Ar toks traukinys ir vaziuoja, koks reklamoje pavaizduotas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Dr1a
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAr toks traukinys ir vaziuoja, koks reklamoje pavaizduotas?
Toks dyzelinis traukinys Vilniau-Šeštokų maršrutu važinėjo nuo 2007m. Kalėdų iki 2008m. Trijų karalių. Tame laikotarpyje jis pakeitė TEP-ą klasinio tipo vagonais.
Nuo 2008m. gegužės mėn.25 d. maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėja DR1A iš trijų vagonų. Nors pasitaikė pavienių atvejų, kada važiavo automotrisa PESA (žiemos sezone, kol uždarytas tunelis, tokio traukinuko pakanka) ir TEP-as su klasiniais vagonais.
Šešių vagonų DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo nuo 1992 m. gegužės 28 d. maždaug iki birželio vidurio, vėliau važinėjo D1.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąJei gerai įžiūriu, tai reklamoje pavaizduotas keturių vagonų DR1A.
Toks dyzelinis traukinys Vilniau-Šeštokų maršrutu važinėjo nuo 2007m. Kalėdų iki 2008m. Trijų karalių. Tame laikotarpyje jis pakeitė TEP-ą klasinio tipo vagonais.
Nuo 2008m. gegužės mėn.25 d. maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėja DR1A iš trijų vagonų. Nors pasitaikė pavienių atvejų, kada važiavo automotrisa PESA (žiemos sezone, kol uždarytas tunelis, tokio traukinuko pakanka) ir TEP-as su klasiniais vagonais.
Šešių vagonų DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo nuo 1992 m. gegužės 28 d. maždaug iki birželio vidurio, vėliau važinėjo D1.
Stoties kasoje 1 žmogui perku 1 bilietą (nors ir su persėdimu Šeštokuose)?
Ar vaikams iki 7m. šiame maršrute važiavimas nemokamas?
Koks papildomas komfortas (kad ir už papildomą kainą) yra siūlomas šiame maršrute, neskaičiuojant spaudos skaitymo ir tualeto?
Gal yra dar kas nors, ką naudinga žinoti, o reklamoje nepaminėta?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
turiu tik viena patarima - su vaikais iki 7m traukiniu i Varsuva geriau nevaziuok, ypac ziema, nebent laaabai reikia
p.s. nebandei vaiku vaziavimo klausimu skambint i LG kelioniu agentura?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
LDZ oficialioje svetainėje pranešama, kad nuo kitų metų sausio 1 d. "Lietuvos geležinkeliams" bus apmokėta dalis akcizo mokesčio - t. y. akcizą, kurį sumoka LG už dyzelinį kurą.
Dėl šio reikalo sutarė Vyriausybė, LG ir geležinkelininkų profsąjunga.
Kaip praneša LDZ Latvijos geležinkeliai atsidurs nelygioje konkurencinėje padėtyje, nes Lietuva bus geresnėse pozicijose kovojant dėl Baltarusijos tranzito.
Panašioje geresnėje padėtyje atsidūrė ir Estija.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4224
Keista kodėl pas mus nieko neskelbiama apie šiuos mokesčių pokyčius. Šis šaltinis oficialus - neturėtų būti jokių gandų.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.06, 16:09.
Comment
-
Man pasirodė visai įdomiai=]
Vaidotuose – moderniausia skirstymo stotis Rytų Europoje:
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/Paskutinis taisė BastA-7; 2009.11.05, 22:56.
Comment
-
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąMan pasirodė visai įdomiai=]
Vaidotuose – moderniausia skirstymo stotis Rytų Europoje:
Anksčiau buvusių pajėgumų pakako, o dabar, kai viskas „smigę“ – ne, todėl pajėgumai buvo padidinti iki 3000 vag/parą. Bent jau taip galima suprasti LG pranešimą.
Automatizuotas vagonų skirstymas jau nuo senų senovės buvo žinomas tiek Rytų Europoje, tiek likusiame pasaulyje. Tik tas procesas dabar kompiuterizuotas ir įdiegtas Vaidotuose. Neabejoju, kad Rytų Europoje taip pat yra automatizuotų skirstymo stočių mikroprocesoriniu pagrindu. Beje, kad vadintis „moderniausia“, skirstymo keliuose dar turėtų būti įrengti vagonų patraukėjai (vagonoosazhyvatelnaja karetka).
„Siemens“ – rimta kompanija, pajėgi atlikti panašaus pobūdžio darbus, bet LG – pijarščikai, ir tiek.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą
„Siemens“ – rimta kompanija, pajėgi atlikti panašaus pobūdžio darbus, bet LG – pijarščikai, ir tiek.
Comment
-
„Statistikos duomenys iš tiesų džiugina – daugelyje transporto rūšių pastarąjį pusmetį pastebime gerėjančią situaciją“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su antruoju, daugiau kaip dvigubai padaugėjo vidaus vandenų transportu vykusių keleivių. Šalies tarptautiniuose oro uostuose aptarnauta 20,5 proc. daugiau, Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste – beveik 30 proc. daugiau keleivių. Geležinkelių transportu keliavo 12,4 proc. daugiau žmonių. Kelių transporto keleivių sumažėjo 14,7 proc.
Minėtu laikotarpiu gerėjo ir krovinių vežimo rodikliai. Geležinkelių transportu pervežta 12 proc. daugiau krovinių, šalies oro uostuose aptarnauta beveik 24 proc. daugiau krovinių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąsiemens - nieko gero, kyšininkai ir tiek
Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?Paskutinis taisė dr.; 2009.11.07, 23:06.Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
Comment
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąO jūs kas? Jeigu disponuojate žiniomis apie kyšio davimo/paėmimo faktą, tai galbūt reikėtų ne šmeižti forume kontorą, o kreiptis į teisėsaugą, kaip ir priklausytų sąmoningam piliečiui. Beje, nutylėjimas- jau nusikaltimas
Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?
Comment
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąO jūs kas? Jeigu disponuojate žiniomis apie kyšio davimo/paėmimo faktą, tai galbūt reikėtų ne šmeižti forume kontorą, o kreiptis į teisėsaugą, kaip ir priklausytų sąmoningam piliečiui. Beje, nutylėjimas- jau nusikaltimas
Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?
ir šiaip temos papildymui:
http://www.balsas.lt/naujiena/231526...etuva-politika
http://www.lrytas.lt/-11709103791170...-korupcija.htm
http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/1...lziniska-bauda
http://archyvas.vz.lt/show_file.php?...0070329_09.pdfSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąO jūs kas? Jeigu disponuojate žiniomis apie kyšio davimo/paėmimo faktą, tai galbūt reikėtų ne šmeižti forume kontorą, o kreiptis į teisėsaugą, kaip ir priklausytų sąmoningam piliečiui. Beje, nutylėjimas- jau nusikaltimas
Tiesiog pernelyg dažnai mėgstame pasitaškyti įvairiais kaltinimais į visas puses. Kam tas nihilizmas?Paskutinis taisė JlL; 2009.11.08, 16:38.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimądalinti kyčius oficiali siemenso politika, grindžiama tuo kad jei neduos jie, duos kažkas kitas. Už rankos nieko negaudau, todėl kam davė pasakyt negaliu bet kad davė tai ir siemensas neneigia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebukim naivus. Dauguma stambiu valstybiniu uzsakymu buna neskaidrus. Kysiu praso ne tik valdininkai. Kysius pacios siulo ir kompanijos. Tiesiog tokios zaidimo taisykles. Vakarai ir ju kompanijos - ne isimtis.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąo kame naivumas? aš tik sakau kad siemensas nieko gero, o visus užsakymus susirenka ne dėl geros kokybes o dėl kyšių, kuriems dalinti turi beveik neribotus išteklius.
Tokie pareiškimai tik davatkoms gali būti įdomūs...
O dėl Siemens'o ir kokybės galiu pasakyti tik tiek, kad Siems'as nebūtų Siemens'as, jei savo darbus atliktu nekokybiškai.
Ar ER20 nepasiteisino?
Tad vietoj tuščiažodžiavimo pasakyk kokie LG užsakymai, atlikti Siemens'o, buvo nekokybiški?
Comment
-
Bet tai dar nereiškia, kad geležinkeliečiai piliečiams gali "makaronus kabint".Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.11.09, 15:27.
Comment
-
Parašė kaktusasDėl Siemenso labai didelio patikimumo nebūk toks tikras. Tai nors ir rimta, tačiau labai nelanksti, vėluojanti firma, ir į užsakovus Lietuvoje žiūrinti iš aukšto.
ER20 irgi nėra idealūs..
Tik konkrečiai.
Comment
Comment