot apie www.gelsistemos.lt ?

      Comment


        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
        Gal kas nors ka nors gali papasakot apie www.gelsistemos.lt ?
        na LG laikrastuke buvo minima, kad tai bus labai informatyvus
        site's su gelezinkeliu susijusiems zmonems , gelezinkelio fanams ,bei megejams , kur bus pateikta issami info apie turimus riedmenis, infrastruktura ir t.t. + klausimai - atsakymai.
        na kiek teko lankytis tai dar labai daug ko truksta
        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

        Comment


          Štai toki aprašymą minimam puslapyje radau :

          "www.gelsistemos.lt – tai socialinis, informacinis geležinkelininkų tinklalapis, kuriantis virtualią žmonių, turinčių bendrų interesų ir užsiimančių panašia veikla, bendruomenę. Svetainė vienija žmones, dirbančius įvairiose geležinkelių transportu, remontu, paslaugų teikimu užsiimančiose įmonėse. Tai pirma visus geležinkelininkus vienijanti interneto svetainė, turinti turtingą informacijos bazę."

          Comment


            Alternatyva “Sodros” įmokų didinimui – geležinkelių dividendai :
            http://www.gelsistemos.lt/alternatyv...iu-dividendai/

            Galvoju nelabai jis suprato apie ką kalba.

            Comment


              Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
              Alternatyva “Sodros” įmokų didinimui – geležinkelių dividendai :
              http://www.gelsistemos.lt/alternatyv...iu-dividendai/

              Galvoju nelabai jis suprato apie ką kalba.
              Tai juk ir autobusai nesa nusotolius - uzdaryti AP. Mokyklos suryja milziniskas lesas - apsieis liaudis ir su pradiniu issilavinimu. Keliai irgi suryja kasmet simtus milijonu. Gal ju kitais metais nereikia lopyti, barstyti. Sveikatos apsauga - kiauras maisas. Padarykim gydyma is dalies mokamu. Daug ligotu, senu, mazas pajamas gaunanciu greiciau numirs. Bus sutaupyta jaunu ir sveikesniu gydymui, reikes maziau gydymo istaigu. Svarbiausia, "Sodrai" reikes maziau isleisti...
              Tokie veikejai aukstuose postuose turi atsakyti uz savo zodzius.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai juk ir autobusai nesa nusotolius - uzdaryti AP. Mokyklos suryja milziniskas lesas - apsieis liaudis ir su pradiniu issilavinimu. Keliai irgi suryja kasmet simtus milijonu. Gal ju kitais metais nereikia lopyti, barstyti. Sveikatos apsauga - kiauras maisas. Padarykim gydyma is dalies mokamu. Daug ligotu, senu, mazas pajamas gaunanciu greiciau numirs. Bus sutaupyta jaunu ir sveikesniu gydymui, reikes maziau gydymo istaigu. Svarbiausia, "Sodrai" reikes maziau isleisti...
                Tokie veikejai aukstuose postuose turi atsakyti uz savo zodzius.
                nebus taip, 100% kad nebus. Kodėl? o todėl kad nėr jokių 200 limonų nuostolių, ir uždarius keleivinius greičiausiai pelnas nepadidėtų, gal net sumažėtų. Dabar nuostoliai pučiami per infrastruktūrą, vidines nuomas, amortizacijas ir panašiai. Realiai keleivių srautai greičiausiai atperka arba neša nedidelį nuostolį (pajamas lygint su realiai patiriamom išlaidom, ne kažkokiom virtualiom o realiom). Taigi užraukus net visus "nuostolingus" maršrutus, nutraukus visus bereikalingus rytinius ar dar kažkokius kitokius tuščius reisus neatsiras daugiau pinigų geležinkeliuose. Infrastruktūros projektai bent jau didžioji jų dalis turės ir toliau būti įgyvendinami nes jie skirti tiek kroviniam tiek keleiviam (ir net labiau kroviniam), nupirkti traukiniai liks stovėti depuose, o paskolas už juos aptarnauti ir toliau reikės, ruožų uždaryti negalės dėl kartais vykstančio krovinių judėjimo. Žodžiu nieko čia nesigaus.

                Kažkaip nesitikėjau kad Kuodis tokia nesamonę siūlys, nebent jis irgi visa tai žino ir siūlo šaipydamasis iš tų "nuostolių".

                Comment


                  Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
                  Alternatyva “Sodros” įmokų didinimui – geležinkelių dividendai :
                  http://www.gelsistemos.lt/alternatyv...iu-dividendai/

                  Galvoju nelabai jis suprato apie ką kalba.
                  Ponas ekonomistas R. Kuodys pamiršo pridurti, kad tuo pačiu sumažės LG pajamos, mažiau bus sumokama PVM - už parduotus bilietus, nesurinks akcizo mokesčių už sunaudotus degalus keleiviniuose traukiniuose, į gatves bus paleistos dar didesnės armijos bedarbių - dyzelistų, mašinistų, jų padėjėjų, kasininkių, traukinių palydovių, valytojų ir t. t.
                  Iš ko jiems bus mokamos bedarbių pašalpos?
                  Lai ponas pasižiūri ką pats siūlė daryti metų pradžioje - suvienodinti akcizus, PVM mokestį (t. y. branginti bilietus 16 proc.) ir t. t. Labai jau trumpa atmintis...
                  Siūlyčiau gerbiamam ekonomistui Sodros nustekenimo problemos sprendimo būdų ieškoti kitais keliais.
                  Žinoma LG kai kuriais klausimais neblizga, bet tokie eksperto siūlymai atrodo daugiau nei ciniški.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.11, 23:11.

                  Comment


                    Tai vat tokie "ekpertai" dalija patarimus, o politikai kai ka is ju bando igyvendinti (nes nieko savo pasiulyti nepajegus), tai nera ko stebetis, kad Lietuva taip gyvena.

                    Comment


                      Tiktų ir į temą "Šiaip liūdna", bet gal labiau pritaps čia:


                      Lapkričio 9 d. apie 20.00 val. nežinomi asmenys maždaug už 50 m nuo Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos pavogė apie 65 m optinio kabelio. Šis kabelis driekiasi po žeme, todėl tam, kad jį pasiektų, nusikaltėliai turėjo atkasti šulinius ir išlaužti užvirintus jų dangčius.
                      Naudojant optinį kabelį užtikrinamas traukinių technologinis ryšys bei eismo valdymas. Traukinių tvarkdariai iš Eismo valdymo centro, esančio Vilniuje, negalėjo susisiekti su geležinkelių ruože Kaišiadorys–Radviliškis esančių stočių budėtojais. Ryšys dingo ir ruožuose Vievis–Kybartai, Kazlų Rūda–Mockava, Kužiai–Bugeniai, Šeduva–Obeliai. Dėl incidento buvo sutrikdytas geležinkelių informacinių sistemų darbas, iškilo didžiulis pavojus saugiam keleivinių ir prekinių traukinių eismui. Visi ryšiai atkurti tik nutiesus naują optinį kabelį, suderinus informacinę sistemą.
                      Manoma, kad optinį kabelį nutraukę nusikaltėliai tikėjosi jį priduoti metalo supirktuvėje. Vagys turėjo tikslios informacijos, kuria vieta jis driekiasi, žinojo ir tai, kad ši vieta yra nesaugoma ir nepatenka į vaizdo filmavimo kamerų objektyvus. Tačiau vagišiai nežinojo, kad, skirtingai negu varinių, optinių kabelių nesuperka nė viena metalo supirktuvė. Pagrindinis optinio kabelio elementas – optinės stiklo skaidulos, skirtos optinės spinduliuotės perdavimui skirtingais bangų ilgiais. Varis, gaminant optinį kabelį, nenaudojamas.
                      Į vagystės vietą buvo iškviesti Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato transporto policijos komisariato pareigūnai. Pėdsekiai šunys aptiko nusikaltėlių pėdsakų, tačiau pačių nusikaltėlių sugauti kol kas nepavyko.

                      Bendrojo skyriaus informacija
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                        na LG laikrastuke buvo minima, kad tai bus labai informatyvus
                        site's su gelezinkeliu susijusiems zmonems , gelezinkelio fanams ,bei megejams , kur bus pateikta issami info apie turimus riedmenis, infrastruktura ir t.t. + klausimai - atsakymai.
                        na kiek teko lankytis tai dar labai daug ko truksta
                        Aga, maciau ir as ta puslapi. siaip gal ir tiesa, truksta dar, bet pagalvojus kad kito tiek daug info talpinancio ner, tai pradzia, sakyciau gera

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai vat tokie "ekpertai" dalija patarimus, o politikai kai ka is ju bando igyvendinti (nes nieko savo pasiulyti nepajegus), tai nera ko stebetis, kad Lietuva taip gyvena.
                          o taip, man sioj vietoj zinot koks pasiutimas sueme - ar cia tokiais budais bandoma reguliuoti visuomenini transporta ? Taigi ir taip aisku - neskatini viesojo transporto, negerini jo prieinamumo, tai skatini zmones isigyt masinas ir taip dar didesniuose kamsciuose sedet

                          Comment


                            Policijai įkliuvo geležinkeliečiai


                            Krize daro savo.

                            Comment


                              Lietuvos banko Ekonomikos departamento direktorius

                              kam aplamai toks etatas reikalingas?
                              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                              Comment


                                O stai gana operatyvus ir profesionalus LG atsakas

                                http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/

                                Comment


                                  Nežinojau, kurioje temoje rašyt, o šita gana plati: Taigi sveikinu visus Su Tramvajų Diena...
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O stai gana operatyvus ir profesionalus LG atsakas

                                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
                                    Dėl operatyvumo nepasakysiu, bet profesionalumui epitetą "gana" drąsiai galima lipdyti.
                                    Vien ko vertas teiginys, kad automobilių keliai išlaikomi biudžeto, matyt sąmoningai nutylint kaip tas biudžetas surenkamas.

                                    Comment


                                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                      Nežinojau, kurioje temoje rašyt, o šita gana plati: Taigi sveikinu visus Su Tramvajų Diena...
                                      niu, be tramvaju dar lietuva, bet vis - "begine" svente

                                      Comment


                                        skaiciau penktadieni gelsistemos'e, kad atidaromas kauno tunelis, gal yra zinanciu ar oficiali svente irgi bus?

                                        Comment


                                          ,,Pagaliau baigtas remontuoti Kauno geležinkelio tunelis laukia traukinių(nuotraukos)"- rašo LRytas

                                          http://www.lrytas.lt/-12583708781257...nuotraukos.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X