Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dr1a

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Ar toks traukinys ir vaziuoja, koks reklamoje pavaizduotas?
    Jei gerai įžiūriu, tai reklamoje pavaizduotas keturių vagonų DR1A.
    Toks dyzelinis traukinys Vilniau-Šeštokų maršrutu važinėjo nuo 2007m. Kalėdų iki 2008m. Trijų karalių. Tame laikotarpyje jis pakeitė TEP-ą klasinio tipo vagonais.
    Nuo 2008m. gegužės mėn.25 d. maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėja DR1A iš trijų vagonų. Nors pasitaikė pavienių atvejų, kada važiavo automotrisa PESA (žiemos sezone, kol uždarytas tunelis, tokio traukinuko pakanka) ir TEP-as su klasiniais vagonais.
    Šešių vagonų DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo nuo 1992 m. gegužės 28 d. maždaug iki birželio vidurio, vėliau važinėjo D1.

    Comment


      O kas pasitinka nuo Šeštokų ? kaip jis atrodo ?

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Jei gerai įžiūriu, tai reklamoje pavaizduotas keturių vagonų DR1A.
        Toks dyzelinis traukinys Vilniau-Šeštokų maršrutu važinėjo nuo 2007m. Kalėdų iki 2008m. Trijų karalių. Tame laikotarpyje jis pakeitė TEP-ą klasinio tipo vagonais.
        Nuo 2008m. gegužės mėn.25 d. maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėja DR1A iš trijų vagonų. Nors pasitaikė pavienių atvejų, kada važiavo automotrisa PESA (žiemos sezone, kol uždarytas tunelis, tokio traukinuko pakanka) ir TEP-as su klasiniais vagonais.
        Šešių vagonų DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo nuo 1992 m. gegužės 28 d. maždaug iki birželio vidurio, vėliau važinėjo D1.
        Gal Vitas arba kiti forumiečiai išbandę šį maršrutą man paaiškintų plačiau:
        Stoties kasoje 1 žmogui perku 1 bilietą (nors ir su persėdimu Šeštokuose)?
        Ar vaikams iki 7m. šiame maršrute važiavimas nemokamas?
        Koks papildomas komfortas (kad ir už papildomą kainą) yra siūlomas šiame maršrute, neskaičiuojant spaudos skaitymo ir tualeto?
        Gal yra dar kas nors, ką naudinga žinoti, o reklamoje nepaminėta?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          turiu tik viena patarima - su vaikais iki 7m traukiniu i Varsuva geriau nevaziuok, ypac ziema, nebent laaabai reikia

          p.s. nebandei vaiku vaziavimo klausimu skambint i LG kelioniu agentura?
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            LDZ oficialioje svetainėje pranešama, kad nuo kitų metų sausio 1 d. "Lietuvos geležinkeliams" bus apmokėta dalis akcizo mokesčio - t. y. akcizą, kurį sumoka LG už dyzelinį kurą.
            Dėl šio reikalo sutarė Vyriausybė, LG ir geležinkelininkų profsąjunga.
            Kaip praneša LDZ Latvijos geležinkeliai atsidurs nelygioje konkurencinėje padėtyje, nes Lietuva bus geresnėse pozicijose kovojant dėl Baltarusijos tranzito.
            Panašioje geresnėje padėtyje atsidūrė ir Estija.

            Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4224

            Keista kodėl pas mus nieko neskelbiama apie šiuos mokesčių pokyčius. Šis šaltinis oficialus - neturėtų būti jokių gandų.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.06, 16:09.

            Comment


              Man pasirodė visai įdomiai=]

              Vaidotuose – moderniausia skirstymo stotis Rytų Europoje:

              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/
              Paskutinis taisė BastA-7; 2009.11.05, 22:56.

              Comment


                Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
                Man pasirodė visai įdomiai=]

                Vaidotuose – moderniausia skirstymo stotis Rytų Europoje:
                Štai kas man užkliuvo LG pranešime: „Iki šiol skirstomojo kalnelio pajėgumas siekė 1800 krovininių vagonų per parą, todėl stoties infrastruktūros modernizavimas buvo vienas pagrindinių uždavinių siekiant užtikrinti didesnį pralaidumą“ - teigia AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka. „Siemens“ vadovaujamas konsorciumas modernizavo ir išplėtė skirstymo įrangą – stoties pajėgumas buvo padidintas iki 3000 vagonų per parą“.

                Anksčiau buvusių pajėgumų pakako, o dabar, kai viskas „smigę“ – ne, todėl pajėgumai buvo padidinti iki 3000 vag/parą. Bent jau taip galima suprasti LG pranešimą.

                Automatizuotas vagonų skirstymas jau nuo senų senovės buvo žinomas tiek Rytų Europoje, tiek likusiame pasaulyje. Tik tas procesas dabar kompiuterizuotas ir įdiegtas Vaidotuose. Neabejoju, kad Rytų Europoje taip pat yra automatizuotų skirstymo stočių mikroprocesoriniu pagrindu. Beje, kad vadintis „moderniausia“, skirstymo keliuose dar turėtų būti įrengti vagonų patraukėjai (vagonoosazhyvatelnaja karetka).

                „Siemens“ – rimta kompanija, pajėgi atlikti panašaus pobūdžio darbus, bet LG – pijarščikai, ir tiek.
                Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                Comment


                  kroviniu mazeja, todel reikalinga reklama. cia irgi gavosi reklama. kodel manoma, kad tik Zvonkus gali is visko darytis reklama?
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Combat Rodyti pranešimą


                    „Siemens“ – rimta kompanija, pajėgi atlikti panašaus pobūdžio darbus, bet LG – pijarščikai, ir tiek.
                    siemens - nieko gero, kyšininkai ir tiek

                    Comment


                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                      siemens - nieko gero, kyšininkai ir tiek
                      O jūs kas? Jeigu disponuojate žiniomis apie kyšio davimo/paėmimo faktą, tai galbūt reikėtų ne šmeižti forume kontorą, o kreiptis į teisėsaugą, kaip ir priklausytų sąmoningam piliečiui. Beje, nutylėjimas- jau nusikaltimas

                      Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?
                      Paskutinis taisė dr.; 2009.11.07, 23:06.
                      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                      Comment


                        Parašė dr. Rodyti pranešimą
                        O jūs kas? Jeigu disponuojate žiniomis apie kyšio davimo/paėmimo faktą, tai galbūt reikėtų ne šmeižti forume kontorą, o kreiptis į teisėsaugą, kaip ir priklausytų sąmoningam piliečiui. Beje, nutylėjimas- jau nusikaltimas

                        Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?
                        Tai kad čia vieša informacija - prieš keletą metų dalis Siemens vadovybės dėl kyšininkavimo skambiai nusirito nuo kėdžių.

                        Comment


                          Parašė dr. Rodyti pranešimą
                          O jūs kas? Jeigu disponuojate žiniomis apie kyšio davimo/paėmimo faktą, tai galbūt reikėtų ne šmeižti forume kontorą, o kreiptis į teisėsaugą, kaip ir priklausytų sąmoningam piliečiui. Beje, nutylėjimas- jau nusikaltimas

                          Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?
                          gerbiamas dr. kartais reiktų paskaitinėti spaudą, o jei ją skaitote rekomenduočiau vartoti bilobil, nes prieš buvo rašyta apie Vokietijoje praėjusį tyrimą ir baudas Siemens dėl korupcinių metodų taikymo kitose šalyse.

                          ir šiaip temos papildymui:

                          http://www.balsas.lt/naujiena/231526...etuva-politika

                          http://www.lrytas.lt/-11709103791170...-korupcija.htm

                          http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/1...lziniska-bauda

                          http://archyvas.vz.lt/show_file.php?...0070329_09.pdf
                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                          Comment


                            Parašė dr. Rodyti pranešimą
                            O jūs kas? Jeigu disponuojate žiniomis apie kyšio davimo/paėmimo faktą, tai galbūt reikėtų ne šmeižti forume kontorą, o kreiptis į teisėsaugą, kaip ir priklausytų sąmoningam piliečiui. Beje, nutylėjimas- jau nusikaltimas

                            Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?
                            dalinti kyšius oficiali siemenso politika, grindžiama tuo kad jei neduos jie, duos kažkas kitas. Už rankos nieko negaudau, todėl kam davė pasakyt negaliu bet kad davė tai ir siemensas neneigia.
                            Paskutinis taisė JlL; 2009.11.08, 16:38.

                            Comment


                              Parašė JlL Rodyti pranešimą
                              dalinti kyčius oficiali siemenso politika, grindžiama tuo kad jei neduos jie, duos kažkas kitas. Už rankos nieko negaudau, todėl kam davė pasakyt negaliu bet kad davė tai ir siemensas neneigia.
                              Nebukim naivus. Dauguma stambiu valstybiniu uzsakymu buna neskaidrus. Kysiu praso ne tik valdininkai. Kysius pacios siulo ir kompanijos. Tiesiog tokios zaidimo taisykles. Vakarai ir ju kompanijos - ne isimtis.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nebukim naivus. Dauguma stambiu valstybiniu uzsakymu buna neskaidrus. Kysiu praso ne tik valdininkai. Kysius pacios siulo ir kompanijos. Tiesiog tokios zaidimo taisykles. Vakarai ir ju kompanijos - ne isimtis.
                                o kame naivumas? aš tik sakau kad siemensas nieko gero, o visus užsakymus susirenka ne dėl geros kokybes o dėl kyšių, kuriems dalinti turi beveik neribotus išteklius.

                                Comment


                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  o kame naivumas? aš tik sakau kad siemensas nieko gero, o visus užsakymus susirenka ne dėl geros kokybes o dėl kyšių, kuriems dalinti turi beveik neribotus išteklius.
                                  Boooring....
                                  Tokie pareiškimai tik davatkoms gali būti įdomūs...
                                  O dėl Siemens'o ir kokybės galiu pasakyti tik tiek, kad Siems'as nebūtų Siemens'as, jei savo darbus atliktu nekokybiškai.
                                  Ar ER20 nepasiteisino?
                                  Tad vietoj tuščiažodžiavimo pasakyk kokie LG užsakymai, atlikti Siemens'o, buvo nekokybiški?

                                  Comment


                                    Bet tai dar nereiškia, kad geležinkeliečiai piliečiams gali "makaronus kabint".
                                    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.11.09, 15:27.

                                    Comment


                                      Parašė kaktusas
                                      Dėl Siemenso labai didelio patikimumo nebūk toks tikras. Tai nors ir rimta, tačiau labai nelanksti, vėluojanti firma, ir į užsakovus Lietuvoje žiūrinti iš aukšto.
                                      ER20 irgi nėra idealūs..
                                      Tada būtų labai įdomu išgirsti apie nenusisekusią LG ir Siemens bendradarbiavimo patirtį...
                                      Tik konkrečiai.

                                      Comment


                                        Spėju, kad čia bus LG užsakytas straipsnis (PR), tačiau naujienos geros (straipsnį šiek tiek patrumpinau, tačiau originalą rasite nuorodoje):



                                        Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai Saulius Stasiūnas spalio 18–19 dienomis susitiko su aukšto rango Kinijos jūrų transporto, logistikos įmonių bei uostų vadovais.
                                        Susitikimuose buvo pristatyti bendrovės plėtros planai. Būsimi partneriai pakviesti pasinaudoti Šeštokų geležinkelio stotimi, kuri yra unikali dėl turimų 1435 ir 1520 milimetrų pločio vėžių bei infrastruktūros konteineriniams pervežimams aptarnauti.
                                        „Pasiūlėme renkantis Rytų–Vakarų transporto koridorių pasinaudoti Transsibiro geležinkeliu, kurio tąsa yra iki Klaipėdos, bei „Traseca“ geležinkeliu iki Juodosios jūros pakrantės, iš kur kroviniai galėtų būti perkrauti į „Vikingą“, – komentavo S. Stasiūnas.
                                        Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pristatė Lietuvos transporto sistemą. Labiausiai akcentuota šaudyklinis traukinys „Vikingas“, galimybė krauti krovinius tarp plačiosios ir siaurosios geležinkelių bėgių vėžės šalia pasienio su Lenkija. Taip pat paminėtas neužšąlantis Klaipėdos jūrų uostas, platus automobilių kelių tinklas, stambius lėktuvus galintys priimti oro uostai Kaune ir Šiauliuose.
                                        Kinijos delegacijos verslo atstovai teigiamai įvertino pasiūlymus bendradarbiauti. Aptartos bendradarbiavimo galimybės tarp bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ir stambių Kinijos įmonių „China Shipping“, „Cosco“, „China Road and Bridge Company“ ir Quingdao uostas. Ketinama su šiomis įmonėmis pasirašyti krovinių ekspedijavimo, bendradarbiavimo logistikos srityje sutartis.
                                        Dar labiau sustiprinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įstojusi į Europos intermodalinio transporto asociaciją (EIA). Nepriklausoma tarptautinė organizacija EIA vienija daugiau nei 90 narių, dirbančių skirtingose transporto srityse. Buvimas EIA nare „Lietuvos geležinkeliams“ atvers galimybes spręsti įvairias problemas, užmegzti kontaktų bei pigiau prisistatyti tarptautinėse parodose.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Working...
                                        X