Įdomu, kaip su ruožu Pagėgiai - Tilžė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąTurbut valdininku dirbi?Parašė spirit Rodyti pranešimąMan atrodo, kad tai galėtų būti vienas iš tų būdų, kur galėtų pritraukt keleivių.).
Na, gerai, kad manęs neužsipultų, išsireikšiu šiek tiek kitaip: LG keleiviais rūpinasi šiek tiek mažiau, negu jiems leidžia kišenėParašė praetor Rodyti pranešimąJie niekuo nieko nemąsto. Ta direkcija tik laiką švaisto ir pinigus. Progresas neįdomu. Juk visiem tokiem projektam belekiek pinigų Europa duoda.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.31, 21:57.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTavo mintys tokios genialios, tu toks įžvalgus ir protingas...
O kaip daugiau galima interpretuot "neinvesticijas" į tokius reikalingus dalykus kaip bilietų pirkimas internetu? Jei kažkokie "smurfai" (LG mastu) Kautra sugeba, tai kodėl LG negali? Kur traukiniai Latvijon ir geri laikai Lenkijon? Kur Interrail?
Banalu jau net kalbėt tą patį.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO tu turbūt būrėju iš kavos tirščių dirbi?考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąAčiū už komplimentus.
O kaip daugiau galima interpretuot "neinvesticijas" į tokius reikalingus dalykus kaip bilietų pirkimas internetu? Jei kažkokie "smurfai" (LG mastu) Kautra sugeba, tai kodėl LG negali? Kur traukiniai Latvijon ir geri laikai Lenkijon? Kur Interrail?
Banalu jau net kalbėt tą patį.
LG nėra visiškai privati įmonė, kaip "Kautra". "Kautra" gyvena tik iš savo pajamų, o LG yra gana dosniai šelpiamas valstybės, va tau ir atsakymas, kodėl LG nesistengia pralenkti ar bent jau vytis autobusų vežėjų.
Interrail ir tos kitos svajonės yra mūsų visų sapnuose, o LG - užmarštyje (garantuoju, kad neatsirastų, kas prisimena tuos savo svajones, deklaruotas visuomenei).Parašė surskis18 Rodyti pranešimąNet jeigu burčiau iš kavo tirščių, jie turbūt parodytų, kad tu kokio nereikalingo departamento, susireikšmines vadovas, prie nereikšmingos ministerijos. Tiesa?O gal galėčiau pats pageidauti?
Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.01, 00:07.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTu nuostabus. Kokį postą man esi sugalvojęs? Ir kokiame departamente?Jokio posto tau negalvosiu, ir departamento nespėliosiu.
Bet tavo pasakymas apie Kautrą ir LG, tik padidino mano įtarimus, kad dirbi valstybės tarnyboje. Normalus verslas galvotų kaip tuos keleivius pritraukti, bet kai LG nelabai kas spaudžia dėl rezultatų, akcininkai nieko nereikalauja, tai apie kokią motyvaciją galima kalbėti.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąAčiū, malonuJokio posto tau negalvosiu, ir departamento nespėliosiu.
Bet tavo pasakymas apie Kautrą ir LG, tik padidino mano įtarimus, kad dirbi valstybės tarnyboje. Normalus verslas galvotų kaip tuos keleivius pritraukti, bet kai LG nelabai kas spaudžia dėl rezultatų, akcininkai nieko nereikalauja, tai apie kokią motyvaciją galima kalbėti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai pasakiau apie LG beveik tą patį, kaip ir tu... Tik tau šviečiasi, kad esu valdininkas. O kokiame poste tu dirbi?Pagal tavo postą galima susidaryti nuomonę, kad LG nereikia siekti pelno, nes jis puikiai gyvena iš valstybės pinigų. Nu atsiprašau, bet įmonė nesiekianti pelno yra daugiau nei nesusipratimas. O kai tokios įmonės vadovai nemato toliau savo darbo stalo, o įmonė turi strateginę reikšmę visai šaliai tai darosi baisu.
考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąNeturiu jokio posto ir džiagiuosi dėl toPagal tavo postą galima susidaryti nuomonę, kad LG nereikia siekti pelno, nes jis puikiai gyvena iš valstybės pinigų. Nu atsiprašau, bet įmonė nesiekianti pelno yra daugiau nei nesusipratimas. O kai tokios įmonės vadovai nemato toliau savo darbo stalo, o įmonė turi strateginę reikšmę visai šaliai tai darosi baisu.
Bet turbūt visai susipainiojai, kai parašiau: "Na, gerai, kad manęs neužsipultų, išsireikšiu šiek tiek kitaip: LG keleiviais rūpinasi šiek tiek mažiau, negu jiems leidžia kišenė".
Taigi mano nuomonė ta, kad LG nesirūpina keleivių pervežimu ir negalvoja apie ateitį, neturi jokios naujovių diegimo vizijos... Kita vertus, jie juk UAB - siekianti pelno įmonė, todėl iš valstybės stengiasi nugręžti kuo daugiau (nes turi tam galimybę), o investuoja, rūpinasi ir plėtoja į pelningą sritį - krovinių pervežimą. Tai jei būčiau verslininkas, aš taip pat elgčiausi - investuočiau ir rūpinčiausi tuo, kas man labiau pelninga (tiesa, gal "gręžčiau valstybės biudžetą" mažiauir tuos "nugręžtus" pinigus investuočiau į keleivių aptarnavimą).
O matom, kad pagrindinė problema - ne verslo vadyba, bet didelis apsileidimas keleivių pervežimo srityje (ir potencialo ten reikštis jie nerodo, nes jiems tai neapsimoka).Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.01, 00:34.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNa tai visai neteisingai mane supratai. Aš gana aiškiai rašiau, kad LG nesiekia pelno, nes jie gana gausiai šelpiami valstybės. Nerašiau, kad jam nereikia stengtis. Nors šiaip tai sakyčiau, kad jie siekia pelno, bet lengviausiu būdu. Netgi šiame komentare išreiškiau mintį, kad "Žinoma taip [keleivių padaugėtų ir pagerėtų keleivių aptarnavimo kokybė, jei būtų įdiegta galimybė įsigyti e. bilietus], ir labai gaila, kad Lietuvoj nėra geležinkelių transporte konkurencijos...". Taigi išreiškiau savo nepasitenkinimą ganėtinai neutraliai, tiesiog labiau pasakiau tik esamą faktą.
Bet turbūt visai susipainiojai, kai parašiau: "Na, gerai, kad manęs neužsipultų, išsireikšiu šiek tiek kitaip: LG keleiviais rūpinasi šiek tiek mažiau, negu jiems leidžia kišenė".
Taigi mano nuomonė ta, kad LG nesirūpina keleivių pervežimu ir negalvoja apie ateitį, neturi jokios naujovių diegimo vizijos... Kita vertus, jie juk UAB - siekianti pelno įmonė, todėl iš valstybės stengiasi nugręžti kuo daugiau (nes turi tam galimybę), o investuoja, rūpinasi ir plėtoja į pelningą sritį - krovinių pervežimą. Tai jei būčiau verslininkas, aš tai pat elgčiausi - investuočiau ir rūpinčiausi tuo, kas man labiau pelninga.
O matom, kad pagrindinė problema - ne verslo vadyba, bet didelis apsileidimas keleivių pervežimo srityje (ir potencialo ten reikštis jie nerodo, nes jiems tai neapsimoka).考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąOK paskutinis mano postas šįvakar. Nesuprantu aš tavęs jau. Tai gini juos tai staiga pradedi švelniai kritikuoji. Kalbi, kad LG neapsimoka vežti keleivių, todėl jie ir nesistengia. Tai ko tada norėt, kai į tą sritį investicijos yra vos ne minimalios. Tipinis valstybinis mastymas, kad galvojama apie šiandien, o minčių apie ateitį 0. Norima grąžos neįdėjus pinigų ir pastangų. Kalbant vaizdžiai: "Net jei pinigai augtų ant medžių, reikėtų tuos medžius laistyti..."Atsakau į šio tavo komentaro pabrauktas mintis. Mąstau tipiškai, realiai, iškeldamas problemą ir ją paaiškindamas, o ne bandydamas įteigti savo nuomonę: LG vadovai nusprendžia investuoti mažai, nes nenori jie tos keleivių grąžos - kam tai? Juk investavus mažiau į krovinių pervežimą, grąža didesnė. Tada galima girtis, kad va, LG šįmet pasiekė didesnį pelną ir visiems bus po premiją
Kartoju, tai nereiškia, kad žaviuosi ir dangstau LG mąstyseną bei veiksmus - nusakau situaciją realiai, iškeldamas esamas problemas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKaistos kalbos apie valstybės gręžimą, kai keleivių pervežimai nėra dotuojami, ir dar dividentai iš nuosmukį patyrusios įmonės išmelžiami.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKonkrečiau apie šalpą galima?
Pirmąjį pusmetį buvo baigtas pirmasis ES ISPA programos lėšomis finansuojamas projektas - telekomunikacijų modernizavimas linijoje Vilnius-Klaipėda. Be to, buvo panaudota ir 3,8 mln. litų valstybės biudžeto lėšų, kurios skirtos Pauosčio geležinkelio bei Kybartų pasienio-perdavimo stotims rekonstruoti. <...>Valstybei priklauso 100 proc. "Lietuvos geležinkelių" akcijų. (http://www.verslobanga.lt/lt/spaudai.full/41226fdd3a458)
Priklausomai nuo valstybės finansinių galimybių skiriamos lėšos keleivių vežimo kompensavimui. Pažymėtina, kad pastaraisiais metais iš biudžeto kompensacijai skirta suma padidėjo.
Veždama keleivius geležinkelių transportu, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kasmet patiria nuostolių (2005 m. – apie 123,9 mln. Lt; 2006 m. I pusmetyje – apie 53,3 mln. Lt). (http://www.transp.lt/Default.aspx?El...ArticleID=2735)
Deja, neradau platesnės informacijos, nes ir man pačiam įdomu, kokie skaičiai ir kokioms sritims valstybė remia. Žinome, kad skiriami pinigai kompensuoti nuostolius, patiriamus dėl keleivių pervežimo, taip pat gaunami pinigai (ne reguliariai) infrastruktūros projektams iš dalies kompensuoti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąCentai.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąGal geležinkelininkai galėtų paaiškinti tiksliau, ką reiškia sąvoka "uždelstas kelio remontas"? Iš anksto dėkoju.
iš akies toks kelias gali atrodyti kaip normalus, tačiau.... na čia kaip sena žieminė padanga... ji gali turėti, netgi tinkamą protektorių (4mm gylio), tačiau pasikeitusi gumos charkateristika (kietumas) lemiamu momentu gali pavesti.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment