Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
Įdomus faktas, kad 1939 m. buvo numatyta tiesti Kazlų Rūdos-Jurbarko-Tauragės geležinkelį.
Gal kas turite Lauksargių stoties nuotraukų?
Lauksargiai, labai nedėkingoj vietoje stovi fotografijoms...
Tauragė
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG galėtų be problemų paleisti traukinį į Klaipėdą nors kas 2 valandas, bet kur įkišti krovininius? Gal patarsit?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTik nereikia pamiršti, kad Varkarų europos geležinkeliai gauna dotacijas/subsidijas už keleivių vežimą. Ir visokiausių akcijų dėl keleivių pritraukimo vis mažiau palieka. Tuo tarpų LG iš valstybės beveik nieko negauna (net nulinio dyzelino akcizo).
Ir tik nereikia siūlyti, kad kiti (tarkim aš) sumąstytų ar patartų. Galvoti turi tie kas viduj, arčiausiai reikalo sėdi ir dar už tai pinigus gauna, iš išorės galima matyti tik kryptį, o konkretūs veiksmai kuriami viduje.Paskutinis taisė JlL; 2009.10.13, 11:50.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątaip, sita problemele egzistuoja jau nuo Kaisiadoriu - visur, kur vienkeliai ruozai.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąO kartais nebuvo taip, kad magistraliniuose ruožuose, vedančiuose link Klaipėdos, kad kai kur dvikeliai buvo nurinkti?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąŽinau, kad 2-as kelias nurinktas Rokiškis - Obeliai ir, berods, N. Vilnia - TurmantasI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
paskelbtas konkursas:
Geležinkelio muziejaus patalpų įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties pastate (Geležinkelio g. 16, Vilnius) projektavimo ir statybos darbų pirkimas
Pasiūlymų pateikimo data ir laikas: 2009-10-28 09:00 val.
Kvietimas paskelbtas: 2009-10-16, Nr.82
Sutarties pratesimo galimybės: Sutarties pratęsimo galimybė nenumatyta.
Sutarties trukmė: pabaiga - 2010-11-30
Cia ta is mindaugo gatves perkels ar kaip?
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąpaskelbtas konkursas:
Geležinkelio muziejaus patalpų įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties pastate (Geležinkelio g. 16, Vilnius) projektavimo ir statybos darbų pirkimas
Pasiūlymų pateikimo data ir laikas: 2009-10-28 09:00 val.
Kvietimas paskelbtas: 2009-10-16, Nr.82
Sutarties pratesimo galimybės: Sutarties pratęsimo galimybė nenumatyta.
Sutarties trukmė: pabaiga - 2010-11-30
Cia ta is mindaugo gatves perkels ar kaip?
Comment
-
Sveiki,butu idomus suzinoti Jusu nuomone apie lokomotyvo masinisto profesija,ypac is tu zmoniu,forumieciu kurie dirba sita darba,arba kolkas vazinejasi kaip padėjėjai.Domina absoliuciai viskas-pradedant nuo atlyginimo ir baigiant darbo salygomis.Klausiu,nes zadu kitamet stoti i VGTVPM mokykla mokytis sios specialybes,ir domintu suzinot apie tai nusimananciu zmoniu nuomone.Is anksto aciu
Comment
-
Mašinisto profesija
Parašė RailFanLT Rodyti pranešimąSveiki,butu idomus suzinoti Jusu nuomone apie lokomotyvo masinisto profesija,ypac is tu zmoniu,forumieciu kurie dirba sita darba,arba kolkas vazinejasi kaip padėjėjai.Domina absoliuciai viskas-pradedant nuo atlyginimo ir baigiant darbo salygomis ...
Atlyginimo klausimas turėtų likti pabaigai.
Comment
-
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąnuo 2009 11 02 keiciasi tvarkarasis traukiniams Vilnius-Turmantas. traukiniai nr664 ir 666 bus vaziuoti sutrumpinto marsruta Vilnius-Dukstas.pilnai atsauktas traukinys 660 Vinius-Ignalina.sutrumpino ir sustovimais kiekis.bus nesustos Santaka Pailgis Skersabaliai Pazeimene Zeimena Pakretuone. kas dabar daruose negaliu supranti. del kuo sutrumpina sustovimais ir del kuo sutrumpina iki Duksto
Ežeringame Ignalinos krašte, Aukštairijos nacionaliniame parke turistų srautas kinta priklausomai nuo metų laiko. Jei prie mažų stotelių vasarą susidarantys turistų traukos centrai rudens-žiemos-pavasario periode savo reikšmės netenka, aplinkiniai gyventojai traukiniu nevažinėja ir tose stotelėse keleivių nebūna, tai atskirų traukinių sustojimus jose panaikinti ir atitinkamai pagreitinti to traukinio važiavimo trukmę savo maršrutu yra natūralus dalykas.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu būtum perskaitęs VISUS šio forumo pranešimus geležinkelių temomis, tai jau žinotum, kad didžiausias krovininių traukinių eismas yra naktimis.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, "domina viskas" turėtų prasidėti darbo sąlygomis (darbas kelyje, dažnai naktį, slenkančiu grafiku, dažnai šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis, griežtu darbo ir poilsio režimu ir pan.), pamastymais, ar jos priimtinos...
Atlyginimo klausimas turėtų likti pabaigai.
Comment
-
Parašė RailFanLT Rodyti pranešimąDėl darbo sąlygų,tai jos priimtinos,jug iš dalies žinau,kur žadu būti.O kaip suprasti Jūsų pasakymą "darbas kelyje"?Ir bėje ačiū už atsakymą
totalaus idiotizmo pavyzdysPaskutinis taisė rakolioux; 2009.10.16, 19:12.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė RailFanLT Rodyti pranešimąSveiki,butu idomus suzinoti Jusu nuomone apie lokomotyvo masinisto profesija,ypac is tu zmoniu,forumieciu kurie dirba sita darba,arba kolkas vazinejasi kaip padėjėjai.Domina absoliuciai viskas-pradedant nuo atlyginimo ir baigiant darbo salygomis.Klausiu,nes zadu kitamet stoti i VGTVPM mokykla mokytis sios specialybes,ir domintu suzinot apie tai nusimananciu zmoniu nuomone.Is anksto aciu
Pamaininis darbas įprastai yra dirbant manevriniais lokomotyvais. Darbo trukmė – 12 val (dieną dirbi, kitos dienos vakare eini „į naktinę“, po to – dvi paros laisvos, ir vėl viskas iš naujo). Pliusas – alga panaši ir tiksliai žinai, kada reikės eiti į darbą. Tie, kuri dirba „ant manevrų“, vengia persėsti į magistralinius lokomotyvus.
Dirbdamas magistraliniais lokomotyvais, dirbi dažniausiai „pagal iškvietimą“. Tai reiškia, kad grįžęs iš reiso, namuose turi laiko išsimiegoti ir šiek tiek laisvo laiko. Vėliau turi „įjungti“ laukimo būseną ir laukti, kol tau paskambins ir pasakys, kad depe turėtum būti tada tai tada.
Grąžos depe (pvz, iš Vilniaus nutempei traukinio sąstatą į Radviliškį) ilsiesi pusę laiko tiek, kiek praleidai kelionėje pradedant nuo atvykimo į depą („javkės“). Blogai, kai važiuoji prieš saulę – vasaros metui įkaitina lokomotyvo kabiną tiek, kad nėra kur dėtis.
Darbo režimas „pagal iškvietimą“ yra labai varginantis.
Magistralinio lokomotyvo mašinistui krenta visa atsakomybė už sėkmes ir nesėkmes kelionėje. Jei mašinistas jautresnis, jo nervai visada yra labai įtempti – gali pravažiuoti draudžiantį signalą kai jis nesimato rūke ir taip sukelti avariją, gauti „drožlių“ už lokomotyvo vedimo režimo pažeidimus, pervažiuoti žmogų ir t.t.
Šiaip dirbti galima, darbas nėra pats blogiausias. Be to, mašinistu netapsi nepadirbėjęs mašinisto padėjėju. Tose profesijose yra ir šiek tiek romantikos.
Mašinisto profesija nėra bloga – bet kokiu atveju esi „dyzelistas“, galėsi kad ir laivuose vėliau dirbti ar naftos platformoje.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąka reiskia didziausias? seip kad zinoti apie pervezimu apimtis reikia vadovautis ne forumais, o kita info... tai va...diena ir nakti traukiniu skaicius (prekinis yra vienodas), skiriasi i didesne puse gal 4-5 vnt...
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąkol dar sugebi mastyti ieskok normalaus darbo, nes siai dienai LG
totalaus idiotizmo pavyzdys
Comment
-
To rokoliux: Zinai man toks jausmas kad kyla nepasitenkinimas jog tave girta pagavo. ar priputei ir nueme KAD. db sedi su 1000lt ir pyksti........ Tai pries metus buvo geriau. Didesnes alogos. Bet ir db nera jau taip blogai. tikrai ne 800lt gaunam...... Nebent kas specas
Darbas kelyje......... o ko cia nesuprast? Didesnis pavojus kelyje...... Nesedi kabinete uzsidares. O vaziuoji. Vyksta veiksmas
Comment
Comment