Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tik nereikia pamiršti, kad Varkarų europos geležinkeliai gauna dotacijas/subsidijas už keleivių vežimą. Ir visokiausių akcijų dėl keleivių pritraukimo vis mažiau palieka. Tuo tarpų LG iš valstybės beveik nieko negauna (net nulinio dyzelino akcizo).
    LG galėtų be problemų paleisti traukinį į Klaipėdą nors kas 2 valandas, bet kur įkišti krovininius? Gal patarsit?
    taip, sita problemele egzistuoja jau nuo Kaisiadoriu - visur, kur vienkeliai ruozai.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą

      Įdomus faktas, kad 1939 m. buvo numatyta tiesti Kazlų Rūdos-Jurbarko-Tauragės geležinkelį.

      Gal kas turite Lauksargių stoties nuotraukų?
      Taip buvo, net ir buvo darbai pradėti. O foto žinau kur rasti

      Lauksargiai, labai nedėkingoj vietoje stovi fotografijoms...



      Tauragė

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        LG galėtų be problemų paleisti traukinį į Klaipėdą nors kas 2 valandas, bet kur įkišti krovininius? Gal patarsit?
        Jeigu būtum perskaitęs VISUS šio forumo pranešimus geležinkelių temomis, tai jau žinotum, kad didžiausias krovininių traukinių eismas yra naktimis.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Tik nereikia pamiršti, kad Varkarų europos geležinkeliai gauna dotacijas/subsidijas už keleivių vežimą. Ir visokiausių akcijų dėl keleivių pritraukimo vis mažiau palieka. Tuo tarpų LG iš valstybės beveik nieko negauna (net nulinio dyzelino akcizo).
          Eilinis stumimas nuo savęs. Visokių atmazkių kaip kitur yra geriau ar kaip kažko neįmanoma padaryt ir t.t. visur ir visada galima sumąstyt labai paprastai, kas kita sumąstyt kaip padaryt kad būtų geriau, nors faktas tas, kad tai irgi įmanoma padaryti visur ir visada, tik dirbti daug ir sunkiai reikia.

          Ir tik nereikia siūlyti, kad kiti (tarkim aš) sumąstytų ar patartų. Galvoti turi tie kas viduj, arčiausiai reikalo sėdi ir dar už tai pinigus gauna, iš išorės galima matyti tik kryptį, o konkretūs veiksmai kuriami viduje.
          Paskutinis taisė JlL; 2009.10.13, 11:50.

          Comment


            Parašė dariuks Rodyti pranešimą
            taip, sita problemele egzistuoja jau nuo Kaisiadoriu - visur, kur vienkeliai ruozai.
            O kartais nebuvo taip, kad magistraliniuose ruožuose, vedančiuose link Klaipėdos, kad kai kur dvikeliai buvo nurinkti?
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              O kartais nebuvo taip, kad magistraliniuose ruožuose, vedančiuose link Klaipėdos, kad kai kur dvikeliai buvo nurinkti?
              Žinau, kad 2-as kelias nurinktas Rokiškis - Obeliai ir, berods, N. Vilnia - Turmantas
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Žinau, kad 2-as kelias nurinktas Rokiškis - Obeliai ir, berods, N. Vilnia - Turmantas
                Naujoji Vilnia-Bezdonys vis dar dvikelis, o štai va toliau jau nurinkta.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  paskelbtas konkursas:

                  Geležinkelio muziejaus patalpų įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties pastate (Geležinkelio g. 16, Vilnius) projektavimo ir statybos darbų pirkimas

                  Pasiūlymų pateikimo data ir laikas: 2009-10-28 09:00 val.
                  Kvietimas paskelbtas: 2009-10-16, Nr.82

                  Sutarties pratesimo galimybės: Sutarties pratęsimo galimybė nenumatyta.
                  Sutarties trukmė: pabaiga - 2010-11-30

                  Cia ta is mindaugo gatves perkels ar kaip?

                  Comment


                    Parašė JlL Rodyti pranešimą
                    paskelbtas konkursas:

                    Geležinkelio muziejaus patalpų įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties pastate (Geležinkelio g. 16, Vilnius) projektavimo ir statybos darbų pirkimas

                    Pasiūlymų pateikimo data ir laikas: 2009-10-28 09:00 val.
                    Kvietimas paskelbtas: 2009-10-16, Nr.82

                    Sutarties pratesimo galimybės: Sutarties pratęsimo galimybė nenumatyta.
                    Sutarties trukmė: pabaiga - 2010-11-30

                    Cia ta is mindaugo gatves perkels ar kaip?
                    Taip.

                    Comment


                      Sveiki,butu idomus suzinoti Jusu nuomone apie lokomotyvo masinisto profesija,ypac is tu zmoniu,forumieciu kurie dirba sita darba,arba kolkas vazinejasi kaip padėjėjai.Domina absoliuciai viskas-pradedant nuo atlyginimo ir baigiant darbo salygomis.Klausiu,nes zadu kitamet stoti i VGTVPM mokykla mokytis sios specialybes,ir domintu suzinot apie tai nusimananciu zmoniu nuomone.Is anksto aciu

                      Comment


                        Mašinisto profesija

                        Parašė RailFanLT Rodyti pranešimą
                        Sveiki,butu idomus suzinoti Jusu nuomone apie lokomotyvo masinisto profesija,ypac is tu zmoniu,forumieciu kurie dirba sita darba,arba kolkas vazinejasi kaip padėjėjai.Domina absoliuciai viskas-pradedant nuo atlyginimo ir baigiant darbo salygomis ...
                        Manau, "domina viskas" turėtų prasidėti darbo sąlygomis (darbas kelyje, dažnai naktį, slenkančiu grafiku, dažnai šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis, griežtu darbo ir poilsio režimu ir pan.), pamastymais, ar jos priimtinos...
                        Atlyginimo klausimas turėtų likti pabaigai.

                        Comment


                          Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                          nuo 2009 11 02 keiciasi tvarkarasis traukiniams Vilnius-Turmantas. traukiniai nr664 ir 666 bus vaziuoti sutrumpinto marsruta Vilnius-Dukstas.pilnai atsauktas traukinys 660 Vinius-Ignalina.sutrumpino ir sustovimais kiekis.bus nesustos Santaka Pailgis Skersabaliai Pazeimene Zeimena Pakretuone. kas dabar daruose negaliu supranti. del kuo sutrumpina sustovimais ir del kuo sutrumpina iki Duksto
                          Jei keleivių srautas keistųsi pagal savaitės dienas, tai su tvarkaraščio pakeitimais būtų sudėtingiau, nors ir tai atskiri traukiniai važinėja tik darbo dienomis, kiti - darbo dienomis ir šeštadieniais (rytą) arba darbo dienomis ir sekmadieniais (vakare), treti (jei tokių dar išliko) - tik šeštadieniais ir sekmadieniais.
                          Ežeringame Ignalinos krašte, Aukštairijos nacionaliniame parke turistų srautas kinta priklausomai nuo metų laiko. Jei prie mažų stotelių vasarą susidarantys turistų traukos centrai rudens-žiemos-pavasario periode savo reikšmės netenka, aplinkiniai gyventojai traukiniu nevažinėja ir tose stotelėse keleivių nebūna, tai atskirų traukinių sustojimus jose panaikinti ir atitinkamai pagreitinti to traukinio važiavimo trukmę savo maršrutu yra natūralus dalykas.

                          Comment


                            Del sustojimu - tai suprantama. Gali buti, kad pasiteisinus sitam "eksperimentui" bus imtasi ir kitu marsrutu, pavyzdziui i Marcinkonis. Stotelese Miskiniai, Klepociai, Skleriai, Kalviai keleiviu labai mazai. Daugiau ju buna tik pavasari - rudeni.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Jeigu būtum perskaitęs VISUS šio forumo pranešimus geležinkelių temomis, tai jau žinotum, kad didžiausias krovininių traukinių eismas yra naktimis.
                              ka reiskia didziausias? seip kad zinoti apie pervezimu apimtis reikia vadovautis ne forumais, o kita info... tai va...diena ir nakti traukiniu skaicius (prekinis yra vienodas), skiriasi i didesne puse gal 4-5 vnt...

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Manau, "domina viskas" turėtų prasidėti darbo sąlygomis (darbas kelyje, dažnai naktį, slenkančiu grafiku, dažnai šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis, griežtu darbo ir poilsio režimu ir pan.), pamastymais, ar jos priimtinos...
                                Atlyginimo klausimas turėtų likti pabaigai.
                                Dėl darbo sąlygų,tai jos priimtinos,jug iš dalies žinau,kur žadu būti.O kaip suprasti Jūsų pasakymą "darbas kelyje"?Ir bėje ačiū už atsakymą

                                Comment


                                  Parašė RailFanLT Rodyti pranešimą
                                  Dėl darbo sąlygų,tai jos priimtinos,jug iš dalies žinau,kur žadu būti.O kaip suprasti Jūsų pasakymą "darbas kelyje"?Ir bėje ačiū už atsakymą
                                  kol dar sugebi mastyti ieskok normalaus darbo, nes siai dienai LG
                                  totalaus idiotizmo pavyzdys
                                  Paskutinis taisė rakolioux; 2009.10.16, 19:12.
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    Parašė RailFanLT Rodyti pranešimą
                                    Sveiki,butu idomus suzinoti Jusu nuomone apie lokomotyvo masinisto profesija,ypac is tu zmoniu,forumieciu kurie dirba sita darba,arba kolkas vazinejasi kaip padėjėjai.Domina absoliuciai viskas-pradedant nuo atlyginimo ir baigiant darbo salygomis.Klausiu,nes zadu kitamet stoti i VGTVPM mokykla mokytis sios specialybes,ir domintu suzinot apie tai nusimananciu zmoniu nuomone.Is anksto aciu
                                    Darbas gali būti pamaininis arba „pagal iškvietimą“.

                                    Pamaininis darbas įprastai yra dirbant manevriniais lokomotyvais. Darbo trukmė – 12 val (dieną dirbi, kitos dienos vakare eini „į naktinę“, po to – dvi paros laisvos, ir vėl viskas iš naujo). Pliusas – alga panaši ir tiksliai žinai, kada reikės eiti į darbą. Tie, kuri dirba „ant manevrų“, vengia persėsti į magistralinius lokomotyvus.

                                    Dirbdamas magistraliniais lokomotyvais, dirbi dažniausiai „pagal iškvietimą“. Tai reiškia, kad grįžęs iš reiso, namuose turi laiko išsimiegoti ir šiek tiek laisvo laiko. Vėliau turi „įjungti“ laukimo būseną ir laukti, kol tau paskambins ir pasakys, kad depe turėtum būti tada tai tada.

                                    Grąžos depe (pvz, iš Vilniaus nutempei traukinio sąstatą į Radviliškį) ilsiesi pusę laiko tiek, kiek praleidai kelionėje pradedant nuo atvykimo į depą („javkės“). Blogai, kai važiuoji prieš saulę – vasaros metui įkaitina lokomotyvo kabiną tiek, kad nėra kur dėtis.

                                    Darbo režimas „pagal iškvietimą“ yra labai varginantis.

                                    Magistralinio lokomotyvo mašinistui krenta visa atsakomybė už sėkmes ir nesėkmes kelionėje. Jei mašinistas jautresnis, jo nervai visada yra labai įtempti – gali pravažiuoti draudžiantį signalą kai jis nesimato rūke ir taip sukelti avariją, gauti „drožlių“ už lokomotyvo vedimo režimo pažeidimus, pervažiuoti žmogų ir t.t.

                                    Šiaip dirbti galima, darbas nėra pats blogiausias. Be to, mašinistu netapsi nepadirbėjęs mašinisto padėjėju. Tose profesijose yra ir šiek tiek romantikos.

                                    Mašinisto profesija nėra bloga – bet kokiu atveju esi „dyzelistas“, galėsi kad ir laivuose vėliau dirbti ar naftos platformoje.
                                    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                    Comment


                                      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                      ka reiskia didziausias? seip kad zinoti apie pervezimu apimtis reikia vadovautis ne forumais, o kita info... tai va...diena ir nakti traukiniu skaicius (prekinis yra vienodas), skiriasi i didesne puse gal 4-5 vnt...
                                      jau vienodas. pries keleta metu ar dar anksciau, nakti daugiau prekiniu vaziuodavo, nes pagrindinis krovininiu traukiniu trukdis - keleiviniai. o ju, kaip zinome, kasmet maziau ir maziau
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                        kol dar sugebi mastyti ieskok normalaus darbo, nes siai dienai LG
                                        totalaus idiotizmo pavyzdys
                                        O kas ten jau tiek nenormalaus? Kodėl sakai,kad LG siandien idiotizmo pavyzdys?

                                        Comment


                                          To rokoliux: Zinai man toks jausmas kad kyla nepasitenkinimas jog tave girta pagavo. ar priputei ir nueme KAD. db sedi su 1000lt ir pyksti........ Tai pries metus buvo geriau. Didesnes alogos. Bet ir db nera jau taip blogai. tikrai ne 800lt gaunam...... Nebent kas specas
                                          Darbas kelyje......... o ko cia nesuprast? Didesnis pavojus kelyje...... Nesedi kabinete uzsidares. O vaziuoji. Vyksta veiksmas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X